Walgelijkquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag duurt de halftime show een halfuur.
Een halfuur lang fascistoïde ochtendgymnastiek.
30 minuten van je leven.
30.
Dat is de wedstrijd na Nederlandquote:
Barney.gifquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Dat is de wedstrijd na Nederland
Had je Feyenoord - Club Brugge gezien?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ben er niet rouwig om.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:49 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heel irritant ja.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:48 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Zondag duurt de halftime show een halfuur.
Een halfuur lang fascistoïde ochtendgymnastiek.
30 minuten van je leven.
30.
Of Zuid-Afrika tegen Oostenrijk.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
Besef het had hier even goed België - Nederland kunnen zijn
Veel goesting?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:53 schreef capuchon_jongen het volgende:
Man jongens ik heb me moeten HAASTEN om op tijd aanwezig te zijn. Blij dat het me gelukt is.
Dit. Mijn moeder zei vroeger ook altijd dat een troostmedaille beter is dan geen medaillequote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is wel goed om te weten dat de verliezer van deze wedstrijd niet uitgeschakeld zal zijn, maar zich nog mag opmaken voor de troostfinale!
Dan ben je wel uitgeschakeld voor winst.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het is wel goed om te weten dat de verliezer van deze wedstrijd niet uitgeschakeld zal zijn, maar zich nog mag opmaken voor de troostfinale!
Best wel jammer dat hij België zelf maar 1 x mocht doen.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:52 schreef capuchon_jongen het volgende:
Beste Belgische commentator van de partij
Wel Nederlands aanhouden, anders krijg je een ban van @GGMMquote:
Je doet niet meer mee voor de winst!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan ben je wel uitgeschakeld voor winst.
Stop met deze act.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nee meerdere keren tochquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:54 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Best wel jammer dat hij België zelf maar 1 x mocht doen.
Alleen de eerste heeft hij gedaan, de rest niet.quote:
Nee hoor, de troostfinale kan ook gewonnen worden.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland - Brazilië in 2014 was best een amusant potje nog. Zelfs Daley Blind scoorde toen nog LOLquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En verloor hem ook.quote:
De finale daarentegen...quote:
Wat ordinair.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel fan van die kabouter met dikke haardos
Verder voor de Coqs
Typisch Nederlands om die wel te winnen!quote:
Dan hebben België en Nederland iets gemeen.quote:
Eerst Fratelliquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:54 schreef Mikeytt het volgende:
Franse volkslied blijft 1 van de beste van de wereld
Wesley Sneijder? Al heeft die weinig haar.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
Ben wel fan van die kabouter met dikke haardos
Verder voor de Coqs
Blijft een nietszeggend volksliedquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Een volkslied zonder tekst is net als een droge cracker. Er ontbreekt iets.
Er is een tekst maar ze willen hem niet gebruikenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:56 schreef SonicVolcano het volgende:
Een volkslied zonder tekst is net als een droge cracker. Er ontbreekt iets.
Cocorellaquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:56 schreef Felagund het volgende:
[..]
Wesley Sneijder? Al heeft die weinig haar.
Het is na 20:00quote:
quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er is een tekst maar ze willen hem niet gebruiken
quote:Het Spaanse volkslied, de Marcha Real (Koninklijke Mars), is een van de weinige volksliederen ter wereld zonder officiële tekst. Hierdoor zingen de Spanjaarden (zoals voetballers tijdens interlands) niet mee.
RIGGED wedstrijd, maar Virgil van Dijk ziet er doorheenquote:
Zonder Blind hadden WE niet gewonnen van Spanje.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Nederland - Brazilië in 2014 was best een amusant potje nog. Zelfs Daley Blind scoorde toen nog LOL
Welkom in het warme bad.quote:
Als ik een dominant Frankrijk verwacht wat uiteindelijk 2-0 wint, is het dan open of gesloten?quote:
Gaat Blind weer meespelen bij Ajax?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zonder Blind hadden WE niet gewonnen van Spanje.
Geschreven door John Ewbank zekerquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:56 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Er is een tekst maar ze willen hem niet gebruiken
Buiten Nederland is dat de gemiddelde lengtequote:
Vandaag welquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk kijkt @:GGMM vandaag en morgen ook mee
Is die niet in dat land dat ik niet ken?quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Hopelijk kijkt @:GGMM vandaag en morgen ook mee
Open wedstrijd met veel kansen en reddingenquote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:58 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Als ik een dominant Frankrijk verwacht wat uiteindelijk 2-0 wint, is het dan open of gesloten?
40-45quote:
Ik vind het helemaal niet zo nice.quote:
Herdenking van de aanslagen in Nice.quote:
A moment of silence!quote:
TDF is elders.quote:Op dinsdag 14 juli 2026 20:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Voordat we beginnen wil ik nog even vertellen dat ik weer op nummer 1 sta in de Uno X Uno Tour de France!!!. (Ik krijg net een melding!!!)
Die hebben ze wel in een andere wedstrijd herdacht!quote:Op dinsdag 14 juli 2026 21:00 schreef Karina het volgende:
oh ik dacht dat het voor die overleden speler was
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |