Dit vooral waarom zou je zo iets showen? Nee tuurlijk slaap je niet met je bh aan... maar als je reclame wilt maken mag je best voor het plaatje beetje sjoemelenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom zet Sanneke zichzelf zo op insta? Als je dan echt je pyjama wilt laten zien kan je er toch wel even een bh onder doen?
Of is dit een open sollicitatie als schoonmaakster bij Capfun?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:48 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm is uit op een samenwerking met capfun?
Lijkt me niet als je niet eens de vol geboekte dagen kan volhouden op het park...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:48 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm is uit op een samenwerking met capfun?
Ze neemt het gewoon super letterlijk. kan zij ook niks aan doenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:33 schreef summer2bird het volgende:
Ff gekeken en Sanneke is full on display inderdaad
Zou ze dat niet gezien hebben voor ze dat post of is dat normaal bij haar?
Wat zal Dion daar nu van vinden? Of is hij blij dat er extra op dr linkjes worden geklikt = extra inkomsten?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit vooral waarom zou je zo iets showen? Nee tuurlijk slaap je niet met je bh aan... maar als je reclame wilt maken mag je best voor het plaatje beetje sjoemelen
Ik denk dat zij geen aanspraak op spoed kan maken gezien de geschiedenis. Zie nu dat ze aan de morfinepleisters zit. Volgens haar vanwege de pijn, maar uit ervaring weet ik dat daarmee vaak het einde wordt ingezet. Zoals ZombieQueen het ook uitlegt, palliatieve zorgquote:
Vechten, elke dag!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:08 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tatiana lekker op vakantie? Wat een zwaar leven in de schuldsanering komt natuurlijk door het harde werken
Ja. Ze is gewoon te ver heen helaas.. heel tragischquote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:52 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Het zal ook om veiligheid gaan. Bij haar gewicht kunnen ernstige complicaties ontstaan en die medische zorg kan een kliniek vaak niet geven. En kan dan die Verantwoordelijkheid niet dragen.
Daarnaast kan ernstige ondervoeding ( zoals bij Pascal) het denken, emoties en concentreren ernstig beïnvloeden. Therapie heeft dan geen zin.
Toen ze pas in dit huis woonden kocht ze een bh. Vertelde ze toen niet dat ze jaren geen bh had gedragen? Voor hem dus een bekend beeld.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat zal Dion daar nu van vinden? Of is hij blij dat er extra op dr linkjes worden geklikt = extra inkomsten?
En sjansen ook! En high fives geven!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef IlseMarije het volgende:
Waarom doet Sanneke net alsof het jochie al kan lopen, laat hem lekker in huis en in de tuin een beetje leren lopen op zn blote voetjes ipv telkens te doen alsof hij al kan lopen.
En alweer lekker uit eten geweest. Zozo ze vinden elkaar helemaal terug na de crisis van vorige week!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En sjansen ook! En high fives geven!
Zijn loopje vind ik een niet typisch loopje bij kindjes die net leren lopen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef IlseMarije het volgende:
Waarom doet Sanneke net alsof het jochie al kan lopen, laat hem lekker in huis en in de tuin een beetje leren lopen op zn blote voetjes ipv telkens te doen alsof hij al kan lopen.
quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Kaatje35 het volgende:
M werd wel helemaal enthousiast in de AH, dat herkende hij duidelijk. Ze gaat nu steeds op pad als Dion thuis is, alleen durft ze niet. Ben benieuwd of ze durft als hij kan lopen.. dan is het waarschijnlijk ook te vermoeiend, achter hem aanrennen kan ze in iedergeval niet.
Het pyjama filmpje ziet er niet uit. Nog een knipoog toe. Bbrr.
Gelukkig kon ze wel op de fiets J naar scouting brengen en daarna met mevrouw banaan voet (?) een ijsje eten.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:31 schreef Johanna38 het volgende:
En gelukkig mocht Sjoerd mee. En depapavan. En AM heeft diarree. Hetiswa
Dit dacht ik ook. Ik dacht letterlijk: wat voor publiek wil je hiermee trekken? Vind het ook een beetje viezig ofzo, kan het niet helemaal uitleggen, misschien ook niet precies het juiste woord ervoor...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Dit vooral waarom zou je zo iets showen? Nee tuurlijk slaap je niet met je bh aan... maar als je reclame wilt maken mag je best voor het plaatje beetje sjoemelen
Ik vermoed ivm oa doorlig plekken of te wel; Decubites. Ik zag nl laatst dat ze behoorlijke wonden had op haar ellebogen (wel netjes afgedekt hoor) ellebogen, hakken en stuitje zijn daar zeer gevoelig voor. En als je zoals haar geen vet meer hebt, en enkel botten met wat spierweefsel (ja minimaal, maar om rechtop te blijven heb je die wel nodig, dus heeft ze nog iets) dan zal je die nonstop hebben.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Pascal krijgt morfinepleisters tegen de pijn schrijft ze. Wat voor pijn is dat dan vraag ik me af. Als ik dit niet mag posten omdat het speculatief oid is hoor ik het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |