quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
It's a dirty job but someone 's gotta do it.
Ach ja, zo is @R-woud93 begonnen in F1. Dan ben je pas echt wanhopig en begin je met een stel incapabele moderators om je heen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:54 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
It's a dirty job but someone 's gotta do it.
OooohoooOOOohooOOOhquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bent u een spookmod?
Mwa, anoniem een typetje kunnen spelen zonder consequenties heeft het proces wel in een stroomversnelling gebracht. Hopelijk word ik online en hier als een vlieg op de muur gezien.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Mensheids is toch pure kanker, dat bewijst de geschiedenis en het heden wel.
Waren we maar lieve golden retrievers.
Tot daar! Is altijd leuk shitpostenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest.
Ze hebben me voor NWS gestrikt.
Ik stel voor dat we ons blok herstellen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We juichen voor Noorwegen toch, of is dit blok ook al afgebroken?
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:57 schreef Makamba_ het volgende:
Maar genoeg over moderators en nws.
Heeft @:onlogisch dienst vandaag?
Vind beide goed. Noorwegen liever maar dan wel met Haaland records.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
We juichen voor Noorwegen toch, of is dit blok ook al afgebroken?
Zorg eerst maar eens voor 0 notes in 2026.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meteen het eerste scheurtje in ons blok.
Dit mag wel een knotsgekke verlenging worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:01 schreef Makamba_ het volgende:
Beste is dat goede vrienden Bellingham en Haaland beide 2x scoren. Goed voor mijn scorito en wij hebben een leuke wedstrijd.
Of het wordt gelijk en Engeland wint alsnog.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:03 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Sowieso een topavond voor mij. In DE POOL heb ik 2-1 voor de Engelsen voorspeld en ondertussen juich ik toch voor Noorwegen.
Vond je advocaat van de duivel rol de laatste dagen lastig maar houd wel van je en zie in jou de natuurlijke leider die hier ontbreektquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:02 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Meteen het eerste scheurtje in ons blok.
Oh goeie, ik moet nog even checken of ik afgelopen weekend een note gepakt heb in F1.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens voor 0 notes in 2026.
Niet onlogisch xDquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
IK HEB EEN NOTE IN WK.
WTF WIE HEEFT DAT GEDAAN
Dat is niet altijd aan de persoon zelf. Ik heb zelfs een vbl ban gekregen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Zorg eerst maar eens voor 0 notes in 2026.
Denk aan het blok.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg sterk het gevoel dat Coco mij een note gegeven heeft.
Zeker omdat hij hier als enige actief is.
Hoe is je band met capu? Vertel je regelmatig dat je hem geweldig vindt?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:06 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik krijg sterk het gevoel dat Coco mij een note gegeven heeft.
Zeker omdat hij hier als enige actief is.
Hij is nog wel altijd strontjaloers dat ik eens een adoratie-topic voor Coco heb gemaakt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Hoe is je band met capu? Vertel je regelmatig dat je hem geweldig vindt?
Dat heb ik gemist.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is nog wel altijd strontjaloers dat ik eens een adoratie-topic voor Coco heb gemaakt.
Kwam hij bedelend vertellen dat hij ook wel best actief was!!
Aha dan weet je wie de dader is!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Hij is nog wel altijd strontjaloers dat ik eens een adoratie-topic voor Coco heb gemaakt.
Kwam hij bedelend vertellen dat hij ook wel best actief was!!
Zo zie je maar weer wie er echt aan ons blok werkt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:08 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist.
Oh nee weet het weer.
Ik schaam mij ook absoluut niet voor mijn emoties.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij zit hoog in de emotie.
Dat doet F1 met je.
Autootje rijden is geen sportquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hij zit hoog in de emotie.
Dat doet F1 met je.
Leeft dat nog in NL? Lees er maar weinig over op het nieuws dit seizoen in vergelijking met voorgaande jaren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Autootje rijden is geen sport
Het leeft zeker nog! Al is de support voor Verstappen een beetje veranderd in ongekende haat naar de Britten! (mede door de moderators aldaar!)quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Leeft dat nog in NL? Lees er maar weinig over op het nieuws dit seizoen in vergelijking met voorgaande jaren.
Dan zal Max er wel geen reet van bakken. Waardeloze coureurquote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:12 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Leeft dat nog in NL? Lees er maar weinig over op het nieuws dit seizoen in vergelijking met voorgaande jaren.
Ik weet de lokroep. Even wachten hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik kan mijn goede vriend niet eens goed @ geven.
Jemig.
Die man heet @ChevyCapricequote:Op zaterdag 11 juli 2026 22:13 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het leeft zeker nog! Al is de support voor Verstappen een beetje veranderd in ongekende haat naar de Britten! (mede door de moderators aldaar!)
Vraag @:Chevy_caprice hier maar eens over!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |