Voor alles is een markt, dus ook vast voor vrouwen van 50 op klompen met een norse snuit😊quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:15 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Ehm...nou.....dan moet ze eerst een andere kop kopen. Eentje die zachtheid uitstraalt.
Dan was jij gelukkig op de juiste plek, net als ik, ik haat wespen, vind het van die geniepigerds.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Klopt! Verbaasd me ergens wel want ben ook allergisch en dus erg oplettend of ik ze zie maar heb er eigenlijk nog weinig gezien 🤷 (vind ik overigens ook helemaal niet erg hoor 👍 )
Ja AM heeft toch al heel vaak laten zien geen gevoel te hebben voor wat gepaste kledij is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moet ineens weer denken aan een onverwachts kerk bezoek op vakantie en mijn man die voor we naar binnen gingen zijn metal shirt binnenstebuiten aan trok omdat het niet echt een gepast shirt was... maar dat was onverwacht (oeh kijk mooie kerk.. oeh je kan erin.. zullen we?)
Annemarie en Maarten gaan op slippers en klompen en ongepast topje bewust naar die kerk.. bijzonder
Haha ja, een niche markt dan welquote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:59 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Voor alles is een markt, dus ook vast voor vrouwen van 50 op klompen met een norse snuit😊
Kijkt ze dat niet onder het eten? 😂quote:Op vrijdag 10 juli 2026 13:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Goed van Sanneke dat ze haar focus ook nog op iets anders legt en niet alleen op eten. Oke, oké, de bongenoten is misschien niet iets waarop je zou hopen maar ze moet ergens beginnen.
Dat zij nog leeft en het huis uit kan komen. Wat ziet ze eruit en wat is ze ziek. Heel triest en waarom duurt het zolang tot de opname en lijkt het steeds uitgesteld te worden? Ik snap er niks vanquote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:48 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Pascal plaatst nog even een filmpje puur voor de reacties.
Op vakantie bezoek ik graag kerkjes, ik houd altijd rekening met mijn kleding als we dan een dagje weggaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:50 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moet ineens weer denken aan een onverwachts kerk bezoek op vakantie en mijn man die voor we naar binnen gingen zijn metal shirt binnenstebuiten aan trok omdat het niet echt een gepast shirt was... maar dat was onverwacht (oeh kijk mooie kerk.. oeh je kan erin.. zullen we?)
Annemarie en Maarten gaan op slippers en klompen en ongepast topje bewust naar die kerk.. bijzonder
Zij dus.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 11:29 schreef Keesie123 het volgende:
Ik zag het trouwens onder het verhaal van die Celine die met Estivant ging en heel decadent ook nog even een huisje erbij huurde waar haar moeder een week ging zitten oppassen. Leuk voor haar hoor maar dan heb je toch ook een raar beeld van de wereld, wie heeft er nou zoveel geld over en een moeder die het maar oké vindt om een hele week met een baby in een airco te bivakkeren. Heb de podcast niet geluisterd trouwens dus weet niet of ze nou echt net gedaan heeft alsof haar moeder er opeens was. Zou sowieso dom zijn want wellicht zijn er volgers mee.
Ik heb nu beeld van Sanneke en Peppi in de slaapkamer 🫣quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De vraag is: is er iets waarbij Sanneke niet eet?
Uberhaupt een pyama in de zomer 😅quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:45 schreef Inazan het volgende:
Nog even over die pyjama, zoveel vragen ? Wat als hij er uit groeit, maatje groter nodig heeft, dan weer dezelfde pyjama, hoelang kan dat doorgaan ? Tot z’n 18e ? 36e ? Of 65e ? Hoe dan ?? Totaal geflipt of geflapt ….
Lekker een vleesje bakken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:15 schreef poohenzo het volgende:
nog meer fluflu content die perfect past bij de topic titel: LotteB op de camping met bonYouri......verschrikkelijk
Huisvrouwen is een aparte categorie.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:59 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Voor alles is een markt, dus ook vast voor vrouwen van 50 op klompen met een norse snuit😊
Ze hebben allemaal autisme dan heb je dat 😆quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:21 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Uberhaupt een pyama in de zomer 😅
Er is totaal geen verschilquote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:46 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Sanneke speculeert er lekkerop los wat betreft de bondgenoten. Geeft mijns inziens helemaal niks, maar owee als er op dit forum of ergens anders over influencers gespeculeerd wordt. Dan heb je de poppen aan het dansen, want dan is het haat en dat mag niet. Leg mij maar uit wat het verschil is. Ze kiezen er allebei voor om in de (social) media te komen. En dan mag je wel iets zeggen als het op tv is, maar als het op de socials is niet?
Haha precies dit! Am haar interesse ligt totaal niet bij dit soort dingen. Je kan toch niet anders dan de conclusie trekken dat ze ervoor betaald krijgen?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 14:01 schreef Lodelie het volgende:
Am en Maarten die is iets cultureels doen op haar "werkdag".
Volledig uit haar eigen interesse.
Hm hm
Ik vraag me bij haar af of ze het echt niet snapt of dat het gewoon ragebait is zodat ze aandacht krijgt. Ook met dat kleine fietsje van L, komt zo vaak in beeld dat ik echt denk dat ze het doet om reacties uit te lokken.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:06 schreef Tarantelle het volgende:
Demammavan: hoe verzin je het om in zo'n topje en zonder bh een kerk te gaan bezoeken? En je hebt een man die daar ook niets over zegt?
Annemarie is af en toe behoorlijk onaangepast en wereldvreemd. Maar dat zal ze wel een prettige eigenschap van zichzelf vinden.
En Maarten mag op zijn vrije dag mee naar het werk van zijn vrouw. Wat fijn toch weer. Annemarie is maar druk met haar betaalde Delft-promotie. Alleen zo jammer dat ze nergens meldt dat het een samenwerking is. En dat voor iemand die pretendeert volledig op de hoogte te zijn van alle regels.
En waarom zet je "familie" in je agenda als je daar "gezin" mee bedoelt? Het is nou niet dat Annemarie een rijk familieleven leidt...
En staat AM filmend in de deuropening, als een viswijf te roepen waar J de knuffel van L moet vastknopen op het playmobielfietsje.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 09:27 schreef Weerikier het volgende:
Die zogenaamde werkdag van AM op vrijdag. 😂 Dat is toch gewoon precies hetzelfde als alle andere dagen? Alleen brengt Maarten de kinderen naar school. Zij gaat dan een uurtje of zo achter de computer zitten en wat administratie doen die andere mensen gewoon tussendoor doen zoals belastingaangifte. En dan gaat ze koffie drinken of zoals vandaag naar Delft met Maarten en op een terrasje koffie drinken.
Hoe kan je dan met droge ogen zeggen; vandaag is mijn laatste werkdag. Dit zijn toch geen werkdagen? Alle dagen zijn eigenlijk haar werkdagen want haar "werk" is filmend achter haar kinderen aanlopen en online zeuren.
Die zijn er allemaal dankzij AM 😂quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:04 schreef brilduiker1973 het volgende:
Ik vraag me dan: heeft Delft deze promotie nodig vd beroemde AM? Dat bootcamp snap ik dan wel .
Ik woon er zelf maar het is druk in de stad met toeristen.
Misschien zijn ze al op vakantie.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie is wel stil de laatste tijd 👀
En AI schrijvers bestseller auteurs?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:43 schreef MonaB het volgende:
[..]
Huisvrouwen is een aparte categorie.(Naar het schijnt.)
Cultuur en fam Geerts gaan idd niet echt samen🤣🤣quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:07 schreef Geertje_G het volgende:
[..]
Haha precies dit! Am haar interesse ligt totaal niet bij dit soort dingen. Je kan toch niet anders dan de conclusie trekken dat ze ervoor betaald krijgen?
Bizar hè! Snap er echt niets van, je kan als man zijnde toch een wasje draaien.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:03 schreef papierentas het volgende:
Die bergen wasgoed bij DBM, hoe krijgen ze het daar elke keer voorelkaar dan. En dan ook nog een berg van dat derde kind van haar, hij kan niet zelf tussendoor even een was draaien? 30x omgekleed afgelopen 3,5 dag, mijn hemel.
Dat laatste is 100% zeker. Doet ze express. Mens is echt niet goed.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:29 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ik vraag me bij haar af of ze het echt niet snapt of dat het gewoon ragebait is zodat ze aandacht krijgt. Ook met dat kleine fietsje van L, komt zo vaak in beeld dat ik echt denk dat ze het doet om reacties uit te lokken.
Lijkt mij toch spoed dus waarom.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:16 schreef Loveischocolala het volgende:
Vraag me af waarom opname van pascal uit gesteld blijft
Dat snapt ze uitstekend 😉quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:29 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ik vraag me bij haar af of ze het echt niet snapt of dat het gewoon ragebait is zodat ze aandacht krijgt. Ook met dat kleine fietsje van L, komt zo vaak in beeld dat ik echt denk dat ze het doet om reacties uit te lokken.
En dat maakt haar ook zo'n bloedirritant persoon.quote:
Wilde precies hetzelfde zeggen! Maarja, we zijn bij haar ook wel gewend dat het altijd maar één kant opgaat, want vanuit haar is dat toch echt altijd anders!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 15:46 schreef Dikkiedik1966 het volgende:
Sanneke speculeert er lekkerop los wat betreft de bondgenoten. Geeft mijns inziens helemaal niks, maar owee als er op dit forum of ergens anders over influencers gespeculeerd wordt. Dan heb je de poppen aan het dansen, want dan is het haat en dat mag niet. Leg mij maar uit wat het verschil is. Ze kiezen er allebei voor om in de (social) media te komen. En dan mag je wel iets zeggen als het op tv is, maar als het op de socials is niet?
Ze heeft wimpers laten zetten ofzo begrijp ik uit haar laatste storie met dat oog in beeldquote:Op vrijdag 10 juli 2026 17:27 schreef Muisjeruisje het volgende:
Debbie is wel stil de laatste tijd 👀
Ik vergeet dus nooit dat het hier heel vaak over de haren van L ging, die hingen altijd in dr gezicht, ze kon niet eens fatsoenlijk kijken. Als ze ging eten hingen ze voor haar mond enz.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 16:29 schreef Lotteh het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee maar ik kan me voorstellen dat elke beweging en aanraking pijn doet. Er zit totaal geen beschermende laag om haar spieren en botten. Er schrijft hier iemand mee die altijd goede uitleg geeft, misschien weet zij (zij = aanname) het.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Pascal krijgt morfinepleisters tegen de pijn schrijft ze. Wat voor pijn is dat dan vraag ik me af. Als ik dit niet mag posten omdat het speculatief oid is hoor ik het wel.
Ik blijf het altijd een beetje raar vinden dat zij aan de ene kant zo bezig is met haar uiterlijk (nagels, fillers, wimpers) en aan de andere kant zichzelf zo laat verslonzen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze heeft wimpers laten zetten ofzo begrijp ik uit haar laatste storie met dat oog in beeld
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |