abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 10 juli 2026 @ 18:58:27 #201
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221295767
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:35 schreef Earring het volgende:

[..]
Ze heeft wimpers laten zetten ofzo begrijp ik uit haar laatste storie met dat oog in beeld
Eyeliner en lashlift staat er bij
pi_221295777
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:48 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik heb werkelijk geen idee maar ik kan me voorstellen dat elke beweging en aanraking pijn doet. Er zit totaal geen beschermende laag om haar spieren en botten. Er schrijft hier iemand mee die altijd goede uitleg geeft, misschien weet zij (zij = aanname) het.
Ja dit, zij zal echt niet comfortabel zijn qua pijn in deze toestand.

En wat de reden is van het lange wachten op de opname; dat houdt ze (bewust) vaag net zoals ze alles rondom de behandeling vaag houdt.
I can't help it, if I'm lucky
  vrijdag 10 juli 2026 @ 19:02:17 #203
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221295783
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

En wat de reden is van het lange wachten op de opname; dat houdt ze (bewust) vaag net zoals ze alles rondom de behandeling vaag houdt.
Alle organen werken amper dus geven pijn. En die opname wordt steeds uitgesteld omdat niemand hier nog iets mee wil/kan.
pi_221295791
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Pascal krijgt morfinepleisters tegen de pijn schrijft ze. Wat voor pijn is dat dan vraag ik me af. Als ik dit niet mag posten omdat het speculatief oid is hoor ik het wel. :@
Zitten kan erg pijnlijk zijn. Ik ken haar verder niet, maar kan ook nog zoiets als maagpijn en darmkrampen zijn. Haar afweer is ook ondervoed dus kan ook een ontsteking oid zijn.
pi_221295821
En AM is bewust tegendraads. Dat maakt haar idd zo bloedirritant. Want dat eigenwijze treft ook haar kinderen.
Maarja, anders zijn is haar stoere trademark.
pi_221295827
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:

[..]

Haar fysieke toestand is te slecht om opgenomen te worden.
Maar tegelijk heeft ze ook afspraken gemaakt met het ziekenhuis wbt behandelingen.
Dus uiteindelijk wordt de eetstoornis zo in stand gehouden.

Ze benoemt wanneer ze eventueel kan worden opgenomen, die datum verschuift steeds verder naar achter. Nergens benoemt dat ze opgenomen wil worden of dat het ook gaat gebeuren.
pi_221295844
Am probeert er zo snel wanhopig graag bij te horen.

Filmen hoe ze wegfietsen, flauwe grapjes maken, haar jongste opdringen aan de rest.

Ik zag in Julias's ogen irritatie toen ze om die oordopjes vroeg. En terecht, mens pak die oordopjes even ipv als een malloot te staan filmen.

En gaat ze DE REST van de kinderen naar scouting brengen.

Positief: leuk uitje voor Guus! En hij ging lekker op de fiets.
pi_221295850
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:16 schreef Loveischocolala het volgende:
Vraag me af waarom opname van pascal uit gesteld blijft
Mss gaan er anderen voor die niet eerder een behandeling of behandelingen zelf hebben afgebroken?
pi_221295872
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:58 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Eyeliner en lashlift staat er bij
Ja dat zag ik idd op de storie daarna ook. Meestal klik ik alles snel door
pi_221295913
Ik zag een onbekend jongensmanmens in de keuken van AM. Vriend van de uitwonende kinderen?
En idd, leuk voor G....op de fiets 😁
pi_221295946
quote:
Verkeerde quote

[..]
Ik heb enige basiskennis geneeskunde... Kan voor buikpijn of andere pijnklachten zijn, maar morfine vertraagd de darmwerking en kan voor verstopping zorgen. Met de problematiek van Pascal zullen ze hier terughoudend mee zijn denk ik.
En morfine wordt vaak ingezet met palliatieve zorg...
Morfine is dan geen onderdeel van een behandeling, alleen voor verlichting...
Maar ze kan ook 'gewoon' heel benauwd zijn...

[ Bericht 4% gewijzigd door ZombieQueen op 10-07-2026 19:34:44 ]
pi_221295947
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 19:23 schreef AnnArt het volgende:
Ik zag een onbekend jongensmanmens in de keuken van AM. Vriend van de uitwonende kinderen?
En idd, leuk voor G....op de fiets 😁
Volgens mij is dat een vriend van Sam
Maar gezellig dat ze met elkaar op stap zijn.
Zullen ze appen als ze richting huis komen zodat AM kan filmen op de oprit
pi_221295951
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:16 schreef Loveischocolala het volgende:
Vraag me af waarom opname van pascal uit gesteld blijft
Het kan natuurlijk ook dat ze met dit soort opmerkingen aandacht aan het trekken is. Of dat ze de “schuld” bij een ander neer wil leggen
pi_221295983
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 17:44 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Misschien zijn ze al op vakantie.
Ik zie het all, ze vergooit weer geld aan een lashlift en permanente eyeliner. Geld zat die meid
pi_221296095
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Pascal krijgt morfinepleisters tegen de pijn schrijft ze. Wat voor pijn is dat dan vraag ik me af. Als ik dit niet mag posten omdat het speculatief oid is hoor ik het wel. :@
De bijwerking is natuurlijk wel dat het de eetlust remt dus er moet een goede reden zijn om dit voor te schrijven in deze fase en het kan dus zijn dat het lichamelijk ongemak zo groot is dat deze pleisters nog de enige optie zijn om nog wat comfortabel gevoel te ervaren. Als je op haar insta kijkt, kun je teruglezen dat ze zelf in 2024 en in 2025 gestopt is met behandelingen waar ze voor op de wachtlijst stond. Ze was het niet eens met de gestelde behandeldoelen (beter gezegd: haar ES was het daar niet mee eens). Vervolgens is ze, zeker na de laatste behandelpoging, alleen maar achteruit gegaan. Ze schuift dit op de hulpverlening die te wensen over laat (oftewel niet doet wat haar ES wil en eist) en op haar trauma rondom de sonde en legt zoveel mogelijk buiten zichzelf. Haar gewicht is nu zo ernstig laag, en haar ES is zo sterk dat kans van slagen bij een nieuwe klinische behandeling heel klein is.

Er zijn dus allerlei gegronde redenen waarom ze niet in een behandelprogramma wordt toegelaten (en anderen die wel echt hulp willen wel worden toegelaten). Want je kan een topteam aan behandelaren hebben, een fantastisch programma, maar je zal het uiteindelijk zelf moeten doen. En die intrinsieke motivatie wordt natuurlijk verstoord door haar ES die roept dat ze hulp wil, maar stiekem best tevreden is met hoe ze er nu uit ziet. Dat zie je ook aan de foto's en filmpjes die ze van zichzelf en haar lichaam maakt. Daarnaast kan het ook zo zijn dat er een zorgplafond bereikt is bij de zorginstantie / zorgverzekeraar voor 1e halfjaar en ze daarom moet wachten tot 2e halfjaar. Hoe schrijnend ook, maar ik vrees dat zij bij het kleine percentage patiënten hoort die het uiteindelijk niet gaan redden. Tot nu toe is er nog geen behandelprogramma en behandelaar gevonden die bij haar en haar ES aansluit waardoor ze hulp en behandeling aanvaart. En dat is natuurlijk heel verdrietig. Zelfvernietiging...
pi_221296256
Pascal is terminaal, dus er zal comfortbeleid worden gevoerd.
Of het de eetlust remt of voor verstopping zorgt zal in dit stadium en met haar ziekte niet heel relevant zijn.

Zo triest.
pi_221296360
Het ongemak straalt er weer vanaf bij de pyjama story van Sanneke.
pi_221296364
Waarom zet Sanneke zichzelf zo op insta? Als je dan echt je pyjama wilt laten zien kan je er toch wel even een bh onder doen?
pi_221296386
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 20:10 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Pascal is terminaal, dus er zal comfortbeleid worden gevoerd.
Of het de eetlust remt of voor verstopping zorgt zal in dit stadium en met haar ziekte niet heel relevant zijn.

Zo triest.
Denk ik ook, denk ook niet dat die opname nog gaat gebeuren.

En met extreme anorexia heb je allerlei pijnen, al je kussens zijn als het ware weg dus zelfs met liggen voel je alles in je lijf.

Tis een verschrikkelijke ziekte.
Twiddel
pi_221296395
Goeie tieten hoor, Sanneke!🤓

En gelukkig mocht Sjoerd mee. En depapavan. En AM heeft diarree. Hetiswa
pi_221296396
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Het werd niet gewaardeerd, zei AM ook nog. Ik ben dan zo benieuwd wat er gezegd is tegen haar. Had ze dat nou maar gefilmd!
Zulk soort content ook delen zou mij wellicht weer doen besluiten haar te volgen;)
pi_221296409
Ff gekeken en Sanneke is full on display inderdaad _O-
Zou ze dat niet gezien hebben voor ze dat post of is dat normaal bij haar?
Twiddel
pi_221296416
Ze hangen lekker los bij Sanneke.
pi_221296529
Dbm is uit op een samenwerking met capfun?
pi_221296548
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 19:11 schreef proud_mami het volgende:

[..]
Mss gaan er anderen voor die niet eerder een behandeling of behandelingen zelf hebben afgebroken?
Het zal ook om veiligheid gaan. Bij haar gewicht kunnen ernstige complicaties ontstaan en die medische zorg kan een kliniek vaak niet geven. En kan dan die Verantwoordelijkheid niet dragen.
Daarnaast kan ernstige ondervoeding ( zoals bij Pascal) het denken, emoties en concentreren ernstig beïnvloeden. Therapie heeft dan geen zin.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')