abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 20:31:43 #1
184769 crew  Deisyy
pi_221286313
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221286475
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 20:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Waarom ze nog een keer extra moet benoemen dat Flipje zooo uitgeput is , snap ik niet, ze hebben vanmiddag gezwommen en daarna een uur of zo rustig in de auto gezeten , dat kind is 8 , die is niet moe , zij zeurt
Open maar een nieuw deel
een uur? Volgens haar was het maandag '4 uur en de hele dag' in de auto gezeten. Het zal ongeveer 2,5 uur geweest zijn met files denk ik. Eibergen- ergens bij Sneek. Maar het komt vast door zijn eeuwig durende oorontsteking waar de Kno niet voor wil opereren.
pi_221286509
AM voor vertrek naar haar beweegmomentje: nog even mijn haar doen. Ik weet niet wat er gebeurd is tussen de trap aflopen en met een gewichtje door je knieën zakken (squats doe je toch net even anders), maar als dit 'je haar doen' is...
pi_221286885
AM's squats 🙃🤣🤣 wat doet ze!
I can't help it, if I'm lucky
pi_221287017
Waarom corrigeert niemand(!) die halfbakken kniebuigingen van AM?
pi_221287093
En dan die bak water die ze meeneemt🤣🤣
pi_221287102
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Geen idee, het ziet er erg raar uit. Het mist ook het doel op deze manier
pi_221287175
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef Lalaland79 het volgende:
En dan die bak water die ze meeneemt🤣🤣
De dingen die ze bedenkt om die drukke mama waterballonnen te promoten 🙃
pi_221287387
Dan ga je kansloos zitten mopperen en zuchten omdat je dochter van haar zakgeld dumplings koopt.

En zelf neem je als volwassen vrouw van middelbare leeftijd en plastic bak water en waterballonnen mee naar je sportclubje.

Am is af.
pi_221287410
Ik zie nu pas dat MCW voor zo’n schuine Bob heeft gekozen die van achter een beetje is opgeknipt. Ik vind dat haar kapsel daardoor echt nog veel truttiger dan ik al dacht. Echt een beetje Karen vibes.
  Spellchecker donderdag 9 juli 2026 @ 21:59:36 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221287503
Ik hoor regelmatig die nieuwe radio-reclame van bol ... "ff bollen"

Dan moet ik steeds aan dat ene gezin denken. _O-
pi_221287708
MCW die zegt dat de dochters van Iris een beetje als haar vriendinnen voelen. Het wordt steeds gekker daar.
pi_221287799
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat zat ik ook af te vragen. Ook niet echt goede reclame voor je sportclub.
pi_221287819
Zalige titel 👌🏻
pi_221287914
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:09 schreef Hyacinth het volgende:
MCW die zegt dat de dochters van Iris een beetje als haar vriendinnen voelen. Het wordt steeds gekker daar.
Die vrouw claimt alles en iedereen. Gestoord gedrag.
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 22:22:49 #16
184769 crew  Deisyy
pi_221287955
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
Zalige titel 👌🏻
Geïnspireerd door @AnnArt :+
pi_221288121
Kan MCW al die mensen ook gewoon eens los laten? Waarom moet ze altijd om iemand heen hangen. Ik krijg daar echt de kriebels van.
  donderdag 9 juli 2026 @ 22:28:49 #18
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221288127
DBM, die was!!!! De hele badkamervloer ligt vol, zelfs netjes gevouwen stapels kleding. Hoe heeft die na 2.5 dag zoveel was verzameld? Ongelooflijk, die vrouw heeft een of andere fobie of dwangneurose.
pi_221288232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:28 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM, die was!!!! De hele badkamervloer ligt vol, zelfs netjes gevouwen stapels kleding. Hoe heeft die na 2.5 dag zoveel was verzameld? Ongelooflijk, die vrouw heeft een of andere fobie of dwangneurose.
Zoveel was heb ik zelfs niet na 1 volle week vakantie 🤣🤔
pi_221288438
quote:
Veel meenemen en ook dat wat niet gedragen is weer in de was?
Of dagelijks 3x omkleden.
pi_221288441
Wat waren dat voor squats??? Das toch geen reclame? En het doet ook nog eens helemaal niets voor je lijf.
pi_221288466
quote:
Volgens mij zag ik ook handdoeken. Die had ze toch daar gelaten?
En nu in de stress omdat ze een vuilniszakje vergeten is, wat een paniekvogel is zij
pi_221288641
Dbm zegt: ik kan niks plaatsen zonder dat ik commentaar krijg in mijn DMs.
STOP DAN MET ALLES OP INSTAGRAM ZETTEN!!!
pi_221288658
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:41 schreef Earring het volgende:

[..]

En nu in de stress omdat ze een vuilniszakje vergeten is, wat een paniekvogel is zij
Ja... Waarom?
pi_221288688
Ik was even een dagje klussen 😂 topic vol!

Wat een zeurkous die DBM, ze is ook maar een mens.. plaatst dan geen domme dingen meid
  donderdag 9 juli 2026 @ 22:51:30 #26
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221288693
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Vreselijk.. je ligt op de operatietafel met allerlei medisch personeel om je heen en dan gaat het toch nog mis.. 😢
Ja, lijkt me voor het personeel ook een nare ervaring.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221288762
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Dbm zegt: ik kan niks plaatsen zonder dat ik commentaar krijg in mijn DMs.
STOP DAN MET ALLES OP INSTAGRAM ZETTEN!!!
Hahaha, maar dan kan echt niet. Ze is een voorbeeld en inspiratie bron voor zoveel moeders!!!
pi_221288785
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:39 schreef Fenne het volgende:
Wat waren dat voor squats??? Das toch geen reclame? En het doet ook nog eens helemaal niets voor je lijf.
Haar enkels buigen ook zo raar bij datgene wat ze doet #datisgeensquat
pi_221288795
Am met het idee om een dans sportdag te houden … alsof het kind dan wel een eerste prijs wint . Sorry hartstikke leuk en zo maar het ziet er niet uit net zoals de oefeningen van AM . Ik zie 80 plussers met een nieuwe heup in de revalidatie beter bewegen dan dat gehups van haar .

Ze zouden daar allemaal eens naar een fysio of ergotherapeut moeten , goed schoeisel dragen en gerichte oefeningen uitvoeren op een correcte manier . Ik ken serieus geen enkel gezin met zo’n beroerde houding en motoriek . Dat heeft ook niks meer te maken met aanleg , wel met aandacht .
pi_221288802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Hahaha, maar dan kan echt niet. Ze is een voorbeeld en inspiratie bron voor zoveel moeders!!!
Oh ja! Alles op effing karakter!
pi_221288867
🤣 dbm krijgt allemaal stomme dm's... kan me er niets bij voorstellen! Ik denk dat ze hier beetje mee spiekt 🤣👌
Maar wat een was van nog geen 3 dagen weg... en ze had daar ook een wasje gedaan he! 😱 die vrouw zou helemaal gek worden op onze vakanties (4 weken weg en iedereen maar 1 tas mee)
En een huis vol autisten waarvan 2 iig de diagnose niet kregen 👌

En wat is het tegenwoordig met iedereen die doet alsof het lastig is je gezin in leven te houden???
pi_221288976
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Nou hè...het laatste waar zij zich druk om moet maken zijn anderen met hun mening.
Zij zou er verstandig aan doen te stoppen met social media en te beginnen met haar problemen en issues op te lossen.
Ze kan wel steeds roepen met de term autist maar dat dekt de lading niet.
De angsten die zij heeft zijn echt niet gezond.
Piekeren over een vuilniszak? Ik dacht even wat zat daar dan in? Geld, sieraden?
Nee vuilnis! Dat je je daar drummen maakt zegt genoeg.
En dat woord vakantie mag ze ook wel weglaten, was meer een dagje uit.
Werkelijk wat een zeur is zij zeg.
pi_221289129
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:
Am met het idee om een dans sportdag te houden … alsof het kind dan wel een eerste prijs wint . Sorry hartstikke leuk en zo maar het ziet er niet uit net zoals de oefeningen van AM . Ik zie 80 plussers met een nieuwe heup in de revalidatie beter bewegen dan dat gehups van haar .
Ik vind het vooral leuk dat die meiden plezier hebben in dat dansen. Doe ze lekker op dansles zou je zeggen, ipv paardrijden waarvoor ze met allergiepillen moeten rijden en waar ik nou ook niet echt een enorme passie voor zie bij ze.
pi_221289134
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:09 schreef Hyacinth het volgende:
Die oudste is 10 ofzo. Rare uitspraak voor een vrouw van 32 over een kind van 10
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221289181
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:14 schreef Clea het volgende:

[..]
Ik vind het vooral leuk dat die meiden plezier hebben in dat dansen. Doe ze lekker op dansles zou je zeggen, ipv paardrijden waarvoor ze met allergiepillen moeten rijden en waar ik nou ook niet echt een enorme passie voor zie bij ze.
Dat rijden met allergie pillen heb ik nooit begrepen. Als ze er nu helemaal idolaat van waren, maar dat hebben ze beide niet.
pi_221289232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣 dbm krijgt allemaal stomme dm's... kan me er niets bij voorstellen! Ik denk dat ze hier beetje mee spiekt 🤣👌

Nou ik had op de foto in het zwembad gereageerd waarom ze haar kinderen wel afschermt maar kinderen van een ander niet.

Nu ben ik geblokt….
pi_221289307
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef Madelein84 het volgende:

[..]
Nou ik had op de foto in het zwembad gereageerd waarom ze haar kinderen wel afschermt maar kinderen van een ander niet.

Nu ben ik geblokt….
Ahh😥. Je verwacht het niet, ze staat altijd open voor reacties en vragen😇
pi_221289396
quote:

[..]

Nu ben ik geblokt….
En DBM nu trots op zichzelf dat ze zo’n effing fok-bitch heeft ontmaskerd 😂. Triest wijf.
MCW reageert ook weer vriendelijk op een reactie. Je proeft het venijn, of proef alleen ik dat?
pi_221289403
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:50 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja... Waarom?
Omdat ze dan haar borg kwijt is of een boete krijgt wegens het niet schoon achterlaten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 10-07-2026 03:49:07 ]
pi_221289428
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Nou hè...het laatste waar zij zich druk om moet maken zijn anderen met hun mening.
Zij zou er verstandig aan doen te stoppen met social media en te beginnen met haar problemen en issues op te lossen.
Ze kan wel steeds roepen met de term autist maar dat dekt de lading niet.
De angsten die zij heeft zijn echt niet gezond.
Piekeren over een vuilniszak? Ik dacht even wat zat daar dan in? Geld, sieraden?
Nee vuilnis! Dat je je daar drummen maakt zegt genoeg.
En dat woord vakantie mag ze ook wel weglaten, was meer een dagje uit.
Werkelijk wat een zeur is zij zeg.
Als je je accommodatie verlaat ga je toch systematisch de ruimtes nalopen? Dus boven of achteraan beginnen en dan naar de voordeur toewerken. Tenminste zo doen wij dat😅. Geen diagnose hier maar dit werkt voor ons het rustigste en geeft vertrouwen dat je alles weer mee hebt.
pi_221289443
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:24 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ahh😥. Je verwacht het niet, ze staat altijd open voor reacties en vragen😇
En t was echt een normale vraag..
Maar Kim heeft ook gevoel … niet voor tact of voor haar medemens helaas. Ik zou echt pissed zijn als ik of mijn kids op een openbaar insta account zouden staan zo.
pi_221289701
quote:

[..]

Nu ben ik geblokt….
Foei, hoe durf je!

Ze kunnen allemaal niet tegen kritiek.
pi_221289741
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:27 schreef Madelein84 het volgende:

[..]
En t was echt een normale vraag..
Maar Kim heeft ook gevoel … niet voor tact of voor haar medemens helaas. Ik zou echt pissed zijn als ik of mijn kids op een openbaar insta account zouden staan zo.
Ik ook. Ik heb zelfs oude basisschool klasgenoten op fb die niet weten dat ik kinderen heb. Ik spreek ze door afstand nooit in real life en mijn kinderen staan nergens vermeld of zichtbaar in m'n profiel.
pi_221289806
Dat filmpje bij HVK dat ze de nieuwe snoepjes van AH test. Ze kijkt alsof ze niet te hachelen zijn.🤣
pi_221289827
quote:

Ze zouden daar allemaal eens naar een fysio of ergotherapeut moeten , goed schoeisel dragen en gerichte oefeningen uitvoeren op een correcte manier . Ik ken serieus geen enkel gezin met zo’n beroerde houding en motoriek . Dat heeft ook niks meer te maken met aanleg , wel met aandacht .
Als je alleen maar paardrijden en scouting mag doen van je moeder, dan wordt je ook niet soepel! Teamsporten komen er niet in bij de familie Geerts, volgens mij wou er ooit een van de meiden op atletiek mocht ook niet! Bizar eigenlijk hè
pi_221290085
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:26 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als je je accommodatie verlaat ga je toch systematisch de ruimtes nalopen? Dus boven of achteraan beginnen en dan naar de voordeur toewerken. Tenminste zo doen wij dat😅. Geen diagnose hier maar dit werkt voor ons het rustigste en geeft vertrouwen dat je alles weer mee hebt.
Ja en als alles in de auto zit loop
Je als laatste nog even gauw door die hut,
pi_221290092
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat filmpje bij HVK dat ze de nieuwe snoepjes van AH test. Ze kijkt alsof ze niet te hachelen zijn.🤣
Zij kijkt altijd moeilijk vind ik
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:05:49 #48
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221290201
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:58 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ja en als alles in de auto zit loop
Je als laatste nog even gauw door die hut,
Dat doen wij ook inderdaad.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221290325
quote:

[..]

Nu ben ik geblokt….
Die blokkendoos moet toch onderhand wel overstromen 🤔
pi_221290535
Hoe werkt dat eigenlijk… stel je ziet ineens jezelf of je kinderen in bikini op iemand z’n insta staan. Je reageert en diegene blokt je. En dan? Kan je daar dan wat tegen doen?
pi_221290755
Maar even: het allerfijnste aan vakantiehuisjes vind ik dat je ze niet spik en span hoeft achter te laten (natuurlijk houd je ze netjes) maar de schoonmaak uitbesteden is zo fijn. Ik voel me opeens heel welvarend dat we dit nooit hebben hoeven doen
pi_221290762
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 11:08 schreef Lipisu het volgende:

[..]
[..]
Tjezus , hoe kom je daar dan weer bij?
Ouderverstotingstype?
Je kent haar wel heel erg goed blijkbaar.
Dat kun je toch niet zomaar van iemand zeggen, weet je hoe ernstig dat is .
En toch denk ik dat ze ertoe in staat is om de kinderen bij Koen weg te houden als dat haar beter past. MCW is geen oprecht mens en gaat over lijken
pi_221290769
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:15 schreef Missinglink24 het volgende:
AM's squats 🙃🤣🤣 wat doet ze!
Het is zo'n hark, daar verdient ze een certificaat voor 😂
Het broekrokje zou ze gewoon niet moeten doen 🙈
pi_221290774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 07:10 schreef Aardbeienyoghurt het volgende:
Maar even: het allerfijnste aan vakantiehuisjes vind ik dat je ze niet spik en span hoeft achter te laten (natuurlijk houd je ze netjes) maar de schoonmaak uitbesteden is zo fijn. Ik voel me opeens heel welvarend dat we dit nooit hebben hoeven doen
Vind ik ook het fijnste, je houd het gewoon netjes bij, maar dan hoef je niet nog eens schoon te maken, daarbij vind ik het best gek dat ze daarom gewoon 1 dag eerder vertrekt, je betaald tenslotte voor een midweek.
pi_221290828
Co van Co with the flow moest haar kind van 3 om 9 uur op de opvang afzeggen en heeft zo’n theatrale story over hoeeeee DOEN andere moeders dit?!?!?! Alsof ze in de afgelopen 3 jaar nog nooit ergens op tijd heeft moeten zijn met een kind. Reageren vervolgens mensen dat ze eerder op moet staan (ze was om 8 uur opgestaan) nou dat is geen goede oplossing hoor!! Volgens Co.
pi_221290854
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 07:35 schreef Moondance het volgende:
Co van Co with the flow moest haar kind van 3 om 9 uur op de opvang afzeggen en heeft zo’n theatrale story over hoeeeee DOEN andere moeders dit?!?!?! Alsof ze in de afgelopen 3 jaar nog nooit ergens op tijd heeft moeten zijn met een kind. Reageren vervolgens mensen dat ze eerder op moet staan (ze was om 8 uur opgestaan) nou dat is geen goede oplossing hoor!! Volgens Co.
Ik ken deze niet... maar neem aan dat dit haar oudste/enige is? Poeh die gaat het nog zwaar krijgen... straks school (bij ons iig 8:20 is iedereen binnen) en schoolreisjes waar ze soms vroeger voor aanwezig moeten zijn (laatst hier.. 8 uur aanwezig want 8:15 vertrekt de bus)
Heftig als je dit echt zwaar vind
pi_221290867
quote:

Het is nog steeds een minderjarige he.
En de dansjes die zij doet zijn volgens mij gewoon de trend onder tieners nu.
pi_221290878
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 07:35 schreef Moondance het volgende:
Heb even gegluurd want ken der niet, maar is ze serieus met die storie over oplossingen..
Kwam mij over alsof ze het als “satire” wou laten klinken.
(Moest bij haar denken aan Ilse Warringa)
pi_221290881
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 07:15 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Het is zo'n hark, daar verdient ze een certificaat voor 😂
Het broekrokje zou ze gewoon niet moeten doen 🙈
Het viel me op toen ze naar het sportclubje fiestste dat ze toen ook al met stijve enkels trapte. Normaal gesproken beweeg je dan ook je enkels volgens mij. Maar dit leek alsof ze met stijve planken fietste.
Zou dit niet komen doordat ze altijd die klompen aan heeft? Dat daardoor haar enkels haast uitgeschakeld zijn en dat al jarenlang? Ik vond het er heel apart uitzien.
Zou meerdere in dat gezin een goede fysio gunnen. Juist omdat ze van nature al een wat houterige houding hebben. Maar heb bij de Geerts-family nog nooit iemand naar (fysio)therapie zien gaan.

[ Bericht 8% gewijzigd door Latteanais op 10-07-2026 07:51:21 (Te snel verzonden ) ]
pi_221290913
AM doet het wel gewoon en ze deelt het gewoon, samenwerking of niet, het maakt haar niet uit hoe ze in beeld wordt gebracht. Zij weet dit heel goed van zich zelf en kan daar ook om lachen,
Ik hoop wel dat ze een punt bereikt waarbij ze de kinderen gewoon kind laat zijn, filmen achterwege laat want ze komt nu nie bepaald goed uit de verf met mensen rond commanderen terwijl ze gewoon staat de filmen.
pi_221290949
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:02 schreef miep123456 het volgende:
[b]AM doet het wel gewoon en ze deelt het gewoon, samenwerking of niet, [/b]het maakt haar niet uit hoe ze in beeld wordt gebracht. Zij weet dit heel goed van zich zelf en kan daar ook om lachen,

Nou, als het geen samenwerking is, deelt ze niet zo veel hoor.
pi_221290954
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:02 schreef miep123456 het volgende:
AM doet het wel gewoon en ze deelt het gewoon, samenwerking of niet, het maakt haar niet uit hoe ze in beeld wordt gebracht. Zij weet dit heel goed van zich zelf en kan daar ook om lachen,
Ik hoop wel dat ze een punt bereikt waarbij ze de kinderen gewoon kind laat zijn, filmen achterwege laat want ze komt nu nie bepaald goed uit de verf met mensen rond commanderen terwijl ze gewoon staat de filmen.
Dat betwijfel ik of ze het weet van zichzelf en er om kan lachen. Ik denk dat ze zelf niet ziet wat een houten Klaas ze is, en dat ze zichzelf vooral heel goed vindt omdat ze zo sportief en zo slank is, ondanks 8 kinderen 🤪. Ik vind haar heel ongemakkelijk ogen als ze ‘spontaan’ in beeld komt.
pi_221290960
Ik loop wat achter maar DBM die een hele dag eerder weggaat omdat ze 10 u het huisje uit moet. 😂😂😂😂 Omdat ze anders zoveel moet doen, helpt ze haar eigen tip van elke dag een beetje doen ook om zeep. Vooral erg zonde. Vind het zelf altijd fijn om in te pakken op de laatste avond, hoe je de volgende dag ook niet zoveel, Kim! 😂
pi_221290961
Ik vind het vooral goed dat ze blijft bewegen en sporten, ook al is het niet echt haar ding. En soms denk ik: dit is vast een samenwerking van een heel jaar, dus ze moet nog even door.

De een is motorisch beter ontwikkeld dan een ander. Ik vind daar niet zoveel van. Preventief een wormenkuur geven is onzin. Preventief, omdat je Geertsen heet, naar de fysio is ook niet nodig.
pi_221290966
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:12 schreef Iris2.0 het volgende:
Ik loop wat achter maar DBM die een hele dag eerder weggaat omdat ze 10 u het huisje uit moet. 😂😂😂😂 Omdat ze anders zoveel moet doen, helpt ze haar eigen tip van elke dag een beetje doen ook om zeep. Vooral erg zonde. Vind het zelf altijd fijn om in te pakken op de laatste avond, hoe je de volgende dag ook niet zoveel, Kim! 😂
quote:
Ik vond de hoeveelheid troep echt bizar. Hoe krijg je dat voor elkaar in 2 dagen! En dat een dag eerder vertrekken is echt zonde van de tijd en het geld. Dat deden ze vorig jaar ook. Het lijkt bij haar meer een afvinklijstje dan dat ze echt geniet.
pi_221290968
quote:
En dan heeft ze ook nog geeneens werk en dus geen tijdsdruk, bizar gewoon 😂😂😂
pi_221291007
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 07:48 schreef Latteanais het volgende:

[..]
Het viel me op toen ze naar het sportclubje fiestste dat ze toen ook al met stijve enkels trapte. Normaal gesproken beweeg je dan ook je enkels volgens mij. Maar dit leek alsof ze met stijve planken fietste.
Zou dit niet komen doordat ze altijd die klompen aan heeft? Dat daardoor haar enkels haast uitgeschakeld zijn en dat al jarenlang? Ik vond het er heel apart uitzien.
Zou meerdere in dat gezin een goede fysio gunnen. Juist omdat ze van nature al een wat houterige houding hebben. Maar heb bij de Geerts-family nog nooit iemand naar (fysio)therapie zien gaan.
Volgens mij fietst zij met haar hakken. Dan vraag je idd minder van je enkels
pi_221291009
quote:

Met het 2e deel van je bericht ben ik het eens. Maar zullen we het eerste deel gewoon niet doen? Het is niet nodig om die kinderen af te zeiken.
pi_221291011
Am en Mg gaan naar Delft, het is de sterfdag van Willem van Oranje 🫣 sinds wanneer boeit dat haar ook maar 1 ding
pi_221291012
Die DBM met 'al haar anonieme dm's'. Wat een fantasie. Maar joh laat lekker andere mensen / kinderen op je account staan, blokkeer ze omdat ze er iets van zeggen en plak je eigen beertjes maar goed af hoor, want die zijn toch nog niet te vinden op internet :')
pi_221291018
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:
Ik vind het vooral goed dat ze blijft bewegen en sporten, ook al is het niet echt haar ding. En soms denk ik: dit is vast een samenwerking van een heel jaar, dus ze moet nog even door.

De een is motorisch beter ontwikkeld dan een ander. Ik vind daar niet zoveel van. Preventief een wormenkuur geven is onzin. Preventief, omdat je Geertsen heet, naar de fysio is ook niet nodig.
maar het is niet preventief, heb je gezien hoe AM beweegt? Heb je wel eens gezien hoe de kinderen met hun voeten naar binnen gericht lopen? Dat zijn echt dingen die aangepakt zouden moeten worden, ook om later problemen te voorkomen.

en in de basis is het waar dat bewegen goed is, maar je houding , de uitvoering etc zijn minstens net zo belangrijk. Iemand die 1 push up doet maar wel correct uitgevoerd is veel zinniger bezig dan iemand die er 20 half goed doet....(en dan ook nog een blessure krijgt)
pi_221291032
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:30 schreef poohenzo het volgende:

[..]
maar het is niet preventief, heb je gezien hoe AM beweegt? Heb je wel eens gezien hoe de kinderen met hun voeten naar binnen gericht lopen? Dat zijn echt dingen die aangepakt zouden moeten worden, ook om later problemen te voorkomen.

en in de basis is het waar dat bewegen goed is, maar je houding , de uitvoering etc zijn minstens net zo belangrijk. Iemand die 1 push up doet maar wel correct uitgevoerd is veel zinniger bezig dan iemand die er 20 half goed doet....(en dan ook nog een blessure krijgt)
Dat laatste zegt dan ook genoeg dat dit geen opgeleide mensen zijn die die 'training' geven. Echt geen reclame voor je theeclub, nu doen er naast AM en Julia volgens mij ook bijna alleen maar vriendinnen van Julia mee. Ach de samenwerking is toch bijna klaar, over een week in topvorm de motor op.
pi_221291037
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:12 schreef Flipperkast_007 het volgende:

Dat vind ik ook wel ( bewegen dus, sporten doet ze natuurlijk niet). De vrouwen die zo'n gymclubje aan elkaar staan te tetteren weten ook wel met wie ze in zee gaan.

Wanneer je iets wil bereiken ga je hier, na het zien van de beelden van AM, natuurlijk echt niet heen. Maar wanneer je gewoon een beetje laagdrempelig met wat vrouwen wil rondspringen en doen alsof je spirt zonder serieus gecoacht te worden dan is dit juist wel weer leuk. En dat soort vrouwen zit natuurlijk wel in de achterban van AM.

Het naar de fysio of podoloog gaan door de Geertsen zou niet preventief zijn . Zij hebben serieuze problemen met bewegen. Maar ook hiervan zal moeder wel tegen deskundigen gezegd
hebben :" komt goed". Een makkelijke dooddoener als je geen zin hebt om iets serieus aan te pakken of er energie in te steken.
pi_221291045
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:26 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Omdat ze dan haar borg kwijt is of een boete krijgt wegens het niet schoon achterlaten?
Zou kunnen dat ze iets inhouden omdat er afval is achtergebleven. Ik vraag me vooral af hoe je dat hutje dan leeghaalt. We hebben het hier over een chalet van maximaal 40 vierkante meter. Maar gezien de bende die ze gemaakt heeft en de troep die ze meehad, zou het zomaar kunnen dat ze nog meer vergeten is.
pi_221291066
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:28 schreef Muisjeruisje het volgende:
Am en Mg gaan naar Delft, het is de sterfdag van Willem van Oranje 🫣 sinds wanneer boeit dat haar ook maar 1 ding
Ik denk dat ze nu pas door heeft dat ‘ie dood is.
pi_221291067
Ach, vriendje is uit zijn lievelings pyjama gescheurd en DBM is op zoek naar exact dezelfde wat vriendje is zo verdrietig. Misschien moet ze ze eens leren omgaan met teleurstellingen, maar het zal wel weer een ASS dingetje zijn wat ze graag wil benadrukken...
pi_221291069
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:37 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Dat vind ik ook wel ( bewegen dus, sporten doet ze natuurlijk niet). De vrouwen die zo'n gymclubje aan elkaar staan te tetteren weten ook wel met wie ze in zee gaan.

Wanneer je iets wil bereiken ga je hier, na het zien van de beelden van AM, natuurlijk echt niet heen. Maar wanneer je gewoon een beetje laagdrempelig met wat vrouwen wil rondspringen en doen alsof je spirt zonder serieus gecoacht te worden dan is dit juist wel weer leuk. En dat soort vrouwen zit natuurlijk wel in de achterban van AM.

Het naar de fysio of podoloog gaan door de Geertsen zou niet preventief zijn . Zij hebben serieuze problemen met bewegen. Maar ook hiervan zal moeder wel tegen deskundigen gezegd
hebben :" komt goed". Een makkelijke dooddoener als je geen zin hebt om iets serieus aan te pakken of er energie in te steken.
Het is al heel vaak gezegd dat de halve familie met een voet naar binnen loopt, maar fatsoenlijke schoenen worden er niet gekocht.
pi_221291096
Milou zou heel vaak de vraag krijgen hoe ze de broodtrommels van de jongens schoonmaakt. Natuurlijk. 🙂↔
pi_221291113
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:55 schreef Juulia het volgende:
Milou zou heel vaak de vraag krijgen hoe ze de broodtrommels van de jongens schoonmaakt. Natuurlijk. 🙂↔
Oh Milou! Was haar bijna vergeten

Op de schaal van influencer-ragebait valt zij al met al nog reuze mee.
pi_221291123
Lotkeckeis heeft de kamers van haar kinderen zitten schilderen en opknappen en nou heb ik daar ook zin in (en hoezo zijn haar nagels nog heel???)
pi_221291141
Jeetje, nu gaat DBM mensen vragen om de stad in te gaan, die pyjama te gaan kopen en naar haar op te sturen🙈
pi_221291145
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:26 schreef Cato99 het volgende:

[..]
Volgens mij fietst zij met haar hakken. Dan vraag je idd minder van je enkels
Is de fiets van AM ook te klein staat haar zadel te laag?
pi_221291158
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:09 schreef AnnArt het volgende:

[..]
Is de fiets van AM ook te klein staat haar zadel te laag?
Dat zou wel consequent zijn he?

Net zo consequent als:
- de periode voor de zomervakantie is zo druk, de kinderen en mijn man mogen niks doen. Oh ja ik ga een week naar IJsland.
- ik spreek regelmatig allerlei professionals mensen die zeggen dat ze ergens verstand van hebben over mijn kinderen en relaties maar ik flikker mijn kinderen op Insta en mijn man blok ik als ie me negeert.
- als je goed plant dan komt alles goed maar ondertussen moet mijn man altijd het eten afmaken omdat mijn planning niet klopt en schuif ik minimaal twee keer per week alles op omdat het toch niet uitkwam.
pi_221291162
Iemand hier die dateanddiscover volgt?

Wat een verschrikkelijk nieuws! Echt geen woorden voor.

Dan valt alles even stil.
pi_221291192
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:14 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Iemand hier die dateanddiscover volgt?

Wat een verschrikkelijk nieuws! Echt geen woorden voor.

Dan valt alles even stil.
ik kende ze niet maar heb het verhaal wel voorbij zien komen. Echt verschrikkelijk inderdaad
pi_221291256
Die zogenaamde werkdag van AM op vrijdag. 😂 Dat is toch gewoon precies hetzelfde als alle andere dagen? Alleen brengt Maarten de kinderen naar school. Zij gaat dan een uurtje of zo achter de computer zitten en wat administratie doen die andere mensen gewoon tussendoor doen zoals belastingaangifte. En dan gaat ze koffie drinken of zoals vandaag naar Delft met Maarten en op een terrasje koffie drinken.
Hoe kan je dan met droge ogen zeggen; vandaag is mijn laatste werkdag. Dit zijn toch geen werkdagen? Alle dagen zijn eigenlijk haar werkdagen want haar "werk" is filmend achter haar kinderen aanlopen en online zeuren.
pi_221291263
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, vriendje is uit zijn lievelings pyjama gescheurd en DBM is op zoek naar exact dezelfde wat vriendje is zo verdrietig. Misschien moet ze ze eens leren omgaan met teleurstellingen, maar het zal wel weer een ASS dingetje zijn wat ze graag wil benadrukken...
Ik heb een kind met ASS en zou zoiets juist aangrijpen om te leren dat als iets kapot is het weg moet. Hier hebben we dat ook gehad met wisselen van winter en zomerjas en juist door dat duidelijk te ondertitelen worden zulke situaties voor je kind makkelijker/gewoner en train je je kind hierin

Had wel wat tips gehad anders, maar dan had ze me maar niet moeten blokkeren 🤣
pi_221291289
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:09 schreef opwegnaar het volgende:
Jeetje, nu gaat DBM mensen vragen om de stad in te gaan, die pyjama te gaan kopen en naar haar op te sturen🙈
Zeker weten dat ze een volger heeft die dit voor haar haalt en opstuurt. En anders heeft ze morgen een ritje naar 1 van die steden.
Ik zou als ik haar was ook gelijk de pyjama in alle beschikbare maten kopen. Kan Flip de komende jaaaaaaren zn lievelings pyama aan. Kan ze hem een hoop verdriet/ trauma besparen👍
pi_221291468
Denk dat AM naar Delft gaat vanwege de sterfdag van Willem van Oranje omdat dat een stukje werk van haar is om Delft te promoten. Je zou soms denken dat ze in Delft woont.
Maar dat gericht zijn op Delft is voor een deel een samenwerking met een Delfts toeristisch bureau of zoiets. Alleen vermeldt ze daar nooit een samenwerking bij. Of ze krijgt betaald of ze krijgt vrijkaartjes zoals voor het Fringe festival. Al hebben we ook gelezen dat alleen vrijkaartjes haar te min is, ze moet ook minstens oppas vergoed krijgen en een bak koffie.
pi_221291485
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:27 schreef Weerikier het volgende:
Die zogenaamde werkdag van AM op vrijdag. 😂 Dat is toch gewoon precies hetzelfde als alle andere dagen? Alleen brengt Maarten de kinderen naar school. Zij gaat dan een uurtje of zo achter de computer zitten en wat administratie doen die andere mensen gewoon tussendoor doen zoals belastingaangifte. En dan gaat ze koffie drinken of zoals vandaag naar Delft met Maarten en op een terrasje koffie drinken.
Hoe kan je dan met droge ogen zeggen; vandaag is mijn laatste werkdag. Dit zijn toch geen werkdagen? Alle dagen zijn eigenlijk haar werkdagen want haar "werk" is filmend achter haar kinderen aanlopen en online zeuren.
Ja hoor, “werkdag”.

Als je in je agenda zet dat je je kinderen fruit moet geven, hun gymkleren moet meenemen en ieder standaard huishoudelijk taakje als afzonderlijke activiteit telt, lijkt je dag vanzelf behoorlijk gevuld.

En dan op vrijdag om zes uur ook nog: “familie”. Wauw, plan je daar bewust tijd voor vrij? Voor de meeste mensen heet dat gewoon het leven naast hun werk.
pi_221291520
Ik vind dat DBM wel erg veel nadrukt legt op autisme terwijl ze zelf gedeeld heeft dat uit de testen van haar zoon niks kwam. Ja mijn kinderen waren vroeger vast ook verdrietig als hun favoriete pyjama stuk was maar hemel en aarde bewegen om precieste dezelfde te regelen kwam niet eens in mij op. Ze voedt naar kinderen echt op als watjes, ze kunnen straks ( en nu) helemaal niks hebben en dat is gewoon sneu. Ook kinderen met (echte) autisme moeten leren dat er dingen soms anders gaan en de wereld niet om hun draait. (Hoe moeilijk dat ook is!) Het jochie gaat nu naar groep 5 en vind het echt sneu dat ze hem niet weerbaar maakt en behandelt als klein kindje, echt sneu! (En dan heeft het jochie niet eens autisme, het zal waarschijnlijk een gevoelig kind zijn maar ook die moeten weerbaar worden)
pi_221291647
AM gaat zo vast de speciale rondleiding door de kerk doen, waarschijnlijk op uitnodiging want ik kan nog kaarten kopen ervoor. Vorig jaar ging ze toch ook naar zo'n lichtshow in de kerk? Is gewoon weer een samenwerking dan.
pi_221291653
Jim buikgriep van te veel Chinees? 😆
pi_221291657
De sneeuwvlokgeneratie. Mede mogelijk gemaakt door het verdienmodel van influencen. Ik ga er zo slecht op. Net wat iemand anders vanmorgen zei: Het lijkt wel een trend om het gezinsleven zwaar te vinden en daar alleen maar over te klagen.

Ik kwam Kiki van Liempt tegen ( wel vooral TikTok)
Meid van 23, twee kindjes en samen met haar man 2 horecazaken. En ze doet er gewoon en geniet van het leven. Erkent wel dat het soms zwaar is, maar dan vooral de combinatie en dat snap ik. Kunnen die zielenpieten met drama verhalen die gelinkt worden aan gebruik van deo, helle fresh enz een hoop van leren
pi_221291678
Ik heb al een tijd geen reclame ge ien van die ...strid scheermesjes? Bestaan ze nog?
pi_221291691
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:09 schreef papierentas het volgende:
AM gaat zo vast de speciale rondleiding door de kerk doen, waarschijnlijk op uitnodiging want ik kan nog kaarten kopen ervoor. Vorig jaar ging ze toch ook naar zo'n lichtshow in de kerk? Is gewoon weer een samenwerking dan.
Ja, die lichtshow die ze daarna als “middelmatig” liep af te kraken? Volgens mij had ze daar zelf kaarten voor gekocht, dus het kostte geld. Dan kan er natuurlijk onmogelijk iets leuks over gezegd worden. Positief zijn is blijkbaar alleen haalbaar wanneer er een factuur tegenover staat.
pi_221291696
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:
Ik krijg ook altijd last van mijn maag als ik Chinees opwarm... zou me dus niets verbazen
pi_221291721
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:48 schreef IlseMarije het volgende:
Ik vind dat DBM wel erg veel nadrukt legt op autisme terwijl ze zelf gedeeld heeft dat uit de testen van haar zoon niks kwam. Ja mijn kinderen waren vroeger vast ook verdrietig als hun favoriete pyjama stuk was maar hemel en aarde bewegen om precieste dezelfde te regelen kwam niet eens in mij op. Ze voedt naar kinderen echt op als watjes, ze kunnen straks ( en nu) helemaal niks hebben en dat is gewoon sneu. Ook kinderen met (echte) autisme moeten leren dat er dingen soms anders gaan en de wereld niet om hun draait. (Hoe moeilijk dat ook is!) Het jochie gaat nu naar groep 5 en vind het echt sneu dat ze hem niet weerbaar maakt en behandelt als klein kindje, echt sneu! (En dan heeft het jochie niet eens autisme, het zal waarschijnlijk een gevoelig kind zijn maar ook die moeten weerbaar worden)
Precies wat ik dacht toen ik dit voorbij zag komen. Vrij bizar dat ze direct maar ff een nieuwe wilt laten regelen. Die zie ik zelf nog wel naar die winkels rijden als niemand het voor haar doet. Echt absurd.
pi_221291755
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 07:12 schreef Iris2.0 het volgende:

[..]
En toch denk ik dat ze ertoe in staat is om de kinderen bij Koen weg te houden als dat haar beter past. MCW is geen oprecht mens en gaat over lijken
Bizar.... dat je dat over iemand durft te zeggen.
Ik zal hier geen insinuaties plaatsen maar ik denk we het mijne van
pi_221291756
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:31 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Bizar.... dat je dat over iemand durft te zeggen.
Ik zal hier geen insinuaties plaatsen maar ik denk er het mijne van
pi_221291774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 07:16 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Vind ik ook het fijnste, je houd het gewoon netjes bij, maar dan hoef je niet nog eens schoon te maken, daarbij vind ik het best gek dat ze daarom gewoon 1 dag eerder vertrekt, je betaald tenslotte voor een midweek.
Dat schoonmaken had ik altijd in een uur anderhalf uur klaar.
Stuurde de kinderen en man naar zwembad
Ik pakte de tassen en maakte schoon.
Daarna lekker uit eten en de volgende ochtend vertrek, hoef je alleen de badkamer en bed maar af te halen.
Zij doet gewoon moeilijk.
Nu ook weer met die pyjama, radeloos want het kind zijn lievelingspyjama is kapot, ze heeft er alles voor over.
Zo houd ze het toch zelf in stand.
Flip moet leren dat niet alles kan worden opgelost, zo kweek je toch ook paniek aanvallen, hij leert niet omgaan met gevoelens van teleurstelling.
pi_221291782
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:11 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
De sneeuwvlokgeneratie. Mede mogelijk gemaakt door het verdienmodel van influencen. Ik ga er zo slecht op. Net wat iemand anders vanmorgen zei: Het lijkt wel een trend om het gezinsleven zwaar te vinden en daar alleen maar over te klagen.

Ik kwam Kiki van Liempt tegen ( wel vooral TikTok)
Meid van 23, twee kindjes en samen met haar man 2 horecazaken. En ze doet er gewoon en geniet van het leven. Erkent wel dat het soms zwaar is, maar dan vooral de combinatie en dat snap ik. Kunnen die zielenpieten met drama verhalen die gelinkt worden aan gebruik van deo, helle fresh enz een hoop van leren
Nouja, nu is het wel zo dat iedereen wel een beetje een andere weerbaarheid, draagkracht en achtergrond heeft. Ik ben het wel met je eens dat DBM en Sanneke echt uitersten zijn hahaha, maar ik zou twee horecazaken en het gezinsleven ook zwaar vinden. Ik heb een demente vader, opgegroeid met psychisch zieke ouders en een heel klein vangnet - voor mij is het ouderschap soms ook best zwaar, ook al heb ik geen drukke baan. Niet lullen maar poetsen is wel heel zwart-wit.
pi_221291784
Hoe overduidelijk wil DBM een samenwerking met Capfun. Subtiel is anders
pi_221291835
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:38 schreef Lalaland79 het volgende:
Hoe overduidelijk wil DBM een samenwerking met Capfun. Subtiel is anders
Nou kan ze beter niet doen, ze vind het er zo mooi dat ze een dag eerder vertrekt🤣
pi_221291851
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:
Of van die forel 😋
pi_221291881
Hulde aan Capfun! Er waren geen wespen!
Ze hadden vast een bordje opgehangen: verboden voor wespen want er zijn hier drie sneeuwvlokjes aanwezig. 🫠

Oké, wespen allergie is kut weet ik.
pi_221291929
Judith heeft een blauw vinkje gekocht op insta 🫣 zou ze nu wel kunnen blijven?
pi_221291948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Hulde aan Capfun! Er waren geen wespen!
Ze hadden vast een bordje opgehangen: verboden voor wespen want er zijn hier drie sneeuwvlokjes aanwezig. 🫠

Oké, wespen allergie is kut weet ik.
Er vliegen ook nog amper wespen en ze zoeken nu nog geen zoet. Maar haar hele tekst is gewoon van ChatGPT, met haar brand schoon en andere termen die ze zelf nooit zou gebruiken. Het was er kennelijk zo brand schoon, dat ze uren nodig had om de keet schoon te maken.

Maar wel een klacht, want er was tot laat herrie en kinderlawaai. Mens je zit op een camping en hebt vakantie. Onee zij lagen om half 8 in bed want zware nachten doorgehaald.
pi_221291962
Meeste wespen heb je in augustus 😬. Dus als ze nu veel last ervanhad gehad was dat knap geweest
pi_221291969
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:25 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Precies wat ik dacht toen ik dit voorbij zag komen. Vrij bizar dat ze direct maar ff een nieuwe wilt laten regelen. Die zie ik zelf nog wel naar die winkels rijden als niemand het voor haar doet. Echt absurd.
Nogal gebiedende wijs ook, met haar 'daar en daar is nog voorraad'. Joh, rij zelf naar Assen, je hebt toch niks te doen. En hoever is het nou helemaal, wel meerdere keren voor nutteloze knuffels naar Groningen op en neer, maar Assen is te ver voor haar lievelingetje?
pi_221292039
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft een blauw vinkje gekocht op insta 🫣 zou ze nu wel kunnen blijven?
Zag ik gisteren ook maar ik twijfelde of ze dat niet al had.
pi_221292053
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:27 schreef Madelein84 het volgende:

[..]
Ik heb een kind met ASS en zou zoiets juist aangrijpen om te leren dat als iets kapot is het weg moet. Hier hebben we dat ook gehad met wisselen van winter en zomerjas en juist door dat duidelijk te ondertitelen worden zulke situaties voor je kind makkelijker/gewoner en train je je kind hierin

Jamaar DBM is autistisch, niet haar kinderen. Die bewegen flexibel met al haar grillen mee.
pi_221292068
quote:
Zal wel komen door het vele wassen van haar
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221292077
Judith gaat morgen op vakantie met estivant. Sowieso; waarom zet je dat op IG? Fijn voor alle inbrekers (al is er bij Judith misschien weinig te halen). Maar… zal ze wel reclame kunnen maken? Stress vrees ik.

Ik zag het trouwens onder het verhaal van die Celine die met Estivant ging en heel decadent ook nog even een huisje erbij huurde waar haar moeder een week ging zitten oppassen. Leuk voor haar hoor maar dan heb je toch ook een raar beeld van de wereld, wie heeft er nou zoveel geld over en een moeder die het maar oké vindt om een hele week met een baby in een airco te bivakkeren. Heb de podcast niet geluisterd trouwens dus weet niet of ze nou echt net gedaan heeft alsof haar moeder er opeens was. Zou sowieso dom zijn want wellicht zijn er volgers mee.
pi_221292085
quote:
Mijn zoon heeft ook ass maar nooit gezeurd over kleding die weggegooid moest worden , hebben veel kinderen dat wel? Nooit geweten , weer wat geleerd
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221292107
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:28 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Zeker weten dat ze een volger heeft die dit voor haar haalt en opstuurt. En anders heeft ze morgen een ritje naar 1 van die steden.
Ik zou als ik haar was ook gelijk de pyjama in alle beschikbare maten kopen. Kan Flip de komende jaaaaaaren zn lievelings pyama aan. Kan ze hem een hoop verdriet/ trauma besparen👍
Ik ben van een generatie dat dingen pas weggegooid werden als ze kapot waren , heb er nog een trauma van dat ik vroeger jaren een gele nachtpon aan moest, was het eindelijk te klein kreeg ikdezelfde van mijn oudere zus nog een keer , weer jaren 😂😂
pi_221292119
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:37 schreef Riveressie1 het volgende:

[..]
Nouja, nu is het wel zo dat iedereen wel een beetje een andere weerbaarheid, draagkracht en achtergrond heeft. Ik ben het wel met je eens dat DBM en Sanneke echt uitersten zijn hahaha, maar ik zou twee horecazaken en het gezinsleven ook zwaar vinden. Ik heb een demente vader, opgegroeid met psychisch zieke ouders en een heel klein vangnet - voor mij is het ouderschap soms ook best zwaar, ook al heb ik geen drukke baan. Niet lullen maar poetsen is wel heel zwart-wit.
Ik kan me hier best in vinden en ik vind het ook fijn dit te lezen. Ik ben het eens wbt de vrouwen die hier genoemd worden, maar ik heb ook weinig draagkracht helaas en het lukt me (nog) maar niet om daar goed mee om te gaan.
pi_221292126
Zoon raakt vast in paniek omdat zijn moeder die scheur niet kan handelen. Wat een gestreste bende bij DBM.
pi_221292139
AM promoot een cafeetje. Ze is er nooit geweest. Ik vraag me af of zij dan het lef heeft om die serveerster te benaderen met een blabla-verhaal over honderdduuzend volgers...in ruil voor een kopje koffie (want je zult geld uitgeven voor een kopje koffie....de gruwel!) noem ik de naam van dit bedrijf.
Ik zie het die skeere hork doen.
pi_221292160
“Volgende keer wel een ander topje aantrekken,” aldus AM. Persoonlijk stoorde ik me meer aan het klompenklossend door de kerk banjeren, maar goed.

Hoe wereldvreemd ben je als je niet begrijpt dat je je in een kerk een béétje gepast kleedt? Of je nu gelovig bent of niet. Als je een moskee of boeddhistische tempel bezoekt, pas je je kleding daar ook op aan. Misschien volgende keer dus niet alleen een ander topje, maar ook de klompen thuislaten. En MG zijn campingslippers meteen erbij. Het is geen rocket science.
pi_221292171
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Mijn zoon heeft ook ass maar nooit gezeurd over kleding die weggegooid moest worden , hebben veel kinderen dat wel? Nooit geweten , weer wat geleerd
Hier ook 1 met een dubbele diagnose maar dit soort dingen nog nooit gehad hoor. Dit is puur de invloed van DBM.
pi_221292194
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:37 schreef AnnArt het volgende:
Zoon raakt vast in paniek omdat zijn moeder die scheur niet kan handelen. Wat een gestreste bende bij DBM.
Ik snap niet dat die hulpverleners daar nog niet hebben ingegrepen. Zij zorgt voor alle paniek en stress in dat huishouden. En ze draagt het over op de kinderen. Die vrouw heeft een grote spiegel nodig en iemand die zijn mond open durft te trekken bij haar.
pi_221292207
Pascal plaatst nog even een filmpje puur voor de reacties.
pi_221292215
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:29 schreef Keesie123 het volgende:
Judith gaat morgen op vakantie met estivant. Sowieso; waarom zet je dat op IG? Fijn voor alle inbrekers (al is er bij Judith misschien weinig te halen). Maar… zal ze wel reclame kunnen maken? Stress vrees ik.

Ik zag het trouwens onder het verhaal van die Celine die met Estivant ging en heel decadent ook nog even een huisje erbij huurde waar haar moeder een week ging zitten oppassen. Leuk voor haar hoor maar dan heb je toch ook een raar beeld van de wereld, wie heeft er nou zoveel geld over en een moeder die het maar oké vindt om een hele week met een baby in een airco te bivakkeren. Heb de podcast niet geluisterd trouwens dus weet niet of ze nou echt net gedaan heeft alsof haar moeder er opeens was. Zou sowieso dom zijn want wellicht zijn er volgers mee.
Ze had echt d'r moeder meegenomen toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221292237
Wacht! Zit AM nou haar “topje” te showen voor de mannelijke volgers 😂😂😂
pi_221292326
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Zag ik gisteren ook maar ik twijfelde of ze dat niet al had.
Nee, volgens mij niet
pi_221292337
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:56 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Nee, volgens mij niet
Ben wel benieuwd uit welk potje ze dit gaat betalen.
pi_221292338
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:49 schreef Moppie1982 het volgende:
Je kunt het altijd proberen natuurlijk🤣🤣🤣🤣
pi_221292340
quote:
nou ja das misschien een opmaat naar prostitutie bij het diner ipv bij de lunch met pinsa
pi_221292344
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ja precies, gewoon provocerend dit.
pi_221292352
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:58 schreef poohenzo het volgende:

[..]
nou ja das misschien een opmaat naar prostitutie bij het diner ipv bij de lunch met pinsa
😂
pi_221292372
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:58 schreef poohenzo het volgende:

[..]
Misschien wil ze een onlyfans account openen? Verdient goed zeggen ze😬🤪
pi_221292380
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:44 schreef FokkingGezellig het volgende:
“Volgende keer wel een ander topje aantrekken,” aldus AM. Persoonlijk stoorde ik me meer aan het klompenklossend door de kerk banjeren, maar goed.

Hoe wereldvreemd ben je als je niet begrijpt dat je je in een kerk een béétje gepast kleedt? Of je nu gelovig bent of niet. Als je een moskee of boeddhistische tempel bezoekt, pas je je kleding daar ook op aan. Misschien volgende keer dus niet alleen een ander topje, maar ook de klompen thuislaten. En MG zijn campingslippers meteen erbij. Het is geen rocket science.
Geen rocket science voor de gemiddelde- en zelfs ondergemiddelde mensch, maar voor dit compleet wereldvreemde stel blijkbaar wel. Hoe verzin je het inderdaad om met je klompen in een kerk te klossen.
pi_221292404
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:04 schreef Juulia het volgende:

[..]
Geen rocket science voor de gemiddelde- en zelfs ondergemiddelde mensch, maar voor dit compleet wereldvreemde stel blijkbaar wel. Hoe verzin je het inderdaad om met je klompen in een kerk te klossen.
Dit. Wat een vertoning weer. Je zou bijna denken dat het niet echt is 8)7
pi_221292407
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:04 schreef Juulia het volgende:

[..]
Ik vraag me af of het echt niet in ze opkomt, of dat ze gewoon schijt aan alles hebben zoals normaal.
pi_221292417
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:07 schreef Harper het volgende:

[..]
Dit. Wat een vertoning weer. Je zou bijna denken dat het niet echt is 8)7
haha ja het is net een slechte vorm van Jiskefet
  vrijdag 10 juli 2026 @ 12:15:02 #137
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221292449
quote:
Ehm...nou.....dan moet ze eerst een andere kop kopen. Eentje die zachtheid uitstraalt.

[ Bericht 2% gewijzigd door Rimboequeen op 10-07-2026 12:26:50 ]
pi_221292588
quote:

[..]
Ik heb wel eens bij een kind gehad dat er iets stuk ging of te klein werd en ze dan vroegen of ik wilde kijken voor een nieuwe of grotere maat... maar geen drama... nee was OK zeg maar...
pi_221292594
quote:

[..]
Enige waar onze jongste last van heeft is het veranderen van jas. Van winterjas naar zomerjas is heel lastig, of tussendoor een regenjas. Maar ik verstop de jas die niet aan moet. En als er dan geen andere optie is, dan legt hij zich er wel bij neer.
Hij heeft wel altijd dezelfde soort schoenen, maar ik loop ook elke dag op mijn doc's...
pi_221292635
Het werd niet gewaardeerd, zei AM ook nog. Ik ben dan zo benieuwd wat er gezegd is tegen haar. Had ze dat nou maar gefilmd!
pi_221292637
quote:

[..]
Heb zelf autisme en ben juist makkelijker met kleding weggooien dan de neurotypische om mij heen. Zit hem denk ik in het zwart-witdenken: kapot = weg, past niet meer = weg, bevalt niet meer = weg
pi_221292651
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:27 schreef Madelein84 het volgende:

[..]

Kids zeuren en janken tovh altijd als er iets stuk is? Even troosten, knuffel en uitleggen dat die dingen gebeuren met een kwartier zijn ze het vergeten. Wij hebben echt heftigere situatie gehad om uit te leggen, en met een open hart en een knuffel kom je echt heel ver. Even mokken mag ook, doe ik nog steeds zo nu en dan en ik ben begin 40 🤣
pi_221292670
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:55 schreef Juulia het volgende:
Die kunnen toch gewoon in de vaatwasser? Zo niet dan komt het mij huis niet in😅
pi_221292686
Sanneke weer met een bondgenoten verhaal😂 kan ze geen vriendin hierover bellen? Pff
  vrijdag 10 juli 2026 @ 12:47:25 #145
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_221292712
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:08 schreef papierentas het volgende:

[..]
Er vliegen ook nog amper wespen en ze zoeken nu nog geen zoet. Maar haar hele tekst is gewoon van ChatGPT, met haar brand schoon en andere termen die ze zelf nooit zou gebruiken. Het was er kennelijk zo brand schoon, dat ze uren nodig had om de keet schoon te maken.

Maar wel een klacht, want er was tot laat herrie en kinderlawaai. Mens je zit op een camping en hebt vakantie. Onee zij lagen om half 8 in bed want zware nachten doorgehaald.
Vanochtend met 2 zoete koffies op het terras constant geterroriseerd door 3 wespen. Niet per se veel maar meer dan ik gewend ben in juli en zeker afkomend op zoet.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 12:48:50 #146
184769 crew  Deisyy
pi_221292741
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:47 schreef Debsterr het volgende:

[..]
Vanochtend met 2 zoete koffies op het terras constant geterroriseerd door 3 wespen. Niet per se veel maar meer dan ik gewend ben in juli en zeker afkomend op zoet.
Ik hoorde gisteren op de radio dat de wespen extra vroeg zijn dit jaar, komt volgens mij door het warme weer.
pi_221292784
Moet ineens weer denken aan een onverwachts kerk bezoek op vakantie en mijn man die voor we naar binnen gingen zijn metal shirt binnenstebuiten aan trok omdat het niet echt een gepast shirt was... maar dat was onverwacht (oeh kijk mooie kerk.. oeh je kan erin.. zullen we?)
Annemarie en Maarten gaan op slippers en klompen en ongepast topje bewust naar die kerk.. bijzonder
pi_221292815
quote:

[..]
Ik herken het wel dat een overgang moeilijk kan zijn. Oude schoenen lopen fijn, nieuwe schoenen voelt eerst raar. Inmiddels (hij is nu puber) weet hij dat het erbij hoort.
pi_221292827
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:48 schreef Deisyy het volgende:

[..]
Ik hoorde gisteren op de radio dat de wespen extra vroeg zijn dit jaar, komt volgens mij door het warme weer.
Klopt! Verbaasd me ergens wel want ben ook allergisch en dus erg oplettend of ik ze zie maar heb er eigenlijk nog weinig gezien 🤷 (vind ik overigens ook helemaal niet erg hoor 👍 )
pi_221292902
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Het werd niet gewaardeerd, zei AM ook nog. Ik ben dan zo benieuwd wat er gezegd is tegen haar. Had ze dat nou maar gefilmd!
En volgens mij zijn t gewoon de sportkleding van gisteravond die ze aanheeft … en dan die klompen.ik zou me echt aan m’n eigen lawaai irriteren
pi_221292903
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:15 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Ehm...nou.....dan moet ze eerst een andere kop kopen. Eentje die zachtheid uitstraalt.
Voor alles is een markt, dus ook vast voor vrouwen van 50 op klompen met een norse snuit😊
  Moderator vrijdag 10 juli 2026 @ 13:10:34 #152
184769 crew  Deisyy
pi_221293088
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Klopt! Verbaasd me ergens wel want ben ook allergisch en dus erg oplettend of ik ze zie maar heb er eigenlijk nog weinig gezien 🤷 (vind ik overigens ook helemaal niet erg hoor 👍 )
Dan was jij gelukkig op de juiste plek, net als ik, ik haat wespen, vind het van die geniepigerds.
pi_221293092
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moet ineens weer denken aan een onverwachts kerk bezoek op vakantie en mijn man die voor we naar binnen gingen zijn metal shirt binnenstebuiten aan trok omdat het niet echt een gepast shirt was... maar dat was onverwacht (oeh kijk mooie kerk.. oeh je kan erin.. zullen we?)
Annemarie en Maarten gaan op slippers en klompen en ongepast topje bewust naar die kerk.. bijzonder
Ja AM heeft toch al heel vaak laten zien geen gevoel te hebben voor wat gepaste kledij is.
Vol gala laatst naar dat boeken diner, of in een 50's huisvrouwen look waar ze wel 60 leek naar het boekenbal, met een zware warme zwarte gala rok rondlopen op Kos, met een frivool kort jonge meiden rokje gister bij de 'bootcamp', of die tante sidonia schoenen toen ze een keer voor een hak ging bij een ander boekenbal.. the list goes on and on..
pi_221293114
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:59 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Voor alles is een markt, dus ook vast voor vrouwen van 50 op klompen met een norse snuit😊
Haha ja, een niche markt dan wel
pi_221293144
Over de dumpling squishy´s die AM een tijdje geleden liet zien, gekregen van de van de Belgische mammma:
https://www.nu.nl/binnenl(...)l-stopt-verkoop.html
pi_221293501
Wie gelooft nou dat AM oprecht geïnteresseerd is in deze sterfdag? En dan zeker vanuit haarzelf op haar 'werkdag' daar naartoe gaan? Ze is alleen vergeten erbij te zetten dat ze hier geld voor krijgt om er reclame voor te maken.. Doodeng trouwens dat fietsen van Lot op dat minifietsje. Zo kan je toch niet fatsoenlijk leren fietsen?

DBM: toch mooi dat ze het heeft volgehouden op de camping. Denk wel dat ze ffing lang moet bijkomen. Ze is zelfs te beroerd om naar Assen te rijden voor die pyjama. In ongeveer een uur kan ze daar naartoe rijden. Of eigenlijk: ga lekker met je zoon naar de hema en laat hem een nieuwe pyjama uitzoeken. Lijkt me voor de opvoeding een stuk beter. Zo leer je beter met tegenslagen omgaan dan om je krampachtig vast te houden aan dingen die er niet meer zijn. Grow up!!

Sanneke is echt niet ok. Haar leven is momenteel alleen maar eten en bondgenoten. Zo jammer dat haar reflectievermogen kapot is! Ze heeft echt een extern iemand nodig die haar helpt. Ik word trouwens echt misselijk van het woord smikkelen en smikkelberen haha. Kan het niet meer horen!
pi_221293635
Goed van Sanneke dat ze haar focus ook nog op iets anders legt en niet alleen op eten. Oke, oké, de bongenoten is misschien niet iets waarop je zou hopen maar ze moet ergens beginnen.
pi_221293709
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 13:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Goed van Sanneke dat ze haar focus ook nog op iets anders legt en niet alleen op eten. Oke, oké, de bongenoten is misschien niet iets waarop je zou hopen maar ze moet ergens beginnen.
Kijkt ze dat niet onder het eten? 😂
pi_221293747
quote:
17s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Dat zij nog leeft en het huis uit kan komen. Wat ziet ze eruit en wat is ze ziek. Heel triest en waarom duurt het zolang tot de opname en lijkt het steeds uitgesteld te worden? Ik snap er niks van
pi_221293750
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Op vakantie bezoek ik graag kerkjes, ik houd altijd rekening met mijn kleding als we dan een dagje weggaan.

Maar zij kleden zich nooit behoorlijk, voor geen enkele gelegenheid. Am in een galajurk naar een borrel, Am op klompen naar het boekenbal, naar de diplomauitreiking van Guus hadden ze zich niet eens omgekleed of hun haar gekamd. Ik vind dat echt onfatsoenlijk.

Ik vind sowieso dat klossen op die klompen echt niet kunnen. Doe gewoon normaal.
pi_221293773
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:29 schreef Keesie123 het volgende:

Zij dus.
Ze heeft ook gewoon gezegd dat ze een huisje met airco op dezelfde camping had geboekt, voor als het te warm werd met/voor de kinderen. En dat haar moeder daar in zou gaan zodat die bijvoorbeeld op de jongste kon passen zodat zij met de oudste mee kon doen met de groep.

Zou ik het doen? Nee. Heb ik het geld er voor (over)? Nee.

Zij wel. Ze heeft geld en doet er niet geheimzinnig/calvinistisch over waar ze het aan uit geeft. Opent geen crowdfunding of een tikkie. Haar keuze, haar geld.
pi_221293796
Am en Maarten die is iets cultureels doen op haar "werkdag".

Volledig uit haar eigen interesse.

Hm hm
pi_221293843
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 13:46 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
De vraag is: is er iets waarbij Sanneke niet eet?
pi_221293892
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 14:11 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
De vraag is: is er iets waarbij Sanneke niet eet?
Ik heb nu beeld van Sanneke en Peppi in de slaapkamer 🫣
pi_221293903
Willine kan ook niet goed zonder aandacht he? Ze wil bejubeld worden vanwege haar outfits denk ik
pi_221293986
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 13:46 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Lekker worstjes smikkelberen😋
pi_221294041
Nog even over die pyjama, zoveel vragen ? Wat als hij er uit groeit, maatje groter nodig heeft, dan weer dezelfde pyjama, hoelang kan dat doorgaan ? Tot z’n 18e ? 36e ? Of 65e ? Hoe dan ?? Totaal geflipt of geflapt ….
pi_221294129
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 14:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
:r
pi_221294172
nog meer fluflu content die perfect past bij de topic titel: LotteB op de camping met bonYouri......verschrikkelijk
pi_221294206
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 14:45 schreef Inazan het volgende:
Nog even over die pyjama, zoveel vragen ? Wat als hij er uit groeit, maatje groter nodig heeft, dan weer dezelfde pyjama, hoelang kan dat doorgaan ? Tot z’n 18e ? 36e ? Of 65e ? Hoe dan ?? Totaal geflipt of geflapt ….
Uberhaupt een pyama in de zomer 😅
pi_221294207
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 15:15 schreef poohenzo het volgende:
nog meer fluflu content die perfect past bij de topic titel: LotteB op de camping met bonYouri......verschrikkelijk
Lekker een vleesje bakken.
pi_221294243
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 14:36 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Gatverdamme 🤢
pi_221294338
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:59 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Huisvrouwen is een aparte categorie. :s) (Naar het schijnt.)
pi_221294359
Sanneke speculeert er lekkerop los wat betreft de bondgenoten. Geeft mijns inziens helemaal niks, maar owee als er op dit forum of ergens anders over influencers gespeculeerd wordt. Dan heb je de poppen aan het dansen, want dan is het haat en dat mag niet. Leg mij maar uit wat het verschil is. Ze kiezen er allebei voor om in de (social) media te komen. En dan mag je wel iets zeggen als het op tv is, maar als het op de socials is niet?
pi_221294387
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 15:21 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Uberhaupt een pyama in de zomer 😅
Ze hebben allemaal autisme dan heb je dat 😆
pi_221294544
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 15:46 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Sanneke speculeert er lekkerop los wat betreft de bondgenoten. Geeft mijns inziens helemaal niks, maar owee als er op dit forum of ergens anders over influencers gespeculeerd wordt. Dan heb je de poppen aan het dansen, want dan is het haat en dat mag niet. Leg mij maar uit wat het verschil is. Ze kiezen er allebei voor om in de (social) media te komen. En dan mag je wel iets zeggen als het op tv is, maar als het op de socials is niet?
Er is totaal geen verschil
pi_221294633
Demammavan: hoe verzin je het om in zo'n topje en zonder bh een kerk te gaan bezoeken? En je hebt een man die daar ook niets over zegt?

Annemarie is af en toe behoorlijk onaangepast en wereldvreemd. Maar dat zal ze wel een prettige eigenschap van zichzelf vinden.
En Maarten mag op zijn vrije dag mee naar het werk van zijn vrouw. Wat fijn toch weer. Annemarie is maar druk met haar betaalde Delft-promotie. Alleen zo jammer dat ze nergens meldt dat het een samenwerking is. En dat voor iemand die pretendeert volledig op de hoogte te zijn van alle regels.

En waarom zet je "familie" in je agenda als je daar "gezin" mee bedoelt? Het is nou niet dat Annemarie een rijk familieleven leidt...
pi_221294693
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 14:01 schreef Lodelie het volgende:
Am en Maarten die is iets cultureels doen op haar "werkdag".

Volledig uit haar eigen interesse.

Hm hm
Haha precies dit! Am haar interesse ligt totaal niet bij dit soort dingen. Je kan toch niet anders dan de conclusie trekken dat ze ervoor betaald krijgen?
Gefrustreerde Gerda met een prei als profielfoto
pi_221294925
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 16:06 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: hoe verzin je het om in zo'n topje en zonder bh een kerk te gaan bezoeken? En je hebt een man die daar ook niets over zegt?

Annemarie is af en toe behoorlijk onaangepast en wereldvreemd. Maar dat zal ze wel een prettige eigenschap van zichzelf vinden.
En Maarten mag op zijn vrije dag mee naar het werk van zijn vrouw. Wat fijn toch weer. Annemarie is maar druk met haar betaalde Delft-promotie. Alleen zo jammer dat ze nergens meldt dat het een samenwerking is. En dat voor iemand die pretendeert volledig op de hoogte te zijn van alle regels.

En waarom zet je "familie" in je agenda als je daar "gezin" mee bedoelt? Het is nou niet dat Annemarie een rijk familieleven leidt...
Ik vraag me bij haar af of ze het echt niet snapt of dat het gewoon ragebait is zodat ze aandacht krijgt. Ook met dat kleine fietsje van L, komt zo vaak in beeld dat ik echt denk dat ze het doet om reacties uit te lokken.
<a href="http://www.last.fm/user/Lotteh" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Last.fm</a>
pi_221294954
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:27 schreef Weerikier het volgende:
En staat AM filmend in de deuropening, als een viswijf te roepen waar J de knuffel van L moet vastknopen op het playmobielfietsje.
Die twee raken niet versleten van hun werk.
pi_221295142
Ik vraag me dan: heeft Delft deze promotie nodig vd beroemde AM? Dat bootcamp snap ik dan wel .
Ik woon er zelf maar het is druk in de stad met toeristen.
pi_221295265
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik vraag me dan: heeft Delft deze promotie nodig vd beroemde AM? Dat bootcamp snap ik dan wel .
Ik woon er zelf maar het is druk in de stad met toeristen.
Die zijn er allemaal dankzij AM 😂
pi_221295335
Debbie is wel stil de laatste tijd 👀
pi_221295420
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Misschien zijn ze al op vakantie.
pi_221295450
Ze zou 2 weken offline zijn toch?
pi_221295517
Die bergen wasgoed bij DBM, hoe krijgen ze het daar elke keer voorelkaar dan. En dan ook nog een berg van dat derde kind van haar, hij kan niet zelf tussendoor even een was draaien? 30x omgekleed afgelopen 3,5 dag, mijn hemel.
pi_221295560
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 15:43 schreef MonaB het volgende:

[..]
Huisvrouwen is een aparte categorie. :s) (Naar het schijnt.)
En AI schrijvers bestseller auteurs?
pi_221295581
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 16:07 schreef Geertje_G het volgende:

[..]
Haha precies dit! Am haar interesse ligt totaal niet bij dit soort dingen. Je kan toch niet anders dan de conclusie trekken dat ze ervoor betaald krijgen?
Cultuur en fam Geerts gaan idd niet echt samen🤣🤣
pi_221295587
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:03 schreef papierentas het volgende:
Die bergen wasgoed bij DBM, hoe krijgen ze het daar elke keer voorelkaar dan. En dan ook nog een berg van dat derde kind van haar, hij kan niet zelf tussendoor even een was draaien? 30x omgekleed afgelopen 3,5 dag, mijn hemel.
Bizar hè! Snap er echt niets van, je kan als man zijnde toch een wasje draaien.
Maar ja na het opruimen van de voorraadkast zal hij moet zijn, gelukkig zij die hele dagen thuis is waardeert het wel!

Waarom schrijft AM in de agenda The Oppisites en dan gaat alleen Guus met met de kinderen die uit thuis zijn al! Wat een aandachtsmens is het toch! Laat je kinderen eens los mens
pi_221295591
Vraag me af waarom opname van pascal uit gesteld blijft
pi_221295604
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 16:29 schreef Lotteh het volgende:

[..]
Ik vraag me bij haar af of ze het echt niet snapt of dat het gewoon ragebait is zodat ze aandacht krijgt. Ook met dat kleine fietsje van L, komt zo vaak in beeld dat ik echt denk dat ze het doet om reacties uit te lokken.
Dat laatste is 100% zeker. Doet ze express. Mens is echt niet goed.
pi_221295606
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:16 schreef Loveischocolala het volgende:
Lijkt mij toch spoed dus waarom.
pi_221295609
quote:

[..]
Dat snapt ze uitstekend 😉
pi_221295621
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:21 schreef Shuri het volgende:

[..]
Dat snapt ze uitstekend 😉
En dat maakt haar ook zo'n bloedirritant persoon.

En je spoort idd niet als je de activiteiten van je uitwonende, volwassen kinderen in je eigen agenda zet.
pi_221295639
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 15:46 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Wilde precies hetzelfde zeggen! Maarja, we zijn bij haar ook wel gewend dat het altijd maar één kant opgaat, want vanuit haar is dat toch echt altijd anders!
pi_221295652
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ze heeft wimpers laten zetten ofzo begrijp ik uit haar laatste storie met dat oog in beeld
  vrijdag 10 juli 2026 @ 18:43:56 #197
181519 Guanabana
Pluviophile
pi_221295689
Pascal krijgt morfinepleisters tegen de pijn schrijft ze. Wat voor pijn is dat dan vraag ik me af. Als ik dit niet mag posten omdat het speculatief oid is hoor ik het wel. :@
Koel en donker bewaren
pi_221295719
quote:

[..]
Ik vergeet dus nooit dat het hier heel vaak over de haren van L ging, die hingen altijd in dr gezicht, ze kon niet eens fatsoenlijk kijken. Als ze ging eten hingen ze voor haar mond enz.

Toen postte ze een keer (wel of niet per ongeluk) op zondag, de offline dag, een foto en had L haar haar in een knotje, helemaal uit haar gezicht.

Ik zei het al eerder, die vrouw gaat over lijken... Van God los
pi_221295720
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Pascal krijgt morfinepleisters tegen de pijn schrijft ze. Wat voor pijn is dat dan vraag ik me af. Als ik dit niet mag posten omdat het speculatief oid is hoor ik het wel. :@
Ik heb werkelijk geen idee maar ik kan me voorstellen dat elke beweging en aanraking pijn doet. Er zit totaal geen beschermende laag om haar spieren en botten. Er schrijft hier iemand mee die altijd goede uitleg geeft, misschien weet zij (zij = aanname) het.
pi_221295740
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze heeft wimpers laten zetten ofzo begrijp ik uit haar laatste storie met dat oog in beeld
Ik blijf het altijd een beetje raar vinden dat zij aan de ene kant zo bezig is met haar uiterlijk (nagels, fillers, wimpers) en aan de andere kant zichzelf zo laat verslonzen.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 18:58:27 #201
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221295767
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Eyeliner en lashlift staat er bij
pi_221295777
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk geen idee maar ik kan me voorstellen dat elke beweging en aanraking pijn doet. Er zit totaal geen beschermende laag om haar spieren en botten. Er schrijft hier iemand mee die altijd goede uitleg geeft, misschien weet zij (zij = aanname) het.
Ja dit, zij zal echt niet comfortabel zijn qua pijn in deze toestand.

En wat de reden is van het lange wachten op de opname; dat houdt ze (bewust) vaag net zoals ze alles rondom de behandeling vaag houdt.
  vrijdag 10 juli 2026 @ 19:02:17 #203
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221295783
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

En wat de reden is van het lange wachten op de opname; dat houdt ze (bewust) vaag net zoals ze alles rondom de behandeling vaag houdt.
Alle organen werken amper dus geven pijn. En die opname wordt steeds uitgesteld omdat niemand hier nog iets mee wil/kan.
pi_221295791
quote:
Zitten kan erg pijnlijk zijn. Ik ken haar verder niet, maar kan ook nog zoiets als maagpijn en darmkrampen zijn. Haar afweer is ook ondervoed dus kan ook een ontsteking oid zijn.
pi_221295821
En AM is bewust tegendraads. Dat maakt haar idd zo bloedirritant. Want dat eigenwijze treft ook haar kinderen.
Maarja, anders zijn is haar stoere trademark.
pi_221295827
quote:

[..]

Haar fysieke toestand is te slecht om opgenomen te worden.
Maar tegelijk heeft ze ook afspraken gemaakt met het ziekenhuis wbt behandelingen.
Dus uiteindelijk wordt de eetstoornis zo in stand gehouden.

Ze benoemt wanneer ze eventueel kan worden opgenomen, die datum verschuift steeds verder naar achter. Nergens benoemt dat ze opgenomen wil worden of dat het ook gaat gebeuren.
pi_221295844
Am probeert er zo snel wanhopig graag bij te horen.

Filmen hoe ze wegfietsen, flauwe grapjes maken, haar jongste opdringen aan de rest.

Ik zag in Julias's ogen irritatie toen ze om die oordopjes vroeg. En terecht, mens pak die oordopjes even ipv als een malloot te staan filmen.

En gaat ze DE REST van de kinderen naar scouting brengen.

Positief: leuk uitje voor Guus! En hij ging lekker op de fiets.
pi_221295850
quote:
Mss gaan er anderen voor die niet eerder een behandeling of behandelingen zelf hebben afgebroken?
pi_221295872
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Eyeliner en lashlift staat er bij
Ja dat zag ik idd op de storie daarna ook. Meestal klik ik alles snel door
pi_221295913
Ik zag een onbekend jongensmanmens in de keuken van AM. Vriend van de uitwonende kinderen?
En idd, leuk voor G....op de fiets 😁
pi_221295946
quote:
Verkeerde quote

[..]
Ik heb enige basiskennis geneeskunde... Kan voor buikpijn of andere pijnklachten zijn, maar morfine vertraagd de darmwerking en kan voor verstopping zorgen. Met de problematiek van Pascal zullen ze hier terughoudend mee zijn denk ik.
En morfine wordt vaak ingezet met palliatieve zorg...
Morfine is dan geen onderdeel van een behandeling, alleen voor verlichting...
Maar ze kan ook 'gewoon' heel benauwd zijn...

[ Bericht 4% gewijzigd door ZombieQueen op 10-07-2026 19:34:44 ]
pi_221295947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 19:23 schreef AnnArt het volgende:
Ik zag een onbekend jongensmanmens in de keuken van AM. Vriend van de uitwonende kinderen?
En idd, leuk voor G....op de fiets 😁
Volgens mij is dat een vriend van Sam
Maar gezellig dat ze met elkaar op stap zijn.
Zullen ze appen als ze richting huis komen zodat AM kan filmen op de oprit
pi_221295951
quote:
Het kan natuurlijk ook dat ze met dit soort opmerkingen aandacht aan het trekken is. Of dat ze de “schuld” bij een ander neer wil leggen
pi_221295983
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien zijn ze al op vakantie.
Ik zie het all, ze vergooit weer geld aan een lashlift en permanente eyeliner. Geld zat die meid
pi_221296095
quote:
De bijwerking is natuurlijk wel dat het de eetlust remt dus er moet een goede reden zijn om dit voor te schrijven in deze fase en het kan dus zijn dat het lichamelijk ongemak zo groot is dat deze pleisters nog de enige optie zijn om nog wat comfortabel gevoel te ervaren. Als je op haar insta kijkt, kun je teruglezen dat ze zelf in 2024 en in 2025 gestopt is met behandelingen waar ze voor op de wachtlijst stond. Ze was het niet eens met de gestelde behandeldoelen (beter gezegd: haar ES was het daar niet mee eens). Vervolgens is ze, zeker na de laatste behandelpoging, alleen maar achteruit gegaan. Ze schuift dit op de hulpverlening die te wensen over laat (oftewel niet doet wat haar ES wil en eist) en op haar trauma rondom de sonde en legt zoveel mogelijk buiten zichzelf. Haar gewicht is nu zo ernstig laag, en haar ES is zo sterk dat kans van slagen bij een nieuwe klinische behandeling heel klein is.

Er zijn dus allerlei gegronde redenen waarom ze niet in een behandelprogramma wordt toegelaten (en anderen die wel echt hulp willen wel worden toegelaten). Want je kan een topteam aan behandelaren hebben, een fantastisch programma, maar je zal het uiteindelijk zelf moeten doen. En die intrinsieke motivatie wordt natuurlijk verstoord door haar ES die roept dat ze hulp wil, maar stiekem best tevreden is met hoe ze er nu uit ziet. Dat zie je ook aan de foto's en filmpjes die ze van zichzelf en haar lichaam maakt. Daarnaast kan het ook zo zijn dat er een zorgplafond bereikt is bij de zorginstantie / zorgverzekeraar voor 1e halfjaar en ze daarom moet wachten tot 2e halfjaar. Hoe schrijnend ook, maar ik vrees dat zij bij het kleine percentage patiënten hoort die het uiteindelijk niet gaan redden. Tot nu toe is er nog geen behandelprogramma en behandelaar gevonden die bij haar en haar ES aansluit waardoor ze hulp en behandeling aanvaart. En dat is natuurlijk heel verdrietig. Zelfvernietiging...
pi_221296256
Pascal is terminaal, dus er zal comfortbeleid worden gevoerd.
Of het de eetlust remt of voor verstopping zorgt zal in dit stadium en met haar ziekte niet heel relevant zijn.

Zo triest.
pi_221296360
Het ongemak straalt er weer vanaf bij de pyjama story van Sanneke.
pi_221296364
Waarom zet Sanneke zichzelf zo op insta? Als je dan echt je pyjama wilt laten zien kan je er toch wel even een bh onder doen?
pi_221296386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:10 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Pascal is terminaal, dus er zal comfortbeleid worden gevoerd.
Of het de eetlust remt of voor verstopping zorgt zal in dit stadium en met haar ziekte niet heel relevant zijn.

Zo triest.
Denk ik ook, denk ook niet dat die opname nog gaat gebeuren.

En met extreme anorexia heb je allerlei pijnen, al je kussens zijn als het ware weg dus zelfs met liggen voel je alles in je lijf.

Tis een verschrikkelijke ziekte.
Twiddel
pi_221296395
Goeie tieten hoor, Sanneke!🤓

En gelukkig mocht Sjoerd mee. En depapavan. En AM heeft diarree. Hetiswa
pi_221296396
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Zulk soort content ook delen zou mij wellicht weer doen besluiten haar te volgen;)
pi_221296409
Ff gekeken en Sanneke is full on display inderdaad _O-
Zou ze dat niet gezien hebben voor ze dat post of is dat normaal bij haar?
Twiddel
pi_221296416
Ze hangen lekker los bij Sanneke.
pi_221296529
Dbm is uit op een samenwerking met capfun?
pi_221296548
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 19:11 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Mss gaan er anderen voor die niet eerder een behandeling of behandelingen zelf hebben afgebroken?
Het zal ook om veiligheid gaan. Bij haar gewicht kunnen ernstige complicaties ontstaan en die medische zorg kan een kliniek vaak niet geven. En kan dan die Verantwoordelijkheid niet dragen.
Daarnaast kan ernstige ondervoeding ( zoals bij Pascal) het denken, emoties en concentreren ernstig beïnvloeden. Therapie heeft dan geen zin.
pi_221296598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom zet Sanneke zichzelf zo op insta? Als je dan echt je pyjama wilt laten zien kan je er toch wel even een bh onder doen?
Dit vooral 🫪 waarom zou je zo iets showen? Nee tuurlijk slaap je niet met je bh aan... maar als je reclame wilt maken mag je best voor het plaatje beetje sjoemelen
pi_221296603
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:48 schreef Overrozen14 het volgende:
Of is dit een open sollicitatie als schoonmaakster bij Capfun?
pi_221296644
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:48 schreef Overrozen14 het volgende:
Lijkt me niet als je niet eens de vol geboekte dagen kan volhouden op het park...
pi_221296743
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:33 schreef summer2bird het volgende:
Ff gekeken en Sanneke is full on display inderdaad _O-
Zou ze dat niet gezien hebben voor ze dat post of is dat normaal bij haar?
Ze neemt het gewoon super letterlijk. kan zij ook niks aan doen
pi_221296744
Tatiana lekker op vakantie? Wat een zwaar leven in de schuldsanering komt natuurlijk door het harde werken
pi_221296822
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit vooral 🫪 waarom zou je zo iets showen? Nee tuurlijk slaap je niet met je bh aan... maar als je reclame wilt maken mag je best voor het plaatje beetje sjoemelen
Wat zal Dion daar nu van vinden? Of is hij blij dat er extra op dr linkjes worden geklikt = extra inkomsten?
pi_221296857
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:20 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Lijkt mij toch spoed dus waarom.
Ik denk dat zij geen aanspraak op spoed kan maken gezien de geschiedenis. Zie nu dat ze aan de morfinepleisters zit. Volgens haar vanwege de pijn, maar uit ervaring weet ik dat daarmee vaak het einde wordt ingezet. Zoals ZombieQueen het ook uitlegt, palliatieve zorg

[ Bericht 3% gewijzigd door JaneDoe op 10-07-2026 21:20:48 ]
pi_221296898
Am deelt een, hele leuke, foto van hoe het bij het concert is. Waarbij ze expliciet moet benoemen dat het jammer is dat Jim niet mee kan. Om gelijk daarna een oude reel van zichzelf te delen!

Alles draait om haar....
pi_221296932
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:08 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tatiana lekker op vakantie? Wat een zwaar leven in de schuldsanering komt natuurlijk door het harde werken
Vechten, elke dag!
pi_221296939
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:52 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Het zal ook om veiligheid gaan. Bij haar gewicht kunnen ernstige complicaties ontstaan en die medische zorg kan een kliniek vaak niet geven. En kan dan die Verantwoordelijkheid niet dragen.
Daarnaast kan ernstige ondervoeding ( zoals bij Pascal) het denken, emoties en concentreren ernstig beïnvloeden. Therapie heeft dan geen zin.
Ja. Ze is gewoon te ver heen helaas.. heel tragisch
pi_221296976
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:12 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Wat zal Dion daar nu van vinden? Of is hij blij dat er extra op dr linkjes worden geklikt = extra inkomsten?
Toen ze pas in dit huis woonden kocht ze een bh. Vertelde ze toen niet dat ze jaren geen bh had gedragen? Voor hem dus een bekend beeld.
pi_221297025
Waarom doet Sanneke net alsof het jochie al kan lopen, laat hem lekker in huis en in de tuin een beetje leren lopen op zn blote voetjes ipv telkens te doen alsof hij al kan lopen.
pi_221297039
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef IlseMarije het volgende:
Waarom doet Sanneke net alsof het jochie al kan lopen, laat hem lekker in huis en in de tuin een beetje leren lopen op zn blote voetjes ipv telkens te doen alsof hij al kan lopen.
En sjansen ook! En high fives geven!
pi_221297115
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En sjansen ook! En high fives geven!
En alweer lekker uit eten geweest. Zozo ze vinden elkaar helemaal terug na de crisis van vorige week!
pi_221297124
Sanneke na het pyjama filmpje uit eten.... zoveel vragen nu.. heeft ze dus voor het filmpje de dames los gegooid om het ultieme slaap filmpje te maken om ze daarna weer gevangen te zetten en kleding aan te doen voor een smikkelberen uitje? Of zijn ze vrij en is ze in pj's uit eten? 🤔🤷
pi_221297211
Of het filmpje is eerder gemaakt 😉
pi_221297311
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef IlseMarije het volgende:
Zijn loopje vind ik een niet typisch loopje bij kindjes die net leren lopen.
pi_221297333
PuurLeonie wilt ook alleen maar ja-knikkers op haar account hebben.

Meerdere geven aan dat een rode jurk aantrekken op een bruiloft eigenlijk niet kan en stellen andere mogelijkheden voor. Ik vind dat ze behoorlijk bitchy reageert op deze reacties.
pi_221297406
M werd wel helemaal enthousiast in de AH, dat herkende hij duidelijk.

Het pyjama filmpje ziet er niet uit. Nog een knipoog toe. Bbrr.
pi_221297447
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Kaatje35 het volgende:
M werd wel helemaal enthousiast in de AH, dat herkende hij duidelijk. Ze gaat nu steeds op pad als Dion thuis is, alleen durft ze niet. Ben benieuwd of ze durft als hij kan lopen.. dan is het waarschijnlijk ook te vermoeiend, achter hem aanrennen kan ze in iedergeval niet.

pi_221297454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:31 schreef Johanna38 het volgende:

En gelukkig mocht Sjoerd mee. En depapavan. En AM heeft diarree. Hetiswa
Gelukkig kon ze wel op de fiets J naar scouting brengen en daarna met mevrouw banaan voet (?) een ijsje eten.
pi_221297482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit dacht ik ook. Ik dacht letterlijk: wat voor publiek wil je hiermee trekken? Vind het ook een beetje viezig ofzo, kan het niet helemaal uitleggen, misschien ook niet precies het juiste woord ervoor... :@
Maar zo onnodig. Trek even gewoon een bh aan om het te laten zien.

Sorry als ik hiermee iemand tegen het verkeerde been trap, overigens. Vind het niet bij iedereen zo ogen maar die tepels full on display vind ik gewoon heel raar, vooral omdat Sanneke wel eens heeft gezegd vieze DM's van mannen te krijgen.
pi_221297628
Wanneer vertrekt AM nu eens naar Ijsland?! Al weken en weken en weken hoor je continu dat ze met haar voorbereidingen bezig is voor Ijsland waardoor ik elke week denk dat ze eind van de week vertrekt.

Wat is die vrouw toch moeilijk met alles.
pi_221297661
Het verslag van de depappavan is ook wel bijzonder . Net een kind dat een avondje weg mag , althans die vibes krijg ik erbij als ik het zie .
pi_221297672
quote:
Ik vermoed ivm oa doorlig plekken of te wel; Decubites. Ik zag nl laatst dat ze behoorlijke wonden had op haar ellebogen (wel netjes afgedekt hoor) ellebogen, hakken en stuitje zijn daar zeer gevoelig voor. En als je zoals haar geen vet meer hebt, en enkel botten met wat spierweefsel (ja minimaal, maar om rechtop te blijven heb je die wel nodig, dus heeft ze nog iets) dan zal je die nonstop hebben.

Ik heb een goede vetlaag om op te zitten en liggen. Maar als je die niet hebt, dan lijkt alles me ook gewoon pijn doen.
pi_221297696
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik krijg ook altijd last van mijn maag als ik Chinees opwarm... zou me dus niets verbazen
Ik heb geleerd dat je Chinees niet mag opwarmen. Dacht dat 't misschien een fabeltje was ...
pi_221297728
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Kaatje35 het volgende:
M werd wel helemaal enthousiast in de AH, dat herkende hij duidelijk.

Hij loopt heel houterig. Als Sanneke hem ook een hand geeft loopt hij een stuk zekerder. Kan ze alleen niet filmen dus eigenlijk is dat geen optie😬
pi_221297823
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ik heb geleerd dat je Chinees niet mag opwarmen. Dacht dat 't misschien een fabeltje was ...
Doen wij wel en we leven nog. 😆
pi_221297834
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:43 schreef Kaatje35 het volgende:
Wanneer vertrekt AM nu eens naar Ijsland?! Al weken en weken en weken hoor je continu dat ze met haar voorbereidingen bezig is voor Ijsland waardoor ik elke week denk dat ze eind van de week vertrekt.

Wat is die vrouw toch moeilijk met alles.
Nog 7 dagen!
pi_221297837
quote:

[..]

Ze heeft het over een behandeling in het Spaarne, maar dat station is vast al gepasseerd. 😢
pi_221297864
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Ja kans op bacteriegroei is vrij groot als je rijst opwarmt wat al een flinke tijd warm/lauw is geweest en daarna teruggekoeld.
pi_221297871
Ik vind het een wonder dat Pascal er nog steeds is.

Zie die Nutricia drankjes ook nooit meer, wat zal nu nog eten?
pi_221297879
o help. Ik dacht; hoe erg kan het zijn bij Sanneke, maar meid; niet doen dit. Gewoon niet doen. Los van die BH, of beter het ontbreken ervan.. Bepaalde dingen hoef je niet te delen met je vrienden van insta.
Maar blijkbaar ben je redelijk wanhopig, en heb je 'niks meer te verliezen' en doe je het dan toch?!

Dat laatste bericht van haar op haar tijdlijn (ik ben misschien mosterd,maar k moet anoniem kijken en dat doe ik niet dagelijks)
De dagen duren uren; dat zegt echt zoveel. En alleen zijzelf kan daar wat mee.
Daarnaast vind ik het beeld materiaal zo onlogisch bij de tekst..
pi_221297907
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:49 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Hij loopt heel houterig. Als Sanneke hem ook een hand geeft loopt hij een stuk zekerder. Kan ze alleen niet filmen dus eigenlijk is dat geen optie😬
Je ziet heel duidelijk dat het hem moeite kost. Zijn ene beentje zwaait ie naar voren. Alsof het hem veel te snel gaat.
pi_221297914
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:54 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Doen wij wel en we leven nog. 😆
Als ik zelf Chinees maak warm ik het ook op, maar nooit als het van de Chinees is. Heeft met bepaalde ingrediënten te maken, had ik begrepen, dat je die niet opnieuw op moet warmen. 🤷🏼‍♀️
pi_221297937
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:39 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Gelukkig kon ze wel op de fiets J naar scouting brengen en daarna met mevrouw banaan voet (?) een ijsje eten.
Ken je die term niet? Zeggen ze hier ook als een kind zn schoenen aan de verkeerde voeten heeft.
pi_221297956
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:12 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ik denk dat hij best blij wordt van de borsten van Sanneke 🙈.

Ik zit er ook bh loos bij hoor, maar dat zet ik niet op insta 😅
pi_221298026
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:44 schreef poohenzo het volgende:
Het verslag van de depappavan is ook wel bijzonder . Net een kind dat een avondje weg mag , althans die vibes krijg ik erbij als ik het zie .
Het fossiel mag kennelijk ook mee....eindelijk onder de mensen.
pi_221298057
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]

Ik zit er ook bh loos bij hoor, maar dat zet ik niet op insta 😅
Ik heb thuis ook weleens mn bh uit maar idd geen haar op mn hoofd die er aan denkt om dan zo'n filmpje op ista te gooien. Mijn man zou dat ook niet waarderen. Wel dat ik bh loos ben, niet dat ik het met de hele wereld deel🤣
pi_221298114
Overigens vond ik het filmpje vanmiddag van Annemarie waarin ze laat zien welk topje ze (overigens óók zonder beha) in de kerk aan had ook heel bevreemdend. En dan dat rare lachje wat ze altijd doet als ze zichzelf filmt.
pi_221298305
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:

Meerdere geven aan dat een rode jurk aantrekken op een bruiloft eigenlijk niet kan en stellen andere mogelijkheden voor. Ik vind dat ze behoorlijk bitchy reageert op deze reacties.
Ik vind naar reacties echt helemaal niet bitchie?
pi_221298367
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:55 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]
Ja kans op bacteriegroei is vrij groot als je rijst opwarmt wat al een flinke tijd warm/lauw is geweest en daarna teruggekoeld.
Ik warm het ook altijd op. Nooit geen last van gehad. Maar AM laat wel vaker eten uren staan op de eettafel. Jim zal het mogelijk ook niet direct hebben opgeruimd, het was warm. Dan kan het hard gaan.
pi_221298378
Sorry als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot, maar ik heb sowieso moeite met volwassen vrouwen met een obsessie voor 'leuke' pyjama's. Daar trek je als man toch ook van naar binnen.
pi_221298546
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:29 schreef MwKomkommer het volgende:
Sorry als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot, maar ik heb sowieso moeite met volwassen vrouwen met een obsessie voor 'leuke' pyjama's. Daar trek je als man toch ook van naar binnen.
Jij hebt het over volwassen vrouwen😉
pi_221298568
Ik vind trouwens Pascal haar situatie vooral echt vreselijk.

Wat een kloteziekte is anorexia toch ook. :{

Arme ouders. En ook arme Pascal, want heel die anorexia heeft haar totaal in zijn macht. Zo jammer, want het was een prachtige meid en volgens mij had ze ook best wel een goed stel hersenen. ;(

Zo jammer want die had zo'n leuk leven kunnen hebben zonder die kloteziekte.

Maar ik denk dat zij niet meer te helpen is en daardoor de medicatie die ze krijgt ook daardoor kan krijgen.

Triest... dat is echt wachten op slecht nieuws. ;(
pi_221298643
AM is niet bang om de goden te verzoeken zo vaak als ze het heeft over leven en dood van haar kinderen. Ik ben iets bijgeloviger/voorzichtiger in dat opzicht. #jinxen
pi_221298737
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef AnnArt het volgende:
AM is niet bang om de goden te verzoeken zo vaak als ze het heeft over leven en dood van haar kinderen. Ik ben iets bijgeloviger/voorzichtiger in dat opzicht. #jinxen
Zij is zo enorm gefocust op Jim en hem veilig mee naar huis krijgen en sowieso heel naar IJsland krijgen, dat ze voor het gemak maar vergeet dat zij zelf het grootste gevaar loopt.

Laten we even terug denken aan het paardrijritje op Kos "I am okay, I am okay, I am okay". Die doodsangst is haar stem en de geschrokken gids.

Zou me niks verbazen als ze niet alles mee mag rijden daar. En daar uiteraard een smoes voor verzint.
pi_221298831
Juud is back met blauw vinkje. Noodgedwongen gekocht want ze moet de Estevant samenwerking delen. En ze is vast bang weer eraf gegooid te worden.

Arme Juud, zal ze dit financiële verlies ooit te boven komen?
pi_221299037
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef AnnArt het volgende:
Vind het vooral bijzonder dat ze er vooral vanuit gaat dat als iemand met de gipsvlucht naar huis moet dat het Jim is.. terwijl zijzelf onzeker en slecht getraind op dat ding zit
pi_221299269
Judith is terug en Bob heeft zijn pr verbroken. Alles is weer zoals het was.
pi_221299329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:09 schreef Snaky het volgende:
Jep en ook dat hij wel 2 puzzels maakt uit een puzzelboek voor 8+.
Zodat we niet vergeten dat hij toch echt ( wat is het 8 maanden ongeveer) voorloopt.

Mens, zeg toch gewoon dat je kind af en toe heerlijk een puzzeltje maakt en een leuke atletiekwedstrijd heeft gehad.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  vrijdag 10 juli 2026 @ 23:19:47 #277
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221299334
quote:
Pyjama's.....wat zijn dat? 🤣
pi_221299347
Misschien laat Sanneke ons zo wel weten dat ze een airco hebben aangeschaft 😱😱😱
pi_221299381
Ben benieuwd... judith doet nog steeds een "ik snap er niets van"
Benieuwd of ze vandaag of morgen weer een financiële reclame maakt.. 🤔
Ik denk dat ze het prima weet en eerst op vakantie gaat voor ze weer iets in die richting post..
pi_221299437
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:

Zij reageert vaak zo onvriendelijk vind ik
  vrijdag 10 juli 2026 @ 23:30:42 #281
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221299446
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ben benieuwd... judith doet nog steeds een "ik snap er niets van"
Benieuwd of ze vandaag of morgen weer een financiële reclame maakt.. 🤔
Ik denk dat ze het prima weet en eerst op vakantie gaat voor ze weer iets in die richting post..
Ze is van mening dat ze dat mag omdat anderen dat ook mogen volgens haar.
pi_221299455
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:49 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Volgens mij hebben zijn schoentjes ook niet echt een flexibele zool, wat wel nodig is als ze net beginnen met lopen
pi_221299468
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:16 schreef Shuri het volgende:
Overigens vond ik het filmpje vanmiddag van Annemarie waarin ze laat zien welk topje ze (overigens óók zonder beha) in de kerk aan had ook heel bevreemdend. En dan dat rare lachje wat ze altijd doet als ze zichzelf filmt.
Ze is gewoon heel erg met zichzelf ingenomen.
pi_221299502
De pyjama van Sanneke houd trouwens ook een maatje groter gemogen.
pi_221299535
quote:
Ben benieuwd wanneer ze weer linkjes deelt
pi_221299545
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:30 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zij reageert vaak zo onvriendelijk vind ik
Ik volg haar niet, nu even gegluurd. Maar ze reageert hier normaal toch? Op die ene dame misschien wat gevatter. Maar als ik zou vragen schoen of riem a of b en iemand reageert met heel die jurk niet zou ik denk ik ook zo kunnen reageren. Ik wist ook niet dat rood niet zou kunnen op een bruiloft.
pi_221299550
Gatverdamme, AM gooit haar tip van lakens in de wc hangen als er gespuugd is er ook weer eens in. Echt zo goor
pi_221299554
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:48 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik volg haar niet, nu even gegluurd. Maar ze reageert hier normaal toch? Op die ene dame misschien wat gevatter. Maar als ik zou vragen schoen of riem a of b en iemand reageert met heel die jurk niet zou ik denk ik ook zo kunnen reageren. Ik wist ook niet dat rood niet zou kunnen op een bruiloft.
Het is bij haar vaak meer ene soort van ondertoontje wat onvriendelijk overkomt
pi_221299563
Iniedergeval is de verzekering voor Jim zijn terugreis met botbreuken geregeld. Wat een fijn idee.
pi_221299600
Omg, die pyjama van Sanneke! Doe dat gewoon niet! Met zo'n filmpje erbij klikt toch niemand op de link?
Het lijkt alsof M veel gewicht/hele slechte schoenen aan z'n voetjes heeft.

Als je AM mag geloven is Jim de afgelopen maand 2x bij de dood weggehaald. 1x motorongeluk met een schram en nu diaree. Als dat maar goedkomt!
pi_221299621
quote:
Ja ze draagt een of andere kinder pyjama ook. Alsof je als man naast een 3-jarige ligt
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221299647
Maximaal janken weer bij Mcw
pi_221299667
Am is gewoon al aan het voorsorteren dat ze niet alles gaat doen in IJsland met die buikgriep aanstellerij.

Ik zou het vooral heel zuur vinden voor de andere deelnemers die misschien wel hard geoefend en gespaard hebben voor deze reis en dan opgescheept zitten met die angsthaas
pi_221299698
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Het is bij haar vaak meer ene soort van ondertoontje wat onvriendelijk overkomt
Dat dus. Een bepaalde arrogantie en betweterigheid. Zoals zo velen hebben als influencer. Terwijl alles in haar onzekerheid schreeuwt maar zich ineens groter gaat voelen door haar (gekochte?) volgers.
pi_221299708
DBM haar handdoeken verhaal klopt niet, of ze heeft allemaal verschillende kleuren handdoeken gekocht!
Ze zou toch alles weggooien, op de grond liggen allemaal gekleurde oude handdoeken.. maar ze gooit altijd alles weg 🤡🤡🤡
pi_221299883
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Als ik zelf Chinees maak warm ik het ook op, maar nooit als het van de Chinees is. Heeft met bepaalde ingrediënten te maken, had ik begrepen, dat je die niet opnieuw op moet warmen. 🤷🏼‍♀️
Nog nooit geen last van gehad en warmde het ook gewoon op.
pi_221299884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vind het vooral bijzonder dat ze er vooral vanuit gaat dat als iemand met de gipsvlucht naar huis moet dat het Jim is.. terwijl zijzelf onzeker en slecht getraind op dat ding zit
Ik vind het niet kunnen hoe ze over Jim praat, probeer eerst een zelf zonder haarscheuren er van af te komen
pi_221299890
quote:
Meteen weer dat gedweep. Straks op vakantie ook!
pi_221299896
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Joh doen we altijd. Chinees is toch gemaakt om twee dagen van te eten. 😂 Boeiend.
pi_221299905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gatverdamme, AM gooit haar tip van lakens in de wc hangen als er gespuugd is er ook weer eens in. Echt zo goor
Gatver zeg. Bedoelt ze nou dat als er op de lakens is gespuugd en je ze dan in de toiletpot stopt?😯

En als volwassene spuug je toch nuet meer in je bed. Desnoods een emmer als je het toilet niet redt.

Ook weer zo onnodig ingewikkeld allemaal dit.

Screenshots van appwisselingen met je volwassen kotsende zoon. Tig keer een foto van jezelf op een motor.

Waar is die organisatie te vinden online waar ze naar toe gaan? Ben wel benieuwd op wat voor motoren ze rijden daar en wat voor ritten het zijn.

Dus nog een week wachten voor ze gaat. Hebben we dus weken en weken aan voorbereidingen gezien en na deze trip zien we jaren en jaren dezelfde foto's en filmpjes nog.
pi_221299930
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 00:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
Maximaal janken weer bij Mcw
Echt zo vermoeiend die vrouw. Kan zij nou nooit eens normaal doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')