een uur? Volgens haar was het maandag '4 uur en de hele dag' in de auto gezeten. Het zal ongeveer 2,5 uur geweest zijn met files denk ik. Eibergen- ergens bij Sneek. Maar het komt vast door zijn eeuwig durende oorontsteking waar de Kno niet voor wil opereren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Waarom ze nog een keer extra moet benoemen dat Flipje zooo uitgeput is , snap ik niet, ze hebben vanmiddag gezwommen en daarna een uur of zo rustig in de auto gezeten , dat kind is 8 , die is niet moe , zij zeurt
Open maar een nieuw deel
Geen idee, het ziet er erg raar uit. Het mist ook het doel op deze manierquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom corrigeert niemand(!) die halfbakken kniebuigingen van AM?
De dingen die ze bedenkt om die drukke mama waterballonnen te promoten 🙃quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef Lalaland79 het volgende:
En dan die bak water die ze meeneemt🤣🤣
Dat zat ik ook af te vragen. Ook niet echt goede reclame voor je sportclub.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom corrigeert niemand(!) die halfbakken kniebuigingen van AM?
Die vrouw claimt alles en iedereen. Gestoord gedrag.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:09 schreef Hyacinth het volgende:
MCW die zegt dat de dochters van Iris een beetje als haar vriendinnen voelen. Het wordt steeds gekker daar.
Zoveel was heb ik zelfs niet na 1 volle week vakantie 🤣🤔quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:28 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM, die was!!!! De hele badkamervloer ligt vol, zelfs netjes gevouwen stapels kleding. Hoe heeft die na 2.5 dag zoveel was verzameld? Ongelooflijk, die vrouw heeft een of andere fobie of dwangneurose.
Veel meenemen en ook dat wat niet gedragen is weer in de was?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:28 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM, die was!!!! De hele badkamervloer ligt vol, zelfs netjes gevouwen stapels kleding. Hoe heeft die na 2.5 dag zoveel was verzameld? Ongelooflijk, die vrouw heeft een of andere fobie of dwangneurose.
Volgens mij zag ik ook handdoeken. Die had ze toch daar gelaten?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:28 schreef Rimboequeen het volgende:
Ja... Waarom?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:41 schreef Earring het volgende:
[..]
En nu in de stress omdat ze een vuilniszakje vergeten is, wat een paniekvogel is zij
Ja, lijkt me voor het personeel ook een nare ervaring.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Vreselijk.. je ligt op de operatietafel met allerlei medisch personeel om je heen en dan gaat het toch nog mis.. 😢
Hahaha, maar dan kan echt niet. Ze is een voorbeeld en inspiratie bron voor zoveel moeders!!!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Dbm zegt: ik kan niks plaatsen zonder dat ik commentaar krijg in mijn DMs.
STOP DAN MET ALLES OP INSTAGRAM ZETTEN!!!
Haar enkels buigen ook zo raar bij datgene wat ze doet #datisgeensquatquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:39 schreef Fenne het volgende:
Wat waren dat voor squats??? Das toch geen reclame? En het doet ook nog eens helemaal niets voor je lijf.
Oh ja! Alles op effing karakter!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hahaha, maar dan kan echt niet. Ze is een voorbeeld en inspiratie bron voor zoveel moeders!!!
Nou hè...het laatste waar zij zich druk om moet maken zijn anderen met hun mening.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hahaha, maar dan kan echt niet. Ze is een voorbeeld en inspiratie bron voor zoveel moeders!!!
Ik vind het vooral leuk dat die meiden plezier hebben in dat dansen. Doe ze lekker op dansles zou je zeggen, ipv paardrijden waarvoor ze met allergiepillen moeten rijden en waar ik nou ook niet echt een enorme passie voor zie bij ze.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:
Am met het idee om een dans sportdag te houden … alsof het kind dan wel een eerste prijs wint . Sorry hartstikke leuk en zo maar het ziet er niet uit net zoals de oefeningen van AM . Ik zie 80 plussers met een nieuwe heup in de revalidatie beter bewegen dan dat gehups van haar .
Die oudste is 10 ofzo. Rare uitspraak voor een vrouw van 32 over een kind van 10quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:09 schreef Hyacinth het volgende:
MCW die zegt dat de dochters van Iris een beetje als haar vriendinnen voelen. Het wordt steeds gekker daar.
Dat rijden met allergie pillen heb ik nooit begrepen. Als ze er nu helemaal idolaat van waren, maar dat hebben ze beide niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:14 schreef Clea het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk dat die meiden plezier hebben in dat dansen. Doe ze lekker op dansles zou je zeggen, ipv paardrijden waarvoor ze met allergiepillen moeten rijden en waar ik nou ook niet echt een enorme passie voor zie bij ze.
Nou ik had op de foto in het zwembad gereageerd waarom ze haar kinderen wel afschermt maar kinderen van een ander niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣 dbm krijgt allemaal stomme dm's... kan me er niets bij voorstellen! Ik denk dat ze hier beetje mee spiekt 🤣👌
Ahh😥. Je verwacht het niet, ze staat altijd open voor reacties en vragen😇quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Nou ik had op de foto in het zwembad gereageerd waarom ze haar kinderen wel afschermt maar kinderen van een ander niet.
Nu ben ik geblokt….
En DBM nu trots op zichzelf dat ze zo’n effing fok-bitch heeft ontmaskerd 😂. Triest wijf.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Nou ik had op de foto in het zwembad gereageerd waarom ze haar kinderen wel afschermt maar kinderen van een ander niet.
Nu ben ik geblokt….
Omdat ze dan haar borg kwijt is of een boete krijgt wegens het niet schoon achterlaten?quote:
Als je je accommodatie verlaat ga je toch systematisch de ruimtes nalopen? Dus boven of achteraan beginnen en dan naar de voordeur toewerken. Tenminste zo doen wij dat😅. Geen diagnose hier maar dit werkt voor ons het rustigste en geeft vertrouwen dat je alles weer mee hebt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Nou hè...het laatste waar zij zich druk om moet maken zijn anderen met hun mening.
Zij zou er verstandig aan doen te stoppen met social media en te beginnen met haar problemen en issues op te lossen.
Ze kan wel steeds roepen met de term autist maar dat dekt de lading niet.
De angsten die zij heeft zijn echt niet gezond.
Piekeren over een vuilniszak? Ik dacht even wat zat daar dan in? Geld, sieraden?
Nee vuilnis! Dat je je daar drummen maakt zegt genoeg.
En dat woord vakantie mag ze ook wel weglaten, was meer een dagje uit.
Werkelijk wat een zeur is zij zeg.
En t was echt een normale vraag..quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ahh😥. Je verwacht het niet, ze staat altijd open voor reacties en vragen😇
Foei, hoe durf je!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Nu ben ik geblokt….
Ik ook. Ik heb zelfs oude basisschool klasgenoten op fb die niet weten dat ik kinderen heb. Ik spreek ze door afstand nooit in real life en mijn kinderen staan nergens vermeld of zichtbaar in m'n profiel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:27 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
En t was echt een normale vraag..
Maar Kim heeft ook gevoel … niet voor tact of voor haar medemens helaas. Ik zou echt pissed zijn als ik of mijn kids op een openbaar insta account zouden staan zo.
Als je alleen maar paardrijden en scouting mag doen van je moeder, dan wordt je ook niet soepel! Teamsporten komen er niet in bij de familie Geerts, volgens mij wou er ooit een van de meiden op atletiek mocht ook niet! Bizar eigenlijk hèquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:
Am met het idee om een dans sportdag te houden … alsof het kind dan wel een eerste prijs wint . Sorry hartstikke leuk en zo maar het ziet er niet uit net zoals de oefeningen van AM . Ik zie 80 plussers met een nieuwe heup in de revalidatie beter bewegen dan dat gehups van haar .
Ze zouden daar allemaal eens naar een fysio of ergotherapeut moeten , goed schoeisel dragen en gerichte oefeningen uitvoeren op een correcte manier . Ik ken serieus geen enkel gezin met zo’n beroerde houding en motoriek . Dat heeft ook niks meer te maken met aanleg , wel met aandacht .
Ja en als alles in de auto zit loopquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:26 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als je je accommodatie verlaat ga je toch systematisch de ruimtes nalopen? Dus boven of achteraan beginnen en dan naar de voordeur toewerken. Tenminste zo doen wij dat😅. Geen diagnose hier maar dit werkt voor ons het rustigste en geeft vertrouwen dat je alles weer mee hebt.
Zij kijkt altijd moeilijk vind ikquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat filmpje bij HVK dat ze de nieuwe snoepjes van AH test. Ze kijkt alsof ze niet te hachelen zijn.🤣
Dat doen wij ook inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:58 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ja en als alles in de auto zit loop
Je als laatste nog even gauw door die hut,
Die blokkendoos moet toch onderhand wel overstromen 🤔quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Nu ben ik geblokt….
En toch denk ik dat ze ertoe in staat is om de kinderen bij Koen weg te houden als dat haar beter past. MCW is geen oprecht mens en gaat over lijkenquote:Op donderdag 9 juli 2026 11:08 schreef Lipisu het volgende:
[..]
[..]
Tjezus , hoe kom je daar dan weer bij?
Ouderverstotingstype?
Je kent haar wel heel erg goed blijkbaar.
Dat kun je toch niet zomaar van iemand zeggen, weet je hoe ernstig dat is .
Het is zo'n hark, daar verdient ze een certificaat voor 😂quote:
Vind ik ook het fijnste, je houd het gewoon netjes bij, maar dan hoef je niet nog eens schoon te maken, daarbij vind ik het best gek dat ze daarom gewoon 1 dag eerder vertrekt, je betaald tenslotte voor een midweek.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:10 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar even: het allerfijnste aan vakantiehuisjes vind ik dat je ze niet spik en span hoeft achter te laten (natuurlijk houd je ze netjes) maar de schoonmaak uitbesteden is zo fijn. Ik voel me opeens heel welvarend dat we dit nooit hebben hoeven doen
Ik ken deze niet... maar neem aan dat dit haar oudste/enige is? Poeh die gaat het nog zwaar krijgen... straks school (bij ons iig 8:20 is iedereen binnen) en schoolreisjes waar ze soms vroeger voor aanwezig moeten zijn (laatst hier.. 8 uur aanwezig want 8:15 vertrekt de bus)quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:35 schreef Moondance het volgende:
Co van Co with the flow moest haar kind van 3 om 9 uur op de opvang afzeggen en heeft zo’n theatrale story over hoeeeee DOEN andere moeders dit?!?!?! Alsof ze in de afgelopen 3 jaar nog nooit ergens op tijd heeft moeten zijn met een kind. Reageren vervolgens mensen dat ze eerder op moet staan (ze was om 8 uur opgestaan) nou dat is geen goede oplossing hoor!! Volgens Co.
Het is nog steeds een minderjarige he.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:
Ze zouden daar allemaal eens naar een fysio of ergotherapeut moeten , goed schoeisel dragen en gerichte oefeningen uitvoeren op een correcte manier . Ik ken serieus geen enkel gezin met zo’n beroerde houding en motoriek . Dat heeft ook niks meer te maken met aanleg , wel met aandacht .
Heb even gegluurd want ken der niet, maar is ze serieus met die storie over oplossingen..quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:35 schreef Moondance het volgende:
Co van Co with the flow moest haar kind van 3 om 9 uur op de opvang afzeggen en heeft zo’n theatrale story over hoeeeee DOEN andere moeders dit?!?!?! Alsof ze in de afgelopen 3 jaar nog nooit ergens op tijd heeft moeten zijn met een kind. Reageren vervolgens mensen dat ze eerder op moet staan (ze was om 8 uur opgestaan) nou dat is geen goede oplossing hoor!! Volgens Co.
Het viel me op toen ze naar het sportclubje fiestste dat ze toen ook al met stijve enkels trapte. Normaal gesproken beweeg je dan ook je enkels volgens mij. Maar dit leek alsof ze met stijve planken fietste.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:15 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Het is zo'n hark, daar verdient ze een certificaat voor 😂
Het broekrokje zou ze gewoon niet moeten doen 🙈
Nou, als het geen samenwerking is, deelt ze niet zo veel hoor.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:02 schreef miep123456 het volgende:
[b]AM doet het wel gewoon en ze deelt het gewoon, samenwerking of niet, [/b]het maakt haar niet uit hoe ze in beeld wordt gebracht. Zij weet dit heel goed van zich zelf en kan daar ook om lachen,
Dat betwijfel ik of ze het weet van zichzelf en er om kan lachen. Ik denk dat ze zelf niet ziet wat een houten Klaas ze is, en dat ze zichzelf vooral heel goed vindt omdat ze zo sportief en zo slank is, ondanks 8 kinderen 🤪. Ik vind haar heel ongemakkelijk ogen als ze ‘spontaan’ in beeld komt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:02 schreef miep123456 het volgende:
AM doet het wel gewoon en ze deelt het gewoon, samenwerking of niet, het maakt haar niet uit hoe ze in beeld wordt gebracht. Zij weet dit heel goed van zich zelf en kan daar ook om lachen,
Ik hoop wel dat ze een punt bereikt waarbij ze de kinderen gewoon kind laat zijn, filmen achterwege laat want ze komt nu nie bepaald goed uit de verf met mensen rond commanderen terwijl ze gewoon staat de filmen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:12 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik loop wat achter maar DBM die een hele dag eerder weggaat omdat ze 10 u het huisje uit moet. 😂😂😂😂 Omdat ze anders zoveel moet doen, helpt ze haar eigen tip van elke dag een beetje doen ook om zeep. Vooral erg zonde. Vind het zelf altijd fijn om in te pakken op de laatste avond, hoe je de volgende dag ook niet zoveel, Kim! 😂
Ik vond de hoeveelheid troep echt bizar. Hoe krijg je dat voor elkaar in 2 dagen! En dat een dag eerder vertrekken is echt zonde van de tijd en het geld. Dat deden ze vorig jaar ook. Het lijkt bij haar meer een afvinklijstje dan dat ze echt geniet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:12 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik loop wat achter maar DBM die een hele dag eerder weggaat omdat ze 10 u het huisje uit moet. 😂😂😂😂 Omdat ze anders zoveel moet doen, helpt ze haar eigen tip van elke dag een beetje doen ook om zeep. Vooral erg zonde. Vind het zelf altijd fijn om in te pakken op de laatste avond, hoe je de volgende dag ook niet zoveel, Kim! 😂
En dan heeft ze ook nog geeneens werk en dus geen tijdsdruk, bizar gewoon 😂😂😂quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:12 schreef Iris2.0 het volgende:
Volgens mij fietst zij met haar hakken. Dan vraag je idd minder van je enkelsquote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:48 schreef Latteanais het volgende:
[..]
Het viel me op toen ze naar het sportclubje fiestste dat ze toen ook al met stijve enkels trapte. Normaal gesproken beweeg je dan ook je enkels volgens mij. Maar dit leek alsof ze met stijve planken fietste.
Zou dit niet komen doordat ze altijd die klompen aan heeft? Dat daardoor haar enkels haast uitgeschakeld zijn en dat al jarenlang? Ik vond het er heel apart uitzien.
Zou meerdere in dat gezin een goede fysio gunnen. Juist omdat ze van nature al een wat houterige houding hebben. Maar heb bij de Geerts-family nog nooit iemand naar (fysio)therapie zien gaan.
Met het 2e deel van je bericht ben ik het eens. Maar zullen we het eerste deel gewoon niet doen? Het is niet nodig om die kinderen af te zeiken.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:
maar het is niet preventief, heb je gezien hoe AM beweegt? Heb je wel eens gezien hoe de kinderen met hun voeten naar binnen gericht lopen? Dat zijn echt dingen die aangepakt zouden moeten worden, ook om later problemen te voorkomen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind het vooral goed dat ze blijft bewegen en sporten, ook al is het niet echt haar ding. En soms denk ik: dit is vast een samenwerking van een heel jaar, dus ze moet nog even door.
De een is motorisch beter ontwikkeld dan een ander. Ik vind daar niet zoveel van. Preventief een wormenkuur geven is onzin. Preventief, omdat je Geertsen heet, naar de fysio is ook niet nodig.
Dat laatste zegt dan ook genoeg dat dit geen opgeleide mensen zijn die die 'training' geven. Echt geen reclame voor je theeclub, nu doen er naast AM en Julia volgens mij ook bijna alleen maar vriendinnen van Julia mee. Ach de samenwerking is toch bijna klaar, over een week in topvorm de motor op.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:30 schreef poohenzo het volgende:
[..]
maar het is niet preventief, heb je gezien hoe AM beweegt? Heb je wel eens gezien hoe de kinderen met hun voeten naar binnen gericht lopen? Dat zijn echt dingen die aangepakt zouden moeten worden, ook om later problemen te voorkomen.
en in de basis is het waar dat bewegen goed is, maar je houding , de uitvoering etc zijn minstens net zo belangrijk. Iemand die 1 push up doet maar wel correct uitgevoerd is veel zinniger bezig dan iemand die er 20 half goed doet....(en dan ook nog een blessure krijgt)
Dat vind ik ook wel ( bewegen dus, sporten doet ze natuurlijk niet). De vrouwen die zo'n gymclubje aan elkaar staan te tetteren weten ook wel met wie ze in zee gaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind het vooral goed dat ze blijft bewegen en sporten, ook al is het niet echt haar ding. En soms denk ik: dit is vast een samenwerking van een heel jaar, dus ze moet nog even door.
De een is motorisch beter ontwikkeld dan een ander. Ik vind daar niet zoveel van. Preventief een wormenkuur geven is onzin. Preventief, omdat je Geertsen heet, naar de fysio is ook niet nodig.
Zou kunnen dat ze iets inhouden omdat er afval is achtergebleven. Ik vraag me vooral af hoe je dat hutje dan leeghaalt. We hebben het hier over een chalet van maximaal 40 vierkante meter. Maar gezien de bende die ze gemaakt heeft en de troep die ze meehad, zou het zomaar kunnen dat ze nog meer vergeten is.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:26 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Omdat ze dan haar borg kwijt is of een boete krijgt wegens het niet schoon achterlaten?
Ik denk dat ze nu pas door heeft dat ‘ie dood is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am en Mg gaan naar Delft, het is de sterfdag van Willem van Oranje 🫣 sinds wanneer boeit dat haar ook maar 1 ding
Het is al heel vaak gezegd dat de halve familie met een voet naar binnen loopt, maar fatsoenlijke schoenen worden er niet gekocht.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:37 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Dat vind ik ook wel ( bewegen dus, sporten doet ze natuurlijk niet). De vrouwen die zo'n gymclubje aan elkaar staan te tetteren weten ook wel met wie ze in zee gaan.
Wanneer je iets wil bereiken ga je hier, na het zien van de beelden van AM, natuurlijk echt niet heen. Maar wanneer je gewoon een beetje laagdrempelig met wat vrouwen wil rondspringen en doen alsof je spirt zonder serieus gecoacht te worden dan is dit juist wel weer leuk. En dat soort vrouwen zit natuurlijk wel in de achterban van AM.
Het naar de fysio of podoloog gaan door de Geertsen zou niet preventief zijn . Zij hebben serieuze problemen met bewegen. Maar ook hiervan zal moeder wel tegen deskundigen gezegd
hebben :" komt goed". Een makkelijke dooddoener als je geen zin hebt om iets serieus aan te pakken of er energie in te steken.
Oh Milou! Was haar bijna vergetenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:55 schreef Juulia het volgende:
Milou zou heel vaak de vraag krijgen hoe ze de broodtrommels van de jongens schoonmaakt. Natuurlijk. 🙂↔
Is de fiets van AM ook te klein staat haar zadel te laag?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:26 schreef Cato99 het volgende:
[..]
Volgens mij fietst zij met haar hakken. Dan vraag je idd minder van je enkels
Dat zou wel consequent zijn he?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:09 schreef AnnArt het volgende:
[..]
Is de fiets van AM ook te klein staat haar zadel te laag?
ik kende ze niet maar heb het verhaal wel voorbij zien komen. Echt verschrikkelijk inderdaadquote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:14 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Iemand hier die dateanddiscover volgt?
Wat een verschrikkelijk nieuws! Echt geen woorden voor.
Dan valt alles even stil.
Ik heb een kind met ASS en zou zoiets juist aangrijpen om te leren dat als iets kapot is het weg moet. Hier hebben we dat ook gehad met wisselen van winter en zomerjas en juist door dat duidelijk te ondertitelen worden zulke situaties voor je kind makkelijker/gewoner en train je je kind hierinquote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, vriendje is uit zijn lievelings pyjama gescheurd en DBM is op zoek naar exact dezelfde wat vriendje is zo verdrietig. Misschien moet ze ze eens leren omgaan met teleurstellingen, maar het zal wel weer een ASS dingetje zijn wat ze graag wil benadrukken...
Zeker weten dat ze een volger heeft die dit voor haar haalt en opstuurt. En anders heeft ze morgen een ritje naar 1 van die steden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:09 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje, nu gaat DBM mensen vragen om de stad in te gaan, die pyjama te gaan kopen en naar haar op te sturen🙈
Ja hoor, “werkdag”.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:27 schreef Weerikier het volgende:
Die zogenaamde werkdag van AM op vrijdag. 😂 Dat is toch gewoon precies hetzelfde als alle andere dagen? Alleen brengt Maarten de kinderen naar school. Zij gaat dan een uurtje of zo achter de computer zitten en wat administratie doen die andere mensen gewoon tussendoor doen zoals belastingaangifte. En dan gaat ze koffie drinken of zoals vandaag naar Delft met Maarten en op een terrasje koffie drinken.
Hoe kan je dan met droge ogen zeggen; vandaag is mijn laatste werkdag. Dit zijn toch geen werkdagen? Alle dagen zijn eigenlijk haar werkdagen want haar "werk" is filmend achter haar kinderen aanlopen en online zeuren.
Ja, die lichtshow die ze daarna als “middelmatig” liep af te kraken? Volgens mij had ze daar zelf kaarten voor gekocht, dus het kostte geld. Dan kan er natuurlijk onmogelijk iets leuks over gezegd worden. Positief zijn is blijkbaar alleen haalbaar wanneer er een factuur tegenover staat.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:09 schreef papierentas het volgende:
AM gaat zo vast de speciale rondleiding door de kerk doen, waarschijnlijk op uitnodiging want ik kan nog kaarten kopen ervoor. Vorig jaar ging ze toch ook naar zo'n lichtshow in de kerk? Is gewoon weer een samenwerking dan.
Precies wat ik dacht toen ik dit voorbij zag komen. Vrij bizar dat ze direct maar ff een nieuwe wilt laten regelen. Die zie ik zelf nog wel naar die winkels rijden als niemand het voor haar doet. Echt absurd.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:48 schreef IlseMarije het volgende:
Ik vind dat DBM wel erg veel nadrukt legt op autisme terwijl ze zelf gedeeld heeft dat uit de testen van haar zoon niks kwam. Ja mijn kinderen waren vroeger vast ook verdrietig als hun favoriete pyjama stuk was maar hemel en aarde bewegen om precieste dezelfde te regelen kwam niet eens in mij op. Ze voedt naar kinderen echt op als watjes, ze kunnen straks ( en nu) helemaal niks hebben en dat is gewoon sneu. Ook kinderen met (echte) autisme moeten leren dat er dingen soms anders gaan en de wereld niet om hun draait. (Hoe moeilijk dat ook is!) Het jochie gaat nu naar groep 5 en vind het echt sneu dat ze hem niet weerbaar maakt en behandelt als klein kindje, echt sneu! (En dan heeft het jochie niet eens autisme, het zal waarschijnlijk een gevoelig kind zijn maar ook die moeten weerbaar worden)
Bizar.... dat je dat over iemand durft te zeggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:12 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
En toch denk ik dat ze ertoe in staat is om de kinderen bij Koen weg te houden als dat haar beter past. MCW is geen oprecht mens en gaat over lijken
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:31 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Bizar.... dat je dat over iemand durft te zeggen.
Ik zal hier geen insinuaties plaatsen maar ik denk er het mijne van
Dat schoonmaken had ik altijd in een uur anderhalf uur klaar.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 07:16 schreef miep123456 het volgende:
[..]
Vind ik ook het fijnste, je houd het gewoon netjes bij, maar dan hoef je niet nog eens schoon te maken, daarbij vind ik het best gek dat ze daarom gewoon 1 dag eerder vertrekt, je betaald tenslotte voor een midweek.
Nouja, nu is het wel zo dat iedereen wel een beetje een andere weerbaarheid, draagkracht en achtergrond heeft. Ik ben het wel met je eens dat DBM en Sanneke echt uitersten zijn hahaha, maar ik zou twee horecazaken en het gezinsleven ook zwaar vinden. Ik heb een demente vader, opgegroeid met psychisch zieke ouders en een heel klein vangnet - voor mij is het ouderschap soms ook best zwaar, ook al heb ik geen drukke baan. Niet lullen maar poetsen is wel heel zwart-wit.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:11 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
De sneeuwvlokgeneratie. Mede mogelijk gemaakt door het verdienmodel van influencen. Ik ga er zo slecht op. Net wat iemand anders vanmorgen zei: Het lijkt wel een trend om het gezinsleven zwaar te vinden en daar alleen maar over te klagen.
Ik kwam Kiki van Liempt tegen ( wel vooral TikTok)
Meid van 23, twee kindjes en samen met haar man 2 horecazaken. En ze doet er gewoon en geniet van het leven. Erkent wel dat het soms zwaar is, maar dan vooral de combinatie en dat snap ik. Kunnen die zielenpieten met drama verhalen die gelinkt worden aan gebruik van deo, helle fresh enz een hoop van leren
Nou kan ze beter niet doen, ze vind het er zo mooi dat ze een dag eerder vertrekt🤣quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:38 schreef Lalaland79 het volgende:
Hoe overduidelijk wil DBM een samenwerking met Capfun. Subtiel is anders
Er vliegen ook nog amper wespen en ze zoeken nu nog geen zoet. Maar haar hele tekst is gewoon van ChatGPT, met haar brand schoon en andere termen die ze zelf nooit zou gebruiken. Het was er kennelijk zo brand schoon, dat ze uren nodig had om de keet schoon te maken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Hulde aan Capfun! Er waren geen wespen!
Ze hadden vast een bordje opgehangen: verboden voor wespen want er zijn hier drie sneeuwvlokjes aanwezig. 🫠
Oké, wespen allergie is kut weet ik.
Nogal gebiedende wijs ook, met haar 'daar en daar is nog voorraad'. Joh, rij zelf naar Assen, je hebt toch niks te doen. En hoever is het nou helemaal, wel meerdere keren voor nutteloze knuffels naar Groningen op en neer, maar Assen is te ver voor haar lievelingetje?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:25 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Precies wat ik dacht toen ik dit voorbij zag komen. Vrij bizar dat ze direct maar ff een nieuwe wilt laten regelen. Die zie ik zelf nog wel naar die winkels rijden als niemand het voor haar doet. Echt absurd.
Zag ik gisteren ook maar ik twijfelde of ze dat niet al had.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft een blauw vinkje gekocht op insta 🫣 zou ze nu wel kunnen blijven?
Jamaar DBM is autistisch, niet haar kinderen. Die bewegen flexibel met al haar grillen mee.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:27 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Ik heb een kind met ASS en zou zoiets juist aangrijpen om te leren dat als iets kapot is het weg moet. Hier hebben we dat ook gehad met wisselen van winter en zomerjas en juist door dat duidelijk te ondertitelen worden zulke situaties voor je kind makkelijker/gewoner en train je je kind hierin
Had wel wat tips gehad anders, maar dan had ze me maar niet moeten blokkeren 🤣
Zal wel komen door het vele wassen van haarquote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, vriendje is uit zijn lievelings pyjama gescheurd en DBM is op zoek naar exact dezelfde wat vriendje is zo verdrietig. Misschien moet ze ze eens leren omgaan met teleurstellingen, maar het zal wel weer een ASS dingetje zijn wat ze graag wil benadrukken...
Mijn zoon heeft ook ass maar nooit gezeurd over kleding die weggegooid moest worden , hebben veel kinderen dat wel? Nooit geweten , weer wat geleerdquote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ik ben van een generatie dat dingen pas weggegooid werden als ze kapot waren , heb er nog een trauma van dat ik vroeger jaren een gele nachtpon aan moest, was het eindelijk te klein kreeg ikdezelfde van mijn oudere zus nog een keer , weer jaren 😂😂quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:28 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Zeker weten dat ze een volger heeft die dit voor haar haalt en opstuurt. En anders heeft ze morgen een ritje naar 1 van die steden.
Ik zou als ik haar was ook gelijk de pyjama in alle beschikbare maten kopen. Kan Flip de komende jaaaaaaren zn lievelings pyama aan. Kan ze hem een hoop verdriet/ trauma besparen👍
Ik kan me hier best in vinden en ik vind het ook fijn dit te lezen. Ik ben het eens wbt de vrouwen die hier genoemd worden, maar ik heb ook weinig draagkracht helaas en het lukt me (nog) maar niet om daar goed mee om te gaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:37 schreef Riveressie1 het volgende:
[..]
Nouja, nu is het wel zo dat iedereen wel een beetje een andere weerbaarheid, draagkracht en achtergrond heeft. Ik ben het wel met je eens dat DBM en Sanneke echt uitersten zijn hahaha, maar ik zou twee horecazaken en het gezinsleven ook zwaar vinden. Ik heb een demente vader, opgegroeid met psychisch zieke ouders en een heel klein vangnet - voor mij is het ouderschap soms ook best zwaar, ook al heb ik geen drukke baan. Niet lullen maar poetsen is wel heel zwart-wit.
Hier ook 1 met een dubbele diagnose maar dit soort dingen nog nooit gehad hoor. Dit is puur de invloed van DBM.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft ook ass maar nooit gezeurd over kleding die weggegooid moest worden , hebben veel kinderen dat wel? Nooit geweten , weer wat geleerd
Ik snap niet dat die hulpverleners daar nog niet hebben ingegrepen. Zij zorgt voor alle paniek en stress in dat huishouden. En ze draagt het over op de kinderen. Die vrouw heeft een grote spiegel nodig en iemand die zijn mond open durft te trekken bij haar.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:37 schreef AnnArt het volgende:
Zoon raakt vast in paniek omdat zijn moeder die scheur niet kan handelen. Wat een gestreste bende bij DBM.
Ze had echt d'r moeder meegenomen toch?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:29 schreef Keesie123 het volgende:
Judith gaat morgen op vakantie met estivant. Sowieso; waarom zet je dat op IG? Fijn voor alle inbrekers (al is er bij Judith misschien weinig te halen). Maar… zal ze wel reclame kunnen maken? Stress vrees ik.
Ik zag het trouwens onder het verhaal van die Celine die met Estivant ging en heel decadent ook nog even een huisje erbij huurde waar haar moeder een week ging zitten oppassen. Leuk voor haar hoor maar dan heb je toch ook een raar beeld van de wereld, wie heeft er nou zoveel geld over en een moeder die het maar oké vindt om een hele week met een baby in een airco te bivakkeren. Heb de podcast niet geluisterd trouwens dus weet niet of ze nou echt net gedaan heeft alsof haar moeder er opeens was. Zou sowieso dom zijn want wellicht zijn er volgers mee.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, volgens mij nietquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Zag ik gisteren ook maar ik twijfelde of ze dat niet al had.
Je kunt het altijd proberen natuurlijk🤣🤣🤣🤣quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:49 schreef Moppie1982 het volgende:
Wacht! Zit AM nou haar “topje” te showen voor de mannelijke volgers 😂😂😂
nou ja das misschien een opmaat naar prostitutie bij het diner ipv bij de lunch met pinsaquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:49 schreef Moppie1982 het volgende:
Ja precies, gewoon provocerend dit.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal plaatst nog even een filmpje puur voor de reacties.
😂quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:58 schreef poohenzo het volgende:
[..]
nou ja das misschien een opmaat naar prostitutie bij het diner ipv bij de lunch met pinsa
Misschien wil ze een onlyfans account openen? Verdient goed zeggen ze😬🤪quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:58 schreef poohenzo het volgende:
[..]
nou ja das misschien een opmaat naar prostitutie bij het diner ipv bij de lunch met pinsa
Geen rocket science voor de gemiddelde- en zelfs ondergemiddelde mensch, maar voor dit compleet wereldvreemde stel blijkbaar wel. Hoe verzin je het inderdaad om met je klompen in een kerk te klossen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:44 schreef FokkingGezellig het volgende:
“Volgende keer wel een ander topje aantrekken,” aldus AM. Persoonlijk stoorde ik me meer aan het klompenklossend door de kerk banjeren, maar goed.
Hoe wereldvreemd ben je als je niet begrijpt dat je je in een kerk een béétje gepast kleedt? Of je nu gelovig bent of niet. Als je een moskee of boeddhistische tempel bezoekt, pas je je kleding daar ook op aan. Misschien volgende keer dus niet alleen een ander topje, maar ook de klompen thuislaten. En MG zijn campingslippers meteen erbij. Het is geen rocket science.
Dit. Wat een vertoning weer. Je zou bijna denken dat het niet echt isquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:04 schreef Juulia het volgende:
[..]
Geen rocket science voor de gemiddelde- en zelfs ondergemiddelde mensch, maar voor dit compleet wereldvreemde stel blijkbaar wel. Hoe verzin je het inderdaad om met je klompen in een kerk te klossen.
Ik vraag me af of het echt niet in ze opkomt, of dat ze gewoon schijt aan alles hebben zoals normaal.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:04 schreef Juulia het volgende:
[..]
Geen rocket science voor de gemiddelde- en zelfs ondergemiddelde mensch, maar voor dit compleet wereldvreemde stel blijkbaar wel. Hoe verzin je het inderdaad om met je klompen in een kerk te klossen.
haha ja het is net een slechte vorm van Jiskefetquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:07 schreef Harper het volgende:
[..]
Dit. Wat een vertoning weer. Je zou bijna denken dat het niet echt is
Ehm...nou.....dan moet ze eerst een andere kop kopen. Eentje die zachtheid uitstraalt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:49 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik heb wel eens bij een kind gehad dat er iets stuk ging of te klein werd en ze dan vroegen of ik wilde kijken voor een nieuwe of grotere maat... maar geen drama... nee was OK zeg maar...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Mijn zoon heeft ook ass maar nooit gezeurd over kleding die weggegooid moest worden , hebben veel kinderen dat wel? Nooit geweten , weer wat geleerd
Enige waar onze jongste last van heeft is het veranderen van jas. Van winterjas naar zomerjas is heel lastig, of tussendoor een regenjas. Maar ik verstop de jas die niet aan moet. En als er dan geen andere optie is, dan legt hij zich er wel bij neer.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Heb zelf autisme en ben juist makkelijker met kleding weggooien dan de neurotypische om mij heen. Zit hem denk ik in het zwart-witdenken: kapot = weg, past niet meer = weg, bevalt niet meer = wegquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Kids zeuren en janken tovh altijd als er iets stuk is? Even troosten, knuffel en uitleggen dat die dingen gebeuren met een kwartier zijn ze het vergeten. Wij hebben echt heftigere situatie gehad om uit te leggen, en met een open hart en een knuffel kom je echt heel ver. Even mokken mag ook, doe ik nog steeds zo nu en dan en ik ben begin 40 🤣quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:27 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Ik heb een kind met ASS en zou zoiets juist aangrijpen om te leren dat als iets kapot is het weg moet. Hier hebben we dat ook gehad met wisselen van winter en zomerjas en juist door dat duidelijk te ondertitelen worden zulke situaties voor je kind makkelijker/gewoner en train je je kind hierin
Had wel wat tips gehad anders, maar dan had ze me maar niet moeten blokkeren 🤣
Die kunnen toch gewoon in de vaatwasser? Zo niet dan komt het mij huis niet in😅quote:Op vrijdag 10 juli 2026 08:55 schreef Juulia het volgende:
Milou zou heel vaak de vraag krijgen hoe ze de broodtrommels van de jongens schoonmaakt. Natuurlijk. 🙂↔
Vanochtend met 2 zoete koffies op het terras constant geterroriseerd door 3 wespen. Niet per se veel maar meer dan ik gewend ben in juli en zeker afkomend op zoet.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:08 schreef papierentas het volgende:
[..]
Er vliegen ook nog amper wespen en ze zoeken nu nog geen zoet. Maar haar hele tekst is gewoon van ChatGPT, met haar brand schoon en andere termen die ze zelf nooit zou gebruiken. Het was er kennelijk zo brand schoon, dat ze uren nodig had om de keet schoon te maken.
Maar wel een klacht, want er was tot laat herrie en kinderlawaai. Mens je zit op een camping en hebt vakantie. Onee zij lagen om half 8 in bed want zware nachten doorgehaald.
Ik hoorde gisteren op de radio dat de wespen extra vroeg zijn dit jaar, komt volgens mij door het warme weer.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:47 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Vanochtend met 2 zoete koffies op het terras constant geterroriseerd door 3 wespen. Niet per se veel maar meer dan ik gewend ben in juli en zeker afkomend op zoet.
Ik herken het wel dat een overgang moeilijk kan zijn. Oude schoenen lopen fijn, nieuwe schoenen voelt eerst raar. Inmiddels (hij is nu puber) weet hij dat het erbij hoort.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
Klopt! Verbaasd me ergens wel want ben ook allergisch en dus erg oplettend of ik ze zie maar heb er eigenlijk nog weinig gezien 🤷 (vind ik overigens ook helemaal niet erg hoor 👍 )quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:48 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hoorde gisteren op de radio dat de wespen extra vroeg zijn dit jaar, komt volgens mij door het warme weer.
En volgens mij zijn t gewoon de sportkleding van gisteravond die ze aanheeft … en dan die klompen.ik zou me echt aan m’n eigen lawaai irriterenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Het werd niet gewaardeerd, zei AM ook nog. Ik ben dan zo benieuwd wat er gezegd is tegen haar. Had ze dat nou maar gefilmd!
Voor alles is een markt, dus ook vast voor vrouwen van 50 op klompen met een norse snuit😊quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:15 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ehm...nou.....dan moet ze eerst een andere kop kopen. Eentje die zachtheid uitstraalt.
Dan was jij gelukkig op de juiste plek, net als ik, ik haat wespen, vind het van die geniepigerds.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Klopt! Verbaasd me ergens wel want ben ook allergisch en dus erg oplettend of ik ze zie maar heb er eigenlijk nog weinig gezien 🤷 (vind ik overigens ook helemaal niet erg hoor 👍 )
Ja AM heeft toch al heel vaak laten zien geen gevoel te hebben voor wat gepaste kledij is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moet ineens weer denken aan een onverwachts kerk bezoek op vakantie en mijn man die voor we naar binnen gingen zijn metal shirt binnenstebuiten aan trok omdat het niet echt een gepast shirt was... maar dat was onverwacht (oeh kijk mooie kerk.. oeh je kan erin.. zullen we?)
Annemarie en Maarten gaan op slippers en klompen en ongepast topje bewust naar die kerk.. bijzonder
Haha ja, een niche markt dan welquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:59 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Voor alles is een markt, dus ook vast voor vrouwen van 50 op klompen met een norse snuit😊
Kijkt ze dat niet onder het eten? 😂quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Goed van Sanneke dat ze haar focus ook nog op iets anders legt en niet alleen op eten. Oke, oké, de bongenoten is misschien niet iets waarop je zou hopen maar ze moet ergens beginnen.
Dat zij nog leeft en het huis uit kan komen. Wat ziet ze eruit en wat is ze ziek. Heel triest en waarom duurt het zolang tot de opname en lijkt het steeds uitgesteld te worden? Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal plaatst nog even een filmpje puur voor de reacties.
Op vakantie bezoek ik graag kerkjes, ik houd altijd rekening met mijn kleding als we dan een dagje weggaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moet ineens weer denken aan een onverwachts kerk bezoek op vakantie en mijn man die voor we naar binnen gingen zijn metal shirt binnenstebuiten aan trok omdat het niet echt een gepast shirt was... maar dat was onverwacht (oeh kijk mooie kerk.. oeh je kan erin.. zullen we?)
Annemarie en Maarten gaan op slippers en klompen en ongepast topje bewust naar die kerk.. bijzonder
Zij dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:29 schreef Keesie123 het volgende:
Ik zag het trouwens onder het verhaal van die Celine die met Estivant ging en heel decadent ook nog even een huisje erbij huurde waar haar moeder een week ging zitten oppassen. Leuk voor haar hoor maar dan heb je toch ook een raar beeld van de wereld, wie heeft er nou zoveel geld over en een moeder die het maar oké vindt om een hele week met een baby in een airco te bivakkeren. Heb de podcast niet geluisterd trouwens dus weet niet of ze nou echt net gedaan heeft alsof haar moeder er opeens was. Zou sowieso dom zijn want wellicht zijn er volgers mee.
Ik heb nu beeld van Sanneke en Peppi in de slaapkamer 🫣quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De vraag is: is er iets waarbij Sanneke niet eet?
Uberhaupt een pyama in de zomer 😅quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:45 schreef Inazan het volgende:
Nog even over die pyjama, zoveel vragen ? Wat als hij er uit groeit, maatje groter nodig heeft, dan weer dezelfde pyjama, hoelang kan dat doorgaan ? Tot z’n 18e ? 36e ? Of 65e ? Hoe dan ?? Totaal geflipt of geflapt ….
Lekker een vleesje bakken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:15 schreef poohenzo het volgende:
nog meer fluflu content die perfect past bij de topic titel: LotteB op de camping met bonYouri......verschrikkelijk
Huisvrouwen is een aparte categorie.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:59 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Voor alles is een markt, dus ook vast voor vrouwen van 50 op klompen met een norse snuit😊
Ze hebben allemaal autisme dan heb je dat 😆quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Uberhaupt een pyama in de zomer 😅
Er is totaal geen verschilquote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:46 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Sanneke speculeert er lekkerop los wat betreft de bondgenoten. Geeft mijns inziens helemaal niks, maar owee als er op dit forum of ergens anders over influencers gespeculeerd wordt. Dan heb je de poppen aan het dansen, want dan is het haat en dat mag niet. Leg mij maar uit wat het verschil is. Ze kiezen er allebei voor om in de (social) media te komen. En dan mag je wel iets zeggen als het op tv is, maar als het op de socials is niet?
Haha precies dit! Am haar interesse ligt totaal niet bij dit soort dingen. Je kan toch niet anders dan de conclusie trekken dat ze ervoor betaald krijgen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:01 schreef Lodelie het volgende:
Am en Maarten die is iets cultureels doen op haar "werkdag".
Volledig uit haar eigen interesse.
Hm hm
Ik vraag me bij haar af of ze het echt niet snapt of dat het gewoon ragebait is zodat ze aandacht krijgt. Ook met dat kleine fietsje van L, komt zo vaak in beeld dat ik echt denk dat ze het doet om reacties uit te lokken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:06 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: hoe verzin je het om in zo'n topje en zonder bh een kerk te gaan bezoeken? En je hebt een man die daar ook niets over zegt?
Annemarie is af en toe behoorlijk onaangepast en wereldvreemd. Maar dat zal ze wel een prettige eigenschap van zichzelf vinden.
En Maarten mag op zijn vrije dag mee naar het werk van zijn vrouw. Wat fijn toch weer. Annemarie is maar druk met haar betaalde Delft-promotie. Alleen zo jammer dat ze nergens meldt dat het een samenwerking is. En dat voor iemand die pretendeert volledig op de hoogte te zijn van alle regels.
En waarom zet je "familie" in je agenda als je daar "gezin" mee bedoelt? Het is nou niet dat Annemarie een rijk familieleven leidt...
En staat AM filmend in de deuropening, als een viswijf te roepen waar J de knuffel van L moet vastknopen op het playmobielfietsje.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:27 schreef Weerikier het volgende:
Die zogenaamde werkdag van AM op vrijdag. 😂 Dat is toch gewoon precies hetzelfde als alle andere dagen? Alleen brengt Maarten de kinderen naar school. Zij gaat dan een uurtje of zo achter de computer zitten en wat administratie doen die andere mensen gewoon tussendoor doen zoals belastingaangifte. En dan gaat ze koffie drinken of zoals vandaag naar Delft met Maarten en op een terrasje koffie drinken.
Hoe kan je dan met droge ogen zeggen; vandaag is mijn laatste werkdag. Dit zijn toch geen werkdagen? Alle dagen zijn eigenlijk haar werkdagen want haar "werk" is filmend achter haar kinderen aanlopen en online zeuren.
Die zijn er allemaal dankzij AM 😂quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik vraag me dan: heeft Delft deze promotie nodig vd beroemde AM? Dat bootcamp snap ik dan wel .
Ik woon er zelf maar het is druk in de stad met toeristen.
Misschien zijn ze al op vakantie.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie is wel stil de laatste tijd 👀
En AI schrijvers bestseller auteurs?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:43 schreef MonaB het volgende:
[..]
Huisvrouwen is een aparte categorie.(Naar het schijnt.)
Cultuur en fam Geerts gaan idd niet echt samen🤣🤣quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:07 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Haha precies dit! Am haar interesse ligt totaal niet bij dit soort dingen. Je kan toch niet anders dan de conclusie trekken dat ze ervoor betaald krijgen?
Bizar hè! Snap er echt niets van, je kan als man zijnde toch een wasje draaien.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:03 schreef papierentas het volgende:
Die bergen wasgoed bij DBM, hoe krijgen ze het daar elke keer voorelkaar dan. En dan ook nog een berg van dat derde kind van haar, hij kan niet zelf tussendoor even een was draaien? 30x omgekleed afgelopen 3,5 dag, mijn hemel.
Dat laatste is 100% zeker. Doet ze express. Mens is echt niet goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:29 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ik vraag me bij haar af of ze het echt niet snapt of dat het gewoon ragebait is zodat ze aandacht krijgt. Ook met dat kleine fietsje van L, komt zo vaak in beeld dat ik echt denk dat ze het doet om reacties uit te lokken.
Lijkt mij toch spoed dus waarom.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:16 schreef Loveischocolala het volgende:
Vraag me af waarom opname van pascal uit gesteld blijft
Dat snapt ze uitstekend 😉quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:29 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ik vraag me bij haar af of ze het echt niet snapt of dat het gewoon ragebait is zodat ze aandacht krijgt. Ook met dat kleine fietsje van L, komt zo vaak in beeld dat ik echt denk dat ze het doet om reacties uit te lokken.
En dat maakt haar ook zo'n bloedirritant persoon.quote:
Wilde precies hetzelfde zeggen! Maarja, we zijn bij haar ook wel gewend dat het altijd maar één kant opgaat, want vanuit haar is dat toch echt altijd anders!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:46 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Sanneke speculeert er lekkerop los wat betreft de bondgenoten. Geeft mijns inziens helemaal niks, maar owee als er op dit forum of ergens anders over influencers gespeculeerd wordt. Dan heb je de poppen aan het dansen, want dan is het haat en dat mag niet. Leg mij maar uit wat het verschil is. Ze kiezen er allebei voor om in de (social) media te komen. En dan mag je wel iets zeggen als het op tv is, maar als het op de socials is niet?
Ze heeft wimpers laten zetten ofzo begrijp ik uit haar laatste storie met dat oog in beeldquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie is wel stil de laatste tijd 👀
Ik vergeet dus nooit dat het hier heel vaak over de haren van L ging, die hingen altijd in dr gezicht, ze kon niet eens fatsoenlijk kijken. Als ze ging eten hingen ze voor haar mond enz.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:29 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee maar ik kan me voorstellen dat elke beweging en aanraking pijn doet. Er zit totaal geen beschermende laag om haar spieren en botten. Er schrijft hier iemand mee die altijd goede uitleg geeft, misschien weet zij (zij = aanname) het.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Pascal krijgt morfinepleisters tegen de pijn schrijft ze. Wat voor pijn is dat dan vraag ik me af. Als ik dit niet mag posten omdat het speculatief oid is hoor ik het wel.
Ik blijf het altijd een beetje raar vinden dat zij aan de ene kant zo bezig is met haar uiterlijk (nagels, fillers, wimpers) en aan de andere kant zichzelf zo laat verslonzen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze heeft wimpers laten zetten ofzo begrijp ik uit haar laatste storie met dat oog in beeld
Eyeliner en lashlift staat er bijquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze heeft wimpers laten zetten ofzo begrijp ik uit haar laatste storie met dat oog in beeld
Ja dit, zij zal echt niet comfortabel zijn qua pijn in deze toestand.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee maar ik kan me voorstellen dat elke beweging en aanraking pijn doet. Er zit totaal geen beschermende laag om haar spieren en botten. Er schrijft hier iemand mee die altijd goede uitleg geeft, misschien weet zij (zij = aanname) het.
Alle organen werken amper dus geven pijn. En die opname wordt steeds uitgesteld omdat niemand hier nog iets mee wil/kan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dit, zij zal echt niet comfortabel zijn qua pijn in deze toestand.
En wat de reden is van het lange wachten op de opname; dat houdt ze (bewust) vaag net zoals ze alles rondom de behandeling vaag houdt.
Zitten kan erg pijnlijk zijn. Ik ken haar verder niet, maar kan ook nog zoiets als maagpijn en darmkrampen zijn. Haar afweer is ook ondervoed dus kan ook een ontsteking oid zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Pascal krijgt morfinepleisters tegen de pijn schrijft ze. Wat voor pijn is dat dan vraag ik me af. Als ik dit niet mag posten omdat het speculatief oid is hoor ik het wel.
Haar fysieke toestand is te slecht om opgenomen te worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
En wat de reden is van het lange wachten op de opname; dat houdt ze (bewust) vaag net zoals ze alles rondom de behandeling vaag houdt.
Mss gaan er anderen voor die niet eerder een behandeling of behandelingen zelf hebben afgebroken?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:16 schreef Loveischocolala het volgende:
Ja dat zag ik idd op de storie daarna ook. Meestal klik ik alles snel doorquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:58 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Eyeliner en lashlift staat er bij
Ik heb enige basiskennis geneeskunde... Kan voor buikpijn of andere pijnklachten zijn, maar morfine vertraagd de darmwerking en kan voor verstopping zorgen. Met de problematiek van Pascal zullen ze hier terughoudend mee zijn denk ik.quote:Verkeerde quote
[..]
Volgens mij is dat een vriend van Samquote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:23 schreef AnnArt het volgende:
Ik zag een onbekend jongensmanmens in de keuken van AM. Vriend van de uitwonende kinderen?
En idd, leuk voor G....op de fiets 😁
Het kan natuurlijk ook dat ze met dit soort opmerkingen aandacht aan het trekken is. Of dat ze de “schuld” bij een ander neer wil leggenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:16 schreef Loveischocolala het volgende:
Ik zie het all, ze vergooit weer geld aan een lashlift en permanente eyeliner. Geld zat die meidquote:
De bijwerking is natuurlijk wel dat het de eetlust remt dus er moet een goede reden zijn om dit voor te schrijven in deze fase en het kan dus zijn dat het lichamelijk ongemak zo groot is dat deze pleisters nog de enige optie zijn om nog wat comfortabel gevoel te ervaren. Als je op haar insta kijkt, kun je teruglezen dat ze zelf in 2024 en in 2025 gestopt is met behandelingen waar ze voor op de wachtlijst stond. Ze was het niet eens met de gestelde behandeldoelen (beter gezegd: haar ES was het daar niet mee eens). Vervolgens is ze, zeker na de laatste behandelpoging, alleen maar achteruit gegaan. Ze schuift dit op de hulpverlening die te wensen over laat (oftewel niet doet wat haar ES wil en eist) en op haar trauma rondom de sonde en legt zoveel mogelijk buiten zichzelf. Haar gewicht is nu zo ernstig laag, en haar ES is zo sterk dat kans van slagen bij een nieuwe klinische behandeling heel klein is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Denk ik ook, denk ook niet dat die opname nog gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:10 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Pascal is terminaal, dus er zal comfortbeleid worden gevoerd.
Of het de eetlust remt of voor verstopping zorgt zal in dit stadium en met haar ziekte niet heel relevant zijn.
Zo triest.
Zulk soort content ook delen zou mij wellicht weer doen besluiten haar te volgen;)quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Het werd niet gewaardeerd, zei AM ook nog. Ik ben dan zo benieuwd wat er gezegd is tegen haar. Had ze dat nou maar gefilmd!
Het zal ook om veiligheid gaan. Bij haar gewicht kunnen ernstige complicaties ontstaan en die medische zorg kan een kliniek vaak niet geven. En kan dan die Verantwoordelijkheid niet dragen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:11 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Mss gaan er anderen voor die niet eerder een behandeling of behandelingen zelf hebben afgebroken?
Dit vooral waarom zou je zo iets showen? Nee tuurlijk slaap je niet met je bh aan... maar als je reclame wilt maken mag je best voor het plaatje beetje sjoemelenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom zet Sanneke zichzelf zo op insta? Als je dan echt je pyjama wilt laten zien kan je er toch wel even een bh onder doen?
Of is dit een open sollicitatie als schoonmaakster bij Capfun?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:48 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm is uit op een samenwerking met capfun?
Lijkt me niet als je niet eens de vol geboekte dagen kan volhouden op het park...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:48 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm is uit op een samenwerking met capfun?
Ze neemt het gewoon super letterlijk. kan zij ook niks aan doenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:33 schreef summer2bird het volgende:
Ff gekeken en Sanneke is full on display inderdaad
Zou ze dat niet gezien hebben voor ze dat post of is dat normaal bij haar?
Wat zal Dion daar nu van vinden? Of is hij blij dat er extra op dr linkjes worden geklikt = extra inkomsten?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit vooral waarom zou je zo iets showen? Nee tuurlijk slaap je niet met je bh aan... maar als je reclame wilt maken mag je best voor het plaatje beetje sjoemelen
Ik denk dat zij geen aanspraak op spoed kan maken gezien de geschiedenis. Zie nu dat ze aan de morfinepleisters zit. Volgens haar vanwege de pijn, maar uit ervaring weet ik dat daarmee vaak het einde wordt ingezet. Zoals ZombieQueen het ook uitlegt, palliatieve zorgquote:
Vechten, elke dag!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:08 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tatiana lekker op vakantie? Wat een zwaar leven in de schuldsanering komt natuurlijk door het harde werken
Ja. Ze is gewoon te ver heen helaas.. heel tragischquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:52 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Het zal ook om veiligheid gaan. Bij haar gewicht kunnen ernstige complicaties ontstaan en die medische zorg kan een kliniek vaak niet geven. En kan dan die Verantwoordelijkheid niet dragen.
Daarnaast kan ernstige ondervoeding ( zoals bij Pascal) het denken, emoties en concentreren ernstig beïnvloeden. Therapie heeft dan geen zin.
Toen ze pas in dit huis woonden kocht ze een bh. Vertelde ze toen niet dat ze jaren geen bh had gedragen? Voor hem dus een bekend beeld.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat zal Dion daar nu van vinden? Of is hij blij dat er extra op dr linkjes worden geklikt = extra inkomsten?
En sjansen ook! En high fives geven!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef IlseMarije het volgende:
Waarom doet Sanneke net alsof het jochie al kan lopen, laat hem lekker in huis en in de tuin een beetje leren lopen op zn blote voetjes ipv telkens te doen alsof hij al kan lopen.
En alweer lekker uit eten geweest. Zozo ze vinden elkaar helemaal terug na de crisis van vorige week!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En sjansen ook! En high fives geven!
Zijn loopje vind ik een niet typisch loopje bij kindjes die net leren lopen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef IlseMarije het volgende:
Waarom doet Sanneke net alsof het jochie al kan lopen, laat hem lekker in huis en in de tuin een beetje leren lopen op zn blote voetjes ipv telkens te doen alsof hij al kan lopen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Kaatje35 het volgende:
M werd wel helemaal enthousiast in de AH, dat herkende hij duidelijk. Ze gaat nu steeds op pad als Dion thuis is, alleen durft ze niet. Ben benieuwd of ze durft als hij kan lopen.. dan is het waarschijnlijk ook te vermoeiend, achter hem aanrennen kan ze in iedergeval niet.
Het pyjama filmpje ziet er niet uit. Nog een knipoog toe. Bbrr.
Gelukkig kon ze wel op de fiets J naar scouting brengen en daarna met mevrouw banaan voet (?) een ijsje eten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:31 schreef Johanna38 het volgende:
En gelukkig mocht Sjoerd mee. En depapavan. En AM heeft diarree. Hetiswa
Dit dacht ik ook. Ik dacht letterlijk: wat voor publiek wil je hiermee trekken? Vind het ook een beetje viezig ofzo, kan het niet helemaal uitleggen, misschien ook niet precies het juiste woord ervoor...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit vooral waarom zou je zo iets showen? Nee tuurlijk slaap je niet met je bh aan... maar als je reclame wilt maken mag je best voor het plaatje beetje sjoemelen
Ik vermoed ivm oa doorlig plekken of te wel; Decubites. Ik zag nl laatst dat ze behoorlijke wonden had op haar ellebogen (wel netjes afgedekt hoor) ellebogen, hakken en stuitje zijn daar zeer gevoelig voor. En als je zoals haar geen vet meer hebt, en enkel botten met wat spierweefsel (ja minimaal, maar om rechtop te blijven heb je die wel nodig, dus heeft ze nog iets) dan zal je die nonstop hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb geleerd dat je Chinees niet mag opwarmen. Dacht dat 't misschien een fabeltje was ...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd last van mijn maag als ik Chinees opwarm... zou me dus niets verbazen
Hij loopt heel houterig. Als Sanneke hem ook een hand geeft loopt hij een stuk zekerder. Kan ze alleen niet filmen dus eigenlijk is dat geen optie😬quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Kaatje35 het volgende:
M werd wel helemaal enthousiast in de AH, dat herkende hij duidelijk.
Het pyjama filmpje ziet er niet uit. Nog een knipoog toe. Bbrr.
Doen wij wel en we leven nog. 😆quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je Chinees niet mag opwarmen. Dacht dat 't misschien een fabeltje was ...
Nog 7 dagen!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:43 schreef Kaatje35 het volgende:
Wanneer vertrekt AM nu eens naar Ijsland?! Al weken en weken en weken hoor je continu dat ze met haar voorbereidingen bezig is voor Ijsland waardoor ik elke week denk dat ze eind van de week vertrekt.
Wat is die vrouw toch moeilijk met alles.
Ze heeft het over een behandeling in het Spaarne, maar dat station is vast al gepasseerd. 😢quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja kans op bacteriegroei is vrij groot als je rijst opwarmt wat al een flinke tijd warm/lauw is geweest en daarna teruggekoeld.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je Chinees niet mag opwarmen. Dacht dat 't misschien een fabeltje was ...
Je ziet heel duidelijk dat het hem moeite kost. Zijn ene beentje zwaait ie naar voren. Alsof het hem veel te snel gaat.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:49 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hij loopt heel houterig. Als Sanneke hem ook een hand geeft loopt hij een stuk zekerder. Kan ze alleen niet filmen dus eigenlijk is dat geen optie😬
Als ik zelf Chinees maak warm ik het ook op, maar nooit als het van de Chinees is. Heeft met bepaalde ingrediënten te maken, had ik begrepen, dat je die niet opnieuw op moet warmen. 🤷🏼♀️quote:
Ken je die term niet? Zeggen ze hier ook als een kind zn schoenen aan de verkeerde voeten heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Gelukkig kon ze wel op de fiets J naar scouting brengen en daarna met mevrouw banaan voet (?) een ijsje eten.
Ik denk dat hij best blij wordt van de borsten van Sanneke 🙈.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat zal Dion daar nu van vinden? Of is hij blij dat er extra op dr linkjes worden geklikt = extra inkomsten?
Het fossiel mag kennelijk ook mee....eindelijk onder de mensen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:44 schreef poohenzo het volgende:
Het verslag van de depappavan is ook wel bijzonder . Net een kind dat een avondje weg mag , althans die vibes krijg ik erbij als ik het zie .
Ik heb thuis ook weleens mn bh uit maar idd geen haar op mn hoofd die er aan denkt om dan zo'n filmpje op ista te gooien. Mijn man zou dat ook niet waarderen. Wel dat ik bh loos ben, niet dat ik het met de hele wereld deel🤣quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zit er ook bh loos bij hoor, maar dat zet ik niet op insta 😅
Ik vind naar reacties echt helemaal niet bitchie?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
PuurLeonie wilt ook alleen maar ja-knikkers op haar account hebben.
Meerdere geven aan dat een rode jurk aantrekken op een bruiloft eigenlijk niet kan en stellen andere mogelijkheden voor. Ik vind dat ze behoorlijk bitchy reageert op deze reacties.
Ik warm het ook altijd op. Nooit geen last van gehad. Maar AM laat wel vaker eten uren staan op de eettafel. Jim zal het mogelijk ook niet direct hebben opgeruimd, het was warm. Dan kan het hard gaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:55 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja kans op bacteriegroei is vrij groot als je rijst opwarmt wat al een flinke tijd warm/lauw is geweest en daarna teruggekoeld.
Jij hebt het over volwassen vrouwen😉quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:29 schreef MwKomkommer het volgende:
Sorry als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot, maar ik heb sowieso moeite met volwassen vrouwen met een obsessie voor 'leuke' pyjama's. Daar trek je als man toch ook van naar binnen.
Zij is zo enorm gefocust op Jim en hem veilig mee naar huis krijgen en sowieso heel naar IJsland krijgen, dat ze voor het gemak maar vergeet dat zij zelf het grootste gevaar loopt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef AnnArt het volgende:
AM is niet bang om de goden te verzoeken zo vaak als ze het heeft over leven en dood van haar kinderen. Ik ben iets bijgeloviger/voorzichtiger in dat opzicht. #jinxen
Vind het vooral bijzonder dat ze er vooral vanuit gaat dat als iemand met de gipsvlucht naar huis moet dat het Jim is.. terwijl zijzelf onzeker en slecht getraind op dat ding zitquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef AnnArt het volgende:
AM is niet bang om de goden te verzoeken zo vaak als ze het heeft over leven en dood van haar kinderen. Ik ben iets bijgeloviger/voorzichtiger in dat opzicht. #jinxen
Jep en ook dat hij wel 2 puzzels maakt uit een puzzelboek voor 8+.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:09 schreef Snaky het volgende:
Judith is terug en Bob heeft zijn pr verbroken. Alles is weer zoals het was.
Pyjama's.....wat zijn dat? 🤣quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:29 schreef MwKomkommer het volgende:
Sorry als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot, maar ik heb sowieso moeite met volwassen vrouwen met een obsessie voor 'leuke' pyjama's. Daar trek je als man toch ook van naar binnen.
Zij reageert vaak zo onvriendelijk vind ikquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
PuurLeonie wilt ook alleen maar ja-knikkers op haar account hebben.
Meerdere geven aan dat een rode jurk aantrekken op een bruiloft eigenlijk niet kan en stellen andere mogelijkheden voor. Ik vind dat ze behoorlijk bitchy reageert op deze reacties.
Ze is van mening dat ze dat mag omdat anderen dat ook mogen volgens haar.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ben benieuwd... judith doet nog steeds een "ik snap er niets van"
Benieuwd of ze vandaag of morgen weer een financiële reclame maakt.. 🤔
Ik denk dat ze het prima weet en eerst op vakantie gaat voor ze weer iets in die richting post..
Volgens mij hebben zijn schoentjes ook niet echt een flexibele zool, wat wel nodig is als ze net beginnen met lopenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:49 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hij loopt heel houterig. Als Sanneke hem ook een hand geeft loopt hij een stuk zekerder. Kan ze alleen niet filmen dus eigenlijk is dat geen optie😬
Ze is gewoon heel erg met zichzelf ingenomen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:16 schreef Shuri het volgende:
Overigens vond ik het filmpje vanmiddag van Annemarie waarin ze laat zien welk topje ze (overigens óók zonder beha) in de kerk aan had ook heel bevreemdend. En dan dat rare lachje wat ze altijd doet als ze zichzelf filmt.
Ben benieuwd wanneer ze weer linkjes deeltquote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:09 schreef Snaky het volgende:
Ik volg haar niet, nu even gegluurd. Maar ze reageert hier normaal toch? Op die ene dame misschien wat gevatter. Maar als ik zou vragen schoen of riem a of b en iemand reageert met heel die jurk niet zou ik denk ik ook zo kunnen reageren. Ik wist ook niet dat rood niet zou kunnen op een bruiloft.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zij reageert vaak zo onvriendelijk vind ik
Het is bij haar vaak meer ene soort van ondertoontje wat onvriendelijk overkomtquote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:48 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik volg haar niet, nu even gegluurd. Maar ze reageert hier normaal toch? Op die ene dame misschien wat gevatter. Maar als ik zou vragen schoen of riem a of b en iemand reageert met heel die jurk niet zou ik denk ik ook zo kunnen reageren. Ik wist ook niet dat rood niet zou kunnen op een bruiloft.
Ja ze draagt een of andere kinder pyjama ook. Alsof je als man naast een 3-jarige ligtquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:29 schreef MwKomkommer het volgende:
Dat dus. Een bepaalde arrogantie en betweterigheid. Zoals zo velen hebben als influencer. Terwijl alles in haar onzekerheid schreeuwt maar zich ineens groter gaat voelen door haar (gekochte?) volgers.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het is bij haar vaak meer ene soort van ondertoontje wat onvriendelijk overkomt
Nog nooit geen last van gehad en warmde het ook gewoon op.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Als ik zelf Chinees maak warm ik het ook op, maar nooit als het van de Chinees is. Heeft met bepaalde ingrediënten te maken, had ik begrepen, dat je die niet opnieuw op moet warmen. 🤷🏼♀️
Ik vind het niet kunnen hoe ze over Jim praat, probeer eerst een zelf zonder haarscheuren er van af te komenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het vooral bijzonder dat ze er vooral vanuit gaat dat als iemand met de gipsvlucht naar huis moet dat het Jim is.. terwijl zijzelf onzeker en slecht getraind op dat ding zit
Meteen weer dat gedweep. Straks op vakantie ook!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:09 schreef Snaky het volgende:
Joh doen we altijd. Chinees is toch gemaakt om twee dagen van te eten. 😂 Boeiend.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Als ik zelf Chinees maak warm ik het ook op, maar nooit als het van de Chinees is. Heeft met bepaalde ingrediënten te maken, had ik begrepen, dat je die niet opnieuw op moet warmen. 🤷🏼♀️
Gatver zeg. Bedoelt ze nou dat als er op de lakens is gespuugd en je ze dan in de toiletpot stopt?😯quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gatverdamme, AM gooit haar tip van lakens in de wc hangen als er gespuugd is er ook weer eens in. Echt zo goor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |