abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221299329
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:09 schreef Snaky het volgende:
Judith is terug en Bob heeft zijn pr verbroken. Alles is weer zoals het was.
Jep en ook dat hij wel 2 puzzels maakt uit een puzzelboek voor 8+.
Zodat we niet vergeten dat hij toch echt ( wat is het 8 maanden ongeveer) voorloopt.

Mens, zeg toch gewoon dat je kind af en toe heerlijk een puzzeltje maakt en een leuke atletiekwedstrijd heeft gehad.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
  vrijdag 10 juli 2026 @ 23:19:47 #277
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221299334
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:29 schreef MwKomkommer het volgende:
Sorry als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot, maar ik heb sowieso moeite met volwassen vrouwen met een obsessie voor 'leuke' pyjama's. Daar trek je als man toch ook van naar binnen.
Pyjama's.....wat zijn dat? 🤣
pi_221299347
Misschien laat Sanneke ons zo wel weten dat ze een airco hebben aangeschaft 😱😱😱
pi_221299381
Ben benieuwd... judith doet nog steeds een "ik snap er niets van"
Benieuwd of ze vandaag of morgen weer een financiële reclame maakt.. 🤔
Ik denk dat ze het prima weet en eerst op vakantie gaat voor ze weer iets in die richting post..
pi_221299437
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
PuurLeonie wilt ook alleen maar ja-knikkers op haar account hebben.

Meerdere geven aan dat een rode jurk aantrekken op een bruiloft eigenlijk niet kan en stellen andere mogelijkheden voor. Ik vind dat ze behoorlijk bitchy reageert op deze reacties.
Zij reageert vaak zo onvriendelijk vind ik
  vrijdag 10 juli 2026 @ 23:30:42 #281
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221299446
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:26 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Ben benieuwd... judith doet nog steeds een "ik snap er niets van"
Benieuwd of ze vandaag of morgen weer een financiële reclame maakt.. 🤔
Ik denk dat ze het prima weet en eerst op vakantie gaat voor ze weer iets in die richting post..
Ze is van mening dat ze dat mag omdat anderen dat ook mogen volgens haar.
pi_221299455
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 21:49 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Hij loopt heel houterig. Als Sanneke hem ook een hand geeft loopt hij een stuk zekerder. Kan ze alleen niet filmen dus eigenlijk is dat geen optie😬
Volgens mij hebben zijn schoentjes ook niet echt een flexibele zool, wat wel nodig is als ze net beginnen met lopen
pi_221299468
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:16 schreef Shuri het volgende:
Overigens vond ik het filmpje vanmiddag van Annemarie waarin ze laat zien welk topje ze (overigens óók zonder beha) in de kerk aan had ook heel bevreemdend. En dan dat rare lachje wat ze altijd doet als ze zichzelf filmt.
Ze is gewoon heel erg met zichzelf ingenomen.
pi_221299502
De pyjama van Sanneke houd trouwens ook een maatje groter gemogen.
pi_221299535
quote:
Ben benieuwd wanneer ze weer linkjes deelt
pi_221299545
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:30 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Zij reageert vaak zo onvriendelijk vind ik
Ik volg haar niet, nu even gegluurd. Maar ze reageert hier normaal toch? Op die ene dame misschien wat gevatter. Maar als ik zou vragen schoen of riem a of b en iemand reageert met heel die jurk niet zou ik denk ik ook zo kunnen reageren. Ik wist ook niet dat rood niet zou kunnen op een bruiloft.
pi_221299550
Gatverdamme, AM gooit haar tip van lakens in de wc hangen als er gespuugd is er ook weer eens in. Echt zo goor
pi_221299554
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:48 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik volg haar niet, nu even gegluurd. Maar ze reageert hier normaal toch? Op die ene dame misschien wat gevatter. Maar als ik zou vragen schoen of riem a of b en iemand reageert met heel die jurk niet zou ik denk ik ook zo kunnen reageren. Ik wist ook niet dat rood niet zou kunnen op een bruiloft.
Het is bij haar vaak meer ene soort van ondertoontje wat onvriendelijk overkomt
pi_221299563
Iniedergeval is de verzekering voor Jim zijn terugreis met botbreuken geregeld. Wat een fijn idee.
pi_221299600
Omg, die pyjama van Sanneke! Doe dat gewoon niet! Met zo'n filmpje erbij klikt toch niemand op de link?
Het lijkt alsof M veel gewicht/hele slechte schoenen aan z'n voetjes heeft.

Als je AM mag geloven is Jim de afgelopen maand 2x bij de dood weggehaald. 1x motorongeluk met een schram en nu diaree. Als dat maar goedkomt!
pi_221299621
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:29 schreef MwKomkommer het volgende:
Sorry als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot, maar ik heb sowieso moeite met volwassen vrouwen met een obsessie voor 'leuke' pyjama's. Daar trek je als man toch ook van naar binnen.
Ja ze draagt een of andere kinder pyjama ook. Alsof je als man naast een 3-jarige ligt
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221299647
Maximaal janken weer bij Mcw
pi_221299667
Am is gewoon al aan het voorsorteren dat ze niet alles gaat doen in IJsland met die buikgriep aanstellerij.

Ik zou het vooral heel zuur vinden voor de andere deelnemers die misschien wel hard geoefend en gespaard hebben voor deze reis en dan opgescheept zitten met die angsthaas
pi_221299698
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:50 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Het is bij haar vaak meer ene soort van ondertoontje wat onvriendelijk overkomt
Dat dus. Een bepaalde arrogantie en betweterigheid. Zoals zo velen hebben als influencer. Terwijl alles in haar onzekerheid schreeuwt maar zich ineens groter gaat voelen door haar (gekochte?) volgers.
pi_221299708
DBM haar handdoeken verhaal klopt niet, of ze heeft allemaal verschillende kleuren handdoeken gekocht!
Ze zou toch alles weggooien, op de grond liggen allemaal gekleurde oude handdoeken.. maar ze gooit altijd alles weg 🤡🤡🤡
pi_221299883
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Als ik zelf Chinees maak warm ik het ook op, maar nooit als het van de Chinees is. Heeft met bepaalde ingrediënten te maken, had ik begrepen, dat je die niet opnieuw op moet warmen. 🤷🏼‍♀️
Nog nooit geen last van gehad en warmde het ook gewoon op.
pi_221299884
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:57 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Vind het vooral bijzonder dat ze er vooral vanuit gaat dat als iemand met de gipsvlucht naar huis moet dat het Jim is.. terwijl zijzelf onzeker en slecht getraind op dat ding zit
Ik vind het niet kunnen hoe ze over Jim praat, probeer eerst een zelf zonder haarscheuren er van af te komen
pi_221299890
quote:
Meteen weer dat gedweep. Straks op vakantie ook!
pi_221299896
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 22:00 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Als ik zelf Chinees maak warm ik het ook op, maar nooit als het van de Chinees is. Heeft met bepaalde ingrediënten te maken, had ik begrepen, dat je die niet opnieuw op moet warmen. 🤷🏼‍♀️
Joh doen we altijd. Chinees is toch gemaakt om twee dagen van te eten. 😂 Boeiend.
pi_221299905
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 23:49 schreef Muisjeruisje het volgende:
Gatverdamme, AM gooit haar tip van lakens in de wc hangen als er gespuugd is er ook weer eens in. Echt zo goor
Gatver zeg. Bedoelt ze nou dat als er op de lakens is gespuugd en je ze dan in de toiletpot stopt?😯

En als volwassene spuug je toch nuet meer in je bed. Desnoods een emmer als je het toilet niet redt.

Ook weer zo onnodig ingewikkeld allemaal dit.

Screenshots van appwisselingen met je volwassen kotsende zoon. Tig keer een foto van jezelf op een motor.

Waar is die organisatie te vinden online waar ze naar toe gaan? Ben wel benieuwd op wat voor motoren ze rijden daar en wat voor ritten het zijn.

Dus nog een week wachten voor ze gaat. Hebben we dus weken en weken aan voorbereidingen gezien en na deze trip zien we jaren en jaren dezelfde foto's en filmpjes nog.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')