Haar gejank is om te janken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:22 schreef Hyacinth het volgende:
MCW en d’r gejank. Kan zij nooit eens normaal doen?
Vraag me dan af zegt ze dan film mij, of weet men gewoon dat ze dit moeten vast leggen. Aandacht trekker is het, oh wat is ze zielig zeg.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Haar gejank is om te janken.
Ik ken geen enkele volwassene die zo maximaal veel jankt.
Ik vind dus ook niks aan haar volwassen. Het is net een kind met kinderen. Wat zou ze allemaal gemist hebben vroeger?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En haar kinderen janken ook. Want doorgegeven. Nee MCW, jouw kinderen janken omdat jij ze er zo mee belast! Word volwassen!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:42 schreef WildeTuinen het volgende:
Bizar idd dat gejank van Mies. En ze maakt het alleen maar zwaarder en moeilijker zo voor de kids.
En jvp die in haar eentje de vakantie start met pizza en wijn…… die zal zichzelf ook wel eens achter de oren krabben. Vraag mij af of ze alles met terugwerkende kracht waard vond.
Ziek + aandachtsgeil.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die foto die Mw deelt dat ze weer staat te bekken in bh en met haar broek open. Waarom vraag je je kind om dat te fotograferen?
Zo ziek deze vrouw.
Echt he? Bizar hoe aanhankelijk zij isquote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:22 schreef Hyacinth het volgende:
MCW en d’r gejank. Kan zij nooit eens normaal doen?
En nu ze zo afgevallen is lijkt ze ook echt een soort van kindvrouwtje (maar dan wel met een oud gezicht)quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:41 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik vind dus ook niks aan haar volwassen. Het is net een kind met kinderen. Wat zou ze allemaal gemist hebben vroeger?
Helaas denk ik inderdaad dat die kinderen straks ook zo verknipt wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En haar kinderen janken ook. Want doorgegeven. Nee MCW, jouw kinderen janken omdat jij ze er zo mee belast! Word volwassen!
En zet je kinderen vast in de auto, kam het haar van je dochter eens en zorg dat je kind een passende cap draagt op dat veel te grote paard!
Iedereen en z’n moeder ziet dat de verknipte gezinsdynamiek wordt doorgegeven.
Wanneer gingen ze uit elkaar? Sindsdien jankt ze.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:25 schreef Snaky het volgende:
Zo eens met alles over Michelle. Ze zei eens in de podcast dat ze 'ook eens' deelt over de mindere kant van haar leven, maar ze slaat nogal door. Die oudste zoon gedraagt zich al als beschermer naar zijn moeder, omdat zij een labiele 'Jantje huilt, Jantje lacht' is. Iedereen moet daar helpen het gezin draaiende te houden. Ik heb nog een stukje vlog teruggekeken, maar niet normaal hoe ze zichzelf filmt terwijl Tim haar aflevert.
En ze loved de meedenkende en meebewegende school! Natuurlijk, zolang iedereen maar voor haar buigt loved ze alles en iedereen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bob kreeg een dag vrij van school zodat Judith met een vriendin af kon spreken 🤦♀
Ik vond haar nooit zo jong lijken. Ik vond (en vind) juist dat ze voor haar leeftijd heel veel rimpels heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind de moeder van MW ineens erg oud lijken. Zal waarschijnlijk door alle zorgen zijn…
En Bob weer een dagje spijbelen…. Tja what’s new
Wat voor lulsmoesje zou ze dit keer gebruikt hebben om vrij te krijgen?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En ze loved de meedenkende en meebewegende school! Natuurlijk, zolang iedereen maar voor haar buigt loved ze alles en iedereen.
Mcw ziet er zelf ook een stuk ouder uit dan ze isquote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vond haar nooit zo jong lijken. Ik vond (en vind) juist dat ze voor haar leeftijd heel veel rimpels heeft.
Maar jij gaat niet zo op insta neen ik zomaar aan 🫣quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik lees dit terwijl ik in mijn takkie pyjamabroek zit 😉.
Ik ben de tijd allang voorbij dat ik het überhaupt belangrijk vind wat een ander vindt van wat ik draag.
Overigens slaap ik nooit zonder pyjamabroek want ik kan het gevoel van huid op huid van m’n benen niet aan.
Nee, crossmotoren heeft de organisatie zelf. En dat is maar goed ook, anders sta je met dit soort mensen elke dag wel aan de kant van de weg stil.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:49 schreef Miepje77 het volgende:
Gaat hun eigen motor mee naar IJsland bij AM?
Bizar dat Juud weer vrij kreeg voor Bob om af te spreken met een vriendin.
Eens. Mede mogelijk gemaakt door haar kapsel, plamuur en ouwelijke kleding. Dat laatste niet altijd maar wel regelmatig.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Mcw ziet er zelf ook een stuk ouder uit dan ze is
Ik vraag mij ook wel eens af of dat niet extra versterkt wordt door die filters die ze elke keer gebruikt over die foto’s en filmpjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Mede mogelijk gemaakt door haar kapsel, plamuur en ouwelijke kleding. Dat laatste niet altijd maar wel regelmatig.
Yep, heel voorspelbaar. Ik geloof wel dat Jim ziek is, buikgriep van die Chinees. Maar nu heeft ze zelf ook diarree? Ja, right!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:45 schreef poohenzo het volgende: Am is gewoon al aan het voorsorteren dat ze niet alles gaat doen in IJsland met die buikgriep aanstellerij. Ik zou het vooral heel zuur vinden voor de andere deelnemers die misschien wel hard geoefend en gespaard hebben voor deze reis en dan opgescheept zitten met die angsthaas
Dit denk ik ook, ze zijn eens op en neer gevlogen voor de kinderen van Jacqueline, had ze nu dus ook gewoon kunnen doen. Maar er is gewoon zonder haar geboekt in de tijd dat je haar ouders minder/niet in beeld zag.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wanneer gingen ze uit elkaar? Sindsdien jankt ze.
Daarvoor natuurlijk ook al regelmatig maar ze is echt doorgeslagen.
En dat gezwets ook over de vakantie, dit jaar niet samen op Mallorca want niks was zeker qua co-ouderschap etc.
Mijn gevoel zegt dat ze niet naar Mallorca gaan omdat de happy family een tijdje geen happy family was. En dus werd het Moraira. Maximaal storten op Iris + gezin.
Angstpoepjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:06 schreef Shuri het volgende:
[..]
Yep, heel voorspelbaar. Ik geloof wel dat Jim ziek is, buikgriep van die Chinees. Maar nu heeft ze zelf ook diarree? Ja, right!
Ik heb nog niet eens gekeken bij Judith en ze zit nu alweer in mijn irritatiezone, alleen al door wat ik hier lees.
Ja dat viel mij ook op, ook sterk vermagerd. Denk ook zorgenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind de moeder van MW ineens erg oud lijken. Zal waarschijnlijk door alle zorgen zijn…
De buikgriep gaat er harder inwerken dan ze verwacht had. Helaas, niets aan te doen. Goed naar je lijf luisteren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:06 schreef Shuri het volgende:
[..]
Yep, heel voorspelbaar. Ik geloof wel dat Jim ziek is, buikgriep van die Chinees. Maar nu heeft ze zelf ook diarree? Ja, right!
Ik heb nog niet eens gekeken bij Judith en ze zit nu alweer in mijn irritatiezone, alleen al door wat ik hier lees.
Wanneer je dochter toch duidelijk flink de weg weer kwijt is én de zorg heeft voor 4 kinderen dan ís dat ook enorm zorgelijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:15 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op, ook sterk vermagerd. Denk ook zorgen
Ik weet niet of dat de oorzaak is, kan zoveel zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:19 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wanneer je dochter toch duidelijk flink de weg weer kwijt is én de zorg heeft voor 4 kinderen dan ís dat ook enorm zorgelijk.
En leefstijl; roken, drinken, niet slapenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Mede mogelijk gemaakt door haar kapsel, plamuur en ouwelijke kleding. Dat laatste niet altijd maar wel regelmatig.
Nou, dit dus. Zij zet dit zelf in scène uiteraard, maar waarom zou je dat inderdaad willen. Het kind is 3.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Dus de jongste van MCW ( vier jaar) pakt de telefoon van z’n moeder, ontgrendeld deze en maakt een foto terwijl zijn moeder met haar lover kust? Tijdens dat kussen staat haar broek open en is een stukje slip te zien…..
Waarom zou je je kind deze rol willen aanmeten?
Waarom?
Ze ziet er vaak uit als een 50 plusser inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De foto is ook nog eens op hoogte gemaakt. Kind is op de tafel gezet om deze foto te maken? Of was het toch niet de jongste die de foto maakte? Ook MCW heeft een levendige fantasie.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Nou, dit dus. Zij zet dit zelf in scène uiteraard, maar waarom zou je dat inderdaad willen. Het kind is 3.
En de foto is zo gemaakt dat het niet van onderen is? Grote 4jarige.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Dus de jongste van MCW ( vier jaar) pakt de telefoon van z’n moeder, ontgrendeld deze en maakt een foto terwijl zijn moeder met haar lover ( niet zijn vader, niet Sjaakie die tot voor kort ook nog gekust werd) kust? Tijdens dat kussen staat haar broek open en is een stukje slip te zien…..
Waarom doe je je kind dit aan?
Waarom?
MCWquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
De tattoo bij MCW, wat is het? Een krabbel van een kind? De plek waar zij en haar grootste liefde elkaar 20 jaar geleden voor het eerst zagen? De plek waar haar 2e, 3e, 4e thuis is?
Michelle heeft een ongezonde relatie met haar ouders, haar kinderen, haar steeds wisselende besties, voedsel, drank, sigaretten, slaap, liefdes. Ik snap wel dat die moeder en Michelle er slecht uit zien.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Dus de jongste van MCW ( vier jaar) pakt de telefoon van z’n moeder, ontgrendeld deze en maakt een foto terwijl zijn moeder met haar lover ( niet zijn vader, niet Sjaakie die tot voor kort ook nog gekust werd) kust? Tijdens dat kussen staat haar broek open en is een stukje slip te zien…..
Waarom?
Ja, haar slip moest natuurlijk wel goed zichtbaar zijn 🙄quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
En de foto is zo gemaakt dat het niet van onderen is? Grote 4jarige.
Ik dacht hetzelfde, en even opgezocht, maar klopt. Alleen zo op haar arm is het toch gewoon een vlek 🤷🏼♀.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:13 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
MCW
Ik had ook geen idee maar naar aanleiding van jouw bericht dacht ik, misschien is het wel de omtrek van Mallorca? #homeawayfromhome
Ja echt hè , zo gemaakt nep met net het randje van haar slipjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die foto die Mw deelt dat ze weer staat te bekken in bh en met haar broek open. Waarom vraag je je kind om dat te fotograferen?
Zo ziek deze vrouw.
Ik moet juist geen pyamabroek of sokken aan , anders kan ik niet slapen 😂😂quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik lees dit terwijl ik in mijn takkie pyjamabroek zit 😉.
Ik ben de tijd allang voorbij dat ik het überhaupt belangrijk vind wat een ander vindt van wat ik draag.
Overigens slaap ik nooit zonder pyjamabroek want ik kan het gevoel van huid op huid van m’n benen niet aan.
Mallorca wellicht? Komt een beetje overeen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
De tattoo bij MCW, wat is het? Een krabbel van een kind? De plek waar zij en haar grootste liefde elkaar 20 jaar geleden voor het eerst zagen? De plek waar haar 2e, 3e, 4e thuis is?
MCWquote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Ja echt hè , zo gemaakt nep met net het randje van haar slipje
Die blousejes zijn er waarschijnlijk vooral zodat de leiding de groep makkelijker bij elkaar kan houden en snel even koppen kan tellen. Al was een T-shirt midden in de zomer misschien nét wat comfortabeler geweest.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:41 schreef poohenzo het volgende:
Ik weet niks over scouting maar is het normaal dat ze die kinderen in die veel te warme bloesjes proppen ? Het ziet er bij L erg oncomfortabel uit en dat lijkt me nergens voor nodig voor een hobby clubje voor kinderen .
Of hij is gewoon niet zo snugger en warmt álles in één keer op, om het eten een dag later vervolgens nóg een keer op te warmen. Het was inderdaad Chinees voor een heel weeshuis, dus je zou denken dat je alleen pakt wat je nodig hebt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:50 schreef brilduiker1973 het volgende:
Mijn mening over de buikgriep Jim. Hij had zoveel chinees mee, dit niet ingevroren maar bewaard in de koelkast denk ik. Daar nu last van.
Oei ik proef enige frustratie over By Jolie Noe? Vertel vertelquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:38 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW
Eens met alles wat hierboven is gezegd. Bizar gedrag. Ga met jezelf aan de slag als simpel op vakantie gaan je al zoveel onrust/angst/stress oplevert (want die tranen worden door een onderliggend gevoel veroorzaakt). Dit straalt zo af op de kinderen inderdaad. Ben benieuwd met welke tips haar 'professionals' kwamen toen ze vroeg hoe dit aan te pakken #sarcasme
Ik begrijp heel goed dat het zwaar en confronterend is als het huis zo lang zo leeg is en dat ze dat wil ontvluchten. Sowieso had ze er ook voor kunnen kiezen om, die 2 weken dat de kinderen niet bij haar zijn, vol te knallen bij Jolie. Dan verdwijnt die stomme pop-up (na iedere pagina!) bij Jolie dat "de levertijd langer is door drukte in het magazijn door de nieuwe drops" ook eindelijk eens. Klanten blij, Walkies blij, MCW blij. Maar nee, ze maakt liever ten overstaan van alles en iedereen een tranen-drama omdat ze vrijwillig 4 weken gaat kleffen bij haar bestie - natuurlijk met Timmie - op 2 vlieguurtjes van NL.
Oh, en volgens mij was het dochtertje van Timmie te zien in het laatste dagfilmpje van MCW (in een knalroze jurkje naast het paard). Goed bezig MCW, zelfs aan die afspraak kun je je niet houden.
Die hele reis op die motor, waarom wil AM dat? Wat wil ze bewijzen? Dat ze een stoere kerel is? Dat is toch allang duidelijk?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Weten zien dat AM traint voor IJsland maar wat doet Jim aan voorbereiding? Behalve bij zn moeder op de bank hangen?
En waar is de geweldige reismevrouw deze keer? Of doet ze het zomaar zonder haar draaiboek waar nog net niet in staat hoelaat ze moet poepen. Die verzekering is zo bijzonder niet, risicovolle sport aanklikken en klaar.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:47 schreef AnnArt het volgende:
Wat ik ook opmerkelijk aan AM vind is dat je al 2 jaar met de planning voor IJsland bezig bent en je hebt je verzekering dan een week voor vertrek pas rond. Heb je dan geen contacten met de organisatie die vaker met dit bijltje gehakt hebben of willen jij en je godenzoon je dan voor zo'n godsvermogen verzekeren dat geen verzekering dit aan wil ... of ... heb je dan gewoon een hele beroerde planning als zelfbenoemd organisatiewonder?
Sanneke moet gewoon niet zeuren, of terug naar het vakantiepark.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:10 schreef Moondance het volgende:
Sanne pleit voor een nationale klusvrije dag. Ik pleit voor een nationale zeikvrije dag.
Als ik ergens een huis krijg, ga ik klussen op normale tijden, maar wanneer het mij/de klusjesman/de helpers uitkomt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:10 schreef Moondance het volgende:
Sanne pleit voor een nationale klusvrije dag. Ik pleit voor een nationale zeikvrije dag.
Neu voor Lot. Maar AM kan niet anders denken dan: die tassen zijn zooooo handig voor álles!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:58 schreef FokkingGezellig het volgende:
[..]
Maar waar ik vooral van sta te kijken, is die achterlijke shopper die AM heeft meegegeven in plaats van een rugzak. Als je dat bij onze scouting flikt, krijg je als ouder echt een uitbrander van de leiding en kun je linea recta terug om een fatsoenlijke tas te halen.
Maar ja, AM is natuurlijk weer heerlijk rebels. Regels en praktisch nadenken zijn voor gewone mensen.
Dit denk ik ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:10 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik denk dat dat Chinees eten niks te maken heeft met het ziek zijn van Jim. Er heerst een virus.
Dit. Guttegut, ze doet eens "iets bijzonders". Ik neem aan dat voor de reis met Julia in IJsland hetzelfde gold?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:11 schreef papierentas het volgende:
[..]
En waar is de geweldige reismevrouw deze keer? Of doet ze het zomaar zonder haar draaiboek waar nog net niet in staat hoelaat ze moet poepen. Die verzekering is zo bijzonder niet, risicovolle sport aanklikken en klaar.
Maar, positief, ze zit buiten!!!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:10 schreef Moondance het volgende:
Hoe verzint ze het weer? En dan, wordt ze gelukkiger van een nationale klusvrije dag?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:10 schreef Moondance het volgende:
Op zich pleit ik daar nu ook voor. Inmiddels al een jaar of 4 in de dagelijkse klus-estafette van de buren en ik begin langzaam een beetje door te draaien, vooral nu de ramen en deuren open staan en je lekker buiten wil zitten. Maar goed, dat is ook de reden dat we gaan verhuizen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:10 schreef Moondance het volgende:
Zoiets dacht ik ook idd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:13 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
MCW
Ik had ook geen idee maar naar aanleiding van jouw bericht dacht ik, misschien is het wel de omtrek van Mallorca? #homeawayfromhome
Anders gaat ze straks toch lekker met die shopper achterop de motor naar IJsland, als dat ding zo ontzettend praktisch is? O nee, wacht… voor die reis heeft ze natuurlijk weer een gesponsorde tas bij elkaar geschooid.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:16 schreef Harper het volgende:
[..]
Neu voor Lot. Maar AM kan niet anders denken dan: die tassen zijn zooooo handig voor álles!
![]()
Laatst zag ik Maarten met zo´n tas naar paardrijden gaan. Terwijl iedereen een normale tas mee had.
😂😂😂 klusvrije dag. Dan kan ze weer zeuren dat er te weinig geluid is.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe verzint ze het weer? En dan, wordt ze gelukkiger van een nationale klusvrije dag?
Tuurlijk vergeten, of wilde Lot die niet aan en had ze geen zin om hier op in te gaan. En die tas mijn god. AM heeft overal schijt aan, mens denk eens na!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
En de plangoeroe is ook weer eens de blouse voor L vergeten. De zoveelste keer.
Scouting is ook zó nieuw in het gezin he?
Wat voor huis is dat dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:24 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Op zich pleit ik daar nu ook voor. Inmiddels al een jaar of 4 in de dagelijkse klus-estafette van de buren en ik begin langzaam een beetje door te draaien, vooral nu de ramen en deuren open staan en je lekker buiten wil zitten. Maar goed, dat is ook de reden dat we gaan verhuizen.
Nu een gewoon rijtjeshuis, straks een vrijstaand huis. En wat mijn buren allemaal klussen? Geen idee. Heb het idee dat er geen muur meer in hun huis kan staan.quote:
Volgens mijn zoon zijn die blouses niet heel warm, ik weet alleen dat ze snel drogen 😆 Als de kinderen op het kamp terrein zijn rennen en vliegen ze meestal zonder blouse maar met das, buiten het terrein is het vaak de blouse en das weer aan vanwege herkenbaarheid.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:58 schreef FokkingGezellig het volgende:
[..]
Die blousejes zijn er waarschijnlijk vooral zodat de leiding de groep makkelijker bij elkaar kan houden en snel even koppen kan tellen. Al was een T-shirt midden in de zomer misschien nét wat comfortabeler geweest.
Maar waar ik vooral van sta te kijken, is die achterlijke shopper die AM heeft meegegeven in plaats van een rugzak. Als je dat bij onze scouting flikt, krijg je als ouder echt een uitbrander van de leiding en kun je linea recta terug om een fatsoenlijke tas te halen.
Maar ja, AM is natuurlijk weer heerlijk rebels. Regels en praktisch nadenken zijn voor gewone mensen.
Het is een gebed zonder einde. Maak eerst het ene project af en start dan met de volgende. Ze kan toch nooit dr hele huis schilderen? Dat kost haar zoveel energie. En die tuin is uitgedroogd. Dat is een enorme klus om die grond weer waterdoorlatend te makenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith laat een update zien van haar tuin. Tuin? Waar?
Ik bedoelde het huis van de buren. Wij hebben ooit in 10 mnd. een vrijstaande bouwval gestript en de binnenkant volledig opnieuw opgebouwd. Buiten werk om. Ik kan me daarom nauwelijks voorstellen dat iemand 4 jaar lang dag in dag uit klust. Of het zijn prutsers.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:42 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Nu een gewoon rijtjeshuis, straks een vrijstaand huis. En wat mijn buren allemaal klussen? Geen idee. Heb het idee dat er geen muur meer in hun huis kan staan.
Ik vind haar gezichtsuitdrukkingen ook altijd zo naar. Zij verbeeldt zich heel wat maar ze stelt niks voor.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:00 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind het echt zielig voor Lot, loopt dat kind daar te slepen met een onhandige plastic boodschappen tas terwijl de rest van de groep ontspannen met een stevige rugzak loopt. Arme kind moet al fietsen op een mini fietsje waardoor ze wel een circus-act lijkt en nu weer die gestoorde tas. Allemaal bedacht door die rare starre moeder met euro tekens in dr ogen.
Van Sanneke haar laatste filmpje word ik onpasselijk. Van die slechte huid helemaal close-up en dat vieze gevreet en gekauw ingezoomd. En van het feit dat het madame zich zo ergert dat er mensen zijn die wél wat nuttigs doen in hun weekend ipv op hun reet zitten en ladingen eten naar binnen schuiven en klagen op internet.
Ik ook! Vind het bizar veel geld voor een tattoo en nog een lelijke ook!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die 77¤ in haar spaar rekening heeft voor een tattoo en nu een afspraak heeft voor een tattoo van 1250¤ .... 🤔 ze zegt iets minder sushi eten dan moet het goed komen 🤔 in 4/5 maanden dus nog 1173 verzamelen als je maar 1 inkomen hebt en een heel groot gat in je hand...
Nu vind ik 1250 sowieso zonde maar ieder zijn ding natuurlijk 🤷
Net een heel relaas met de installatie van zo ongeveer alle kinderen en dan inderdaad die blouse vergeten...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
En de plangoeroe is ook weer eens de blouse voor L vergeten. De zoveelste keer.
Scouting is ook zó nieuw in het gezin he?
Klopt, het is sneldrogende vrij lichte stof, juist bedoeld ook voor de zomer. Bij ons hebben ze ook shirts trouwensquote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:51 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Volgens mijn zoon zijn die blouses niet heel warm, ik weet alleen dat ze snel drogen 😆 Als de kinderen op het kamp terrein zijn rennen en vliegen ze meestal zonder blouse maar met das, buiten het terrein is het vaak de blouse en das weer aan vanwege herkenbaarheid.
Ze doet het er gewoon om. Gister in die kerk, nu bij scouting ook lekker rebels. Kijk ons eens, meer is het niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Net een heel relaas met de installatie van zo ongeveer alle kinderen en dan inderdaad die blouse vergeten...
Oké even mosterd 🙃 Maar ik denk dan bijv ook aan als hij er te groot voor is, en de pyjama niet meer past? Is het dan ook drama en ellende?? Precies wat jij zegt, leren omgaan met teleurstelling zal die kinderen wel niet geleerd worden. Want dan gooi je gewoon je ASS kaart op tafel 🫠quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, vriendje is uit zijn lievelings pyjama gescheurd en DBM is op zoek naar exact dezelfde wat vriendje is zo verdrietig. Misschien moet ze ze eens leren omgaan met teleurstellingen, maar het zal wel weer een ASS dingetje zijn wat ze graag wil benadrukken...
Ja goonsandqueens sneekquote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:20 schreef Donna het volgende:
Staat er ook bij naar welke tattoo artist ze gaat?
Vrienden noemen het ook wel “het knutselhuis”. En ook regelmatig visite die verbaasd vaststelt dat ze nog steeds bezig zijn. Wij hebben ook ooit in een bouwval gezeten, maar was ook met een maand of 10 gefixt naast werk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik bedoelde het huis van de buren. Wij hebben ooit in 10 mnd. een vrijstaande bouwval gestript en de binnenkant volledig opnieuw opgebouwd. Buiten werk om. Ik kan me daarom nauwelijks voorstellen dat iemand 4 jaar lang dag in dag uit klust. Of het zijn prutsers.
Het is een soort verzamelshop. Artiesten (vaak uit het buitenland) huren er een stoel zeg maar. En ik vind ze erg duur. Er zijn veel betere shops in de omgeving te vinden.quote:
Zoals ik het begrijp is het een bestaande tattoo (van 13 jaar oud), en wordt hij bijgewerkt? En dan zoveel geld?! Die man weet ook weer waar hij voor werkt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:36 schreef Mallorcameisje het volgende:
What de F is het ook voor tatoeage 😳 Alsof er met stift ook is bijgetekend ofzo? En zo veel geld😱 Voor het hardlopen wat ze al even doet moet ik zeggen dat ze aardig buiten adem is van een stukje lopen en praten tegelijk 😳
Gestoord.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Waarom?
Zij waggelt ook altijd zo 🦆🦆🦆quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:36 schreef Mallorcameisje het volgende:
What de F is het ook voor tatoeage 😳 Alsof er met stift ook is bijgetekend ofzo? En zo veel geld😱 Voor het hardlopen wat ze al even doet moet ik zeggen dat ze aardig buiten adem is van een stukje lopen en praten tegelijk 😳
En dat alles steeds zo dicht op de camera. En op een normale toon wat zeggen lukt haar ook niet. Daar vind ik wat van hahaquote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:25 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Ben ik weer. Wieteke van Diggele moet janken om een filmpje want kinderen moeten altijd veilig zijn. Behalve als ze in kledingfabrieken werken, want goedkope kleding van Shein in net iets belangrijker voor Wieteke. Hoe hypocriet kun je zijn.
Wat een zooitjequote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith laat een update zien van haar tuin. Tuin? Waar?
Die start straks weer een zoekactie naar jou op in haar stories 😂😂😂quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:25 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Ben ik weer. Wieteke van Diggele moet janken om een filmpje want kinderen moeten altijd veilig zijn. Behalve als ze in kledingfabrieken werken, want goedkope kleding van Shein in net iets belangrijker voor Wieteke. Hoe hypocriet kun je zijn.
Niet makkelijk maar reclame-inkomstenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:16 schreef Harper het volgende:
[..]
Neu voor Lot. Maar AM kan niet anders denken dan: die tassen zijn zooooo handig voor álles!
![]()
Laatst zag ik Maarten met zo´n tas naar paardrijden gaan. Terwijl iedereen een normale tas mee had.
Ik denk dat zij zo waggelt door de lipoedeem, daar kan ze dan weer niks aan doen 😅quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:01 schreef opwegnaar het volgende:
[..]
Zij waggelt ook altijd zo 🦆🦆🦆
Ze zou dat geld beter kunnen besteden aan de boel weg laten laseren, het is echt een vreselijke tokkie tattoo, wat gaan ze daar nou nog van maken?
Bovendien vind ik het ook bizar veel geld, zeker als je het al niet breed hebt...dat geld had ze ook kunnen besteden aan een leuke vakantie met het gezin..maar goed, ieder z'n ding..
En maar klagen dat Disney zo duur is en ze er graag elk jaar heen zou willen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb geen verstand van tatoeage prijzen, ik wil er graag 1 maar ben een schijterd haha. Maar ik vind het ook een hele hoop geld voor iets heel lelijks. Maar goed, het is haar lijf.
Ze heeft nu dus 77euro en moet in november 1250 hebben. Ik weet niet in welk tempo zij die 77 bij elkaar heeft gesprokkeld, maar november is dichterbij dan je denkt. Dat is zo'n 290 euro per maand. Best veel op 1 inkomen, vind ik.
Wat een raar mokkel, niet fijn om naar te kijken ook.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:03 schreef Earring het volgende:
[..]
En dat alles steeds zo dicht op de camera. En op een normale toon wat zeggen lukt haar ook niet. Daar vind ik wat van haha
Geen volgtip zei ik van de week, maar toch moet ik steeds even kijken🥴
Op zaterdag 11 juli 2026 12:00 schreef Weerikier het volgende:
Hoe zou je het dan zeggen als je iets betaalt voor je kinderen wat ze normaalgesproken van hun zakgeld betalen?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:37 schreef Moppie1982 het volgende:
De meisjes mogen op AM haar kosten snoep scheppen en toiletspullen halen! Wat zegt ze dat weer naar, hoezo haar kosten. Zijn toch haar kinderen
Net als met die squizie van Jet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:30 schreef Missinglink24 het volgende:
Am zou zich toch niet bemoeien met de kledingkeuze van de pubers, kleedgeld = leergeld etc etc? Wat doet ze nu dan? Juist; zich er compleet tegenaan bemoeien.
Het huilen staat haar ook nader dan het lachen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat is Sanneke toch een zeikwijf, vermoeiend mens. Hoeveel stories heeft ze er alweer aan gewijd?
Die story waar ze zit te eten, haar huid is echt heel slecht 😱
Just do it!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb geen verstand van tatoeage prijzen, ik wil er graag 1 maar ben een schijterd haha. Maar ik vind het ook een hele hoop geld voor iets heel lelijks. Maar goed, het is haar lijf.
Ze heeft nu dus 77euro en moet in november 1250 hebben. Ik weet niet in welk tempo zij die 77 bij elkaar heeft gesprokkeld, maar november is dichterbij dan je denkt. Dat is zo'n 290 euro per maand. Best veel op 1 inkomen, vind ik.
Ja en de trap die 2 kleuren heeft en de leuningen bruin met wit geknoeide verfvlekken. Bij haar is het niet eens half gelukt allemaal, maar hee als ze het sneller/beter kan, dan kan ze toch ook gewoon haar klushulp aanbieden, win win, zijn ze eerder klaar en heeft ze wat te doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:40 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zeikwijf die Sanneke.
Dat zij genoegen neemt met hoe haar huis er uit ziet, wilt niet zeggen dat andere mensen niet in een leuk huis willen wonen en netjes werken.
Met haar achterlijke plank die ze niet eens om kan draaien, zeikstraal.
Ik hoop vooral dat die 77 euro niet de gezamenlijke spaarrekening is. Dan moet daar niks onverwachts gebeuren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Is die 1250 euro eigenlijk alleen voor het bijwerken ervan of wordt het een nieuwe tatoeage?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:45 schreef Donna het volgende:
[..]
Just do it!
Ik ben bezig met een beensleeve
Ik snap vooral niet dat ze zonder man op vakantie moest. Dat was zo'n goede deal en haar man kon echt niet mee want blabla kosten en volgend jaar Disney, om dan 2 dagen later een afspraak te maken voor jezelf voor je tattoo, terwijl je geen centen hebt. Mijn vriend zou hier dus echt pissig over worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat die 77 euro niet de gezamenlijke spaarrekening is. Dan moet daar niks onverwachts gebeuren.
Tattoo: gewoon doen. Is het goedkoop? Nee. Het doet geen pijn vind ik.
Ik heb er een op mijn bovenarm ( redelijk groot). En ik zag er ook tegenop qua pijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:49 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik hoop vooral dat die 77 euro niet de gezamenlijke spaarrekening is. Dan moet daar niks onverwachts gebeuren.
Tattoo: gewoon doen. Is het goedkoop? Nee. Het doet geen pijn vind ik.
Je moet het sowieso zien als nieuwe tattoo. Tenminste, een goede artist frist het hele ding op en zet er niet iets 'aan' of bij, zeg maar.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:50 schreef Duo-Penotti2 het volgende:
[..]
Is die 1250 euro eigenlijk alleen voor het bijwerken ervan of wordt het een nieuwe tatoeage?
Voor bijwerken is het erg duur vind ik
Ik zou het niet eens vermelden, maar dat ben ik. Ik koop iets voor me kinderen omdat ik het leuk vind en wil. En niet om te zeggen op mijn kosten. Ze zijn 12 geen 26quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hoe zou je het dan zeggen als je iets betaalt voor je kinderen wat ze normaalgesproken van hun zakgeld betalen?
Die plank in de kast? Daar erger ik me al maanden aan 😆quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:40 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zeikwijf die Sanneke.
Dat zij genoegen neemt met hoe haar huis er uit ziet, wilt niet zeggen dat andere mensen niet in een leuk huis willen wonen en netjes werken.
Met haar achterlijke plank die ze niet eens om kan draaien, zeikstraal.
Ja zo begreep ik hem ook... ze hadden dat folie over de tattoo gedaan en erbij getekend wat erbij zou komen... ik vond het niet mooi maar ik hoef er niet mee te lopen 👍 (ben niet tegen tatoeages hoor 🤣 er zijn echt hele mooie)quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:53 schreef Donna het volgende:
[..]
Je moet het sowieso zien als nieuwe tattoo. Tenminste, een goede artist frist het hele ding op en zet er niet iets 'aan' of bij, zeg maar.
Over een aantal jaar zie je er niets meer van, dat scheelt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:20 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik dacht hetzelfde, en even opgezocht, maar klopt. Alleen zo op haar arm is het toch gewoon een vlek 🤷🏼♀.
Eigenlijk... al waren ze 26... als je besluit iets te kopen dan doe je dat gewoon en ga je niet lopen piepen en benadrukken... "op mijn kosten!!!" Als je met vriendinnen gaat lunchen en jij besluit de rekening te betalen om wat voor reden dan ook dan vertel je toch ook niet de volgende dag "gisteren met vriendinnen gaan lunchen op mijn kosten!"quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:59 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik zou het niet eens vermelden, maar dat ben ik. Ik koop iets voor me kinderen omdat ik het leuk vind en wil. En niet om te zeggen op mijn kosten. Ze zijn 12 geen 26
Kun je zien hoe AM in elkaar steekt, en zo een persoon wijst naar haar ouders, mens kijk gewoon naar jezelf, voor de kinderen staat alles al vast.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eigenlijk... al waren ze 26... als je besluit iets te kopen dan doe je dat gewoon en ga je niet lopen piepen en benadrukken... "op mijn kosten!!!" Als je met vriendinnen gaat lunchen en jij besluit de rekening te betalen om wat voor reden dan ook dan vertel je toch ook niet de volgende dag "gisteren met vriendinnen gaan lunchen op mijn kosten!"
Ja dat bedoel ik ook, als ik iets koop zeg ik echt nooit mijn kosten ofzoquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Eigenlijk... al waren ze 26... als je besluit iets te kopen dan doe je dat gewoon en ga je niet lopen piepen en benadrukken... "op mijn kosten!!!" Als je met vriendinnen gaat lunchen en jij besluit de rekening te betalen om wat voor reden dan ook dan vertel je toch ook niet de volgende dag "gisteren met vriendinnen gaan lunchen op mijn kosten!"
Nou, exact dat! Maar het is puur om invloed uit te kunnen oefenen en er nog bij te horen. Zij betaalt dus zij bepaalt en dus ook dat het gefilmd wordt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
🤣quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat mensen haar berichten sturen ALSOF ze een zeikerd is. Nee Sanneke, je BENT een zeikerd die overal last van heeft behalve van zichzelf. Ga wat doen.
Je zou toch bijna die klussende buren willen wijzen op hij nieuwe zeikende buurvrouw....quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat mensen haar berichten sturen ALSOF ze een zeikerd is. Nee Sanneke, je BENT een zeikerd die overal last van heeft behalve van zichzelf. Ga wat doen.
Yupquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:27 schreef opwegnaar het volgende:
Maar nog even over die tattoo van DBM, die foto in haar story met dat plastic eromheen, is daar dan dus nu met stift overheen getekend hoe de 'reconstructie' gaat worden? In dat geval: wtf zeg😅💀🙈 er komen dus wat krullen en marker strepen om die vis??
Vis? Ik ga nog eens kijken maar het lijkt nergens naar vind ik. Ik heb zelf enkele fine-line tattoos en die zijn prachtig! Ik ga altijd naar dezelfde artist.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:27 schreef opwegnaar het volgende:
Maar nog even over die tattoo van DBM, die foto in haar story met dat plastic eromheen, is daar dan dus nu met stift overheen getekend hoe de 'reconstructie' gaat worden? In dat geval: wtf zeg😅💀🙈 er komen dus wat krullen en marker strepen om die vis??
Ja ik dacht ook aan een vis, een soort koi karper ofzo. Maar het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Vis? Ik ga nog eens kijken maar het lijkt nergens naar vind ik. Ik heb zelfs enkele fine-line tattoos en die zijn prachtig! Ik ga altijd naar dezelfde artist.
Maar we weten nu wel dat het niet aan Sanneke ligt maar aan de buurman dat ze niet met M in de tuin kan zitten!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:31 schreef papierentas het volgende:
Sanneke kan beter dat zwembadje ook maar gewoon opruimen, nu ligt het met prachtig weer in de woonkamer te slingeren bij de rest van de troep. En die broek? Doe maar gewoon niet, net als die pyjama van gister. Nee, gewoon niet doen.
Zij gaat binnen een jaar bij de woningbouw zeuren om een andere woning.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moest even grinniken om Sanneke.. "mensen die zeggen dat ik zeur zitten niet in de verbouw geluiden " 🤣🤦♂️ ow vrouw je moest eens weten!!!
Afgelopen maanden is er in mijn straat en de straat er achter ineens een heleboel huizen verkocht en nieuwe mensen gekomen. Allemaal oude mensjes er uit en de gezinnen komen het dan opknappen! Ik denk dat er in mijn straat nu 6? Huizen verbouwd worden van ongeveer 8 uur s'ochtends tot s'avonds!! En ik vind dat totaal niet boeiend 🤣👍 als je dat wel erg vind moet je gaan werken en je vent een betere baan laten nemen en een huis ergens kopen waar het echt afgelegen is en je van niemand last heb 👌
Ik denk dat Sanneke binnen 2 jaar enorme ruzie daar in de wijk heeft 👍🤣
Daar wilde ze zich aan laten opereren 😌 Kostte ook heel veel geld dus daar is ze voor aan het sparen! Oh nee, wacht 🤓quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zo waggelt door de lipoedeem, daar kan ze dan weer niks aan doen 😅
🤣 ja muggen moeten ook gewoon haar met rust laten!! Hoe durven ze haar nachten wakker te houden (ze slaapt wel meer dan ik 🤔 )quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:47 schreef MwKomkommer het volgende:
Zelfs bij muggen weet Sanneke haar autisme nog te betrekken.
Daardoor vroeg ik me ook af wie die story van haar dan ook verkeerd begrepen zou hebbenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:41 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Het huilen staat haar ook nader dan het lachen.
En als het elke dag zou zijn zou ze er dan ook niet elke dag een story aan wijden?
Zullen ze ooit eens bij de buren hebben aangebeld en gevraagd of het ipv 7.30 op zaterdag b.v. 8.30 kan worden om te starten?
En als ze er elke dag in de herrie zit waarom gaat ze dan niet vaker op pad?
Vragen, vragen, vragen
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:47 schreef MwKomkommer het volgende:
Zelfs bij muggen weet Sanneke haar autisme nog te betrekken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat is Sanneke toch een zeikwijf, vermoeiend mens. Hoeveel stories heeft ze er alweer aan gewijd?
Die story waar ze zit te eten, haar huid is echt heel slecht 😱 niet gek met zo’n laag boter en hagelslag 🤨
Zeker! Maar denk dat zodra mijan naar school gaat en ze dus ook meer contact krijgt echt de "p" uitbreekt nu zeurt ze alleen online en tegen dion...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:45 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zij gaat binnen een jaar bij de woningbouw zeuren om een andere woning.
Het is gewoon een grote zeikstraal. Ik heb letterlijk 3/4 jaar in de bouwgeluiden gezeten omdat de keet en alle bouwspullen opgeslagen lagen recht voor ons huis. Van soms 6 uur in de ochtend in de zomer tot 4/5 uur. Elke keer herrie, echt dagelijks. Ik durf te wedden dat haar buren niet eens dagelijks bezig zijn. Zeikstraal met haar huis wat er niet uit ziet, ik denk dat ze strontjaloers is dat andere mensen het wel mooi en netjes kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moest even grinniken om Sanneke.. "mensen die zeggen dat ik zeur zitten niet in de verbouw geluiden " 🤣🤦♂️ ow vrouw je moest eens weten!!!
Afgelopen maanden is er in mijn straat en de straat er achter ineens een heleboel huizen verkocht en nieuwe mensen gekomen. Allemaal oude mensjes er uit en de gezinnen komen het dan opknappen! Ik denk dat er in mijn straat nu 6? Huizen verbouwd worden van ongeveer 8 uur s'ochtends tot s'avonds!! En ik vind dat totaal niet boeiend 🤣👍 als je dat wel erg vind moet je gaan werken en je vent een betere baan laten nemen en een huis ergens kopen waar het echt afgelegen is en je van niemand last heb 👌
Ik denk dat Sanneke binnen 2 jaar enorme ruzie daar in de wijk heeft 👍🤣
Opnieuw gekeken want het was mij niet opgevallen. Maar inderdaad, het ligt gewoon midden in de woonkamer nutteloos te zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:31 schreef papierentas het volgende:
Sanneke kan beter dat zwembadje ook maar gewoon opruimen, nu ligt het met prachtig weer in de woonkamer te slingeren bij de rest van de troep. En die broek? Doe maar gewoon niet, net als die pyjama van gister. Nee, gewoon niet doen.
Ja maar dan ook dat dion zegt dat die mensen niet kunnen klussen 🤣😂 gast! Hang nog een plankje op! Schilder die trap en uhm het pareltje blijft toch wel die prachtige kast in de woonkamer!!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Het is gewoon een grote zeikstraal. Ik heb letterlijk 3/4 jaar in de bouwgeluiden gezeten omdat de keet en alle bouwspullen opgeslagen lagen recht voor ons huis. Van soms 6 uur in de ochtend in de zomer tot 4/5 uur. Elke keer herrie, echt dagelijks. Ik durf te wedden dat haar buren niet eens dagelijks bezig zijn. Zeikstraal met haar huis wat er niet uit ziet, ik denk dat ze strontjaloers is dat andere mensen het wel mooi en netjes kunnen krijgen.
Mijn man is ook altijd lang bezig met klussen, maar als hij iets aflevert is het perfect. Die neemt niet genoegen met wat zij doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ja maar dan ook dat dion zegt dat die mensen niet kunnen klussen 🤣😂 gast! Hang nog een plankje op! Schilder die trap en uhm het pareltje blijft toch wel die prachtige kast in de woonkamer!!
En voor iemand werkend in het groen een terras aanleggen zonder sluitbandjes is ook wel erg lachwekkend 👌👍 maar lever vooral commentaar op andere klussers die wel tijd en moeite in hun werk steken 😂👌
Oja... mijn lijst had langer kunnen zijn 😂 maar echt! Snap niet dat je commentaar op klussers levert als je zelf echt gewoon prutswerk levert! Dat gras in die tuin.... geen route naar de schuur 🤦♂️ dit is zijn werk!!!! Het is treurig! En dat Sanneke een zeikerd is OK maar Dion die daarin mee gaat en mensen afkraakt.. echt... hang gewoon zelf een plank rechtquote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:05 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Mijn man is ook altijd lang bezig met klussen, maar als hij iets aflevert is het perfect. Die neemt niet genoegen met wat zij doen.
En wat jij allemaal opnoemt. En zoveel meer wat ze niet in beeld brengt. Het ziet er gewoon niet uit bij hun.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:27 schreef Riveressie1 het volgende:
Sanneke zeikt dat de buren heel vroeg klussen en om half acht beginnen op zaterdagen. Maar wat lult ze nou, haar slaapgegevens laten zien dat ze na half negen wakker wordt?! Dat is überhaupt een unicum voor veel mensen met kleine kinderen. Het is absurd hoe deze vrouw in het leven staat, minieme weerbaarheid en leeft om te zeuren. Ze slaapt bijna 8 uur!! Ben zelf al blij met 5, 8 uur zou heerlijk zijn!
DBM: 1250 euro voor die tattoo, hahahaha. Oh wat erg. Ik zit zelf in het wereldje en dit zijn belachelijke prijzen voor wat daarop geknald wordt. 750.- a 800,- maximaal.
Sowieso waarom laat ze die screenshot van haar slaapgegegens zien? Zogenaamd om te onderbouwen dat ze een slechte nacht heeft gehad denk ik maar is de slechte nacht in the room with us? Ze heeft gewoon bijna 8 uur geslapen. In welke wereld is dat een slechte nacht??? Hoe lang slaapt ze dan normaal wel niet?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:27 schreef Riveressie1 het volgende:
Sanneke zeikt dat de buren heel vroeg klussen en om half acht beginnen op zaterdagen. Maar wat lult ze nou, haar slaapgegevens laten zien dat ze na half negen wakker wordt?! Dat is überhaupt een unicum voor veel mensen met kleine kinderen. Het is absurd hoe deze vrouw in het leven staat, minieme weerbaarheid en leeft om te zeuren.
DBM: 1250 euro voor die tattoo, hahahaha. Oh wat erg. Ik zit zelf in het wereldje en dit zijn belachelijke prijzen voor wat daarop geknald wordt. 750.- a 800,- maximaal.
Gelukkig ben ik geen hond die op commando komt 😂quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:10 schreef Maremare het volgende:
[..]
Die start straks weer een zoekactie naar jou op in haar stories 😂😂😂
Echt zo met je eens. Wat zielig voor die meiden zit! Oh en ze hebben geshopt op de mannenafdeling moet ook nog even iedereen weten.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:04 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Moe Geerts: zakgeld en kleedgeld is leergeld. Dus ze mogen het zelf naar eigen inzicht uitgeven. Ook als ze dan hartje winter in een zomerjas lopen ( haar standaard stokpaardverzinseltje).
Ook moe Geerts: " nee, echt niet!!" als de mega onzekere puber van haar eigen leergeld een lange broek wil kopen. Nee, je gaat voor een ķórte broek. Echt, zó kort!
Zou ze begrijpen dat een lange wijde broek in de zomer sws minder erg is dan een dun zomerjasje hartje winter?
Zou ze begrijpen dat je als je 13 bent en moet wennen aan een ander lijf je jezelf gewoon graag een beetje verstopt in je kleding ?
Zou ze begrijpen dat veel pubers zich extra onzeker voelen in een korte broek, en je ze dus zéker niet moet dwingen?
En zou ze begrijpen dat je past echt iets leert en jezelf kunt ontwikkelen als je moeder met haar k*tcamera gewoon eens een keer lekker thuis blijft en niet continu alles afkraakt en negatief bekijkt en haar achterhaalde boomer ideeën op jou projecteert?
Wat een ongelofelijk stomme trut is het toch ook.
Arme kids.
Dit. Ik slaap al weken rond 5 tot 6 uur per nacht met veel wakker zijn. En ik werk gewoon hè. Ik had overigens ook gereageerd dat werkende mensen nu eenmaal in het weekend moeten klussen. Nu ben ik geblokkeerd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:36 schreef Moondance het volgende:
[..]
Sowieso waarom laat ze die screenshot van haar slaapgegegens zien? Zogenaamd om te onderbouwen dat ze een slechte nacht heeft gehad denk ik maar is de slechte nacht in the room with us? Ze heeft gewoon bijna 8 uur geslapen. In welke wereld is dat een slechte nacht??? Hoe lang slaapt ze dan normaal wel niet?
Suikervrije snoepjes en repen en siropen en zo. Iedereen en zijn moeder promoot dat op internet. Ga je ook lekker van poepen als je zo’n zakje snoepjes eet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:36 schreef Shuri het volgende:
Wat is dat Ahead? Ik zag het ook in de agenda van Annemarie staan.
O ik hoop dat ze dan nog op insta zit, heerlijk al dat geklaag en gedie over school en andere ouders. Heerlijk leedvermaak 🥳quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Zeker! Maar denk dat zodra mijan naar school gaat en ze dus ook meer contact krijgt echt de "p" uitbreekt nu zeurt ze alleen online en tegen dion...
Oh man, ik lag dubbel om jouw omschrijvingen, een circusact, arm kind, maar het leest zo grappig...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:00 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind het echt zielig voor Lot, loopt dat kind daar te slepen met een onhandige plastic boodschappen tas terwijl de rest van de groep ontspannen met een stevige rugzak loopt. Arme kind moet al fietsen op een mini fietsje waardoor ze wel een circus-act lijkt en nu weer die gestoorde tas. Allemaal bedacht door die rare starre moeder met euro tekens in dr ogen.
Van Sanneke haar laatste filmpje word ik onpasselijk. Van die slechte huid helemaal close-up en dat vieze gevreet en gekauw ingezoomd. En van het feit dat het madame zich zo ergert dat er mensen zijn die wél wat nuttigs doen in hun weekend ipv op hun reet zitten en ladingen eten naar binnen schuiven en klagen op internet.
Eigenlijk wel, maar nee, het moet zo gaan als Zij het wil ze weet nu al welke bikini's ze straks gaan kopenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:04 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Moe Geerts: zakgeld en kleedgeld is leergeld. Dus ze mogen het zelf naar eigen inzicht uitgeven. Ook als ze dan hartje winter in een zomerjas lopen ( haar standaard stokpaardverzinseltje).
Ook moe Geerts: " nee, echt niet!!" als de mega onzekere puber van haar eigen leergeld een lange broek wil kopen. Nee, je gaat voor een ķórte broek. Echt, zó kort!
Zou ze begrijpen dat een lange wijde broek in de zomer sws minder erg is dan een dun zomerjasje hartje winter?
Zou ze begrijpen dat je als je 13 bent en moet wennen aan een ander lijf je jezelf gewoon graag een beetje verstopt in je kleding ?
Zou ze begrijpen dat veel pubers zich extra onzeker voelen in een korte broek, en je ze dus zéker niet moet dwingen?
En zou ze begrijpen dat je past echt iets leert en jezelf kunt ontwikkelen als je moeder met haar k*tcamera gewoon eens een keer lekker thuis blijft en niet continu alles afkraakt en negatief bekijkt en haar achterhaalde boomer ideeën op jou projecteert?
Arme kids.
Dan waait het weer 🤪quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:39 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Maar we weten nu wel dat het niet aan Sanneke ligt maar aan de buurman dat ze niet met M in de tuin kan zitten!
Het ligt aan:
Aan de tuin die nog niet af was.
Aan M die nog niet kan lopen.
Aan zijn broek die kapot ging.
Aan de warmte.
Aan de klussende buurman.
Nog even een paar weken doorzeuren en dan wordt het weer Herfst. Dan zijn er weer nieuwe excuses om niets te doen.
Waarom heeft ze haar broek los. En haar jongste van vier maakt er ' spontaan' een foto van?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Zo ziek deze vrouw.
AM heeft echt 0 inlevingsvermogenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:04 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Arme kids.
Nou, niet ineens. Ik vind die vrouw altijd al een oud en zorgelijk gezichtje hebben.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Nou, precies dat! Ze heeft totaal niet door hoe bijzonder het is dat ze tot zo laat kan blijven liggen omdat M. blijkbaar zo tot zo super laat slaapt. Hoe gaat ze dat doen als ze hem naar school moet brengen? Elke dag zeiken? De hele dag bijkomen op de bank van het feit dat de wekker om 06:30 staat? Ik heb een baby van vijf maanden die niet doorslaapt en ik word soms woest van haar geklaag. Hoe durft ze die slaapgegevens te delen alsof het erg is?! Hele volksstammen met en zonder kinderen slapen niet zo’n gat in de dag.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:36 schreef Moondance het volgende:
[..]
Sowieso waarom laat ze die screenshot van haar slaapgegegens zien? Zogenaamd om te onderbouwen dat ze een slechte nacht heeft gehad denk ik maar is de slechte nacht in the room with us? Ze heeft gewoon bijna 8 uur geslapen. In welke wereld is dat een slechte nacht??? Hoe lang slaapt ze dan normaal wel niet?
Zou jij dat willen als AM je moeder was? Ik denk de tweeling ook niet. Die schamen zich al zonder een filmende bh-loze klompklossende Debbie Downer achter zich aan.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 16:52 schreef Lodelie het volgende:
Am gaat alleen op zaterdagmorgen winkelen terwijl Lot op de scouting zit.
Dat is de tijd die de tweeling krijgt.
Ga eens met ze winkelen, dat ze echt de tijd hebben om bij verschillende winkels te kijken, te passen en vervolgens toch die broek uit de eerste winkel te kopen. Laat ergens eten of drinken wat zij graag willen, belachelijk dure of hippe bubble tea of een tiktok broodje.
Gewoon quality time en je aanpassen aan de belevingswereld van je kinderen.
Amen to that!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 15:04 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Arme kids.
Moeder jankt ook gewoon mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Dit denk ik ook, ze zijn eens op en neer gevlogen voor de kinderen van Jacqueline, had ze nu dus ook gewoon kunnen doen. Maar er is gewoon zonder haar geboekt in de tijd dat je haar ouders minder/niet in beeld zag.
Ook wel eens gezond, zonder je ouders. Mijn ouders zijn met pensioen en gaan regelmatig (als gezondheid dat toelaat) een paar weken weg. Ik heb nog nooit jankend bij mijn ouderlijk huis gestaan omdat ze op vakantie gingen. Ga toch weg, je hebt een leven, een gezin.
Het geld van je man?!? Ze zijn een gezin, waar heb je het over?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:19 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Ik ook! Vind het bizar veel geld voor een tattoo en nog een lelijke ook!
Waneer eet zij sushi dan? Die ene keer per maand? Ze kan beter besparen op zooi kopen voor je kinderen en ze voor elke scheet verwennen!
Daarbij is het heel hard gezegd het inkomen van je man, dus hij spaart voor je.. en zijn geld verbras je als water.. en nee ik heb er even geen woorden voor! Waneer is die nationale anti zeik dag?
Hebben we ook een anti DBM dag?
Ze zijn zeker een gezin, maar 1250¤ voor een tatoeage die je man bekostigt, terwijl jij niets doet maar wel bakken met geld uitgeeft.. voor een paar streepjes ff 1250¤ uitgeven en zij zegt IK moet sparen, maar ze werkt niet. Dus ja het geld wat zij uitgeeft wordt verdiend door een ander. Het is geen mini bedrag.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:26 schreef Fenne het volgende:
[..]
Het geld van je man?!? Ze zijn een gezin, waar heb je het over?
Als je er als moeder bijna dagelijks komt om je kind te ondersteunen, haar al jaren alle kanten op ziet vliegen behalve de goeie kant en je ziet haar nu vier weken niet, wetend dat ze een ongeleid projectiel is…..quote:
Wij hebben, ondanks dat we zo’n 20 jaar samen zijn, toch echt ons eigen geld. Maar wij hebben dan ook beiden een inkomen. Dan is het natuurlijk wel anders.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:26 schreef Fenne het volgende:
[..]
Haar man ging dit jaar niet op vakantie maar werkt door om te sparen voor een vakantie naar Disneyquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:26 schreef Fenne het volgende:
[..]
Zij duidelijk niet, maar ik vind het sowieso zo raar om over ZIJN geld te praten. Zoals ik al zei, ze zijn een gezin!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wij hebben, ondanks dat we zo’n 20 jaar samen zijn, toch echt ons eigen geld. Maar wij hebben dan ook beiden een inkomen. Dan is het natuurlijk wel anders.
Als er één inkomen is vind ik het inderdaad een gezinsinkomen, dus is het geld van iedereen. Hier is er wel echt sprake van mijn en zijn geld. En gezamenlijk geld, dat hebben we ook. Maar dat is alleen voor boodschappen, vaste lasten en gezamenlijke vakanties etc.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:46 schreef Fenne het volgende:
[..]
Zij duidelijk niet, maar ik vind het sowieso zo raar om over ZIJN geld te praten. Zoals ik al zei, ze zijn een gezin!
Wat jij wilt, hij verdient het.. hij spaart voor gezinsvakanties en zij.. ach laat maar.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:46 schreef Fenne het volgende:
[..]
Zij duidelijk niet, maar ik vind het sowieso zo raar om over ZIJN geld te praten. Zoals ik al zei, ze zijn een gezin!
Zag je die tweeling toen AM ff zat te zeuren over een zakje snoep? Beide beteuterd ze gunt het ze niet eensquote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:44 schreef Earring het volgende:
En AM moet even melden dat WE de tuin hebben verbouwd voor de scouting.
Volgens mij was zij shoppen dus ze heeft niks gedaan. Oja het resultaat gefilmd, goh
Ze leert haar kinderen zo ook dat elk (tijdelijk) afscheid dramatisch is, en dat je daar dagenlang maximaal om moet janken. En dat je jezelf bij ieder afscheid en weerzien jankend in iemands armen moet werpen. Die kinderen hebben er nu al een handje van. Hoe moeten ze reageren als er een keer echt iets dramatisch gebeurt? Aan het infuus?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt, hoor jij de volwassene te zijn. Dat geeft veiligheid. Natuurlijk mogen ze best een keer emoties zien, maar deze kinderen groeien echt op met de angst dat hun moeder het niet aankan. Was dan geen moeder geworden als je liever bij papa en mama was gebleven. Wat een aanstelleritis van Mies zeg, en dan het ook nog zo regisseren dat het langdurig maximaal janken mooi in beeld komt. Walgelijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En haar kinderen janken ook. Want doorgegeven. Nee MCW, jouw kinderen janken omdat jij ze er zo mee belast! Word volwassen!
En zet je kinderen vast in de auto, kam het haar van je dochter eens en zorg dat je kind een passende cap draagt op dat veel te grote paard!
Iedereen en z’n moeder ziet dat de verknipte gezinsdynamiek wordt doorgegeven.
Ze is gewoon een haaibaai die AM kijk hoeveel geld ze zelf uitgeeft aan die reizen. Hoe zij met de kinderen omgaat ongelooflijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:55 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Zag je die tweeling toen AM ff zat te zeuren over een zakje snoep? Beide beteuterd ze gunt het ze niet eens
Viel mij ook op. Maar ze is ook een enabler van Mies hoor. Grenzen kennen die mensen niet. Zou me niet verbazen als er toch nog een tussendoor Mallorca bezoekje van Mies komt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:15 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op, ook sterk vermagerd. Denk ook zorgen
100% eens.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Als je kinderen hebt, hoor jij de volwassene te zijn. Dat geeft veiligheid. Natuurlijk mogen ze best een keer emoties zien, maar deze kinderen groeien echt op met de angst dat hun moeder het niet aankan. Was dan geen moeder geworden als je liever bij papa en mama was gebleven. Wat een aanstelleritis van Mies zeg, en dan het ook nog zo regisseren dat het langdurig maximaal janken mooi in beeld komt. Walgelijk.
Viel mij ook meteen op! Weer zo sneu voor die meiden hoe ze dat snoep stond af te kraken en hoe neerbuigend ze het weer voor die meiden hun neus op de tafel smeet. Ik vond het ook gewoon creepy hoe ze vanmiddag in de winkel als een vieze potloodventer die tweeling vanaf de andere kant van de roltrap stiekem stond te filmen terwijl ze broeken aan het uitzoeken waren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 17:55 schreef Moppie1982 het volgende:
[..]
Zag je die tweeling toen AM ff zat te zeuren over een zakje snoep? Beide beteuterd ze gunt het ze niet eens
Precies dit!!!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 18:32 schreef Weerikier het volgende:
[..]
Viel mij ook meteen op! Weer zo sneu voor die meiden hoe ze dat snoep stond af te kraken en hoe neerbuigend ze het weer voor die meiden hun neus op de tafel smeet. Ik vond het ook gewoon creepy hoe ze vanmiddag in de winkel als een vieze potloodventer die tweeling vanaf de andere kant van de roltrap stiekem stond te filmen terwijl ze broeken aan het uitzoeken waren.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |