abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221296598
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:26 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom zet Sanneke zichzelf zo op insta? Als je dan echt je pyjama wilt laten zien kan je er toch wel even een bh onder doen?
Dit vooral 🫪 waarom zou je zo iets showen? Nee tuurlijk slaap je niet met je bh aan... maar als je reclame wilt maken mag je best voor het plaatje beetje sjoemelen
pi_221296603
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:48 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm is uit op een samenwerking met capfun?
Of is dit een open sollicitatie als schoonmaakster bij Capfun?
pi_221296644
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:48 schreef Overrozen14 het volgende:
Dbm is uit op een samenwerking met capfun?
Lijkt me niet als je niet eens de vol geboekte dagen kan volhouden op het park...
pi_221296743
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:33 schreef summer2bird het volgende:
Ff gekeken en Sanneke is full on display inderdaad _O-
Zou ze dat niet gezien hebben voor ze dat post of is dat normaal bij haar?
Ze neemt het gewoon super letterlijk. kan zij ook niks aan doen
pi_221296744
Tatiana lekker op vakantie? Wat een zwaar leven in de schuldsanering komt natuurlijk door het harde werken
pi_221296822
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit vooral 🫪 waarom zou je zo iets showen? Nee tuurlijk slaap je niet met je bh aan... maar als je reclame wilt maken mag je best voor het plaatje beetje sjoemelen
Wat zal Dion daar nu van vinden? Of is hij blij dat er extra op dr linkjes worden geklikt = extra inkomsten?
pi_221296857
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:20 schreef Beppie12345 het volgende:

[..]
Lijkt mij toch spoed dus waarom.
Ik denk dat zij geen aanspraak op spoed kan maken gezien de geschiedenis. Zie nu dat ze aan de morfinepleisters zit. Volgens haar vanwege de pijn, maar uit ervaring weet ik dat daarmee vaak het einde wordt ingezet. Zoals ZombieQueen het ook uitlegt, palliatieve zorg

[ Bericht 3% gewijzigd door JaneDoe op 10-07-2026 21:20:48 ]
pi_221296898
Am deelt een, hele leuke, foto van hoe het bij het concert is. Waarbij ze expliciet moet benoemen dat het jammer is dat Jim niet mee kan. Om gelijk daarna een oude reel van zichzelf te delen!

Alles draait om haar....
pi_221296932
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:08 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Tatiana lekker op vakantie? Wat een zwaar leven in de schuldsanering komt natuurlijk door het harde werken
Vechten, elke dag!
I can't help it, if I'm lucky
pi_221296939
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:52 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Het zal ook om veiligheid gaan. Bij haar gewicht kunnen ernstige complicaties ontstaan en die medische zorg kan een kliniek vaak niet geven. En kan dan die Verantwoordelijkheid niet dragen.
Daarnaast kan ernstige ondervoeding ( zoals bij Pascal) het denken, emoties en concentreren ernstig beïnvloeden. Therapie heeft dan geen zin.
Ja. Ze is gewoon te ver heen helaas.. heel tragisch
I can't help it, if I'm lucky
pi_221296976
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:12 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Wat zal Dion daar nu van vinden? Of is hij blij dat er extra op dr linkjes worden geklikt = extra inkomsten?
Toen ze pas in dit huis woonden kocht ze een bh. Vertelde ze toen niet dat ze jaren geen bh had gedragen? Voor hem dus een bekend beeld.
pi_221297025
Waarom doet Sanneke net alsof het jochie al kan lopen, laat hem lekker in huis en in de tuin een beetje leren lopen op zn blote voetjes ipv telkens te doen alsof hij al kan lopen.
pi_221297039
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef IlseMarije het volgende:
Waarom doet Sanneke net alsof het jochie al kan lopen, laat hem lekker in huis en in de tuin een beetje leren lopen op zn blote voetjes ipv telkens te doen alsof hij al kan lopen.
En sjansen ook! En high fives geven!
pi_221297115
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:23 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En sjansen ook! En high fives geven!
En alweer lekker uit eten geweest. Zozo ze vinden elkaar helemaal terug na de crisis van vorige week!
pi_221297124
Sanneke na het pyjama filmpje uit eten.... zoveel vragen nu.. heeft ze dus voor het filmpje de dames los gegooid om het ultieme slaap filmpje te maken om ze daarna weer gevangen te zetten en kleding aan te doen voor een smikkelberen uitje? Of zijn ze vrij en is ze in pj's uit eten? 🤔🤷
pi_221297211
Of het filmpje is eerder gemaakt 😉
pi_221297311
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:22 schreef IlseMarije het volgende:
Zijn loopje vind ik een niet typisch loopje bij kindjes die net leren lopen.
pi_221297333
PuurLeonie wilt ook alleen maar ja-knikkers op haar account hebben.

Meerdere geven aan dat een rode jurk aantrekken op een bruiloft eigenlijk niet kan en stellen andere mogelijkheden voor. Ik vind dat ze behoorlijk bitchy reageert op deze reacties.
pi_221297406
M werd wel helemaal enthousiast in de AH, dat herkende hij duidelijk.

Het pyjama filmpje ziet er niet uit. Nog een knipoog toe. Bbrr.
pi_221297447
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Kaatje35 het volgende:
M werd wel helemaal enthousiast in de AH, dat herkende hij duidelijk. Ze gaat nu steeds op pad als Dion thuis is, alleen durft ze niet. Ben benieuwd of ze durft als hij kan lopen.. dan is het waarschijnlijk ook te vermoeiend, achter hem aanrennen kan ze in iedergeval niet.

Het pyjama filmpje ziet er niet uit. Nog een knipoog toe. Bbrr.
pi_221297454
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:31 schreef Johanna38 het volgende:

En gelukkig mocht Sjoerd mee. En depapavan. En AM heeft diarree. Hetiswa
Gelukkig kon ze wel op de fiets J naar scouting brengen en daarna met mevrouw banaan voet (?) een ijsje eten.
pi_221297482
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:58 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dit dacht ik ook. Ik dacht letterlijk: wat voor publiek wil je hiermee trekken? Vind het ook een beetje viezig ofzo, kan het niet helemaal uitleggen, misschien ook niet precies het juiste woord ervoor... :@
Maar zo onnodig. Trek even gewoon een bh aan om het te laten zien.

Sorry als ik hiermee iemand tegen het verkeerde been trap, overigens. Vind het niet bij iedereen zo ogen maar die tepels full on display vind ik gewoon heel raar, vooral omdat Sanneke wel eens heeft gezegd vieze DM's van mannen te krijgen.
pi_221297628
Wanneer vertrekt AM nu eens naar Ijsland?! Al weken en weken en weken hoor je continu dat ze met haar voorbereidingen bezig is voor Ijsland waardoor ik elke week denk dat ze eind van de week vertrekt.

Wat is die vrouw toch moeilijk met alles.
pi_221297661
Het verslag van de depappavan is ook wel bijzonder . Net een kind dat een avondje weg mag , althans die vibes krijg ik erbij als ik het zie .
pi_221297672
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Pascal krijgt morfinepleisters tegen de pijn schrijft ze. Wat voor pijn is dat dan vraag ik me af. Als ik dit niet mag posten omdat het speculatief oid is hoor ik het wel. :@
Ik vermoed ivm oa doorlig plekken of te wel; Decubites. Ik zag nl laatst dat ze behoorlijke wonden had op haar ellebogen (wel netjes afgedekt hoor) ellebogen, hakken en stuitje zijn daar zeer gevoelig voor. En als je zoals haar geen vet meer hebt, en enkel botten met wat spierweefsel (ja minimaal, maar om rechtop te blijven heb je die wel nodig, dus heeft ze nog iets) dan zal je die nonstop hebben.

Ik heb een goede vetlaag om op te zitten en liggen. Maar als je die niet hebt, dan lijkt alles me ook gewoon pijn doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')