abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221291774
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 07:16 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Vind ik ook het fijnste, je houd het gewoon netjes bij, maar dan hoef je niet nog eens schoon te maken, daarbij vind ik het best gek dat ze daarom gewoon 1 dag eerder vertrekt, je betaald tenslotte voor een midweek.
Dat schoonmaken had ik altijd in een uur anderhalf uur klaar.
Stuurde de kinderen en man naar zwembad
Ik pakte de tassen en maakte schoon.
Daarna lekker uit eten en de volgende ochtend vertrek, hoef je alleen de badkamer en bed maar af te halen.
Zij doet gewoon moeilijk.
Nu ook weer met die pyjama, radeloos want het kind zijn lievelingspyjama is kapot, ze heeft er alles voor over.
Zo houd ze het toch zelf in stand.
Flip moet leren dat niet alles kan worden opgelost, zo kweek je toch ook paniek aanvallen, hij leert niet omgaan met gevoelens van teleurstelling.
pi_221291782
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:11 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
De sneeuwvlokgeneratie. Mede mogelijk gemaakt door het verdienmodel van influencen. Ik ga er zo slecht op. Net wat iemand anders vanmorgen zei: Het lijkt wel een trend om het gezinsleven zwaar te vinden en daar alleen maar over te klagen.

Ik kwam Kiki van Liempt tegen ( wel vooral TikTok)
Meid van 23, twee kindjes en samen met haar man 2 horecazaken. En ze doet er gewoon en geniet van het leven. Erkent wel dat het soms zwaar is, maar dan vooral de combinatie en dat snap ik. Kunnen die zielenpieten met drama verhalen die gelinkt worden aan gebruik van deo, helle fresh enz een hoop van leren
Nouja, nu is het wel zo dat iedereen wel een beetje een andere weerbaarheid, draagkracht en achtergrond heeft. Ik ben het wel met je eens dat DBM en Sanneke echt uitersten zijn hahaha, maar ik zou twee horecazaken en het gezinsleven ook zwaar vinden. Ik heb een demente vader, opgegroeid met psychisch zieke ouders en een heel klein vangnet - voor mij is het ouderschap soms ook best zwaar, ook al heb ik geen drukke baan. Niet lullen maar poetsen is wel heel zwart-wit.
pi_221291784
Hoe overduidelijk wil DBM een samenwerking met Capfun. Subtiel is anders
pi_221291835
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:38 schreef Lalaland79 het volgende:
Hoe overduidelijk wil DBM een samenwerking met Capfun. Subtiel is anders
Nou kan ze beter niet doen, ze vind het er zo mooi dat ze een dag eerder vertrekt🤣
pi_221291851
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:10 schreef Moppie1982 het volgende:
Jim buikgriep van te veel Chinees? 😆
Of van die forel 😋
pi_221291881
Hulde aan Capfun! Er waren geen wespen!
Ze hadden vast een bordje opgehangen: verboden voor wespen want er zijn hier drie sneeuwvlokjes aanwezig. 🫠

Oké, wespen allergie is kut weet ik.
pi_221291929
Judith heeft een blauw vinkje gekocht op insta 🫣 zou ze nu wel kunnen blijven?
pi_221291948
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:52 schreef Moedervan4kids het volgende:
Hulde aan Capfun! Er waren geen wespen!
Ze hadden vast een bordje opgehangen: verboden voor wespen want er zijn hier drie sneeuwvlokjes aanwezig. 🫠

Oké, wespen allergie is kut weet ik.
Er vliegen ook nog amper wespen en ze zoeken nu nog geen zoet. Maar haar hele tekst is gewoon van ChatGPT, met haar brand schoon en andere termen die ze zelf nooit zou gebruiken. Het was er kennelijk zo brand schoon, dat ze uren nodig had om de keet schoon te maken.

Maar wel een klacht, want er was tot laat herrie en kinderlawaai. Mens je zit op een camping en hebt vakantie. Onee zij lagen om half 8 in bed want zware nachten doorgehaald.
pi_221291962
Meeste wespen heb je in augustus 😬. Dus als ze nu veel last ervanhad gehad was dat knap geweest
pi_221291969
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:25 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Precies wat ik dacht toen ik dit voorbij zag komen. Vrij bizar dat ze direct maar ff een nieuwe wilt laten regelen. Die zie ik zelf nog wel naar die winkels rijden als niemand het voor haar doet. Echt absurd.
Nogal gebiedende wijs ook, met haar 'daar en daar is nog voorraad'. Joh, rij zelf naar Assen, je hebt toch niks te doen. En hoever is het nou helemaal, wel meerdere keren voor nutteloze knuffels naar Groningen op en neer, maar Assen is te ver voor haar lievelingetje?
pi_221292039
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:03 schreef Muisjeruisje het volgende:
Judith heeft een blauw vinkje gekocht op insta 🫣 zou ze nu wel kunnen blijven?
Zag ik gisteren ook maar ik twijfelde of ze dat niet al had.
pi_221292053
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:27 schreef Madelein84 het volgende:

[..]
Ik heb een kind met ASS en zou zoiets juist aangrijpen om te leren dat als iets kapot is het weg moet. Hier hebben we dat ook gehad met wisselen van winter en zomerjas en juist door dat duidelijk te ondertitelen worden zulke situaties voor je kind makkelijker/gewoner en train je je kind hierin

Had wel wat tips gehad anders, maar dan had ze me maar niet moeten blokkeren 🤣
Jamaar DBM is autistisch, niet haar kinderen. Die bewegen flexibel met al haar grillen mee.
pi_221292068
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, vriendje is uit zijn lievelings pyjama gescheurd en DBM is op zoek naar exact dezelfde wat vriendje is zo verdrietig. Misschien moet ze ze eens leren omgaan met teleurstellingen, maar het zal wel weer een ASS dingetje zijn wat ze graag wil benadrukken...
Zal wel komen door het vele wassen van haar
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221292077
Judith gaat morgen op vakantie met estivant. Sowieso; waarom zet je dat op IG? Fijn voor alle inbrekers (al is er bij Judith misschien weinig te halen). Maar… zal ze wel reclame kunnen maken? Stress vrees ik.

Ik zag het trouwens onder het verhaal van die Celine die met Estivant ging en heel decadent ook nog even een huisje erbij huurde waar haar moeder een week ging zitten oppassen. Leuk voor haar hoor maar dan heb je toch ook een raar beeld van de wereld, wie heeft er nou zoveel geld over en een moeder die het maar oké vindt om een hele week met een baby in een airco te bivakkeren. Heb de podcast niet geluisterd trouwens dus weet niet of ze nou echt net gedaan heeft alsof haar moeder er opeens was. Zou sowieso dom zijn want wellicht zijn er volgers mee.
pi_221292085
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, vriendje is uit zijn lievelings pyjama gescheurd en DBM is op zoek naar exact dezelfde wat vriendje is zo verdrietig. Misschien moet ze ze eens leren omgaan met teleurstellingen, maar het zal wel weer een ASS dingetje zijn wat ze graag wil benadrukken...
Mijn zoon heeft ook ass maar nooit gezeurd over kleding die weggegooid moest worden , hebben veel kinderen dat wel? Nooit geweten , weer wat geleerd
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221292107
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 09:28 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Zeker weten dat ze een volger heeft die dit voor haar haalt en opstuurt. En anders heeft ze morgen een ritje naar 1 van die steden.
Ik zou als ik haar was ook gelijk de pyjama in alle beschikbare maten kopen. Kan Flip de komende jaaaaaaren zn lievelings pyama aan. Kan ze hem een hoop verdriet/ trauma besparen👍
Ik ben van een generatie dat dingen pas weggegooid werden als ze kapot waren , heb er nog een trauma van dat ik vroeger jaren een gele nachtpon aan moest, was het eindelijk te klein kreeg ikdezelfde van mijn oudere zus nog een keer , weer jaren 😂😂
pi_221292119
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 10:37 schreef Riveressie1 het volgende:

[..]
Nouja, nu is het wel zo dat iedereen wel een beetje een andere weerbaarheid, draagkracht en achtergrond heeft. Ik ben het wel met je eens dat DBM en Sanneke echt uitersten zijn hahaha, maar ik zou twee horecazaken en het gezinsleven ook zwaar vinden. Ik heb een demente vader, opgegroeid met psychisch zieke ouders en een heel klein vangnet - voor mij is het ouderschap soms ook best zwaar, ook al heb ik geen drukke baan. Niet lullen maar poetsen is wel heel zwart-wit.
Ik kan me hier best in vinden en ik vind het ook fijn dit te lezen. Ik ben het eens wbt de vrouwen die hier genoemd worden, maar ik heb ook weinig draagkracht helaas en het lukt me (nog) maar niet om daar goed mee om te gaan.
pi_221292126
Zoon raakt vast in paniek omdat zijn moeder die scheur niet kan handelen. Wat een gestreste bende bij DBM.
pi_221292139
AM promoot een cafeetje. Ze is er nooit geweest. Ik vraag me af of zij dan het lef heeft om die serveerster te benaderen met een blabla-verhaal over honderdduuzend volgers...in ruil voor een kopje koffie (want je zult geld uitgeven voor een kopje koffie....de gruwel!) noem ik de naam van dit bedrijf.
Ik zie het die skeere hork doen.
pi_221292160
“Volgende keer wel een ander topje aantrekken,” aldus AM. Persoonlijk stoorde ik me meer aan het klompenklossend door de kerk banjeren, maar goed.

Hoe wereldvreemd ben je als je niet begrijpt dat je je in een kerk een béétje gepast kleedt? Of je nu gelovig bent of niet. Als je een moskee of boeddhistische tempel bezoekt, pas je je kleding daar ook op aan. Misschien volgende keer dus niet alleen een ander topje, maar ook de klompen thuislaten. En MG zijn campingslippers meteen erbij. Het is geen rocket science.
pi_221292171
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:30 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Mijn zoon heeft ook ass maar nooit gezeurd over kleding die weggegooid moest worden , hebben veel kinderen dat wel? Nooit geweten , weer wat geleerd
Hier ook 1 met een dubbele diagnose maar dit soort dingen nog nooit gehad hoor. Dit is puur de invloed van DBM.
pi_221292194
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:37 schreef AnnArt het volgende:
Zoon raakt vast in paniek omdat zijn moeder die scheur niet kan handelen. Wat een gestreste bende bij DBM.
Ik snap niet dat die hulpverleners daar nog niet hebben ingegrepen. Zij zorgt voor alle paniek en stress in dat huishouden. En ze draagt het over op de kinderen. Die vrouw heeft een grote spiegel nodig en iemand die zijn mond open durft te trekken bij haar.
pi_221292207
Pascal plaatst nog even een filmpje puur voor de reacties.
pi_221292215
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 11:29 schreef Keesie123 het volgende:
Judith gaat morgen op vakantie met estivant. Sowieso; waarom zet je dat op IG? Fijn voor alle inbrekers (al is er bij Judith misschien weinig te halen). Maar… zal ze wel reclame kunnen maken? Stress vrees ik.

Ik zag het trouwens onder het verhaal van die Celine die met Estivant ging en heel decadent ook nog even een huisje erbij huurde waar haar moeder een week ging zitten oppassen. Leuk voor haar hoor maar dan heb je toch ook een raar beeld van de wereld, wie heeft er nou zoveel geld over en een moeder die het maar oké vindt om een hele week met een baby in een airco te bivakkeren. Heb de podcast niet geluisterd trouwens dus weet niet of ze nou echt net gedaan heeft alsof haar moeder er opeens was. Zou sowieso dom zijn want wellicht zijn er volgers mee.
Ze had echt d'r moeder meegenomen toch?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221292237
Wacht! Zit AM nou haar “topje” te showen voor de mannelijke volgers 😂😂😂
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')