Walgelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag duurt de halftime show een halfuur.
Een halfuur lang fascistoïde ochtendgymnastiek.
30 minuten van je leven.
30.
Dat is de wedstrijd na Nederlandquote:
Barney.gifquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is de wedstrijd na Nederland
Had je Feyenoord - Club Brugge gezien?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben er niet rouwig om.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heel irritant ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag duurt de halftime show een halfuur.
Een halfuur lang fascistoïde ochtendgymnastiek.
30 minuten van je leven.
30.
Of Zuid-Afrika tegen Oostenrijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Besef het had hier even goed België - Nederland kunnen zijn
Veel goesting?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Man jongens ik heb me moeten HAASTEN om op tijd aanwezig te zijn. Blij dat het me gelukt is.
Dit. Mijn moeder zei vroeger ook altijd dat een troostmedaille beter is dan geen medaillequote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is wel goed om te weten dat de verliezer van deze wedstrijd niet uitgeschakeld zal zijn, maar zich nog mag opmaken voor de troostfinale!
Dan ben je wel uitgeschakeld voor winst.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is wel goed om te weten dat de verliezer van deze wedstrijd niet uitgeschakeld zal zijn, maar zich nog mag opmaken voor de troostfinale!
Best wel jammer dat hij België zelf maar 1 x mocht doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beste Belgische commentator van de partij
Wel Nederlands aanhouden, anders krijg je een ban van @GGMMquote:
Je doet niet meer mee voor de winst!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben je wel uitgeschakeld voor winst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |