Jep en ook dat hij wel 2 puzzels maakt uit een puzzelboek voor 8+.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:09 schreef Snaky het volgende:
Judith is terug en Bob heeft zijn pr verbroken. Alles is weer zoals het was.
Pyjama's.....wat zijn dat? 🤣quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:29 schreef MwKomkommer het volgende:
Sorry als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot, maar ik heb sowieso moeite met volwassen vrouwen met een obsessie voor 'leuke' pyjama's. Daar trek je als man toch ook van naar binnen.
Zij reageert vaak zo onvriendelijk vind ikquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
PuurLeonie wilt ook alleen maar ja-knikkers op haar account hebben.
Meerdere geven aan dat een rode jurk aantrekken op een bruiloft eigenlijk niet kan en stellen andere mogelijkheden voor. Ik vind dat ze behoorlijk bitchy reageert op deze reacties.
Ze is van mening dat ze dat mag omdat anderen dat ook mogen volgens haar.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ben benieuwd... judith doet nog steeds een "ik snap er niets van"
Benieuwd of ze vandaag of morgen weer een financiële reclame maakt.. 🤔
Ik denk dat ze het prima weet en eerst op vakantie gaat voor ze weer iets in die richting post..
Volgens mij hebben zijn schoentjes ook niet echt een flexibele zool, wat wel nodig is als ze net beginnen met lopenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:49 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hij loopt heel houterig. Als Sanneke hem ook een hand geeft loopt hij een stuk zekerder. Kan ze alleen niet filmen dus eigenlijk is dat geen optie😬
Ze is gewoon heel erg met zichzelf ingenomen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:16 schreef Shuri het volgende:
Overigens vond ik het filmpje vanmiddag van Annemarie waarin ze laat zien welk topje ze (overigens óók zonder beha) in de kerk aan had ook heel bevreemdend. En dan dat rare lachje wat ze altijd doet als ze zichzelf filmt.
Ben benieuwd wanneer ze weer linkjes deeltquote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:09 schreef Snaky het volgende:
Ik volg haar niet, nu even gegluurd. Maar ze reageert hier normaal toch? Op die ene dame misschien wat gevatter. Maar als ik zou vragen schoen of riem a of b en iemand reageert met heel die jurk niet zou ik denk ik ook zo kunnen reageren. Ik wist ook niet dat rood niet zou kunnen op een bruiloft.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:30 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Zij reageert vaak zo onvriendelijk vind ik
Het is bij haar vaak meer ene soort van ondertoontje wat onvriendelijk overkomtquote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:48 schreef Die_van_verderop het volgende:
[..]
Ik volg haar niet, nu even gegluurd. Maar ze reageert hier normaal toch? Op die ene dame misschien wat gevatter. Maar als ik zou vragen schoen of riem a of b en iemand reageert met heel die jurk niet zou ik denk ik ook zo kunnen reageren. Ik wist ook niet dat rood niet zou kunnen op een bruiloft.
Ja ze draagt een of andere kinder pyjama ook. Alsof je als man naast een 3-jarige ligtquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:29 schreef MwKomkommer het volgende:
Sorry als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot, maar ik heb sowieso moeite met volwassen vrouwen met een obsessie voor 'leuke' pyjama's. Daar trek je als man toch ook van naar binnen.
Dat dus. Een bepaalde arrogantie en betweterigheid. Zoals zo velen hebben als influencer. Terwijl alles in haar onzekerheid schreeuwt maar zich ineens groter gaat voelen door haar (gekochte?) volgers.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:50 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Het is bij haar vaak meer ene soort van ondertoontje wat onvriendelijk overkomt
Nog nooit geen last van gehad en warmde het ook gewoon op.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Als ik zelf Chinees maak warm ik het ook op, maar nooit als het van de Chinees is. Heeft met bepaalde ingrediënten te maken, had ik begrepen, dat je die niet opnieuw op moet warmen. 🤷🏼♀️
Ik vind het niet kunnen hoe ze over Jim praat, probeer eerst een zelf zonder haarscheuren er van af te komenquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Vind het vooral bijzonder dat ze er vooral vanuit gaat dat als iemand met de gipsvlucht naar huis moet dat het Jim is.. terwijl zijzelf onzeker en slecht getraind op dat ding zit
Meteen weer dat gedweep. Straks op vakantie ook!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:09 schreef Snaky het volgende:
Joh doen we altijd. Chinees is toch gemaakt om twee dagen van te eten. 😂 Boeiend.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Als ik zelf Chinees maak warm ik het ook op, maar nooit als het van de Chinees is. Heeft met bepaalde ingrediënten te maken, had ik begrepen, dat je die niet opnieuw op moet warmen. 🤷🏼♀️
Gatver zeg. Bedoelt ze nou dat als er op de lakens is gespuugd en je ze dan in de toiletpot stopt?😯quote:Op vrijdag 10 juli 2026 23:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gatverdamme, AM gooit haar tip van lakens in de wc hangen als er gespuugd is er ook weer eens in. Echt zo goor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |