Eyeliner en lashlift staat er bijquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:35 schreef Earring het volgende:
[..]
Ze heeft wimpers laten zetten ofzo begrijp ik uit haar laatste storie met dat oog in beeld
Ja dit, zij zal echt niet comfortabel zijn qua pijn in deze toestand.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:48 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik heb werkelijk geen idee maar ik kan me voorstellen dat elke beweging en aanraking pijn doet. Er zit totaal geen beschermende laag om haar spieren en botten. Er schrijft hier iemand mee die altijd goede uitleg geeft, misschien weet zij (zij = aanname) het.
Alle organen werken amper dus geven pijn. En die opname wordt steeds uitgesteld omdat niemand hier nog iets mee wil/kan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dit, zij zal echt niet comfortabel zijn qua pijn in deze toestand.
En wat de reden is van het lange wachten op de opname; dat houdt ze (bewust) vaag net zoals ze alles rondom de behandeling vaag houdt.
Zitten kan erg pijnlijk zijn. Ik ken haar verder niet, maar kan ook nog zoiets als maagpijn en darmkrampen zijn. Haar afweer is ook ondervoed dus kan ook een ontsteking oid zijn.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Pascal krijgt morfinepleisters tegen de pijn schrijft ze. Wat voor pijn is dat dan vraag ik me af. Als ik dit niet mag posten omdat het speculatief oid is hoor ik het wel.
Haar fysieke toestand is te slecht om opgenomen te worden.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dit, zij zal echt niet comfortabel zijn qua pijn in deze toestand.
En wat de reden is van het lange wachten op de opname; dat houdt ze (bewust) vaag net zoals ze alles rondom de behandeling vaag houdt.
Mss gaan er anderen voor die niet eerder een behandeling of behandelingen zelf hebben afgebroken?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:16 schreef Loveischocolala het volgende:
Vraag me af waarom opname van pascal uit gesteld blijft
Ja dat zag ik idd op de storie daarna ook. Meestal klik ik alles snel doorquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:58 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Eyeliner en lashlift staat er bij
Ik heb enige basiskennis geneeskunde... Kan voor buikpijn of andere pijnklachten zijn, maar morfine vertraagd de darmwerking en kan voor verstopping zorgen. Met de problematiek van Pascal zullen ze hier terughoudend mee zijn denk ik.quote:Verkeerde quote
[..]
Volgens mij is dat een vriend van Samquote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:23 schreef AnnArt het volgende:
Ik zag een onbekend jongensmanmens in de keuken van AM. Vriend van de uitwonende kinderen?
En idd, leuk voor G....op de fiets 😁
Het kan natuurlijk ook dat ze met dit soort opmerkingen aandacht aan het trekken is. Of dat ze de “schuld” bij een ander neer wil leggenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:16 schreef Loveischocolala het volgende:
Vraag me af waarom opname van pascal uit gesteld blijft
Ik zie het all, ze vergooit weer geld aan een lashlift en permanente eyeliner. Geld zat die meidquote:
De bijwerking is natuurlijk wel dat het de eetlust remt dus er moet een goede reden zijn om dit voor te schrijven in deze fase en het kan dus zijn dat het lichamelijk ongemak zo groot is dat deze pleisters nog de enige optie zijn om nog wat comfortabel gevoel te ervaren. Als je op haar insta kijkt, kun je teruglezen dat ze zelf in 2024 en in 2025 gestopt is met behandelingen waar ze voor op de wachtlijst stond. Ze was het niet eens met de gestelde behandeldoelen (beter gezegd: haar ES was het daar niet mee eens). Vervolgens is ze, zeker na de laatste behandelpoging, alleen maar achteruit gegaan. Ze schuift dit op de hulpverlening die te wensen over laat (oftewel niet doet wat haar ES wil en eist) en op haar trauma rondom de sonde en legt zoveel mogelijk buiten zichzelf. Haar gewicht is nu zo ernstig laag, en haar ES is zo sterk dat kans van slagen bij een nieuwe klinische behandeling heel klein is.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 18:43 schreef Guanabana het volgende:
Pascal krijgt morfinepleisters tegen de pijn schrijft ze. Wat voor pijn is dat dan vraag ik me af. Als ik dit niet mag posten omdat het speculatief oid is hoor ik het wel.
Denk ik ook, denk ook niet dat die opname nog gaat gebeuren.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 20:10 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Pascal is terminaal, dus er zal comfortbeleid worden gevoerd.
Of het de eetlust remt of voor verstopping zorgt zal in dit stadium en met haar ziekte niet heel relevant zijn.
Zo triest.
Zulk soort content ook delen zou mij wellicht weer doen besluiten haar te volgen;)quote:Op vrijdag 10 juli 2026 12:40 schreef Missinglink24 het volgende:
Het werd niet gewaardeerd, zei AM ook nog. Ik ben dan zo benieuwd wat er gezegd is tegen haar. Had ze dat nou maar gefilmd!
Het zal ook om veiligheid gaan. Bij haar gewicht kunnen ernstige complicaties ontstaan en die medische zorg kan een kliniek vaak niet geven. En kan dan die Verantwoordelijkheid niet dragen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:11 schreef proud_mami het volgende:
[..]
Mss gaan er anderen voor die niet eerder een behandeling of behandelingen zelf hebben afgebroken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |