Ik heb geleerd dat je Chinees niet mag opwarmen. Dacht dat 't misschien een fabeltje was ...quote:Op vrijdag 10 juli 2026 10:19 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ik krijg ook altijd last van mijn maag als ik Chinees opwarm... zou me dus niets verbazen
Hij loopt heel houterig. Als Sanneke hem ook een hand geeft loopt hij een stuk zekerder. Kan ze alleen niet filmen dus eigenlijk is dat geen optie😬quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:37 schreef Kaatje35 het volgende:
M werd wel helemaal enthousiast in de AH, dat herkende hij duidelijk.
Het pyjama filmpje ziet er niet uit. Nog een knipoog toe. Bbrr.
Doen wij wel en we leven nog. 😆quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je Chinees niet mag opwarmen. Dacht dat 't misschien een fabeltje was ...
Nog 7 dagen!quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:43 schreef Kaatje35 het volgende:
Wanneer vertrekt AM nu eens naar Ijsland?! Al weken en weken en weken hoor je continu dat ze met haar voorbereidingen bezig is voor Ijsland waardoor ik elke week denk dat ze eind van de week vertrekt.
Wat is die vrouw toch moeilijk met alles.
Ze heeft het over een behandeling in het Spaarne, maar dat station is vast al gepasseerd. 😢quote:Op vrijdag 10 juli 2026 19:00 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja dit, zij zal echt niet comfortabel zijn qua pijn in deze toestand.
En wat de reden is van het lange wachten op de opname; dat houdt ze (bewust) vaag net zoals ze alles rondom de behandeling vaag houdt.
Ja kans op bacteriegroei is vrij groot als je rijst opwarmt wat al een flinke tijd warm/lauw is geweest en daarna teruggekoeld.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:46 schreef Zomerzonnetjw het volgende:
[..]
Ik heb geleerd dat je Chinees niet mag opwarmen. Dacht dat 't misschien een fabeltje was ...
Je ziet heel duidelijk dat het hem moeite kost. Zijn ene beentje zwaait ie naar voren. Alsof het hem veel te snel gaat.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:49 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hij loopt heel houterig. Als Sanneke hem ook een hand geeft loopt hij een stuk zekerder. Kan ze alleen niet filmen dus eigenlijk is dat geen optie😬
Als ik zelf Chinees maak warm ik het ook op, maar nooit als het van de Chinees is. Heeft met bepaalde ingrediënten te maken, had ik begrepen, dat je die niet opnieuw op moet warmen. 🤷🏼♀️quote:
Ken je die term niet? Zeggen ze hier ook als een kind zn schoenen aan de verkeerde voeten heeft.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:39 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Gelukkig kon ze wel op de fiets J naar scouting brengen en daarna met mevrouw banaan voet (?) een ijsje eten.
Ik denk dat hij best blij wordt van de borsten van Sanneke 🙈.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:12 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Wat zal Dion daar nu van vinden? Of is hij blij dat er extra op dr linkjes worden geklikt = extra inkomsten?
Het fossiel mag kennelijk ook mee....eindelijk onder de mensen.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:44 schreef poohenzo het volgende:
Het verslag van de depappavan is ook wel bijzonder . Net een kind dat een avondje weg mag , althans die vibes krijg ik erbij als ik het zie .
Ik heb thuis ook weleens mn bh uit maar idd geen haar op mn hoofd die er aan denkt om dan zo'n filmpje op ista te gooien. Mijn man zou dat ook niet waarderen. Wel dat ik bh loos ben, niet dat ik het met de hele wereld deel🤣quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:03 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik zit er ook bh loos bij hoor, maar dat zet ik niet op insta 😅
Ik vind naar reacties echt helemaal niet bitchie?quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:35 schreef Kaatjepuk het volgende:
PuurLeonie wilt ook alleen maar ja-knikkers op haar account hebben.
Meerdere geven aan dat een rode jurk aantrekken op een bruiloft eigenlijk niet kan en stellen andere mogelijkheden voor. Ik vind dat ze behoorlijk bitchy reageert op deze reacties.
Ik warm het ook altijd op. Nooit geen last van gehad. Maar AM laat wel vaker eten uren staan op de eettafel. Jim zal het mogelijk ook niet direct hebben opgeruimd, het was warm. Dan kan het hard gaan.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 21:55 schreef Missinglink24 het volgende:
[..]
Ja kans op bacteriegroei is vrij groot als je rijst opwarmt wat al een flinke tijd warm/lauw is geweest en daarna teruggekoeld.
Jij hebt het over volwassen vrouwen😉quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:29 schreef MwKomkommer het volgende:
Sorry als ik mensen hiermee voor het hoofd stoot, maar ik heb sowieso moeite met volwassen vrouwen met een obsessie voor 'leuke' pyjama's. Daar trek je als man toch ook van naar binnen.
Zij is zo enorm gefocust op Jim en hem veilig mee naar huis krijgen en sowieso heel naar IJsland krijgen, dat ze voor het gemak maar vergeet dat zij zelf het grootste gevaar loopt.quote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef AnnArt het volgende:
AM is niet bang om de goden te verzoeken zo vaak als ze het heeft over leven en dood van haar kinderen. Ik ben iets bijgeloviger/voorzichtiger in dat opzicht. #jinxen
Vind het vooral bijzonder dat ze er vooral vanuit gaat dat als iemand met de gipsvlucht naar huis moet dat het Jim is.. terwijl zijzelf onzeker en slecht getraind op dat ding zitquote:Op vrijdag 10 juli 2026 22:41 schreef AnnArt het volgende:
AM is niet bang om de goden te verzoeken zo vaak als ze het heeft over leven en dood van haar kinderen. Ik ben iets bijgeloviger/voorzichtiger in dat opzicht. #jinxen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |