Het is al heel vaak gezegd dat de halve familie met een voet naar binnen loopt, maar fatsoenlijke schoenen worden er niet gekocht.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:37 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel ( bewegen dus, sporten doet ze natuurlijk niet). De vrouwen die zo'n gymclubje aan elkaar staan te tetteren weten ook wel met wie ze in zee gaan.
Wanneer je iets wil bereiken ga je hier, na het zien van de beelden van AM, natuurlijk echt niet heen. Maar wanneer je gewoon een beetje laagdrempelig met wat vrouwen wil rondspringen en doen alsof je spirt zonder serieus gecoacht te worden dan is dit juist wel weer leuk. En dat soort vrouwen zit natuurlijk wel in de achterban van AM.
Het naar de fysio of podoloog gaan door de Geertsen zou niet preventief zijn . Zij hebben serieuze problemen met bewegen. Maar ook hiervan zal moeder wel tegen deskundigen gezegd
hebben :" komt goed". Een makkelijke dooddoener als je geen zin hebt om iets serieus aan te pakken of er energie in te steken.
Oh Milou! Was haar bijna vergetenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:55 schreef Juulia het volgende:
Milou zou heel vaak de vraag krijgen hoe ze de broodtrommels van de jongens schoonmaakt. Natuurlijk. 🙂↔
Is de fiets van AM ook te klein staat haar zadel te laag?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:26 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Volgens mij fietst zij met haar hakken. Dan vraag je idd minder van je enkels
Dat zou wel consequent zijn he?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:09 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Is de fiets van AM ook te klein staat haar zadel te laag?
ik kende ze niet maar heb het verhaal wel voorbij zien komen. Echt verschrikkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:14 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Iemand hier die dateanddiscover volgt?
Wat een verschrikkelijk nieuws! Echt geen woorden voor.
Dan valt alles even stil.
Ik heb een kind met ASS en zou zoiets juist aangrijpen om te leren dat als iets kapot is het weg moet. Hier hebben we dat ook gehad met wisselen van winter en zomerjas en juist door dat duidelijk te ondertitelen worden zulke situaties voor je kind makkelijker/gewoner en train je je kind hierinquote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, vriendje is uit zijn lievelings pyjama gescheurd en DBM is op zoek naar exact dezelfde wat vriendje is zo verdrietig. Misschien moet ze ze eens leren omgaan met teleurstellingen, maar het zal wel weer een ASS dingetje zijn wat ze graag wil benadrukken...
Zeker weten dat ze een volger heeft die dit voor haar haalt en opstuurt. En anders heeft ze morgen een ritje naar 1 van die steden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:09 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje, nu gaat DBM mensen vragen om de stad in te gaan, die pyjama te gaan kopen en naar haar op te sturen🙈
Ja hoor, “werkdag”.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:27 schreef Weerikier het volgende:
Die zogenaamde werkdag van AM op vrijdag. 😂 Dat is toch gewoon precies hetzelfde als alle andere dagen? Alleen brengt Maarten de kinderen naar school. Zij gaat dan een uurtje of zo achter de computer zitten en wat administratie doen die andere mensen gewoon tussendoor doen zoals belastingaangifte. En dan gaat ze koffie drinken of zoals vandaag naar Delft met Maarten en op een terrasje koffie drinken.
Hoe kan je dan met droge ogen zeggen; vandaag is mijn laatste werkdag. Dit zijn toch geen werkdagen? Alle dagen zijn eigenlijk haar werkdagen want haar "werk" is filmend achter haar kinderen aanlopen en online zeuren.
Ja, die lichtshow die ze daarna als “middelmatig” liep af te kraken? Volgens mij had ze daar zelf kaarten voor gekocht, dus het kostte geld. Dan kan er natuurlijk onmogelijk iets leuks over gezegd worden. Positief zijn is blijkbaar alleen haalbaar wanneer er een factuur tegenover staat.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:09 schreef papierentas het volgende:
AM gaat zo vast de speciale rondleiding door de kerk doen, waarschijnlijk op uitnodiging want ik kan nog kaarten kopen ervoor. Vorig jaar ging ze toch ook naar zo'n lichtshow in de kerk? Is gewoon weer een samenwerking dan.
Precies wat ik dacht toen ik dit voorbij zag komen. Vrij bizar dat ze direct maar ff een nieuwe wilt laten regelen. Die zie ik zelf nog wel naar die winkels rijden als niemand het voor haar doet. Echt absurd.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:48 schreef IlseMarije het volgende:
Ik vind dat DBM wel erg veel nadrukt legt op autisme terwijl ze zelf gedeeld heeft dat uit de testen van haar zoon niks kwam. Ja mijn kinderen waren vroeger vast ook verdrietig als hun favoriete pyjama stuk was maar hemel en aarde bewegen om precieste dezelfde te regelen kwam niet eens in mij op. Ze voedt naar kinderen echt op als watjes, ze kunnen straks ( en nu) helemaal niks hebben en dat is gewoon sneu. Ook kinderen met (echte) autisme moeten leren dat er dingen soms anders gaan en de wereld niet om hun draait. (Hoe moeilijk dat ook is!) Het jochie gaat nu naar groep 5 en vind het echt sneu dat ze hem niet weerbaar maakt en behandelt als klein kindje, echt sneu! (En dan heeft het jochie niet eens autisme, het zal waarschijnlijk een gevoelig kind zijn maar ook die moeten weerbaar worden)
Bizar.... dat je dat over iemand durft te zeggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:12 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ze ertoe in staat is om de kinderen bij Koen weg te houden als dat haar beter past. MCW is geen oprecht mens en gaat over lijken
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:31 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Bizar.... dat je dat over iemand durft te zeggen.
Ik zal hier geen insinuaties plaatsen maar ik denk er het mijne van
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |