Hoe verzint ze het weer? En dan, wordt ze gelukkiger van een nationale klusvrije dag?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:10 schreef Moondance het volgende:
Sanne pleit voor een nationale klusvrije dag. Ik pleit voor een nationale zeikvrije dag.
Op zich pleit ik daar nu ook voor. Inmiddels al een jaar of 4 in de dagelijkse klus-estafette van de buren en ik begin langzaam een beetje door te draaien, vooral nu de ramen en deuren open staan en je lekker buiten wil zitten. Maar goed, dat is ook de reden dat we gaan verhuizen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:10 schreef Moondance het volgende:
Sanne pleit voor een nationale klusvrije dag. Ik pleit voor een nationale zeikvrije dag.
Zoiets dacht ik ook idd.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:13 schreef Fietsbel26 het volgende:
[..]
MCW
Ik had ook geen idee maar naar aanleiding van jouw bericht dacht ik, misschien is het wel de omtrek van Mallorca? #homeawayfromhome
Anders gaat ze straks toch lekker met die shopper achterop de motor naar IJsland, als dat ding zo ontzettend praktisch is? O nee, wacht… voor die reis heeft ze natuurlijk weer een gesponsorde tas bij elkaar geschooid.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:16 schreef Harper het volgende:
[..]
Neu voor Lot. Maar AM kan niet anders denken dan: die tassen zijn zooooo handig voor álles!
![]()
Laatst zag ik Maarten met zo´n tas naar paardrijden gaan. Terwijl iedereen een normale tas mee had.
😂😂😂 klusvrije dag. Dan kan ze weer zeuren dat er te weinig geluid is.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Hoe verzint ze het weer? En dan, wordt ze gelukkiger van een nationale klusvrije dag?
Tuurlijk vergeten, of wilde Lot die niet aan en had ze geen zin om hier op in te gaan. En die tas mijn god. AM heeft overal schijt aan, mens denk eens na!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
En de plangoeroe is ook weer eens de blouse voor L vergeten. De zoveelste keer.
Scouting is ook zó nieuw in het gezin he?
Wat voor huis is dat dan?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:24 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Op zich pleit ik daar nu ook voor. Inmiddels al een jaar of 4 in de dagelijkse klus-estafette van de buren en ik begin langzaam een beetje door te draaien, vooral nu de ramen en deuren open staan en je lekker buiten wil zitten. Maar goed, dat is ook de reden dat we gaan verhuizen.
Nu een gewoon rijtjeshuis, straks een vrijstaand huis. En wat mijn buren allemaal klussen? Geen idee. Heb het idee dat er geen muur meer in hun huis kan staan.quote:
Volgens mijn zoon zijn die blouses niet heel warm, ik weet alleen dat ze snel drogen 😆 Als de kinderen op het kamp terrein zijn rennen en vliegen ze meestal zonder blouse maar met das, buiten het terrein is het vaak de blouse en das weer aan vanwege herkenbaarheid.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 10:58 schreef FokkingGezellig het volgende:
[..]
Die blousejes zijn er waarschijnlijk vooral zodat de leiding de groep makkelijker bij elkaar kan houden en snel even koppen kan tellen. Al was een T-shirt midden in de zomer misschien nét wat comfortabeler geweest.
Maar waar ik vooral van sta te kijken, is die achterlijke shopper die AM heeft meegegeven in plaats van een rugzak. Als je dat bij onze scouting flikt, krijg je als ouder echt een uitbrander van de leiding en kun je linea recta terug om een fatsoenlijke tas te halen.
Maar ja, AM is natuurlijk weer heerlijk rebels. Regels en praktisch nadenken zijn voor gewone mensen.
Het is een gebed zonder einde. Maak eerst het ene project af en start dan met de volgende. Ze kan toch nooit dr hele huis schilderen? Dat kost haar zoveel energie. En die tuin is uitgedroogd. Dat is een enorme klus om die grond weer waterdoorlatend te makenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith laat een update zien van haar tuin. Tuin? Waar?
Ik bedoelde het huis van de buren. Wij hebben ooit in 10 mnd. een vrijstaande bouwval gestript en de binnenkant volledig opnieuw opgebouwd. Buiten werk om. Ik kan me daarom nauwelijks voorstellen dat iemand 4 jaar lang dag in dag uit klust. Of het zijn prutsers.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:42 schreef tulpje19 het volgende:
[..]
Nu een gewoon rijtjeshuis, straks een vrijstaand huis. En wat mijn buren allemaal klussen? Geen idee. Heb het idee dat er geen muur meer in hun huis kan staan.
Ik vind haar gezichtsuitdrukkingen ook altijd zo naar. Zij verbeeldt zich heel wat maar ze stelt niks voor.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:00 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind het echt zielig voor Lot, loopt dat kind daar te slepen met een onhandige plastic boodschappen tas terwijl de rest van de groep ontspannen met een stevige rugzak loopt. Arme kind moet al fietsen op een mini fietsje waardoor ze wel een circus-act lijkt en nu weer die gestoorde tas. Allemaal bedacht door die rare starre moeder met euro tekens in dr ogen.
Van Sanneke haar laatste filmpje word ik onpasselijk. Van die slechte huid helemaal close-up en dat vieze gevreet en gekauw ingezoomd. En van het feit dat het madame zich zo ergert dat er mensen zijn die wél wat nuttigs doen in hun weekend ipv op hun reet zitten en ladingen eten naar binnen schuiven en klagen op internet.
Ik ook! Vind het bizar veel geld voor een tattoo en nog een lelijke ook!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die 77¤ in haar spaar rekening heeft voor een tattoo en nu een afspraak heeft voor een tattoo van 1250¤ .... 🤔 ze zegt iets minder sushi eten dan moet het goed komen 🤔 in 4/5 maanden dus nog 1173 verzamelen als je maar 1 inkomen hebt en een heel groot gat in je hand...
Nu vind ik 1250 sowieso zonde maar ieder zijn ding natuurlijk 🤷
Net een heel relaas met de installatie van zo ongeveer alle kinderen en dan inderdaad die blouse vergeten...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
En de plangoeroe is ook weer eens de blouse voor L vergeten. De zoveelste keer.
Scouting is ook zó nieuw in het gezin he?
Klopt, het is sneldrogende vrij lichte stof, juist bedoeld ook voor de zomer. Bij ons hebben ze ook shirts trouwensquote:Op zaterdag 11 juli 2026 11:51 schreef IlseMarije het volgende:
[..]
Volgens mijn zoon zijn die blouses niet heel warm, ik weet alleen dat ze snel drogen 😆 Als de kinderen op het kamp terrein zijn rennen en vliegen ze meestal zonder blouse maar met das, buiten het terrein is het vaak de blouse en das weer aan vanwege herkenbaarheid.
Ze doet het er gewoon om. Gister in die kerk, nu bij scouting ook lekker rebels. Kijk ons eens, meer is het niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 12:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:
[..]
Net een heel relaas met de installatie van zo ongeveer alle kinderen en dan inderdaad die blouse vergeten...
Oké even mosterd 🙃 Maar ik denk dan bijv ook aan als hij er te groot voor is, en de pyjama niet meer past? Is het dan ook drama en ellende?? Precies wat jij zegt, leren omgaan met teleurstelling zal die kinderen wel niet geleerd worden. Want dan gooi je gewoon je ASS kaart op tafel 🫠quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, vriendje is uit zijn lievelings pyjama gescheurd en DBM is op zoek naar exact dezelfde wat vriendje is zo verdrietig. Misschien moet ze ze eens leren omgaan met teleurstellingen, maar het zal wel weer een ASS dingetje zijn wat ze graag wil benadrukken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |