En toch denk ik dat ze ertoe in staat is om de kinderen bij Koen weg te houden als dat haar beter past. MCW is geen oprecht mens en gaat over lijkenquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:08 schreef Lipisu het volgende:
[..]
[..]
Tjezus , hoe kom je daar dan weer bij?
Ouderverstotingstype?
Je kent haar wel heel erg goed blijkbaar.
Dat kun je toch niet zomaar van iemand zeggen, weet je hoe ernstig dat is .
Het is zo'n hark, daar verdient ze een certificaat voor 😂quote:
Vind ik ook het fijnste, je houd het gewoon netjes bij, maar dan hoef je niet nog eens schoon te maken, daarbij vind ik het best gek dat ze daarom gewoon 1 dag eerder vertrekt, je betaald tenslotte voor een midweek.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:10 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar even: het allerfijnste aan vakantiehuisjes vind ik dat je ze niet spik en span hoeft achter te laten (natuurlijk houd je ze netjes) maar de schoonmaak uitbesteden is zo fijn. Ik voel me opeens heel welvarend dat we dit nooit hebben hoeven doen
Ik ken deze niet... maar neem aan dat dit haar oudste/enige is? Poeh die gaat het nog zwaar krijgen... straks school (bij ons iig 8:20 is iedereen binnen) en schoolreisjes waar ze soms vroeger voor aanwezig moeten zijn (laatst hier.. 8 uur aanwezig want 8:15 vertrekt de bus)quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:35 schreef Moondance het volgende:
Co van Co with the flow moest haar kind van 3 om 9 uur op de opvang afzeggen en heeft zo’n theatrale story over hoeeeee DOEN andere moeders dit?!?!?! Alsof ze in de afgelopen 3 jaar nog nooit ergens op tijd heeft moeten zijn met een kind. Reageren vervolgens mensen dat ze eerder op moet staan (ze was om 8 uur opgestaan) nou dat is geen goede oplossing hoor!! Volgens Co.
Het is nog steeds een minderjarige he.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:
Am met het idee om een dans sportdag te houden … alsof het kind dan wel een eerste prijs wint . Sorry hartstikke leuk en zo maar het ziet er niet uit net zoals de oefeningen van AM . Ik zie 80 plussers met een nieuwe heup in de revalidatie beter bewegen dan dat gehups van haar .
Ze zouden daar allemaal eens naar een fysio of ergotherapeut moeten , goed schoeisel dragen en gerichte oefeningen uitvoeren op een correcte manier . Ik ken serieus geen enkel gezin met zo’n beroerde houding en motoriek . Dat heeft ook niks meer te maken met aanleg , wel met aandacht .
Heb even gegluurd want ken der niet, maar is ze serieus met die storie over oplossingen..quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:35 schreef Moondance het volgende:
Co van Co with the flow moest haar kind van 3 om 9 uur op de opvang afzeggen en heeft zo’n theatrale story over hoeeeee DOEN andere moeders dit?!?!?! Alsof ze in de afgelopen 3 jaar nog nooit ergens op tijd heeft moeten zijn met een kind. Reageren vervolgens mensen dat ze eerder op moet staan (ze was om 8 uur opgestaan) nou dat is geen goede oplossing hoor!! Volgens Co.
Het viel me op toen ze naar het sportclubje fiestste dat ze toen ook al met stijve enkels trapte. Normaal gesproken beweeg je dan ook je enkels volgens mij. Maar dit leek alsof ze met stijve planken fietste.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:15 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het is zo'n hark, daar verdient ze een certificaat voor 😂
Het broekrokje zou ze gewoon niet moeten doen 🙈
Nou, als het geen samenwerking is, deelt ze niet zo veel hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:02 schreef miep123456 het volgende:
[b]AM doet het wel gewoon en ze deelt het gewoon, samenwerking of niet, [/b]het maakt haar niet uit hoe ze in beeld wordt gebracht. Zij weet dit heel goed van zich zelf en kan daar ook om lachen,
Dat betwijfel ik of ze het weet van zichzelf en er om kan lachen. Ik denk dat ze zelf niet ziet wat een houten Klaas ze is, en dat ze zichzelf vooral heel goed vindt omdat ze zo sportief en zo slank is, ondanks 8 kinderen 🤪. Ik vind haar heel ongemakkelijk ogen als ze ‘spontaan’ in beeld komt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:02 schreef miep123456 het volgende:
AM doet het wel gewoon en ze deelt het gewoon, samenwerking of niet, het maakt haar niet uit hoe ze in beeld wordt gebracht. Zij weet dit heel goed van zich zelf en kan daar ook om lachen,
Ik hoop wel dat ze een punt bereikt waarbij ze de kinderen gewoon kind laat zijn, filmen achterwege laat want ze komt nu nie bepaald goed uit de verf met mensen rond commanderen terwijl ze gewoon staat de filmen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:12 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik loop wat achter maar DBM die een hele dag eerder weggaat omdat ze 10 u het huisje uit moet. 😂😂😂😂 Omdat ze anders zoveel moet doen, helpt ze haar eigen tip van elke dag een beetje doen ook om zeep. Vooral erg zonde. Vind het zelf altijd fijn om in te pakken op de laatste avond, hoe je de volgende dag ook niet zoveel, Kim! 😂
Ik vond de hoeveelheid troep echt bizar. Hoe krijg je dat voor elkaar in 2 dagen! En dat een dag eerder vertrekken is echt zonde van de tijd en het geld. Dat deden ze vorig jaar ook. Het lijkt bij haar meer een afvinklijstje dan dat ze echt geniet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:12 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik loop wat achter maar DBM die een hele dag eerder weggaat omdat ze 10 u het huisje uit moet. 😂😂😂😂 Omdat ze anders zoveel moet doen, helpt ze haar eigen tip van elke dag een beetje doen ook om zeep. Vooral erg zonde. Vind het zelf altijd fijn om in te pakken op de laatste avond, hoe je de volgende dag ook niet zoveel, Kim! 😂
En dan heeft ze ook nog geeneens werk en dus geen tijdsdruk, bizar gewoon 😂😂😂quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:12 schreef Iris2.0 het volgende:
Volgens mij fietst zij met haar hakken. Dan vraag je idd minder van je enkelsquote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:48 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Het viel me op toen ze naar het sportclubje fiestste dat ze toen ook al met stijve enkels trapte. Normaal gesproken beweeg je dan ook je enkels volgens mij. Maar dit leek alsof ze met stijve planken fietste.
Zou dit niet komen doordat ze altijd die klompen aan heeft? Dat daardoor haar enkels haast uitgeschakeld zijn en dat al jarenlang? Ik vond het er heel apart uitzien.
Zou meerdere in dat gezin een goede fysio gunnen. Juist omdat ze van nature al een wat houterige houding hebben. Maar heb bij de Geerts-family nog nooit iemand naar (fysio)therapie zien gaan.
Met het 2e deel van je bericht ben ik het eens. Maar zullen we het eerste deel gewoon niet doen? Het is niet nodig om die kinderen af te zeiken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:
Am met het idee om een dans sportdag te houden … alsof het kind dan wel een eerste prijs wint . Sorry hartstikke leuk en zo maar het ziet er niet uit net zoals de oefeningen van AM . Ik zie 80 plussers met een nieuwe heup in de revalidatie beter bewegen dan dat gehups van haar .
Ze zouden daar allemaal eens naar een fysio of ergotherapeut moeten , goed schoeisel dragen en gerichte oefeningen uitvoeren op een correcte manier . Ik ken serieus geen enkel gezin met zo’n beroerde houding en motoriek . Dat heeft ook niks meer te maken met aanleg , wel met aandacht .
maar het is niet preventief, heb je gezien hoe AM beweegt? Heb je wel eens gezien hoe de kinderen met hun voeten naar binnen gericht lopen? Dat zijn echt dingen die aangepakt zouden moeten worden, ook om later problemen te voorkomen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind het vooral goed dat ze blijft bewegen en sporten, ook al is het niet echt haar ding. En soms denk ik: dit is vast een samenwerking van een heel jaar, dus ze moet nog even door.
De een is motorisch beter ontwikkeld dan een ander. Ik vind daar niet zoveel van. Preventief een wormenkuur geven is onzin. Preventief, omdat je Geertsen heet, naar de fysio is ook niet nodig.
Dat laatste zegt dan ook genoeg dat dit geen opgeleide mensen zijn die die 'training' geven. Echt geen reclame voor je theeclub, nu doen er naast AM en Julia volgens mij ook bijna alleen maar vriendinnen van Julia mee. Ach de samenwerking is toch bijna klaar, over een week in topvorm de motor op.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:30 schreef poohenzo het volgende:
[..]
maar het is niet preventief, heb je gezien hoe AM beweegt? Heb je wel eens gezien hoe de kinderen met hun voeten naar binnen gericht lopen? Dat zijn echt dingen die aangepakt zouden moeten worden, ook om later problemen te voorkomen.
en in de basis is het waar dat bewegen goed is, maar je houding , de uitvoering etc zijn minstens net zo belangrijk. Iemand die 1 push up doet maar wel correct uitgevoerd is veel zinniger bezig dan iemand die er 20 half goed doet....(en dan ook nog een blessure krijgt)
Dat vind ik ook wel ( bewegen dus, sporten doet ze natuurlijk niet). De vrouwen die zo'n gymclubje aan elkaar staan te tetteren weten ook wel met wie ze in zee gaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind het vooral goed dat ze blijft bewegen en sporten, ook al is het niet echt haar ding. En soms denk ik: dit is vast een samenwerking van een heel jaar, dus ze moet nog even door.
De een is motorisch beter ontwikkeld dan een ander. Ik vind daar niet zoveel van. Preventief een wormenkuur geven is onzin. Preventief, omdat je Geertsen heet, naar de fysio is ook niet nodig.
Zou kunnen dat ze iets inhouden omdat er afval is achtergebleven. Ik vraag me vooral af hoe je dat hutje dan leeghaalt. We hebben het hier over een chalet van maximaal 40 vierkante meter. Maar gezien de bende die ze gemaakt heeft en de troep die ze meehad, zou het zomaar kunnen dat ze nog meer vergeten is.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat ze dan haar borg kwijt is of een boete krijgt wegens het niet schoon achterlaten?
Ik denk dat ze nu pas door heeft dat ‘ie dood is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am en Mg gaan naar Delft, het is de sterfdag van Willem van Oranje 🫣 sinds wanneer boeit dat haar ook maar 1 ding
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |