abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221302009
Ben ik weer. Wieteke van Diggele moet janken om een filmpje want kinderen moeten altijd veilig zijn. Behalve als ze in kledingfabrieken werken, want goedkope kleding van Shein in net iets belangrijker voor Wieteke. Hoe hypocriet kun je zijn.
pi_221302011
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:20 schreef Donna het volgende:
Staat er ook bij naar welke tattoo artist ze gaat?
Ja goonsandqueens sneek
pi_221302015
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik bedoelde het huis van de buren. Wij hebben ooit in 10 mnd. een vrijstaande bouwval gestript en de binnenkant volledig opnieuw opgebouwd. Buiten werk om. Ik kan me daarom nauwelijks voorstellen dat iemand 4 jaar lang dag in dag uit klust. Of het zijn prutsers.
Vrienden noemen het ook wel “het knutselhuis”. En ook regelmatig visite die verbaasd vaststelt dat ze nog steeds bezig zijn. Wij hebben ook ooit in een bouwval gezeten, maar was ook met een maand of 10 gefixt naast werk.
  Moderator / Colorchick zaterdag 11 juli 2026 @ 12:30:22 #104
382129 crew  Donna
pi_221302061
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja goonsandqueens sneek
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:25 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja goonsandqueens sneek
Haha. Okay. :7
Ik zeg niks.
pi_221302071
Goons and Queens in Sneek 😉
pi_221302086
What de F is het ook voor tatoeage 😳 Alsof er met stift ook is bijgetekend ofzo? En zo veel geld😱 Voor het hardlopen wat ze al even doet moet ik zeggen dat ze aardig buiten adem is van een stukje lopen en praten tegelijk 😳
pi_221302087
De meisjes mogen op AM haar kosten snoep scheppen en toiletspullen halen! Wat zegt ze dat weer naar, hoezo haar kosten. Zijn toch haar kinderen
pi_221302091
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:30 schreef Donna het volgende:

[..]
[..]
Haha. Okay. :7
Ik zeg niks.
Nu ben ik benieuwd 🤪😂
pi_221302092
Ik denk dat AM er ook niks aan vindt aan deze taak uit haar planner: met haar tweeling (die vooral op elkaar gericht zijn) snoep scheppen en een toilettas vullen op AM haar sponkosten. Behalve squishies, want dan schreeuwt ze moord en brand.
  Moderator / Colorchick zaterdag 11 juli 2026 @ 12:44:32 #110
382129 crew  Donna
pi_221302108
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:39 schreef Mallorcameisje het volgende:

[..]
Nu ben ik benieuwd 🤪😂
Het is een soort verzamelshop. Artiesten (vaak uit het buitenland) huren er een stoel zeg maar. En ik vind ze erg duur. Er zijn veel betere shops in de omgeving te vinden. :Y
pi_221302110
Echt AM; ze mogen op mijn kosten een toilettas vullen...
Vrouw, SenS zijn 12 jaar...
Ze wordt steeds vreemder
pi_221302127
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:36 schreef Mallorcameisje het volgende:
What de F is het ook voor tatoeage 😳 Alsof er met stift ook is bijgetekend ofzo? En zo veel geld😱 Voor het hardlopen wat ze al even doet moet ik zeggen dat ze aardig buiten adem is van een stukje lopen en praten tegelijk 😳
Zoals ik het begrijp is het een bestaande tattoo (van 13 jaar oud), en wordt hij bijgewerkt? En dan zoveel geld?! Die man weet ook weer waar hij voor werkt.
En hij heeft geen vakantie, althans, gaat niet op vakantie begreep ik?
pi_221302138
Ik heb geen verstand van tatoeage prijzen, ik wil er graag 1 maar ben een schijterd haha. Maar ik vind het ook een hele hoop geld voor iets heel lelijks. Maar goed, het is haar lijf.
Ze heeft nu dus 77euro en moet in november 1250 hebben. Ik weet niet in welk tempo zij die 77 bij elkaar heeft gesprokkeld, maar november is dichterbij dan je denkt. Dat is zo'n 290 euro per maand. Best veel op 1 inkomen, vind ik.
pi_221302145
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Dus de jongste van MCW ( vier jaar) pakt de telefoon van z’n moeder, ontgrendeld deze en maakt een foto terwijl zijn moeder met haar lover ( niet zijn vader, niet Sjaakie die tot voor kort ook nog gekust werd) kust? Tijdens dat kussen staat haar broek open en is een stukje slip te zien…..

Waarom zou je je kind deze rol willen aanmeten?
Waarom doe je je kind dit aan?
Waarom?

Gestoord.
pi_221302174
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:36 schreef Mallorcameisje het volgende:
Zij waggelt ook altijd zo 🦆🦆🦆
Ze zou dat geld beter kunnen besteden aan de boel weg laten laseren, het is echt een vreselijke tokkie tattoo, wat gaan ze daar nou nog van maken?
Bovendien vind ik het ook bizar veel geld, zeker als je het al niet breed hebt...dat geld had ze ook kunnen besteden aan een leuke vakantie met het gezin..maar goed, ieder z'n ding..
pi_221302186
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:25 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Ben ik weer. Wieteke van Diggele moet janken om een filmpje want kinderen moeten altijd veilig zijn. Behalve als ze in kledingfabrieken werken, want goedkope kleding van Shein in net iets belangrijker voor Wieteke. Hoe hypocriet kun je zijn.
En dat alles steeds zo dicht op de camera. En op een normale toon wat zeggen lukt haar ook niet. Daar vind ik wat van haha
Geen volgtip zei ik van de week, maar toch moet ik steeds even kijken🥴
pi_221302194
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith laat een update zien van haar tuin. Tuin? Waar?
Wat een zooitje
pi_221302212
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:25 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Die start straks weer een zoekactie naar jou op in haar stories 😂😂😂
pi_221302293
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:16 schreef Harper het volgende:

[..]
Neu voor Lot. Maar AM kan niet anders denken dan: die tassen zijn zooooo handig voor álles!
8)7
Laatst zag ik Maarten met zo´n tas naar paardrijden gaan. Terwijl iedereen een normale tas mee had.
Niet makkelijk maar reclame-inkomsten
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221302322
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:01 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Zij waggelt ook altijd zo 🦆🦆🦆
Ze zou dat geld beter kunnen besteden aan de boel weg laten laseren, het is echt een vreselijke tokkie tattoo, wat gaan ze daar nou nog van maken?
Bovendien vind ik het ook bizar veel geld, zeker als je het al niet breed hebt...dat geld had ze ook kunnen besteden aan een leuke vakantie met het gezin..maar goed, ieder z'n ding..
Ik denk dat zij zo waggelt door de lipoedeem, daar kan ze dan weer niks aan doen 😅
pi_221302344
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb geen verstand van tatoeage prijzen, ik wil er graag 1 maar ben een schijterd haha. Maar ik vind het ook een hele hoop geld voor iets heel lelijks. Maar goed, het is haar lijf.
Ze heeft nu dus 77euro en moet in november 1250 hebben. Ik weet niet in welk tempo zij die 77 bij elkaar heeft gesprokkeld, maar november is dichterbij dan je denkt. Dat is zo'n 290 euro per maand. Best veel op 1 inkomen, vind ik.
En maar klagen dat Disney zo duur is en ze er graag elk jaar heen zou willen.
Voor ¤1250 kom je al een eind
pi_221302354
Wat is Sanneke toch een zeikwijf, vermoeiend mens. Hoeveel stories heeft ze er alweer aan gewijd?
Die story waar ze zit te eten, haar huid is echt heel slecht 😱
  zaterdag 11 juli 2026 @ 13:23:05 #123
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221302367
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:03 schreef Earring het volgende:

[..]
En dat alles steeds zo dicht op de camera. En op een normale toon wat zeggen lukt haar ook niet. Daar vind ik wat van haha
Geen volgtip zei ik van de week, maar toch moet ik steeds even kijken🥴
Wat een raar mokkel, niet fijn om naar te kijken ook.
pi_221302372
[quote]0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:00 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind het echt zielig voor Lot, loopt dat kind daar te slepen met een onhandige plastic boodschappen tas terwijl de rest van de groep ontspannen met een stevige rugzak loopt. Arme kind moet al fietsen op een mini fietsje waardoor ze wel een circus-act lijkt en nu weer die gestoorde tas. Allemaal bedacht door die rare starre moeder met euro tekens in dr ogen.

Van Sanneke haar laatste filmpje word ik onpasselijk. Van die slechte huid helemaal close-up en dat vieze gevreet en gekauw ingezoomd. En van het feit dat het madame zich zo ergert dat er mensen zijn die wél wat nuttigs doen in hun weekend ipv op hun reet zitten en ladingen eten naar binnen schuiven en klagen op internet.
[/quote]

Met dit filmpje laat ze helemaal zien hoe ongezond zij denkt en welk onaangepast gedrag ze daarbij laat zien.
Dit wordt alleen maar erger of beter gezegd meer zichtbaar. Het gat tussen haar daadwerkelijke leeftijd en het gedrag wat daar bij hoort en haar daadwerkelijke functioneren wordt alleen maar groter.

Dat het zo irriteert is omdat ze ergens een bepaalde arrogantie heeft en denkt alles te weten. Totaal gebrek aan zelfkennis.
Maar ergens voelt ze wel dat het haar allemaal niet lukt. Ze is onzeker, angstig en compleet afhankelijk van Dion.
  zaterdag 11 juli 2026 @ 13:25:33 #125
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221302378
AM gaat met haar vervelende tweeling, die ze nooit wilde en die haar zoveel laten zuchten en steunen, inkopen doen voor kamp, snoep en toiletartikelen. Op HAAR kosten en zonder handige wastas van de drukke moeke dus moet er weer een tas worden gekocht van HAAR eigen geld. Trrrrrrut!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')