abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 20:31:43 #1
184769 crew  Deisyy
pi_221286313
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221286475
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 20:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Waarom ze nog een keer extra moet benoemen dat Flipje zooo uitgeput is , snap ik niet, ze hebben vanmiddag gezwommen en daarna een uur of zo rustig in de auto gezeten , dat kind is 8 , die is niet moe , zij zeurt
Open maar een nieuw deel
een uur? Volgens haar was het maandag '4 uur en de hele dag' in de auto gezeten. Het zal ongeveer 2,5 uur geweest zijn met files denk ik. Eibergen- ergens bij Sneek. Maar het komt vast door zijn eeuwig durende oorontsteking waar de Kno niet voor wil opereren.
pi_221286509
AM voor vertrek naar haar beweegmomentje: nog even mijn haar doen. Ik weet niet wat er gebeurd is tussen de trap aflopen en met een gewichtje door je knieën zakken (squats doe je toch net even anders), maar als dit 'je haar doen' is...
pi_221286885
AM's squats 🙃🤣🤣 wat doet ze!
I can't help it, if I'm lucky
pi_221287017
Waarom corrigeert niemand(!) die halfbakken kniebuigingen van AM?
pi_221287093
En dan die bak water die ze meeneemt🤣🤣
pi_221287102
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Geen idee, het ziet er erg raar uit. Het mist ook het doel op deze manier
pi_221287175
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef Lalaland79 het volgende:
En dan die bak water die ze meeneemt🤣🤣
De dingen die ze bedenkt om die drukke mama waterballonnen te promoten 🙃
I can't help it, if I'm lucky
pi_221287387
Dan ga je kansloos zitten mopperen en zuchten omdat je dochter van haar zakgeld dumplings koopt.

En zelf neem je als volwassen vrouw van middelbare leeftijd en plastic bak water en waterballonnen mee naar je sportclubje.

Am is af.
pi_221287410
Ik zie nu pas dat MCW voor zo’n schuine Bob heeft gekozen die van achter een beetje is opgeknipt. Ik vind dat haar kapsel daardoor echt nog veel truttiger dan ik al dacht. Echt een beetje Karen vibes.
  Spellchecker donderdag 9 juli 2026 @ 21:59:36 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221287503
Ik hoor regelmatig die nieuwe radio-reclame van bol ... "ff bollen"

Dan moet ik steeds aan dat ene gezin denken. _O-
pi_221287708
MCW die zegt dat de dochters van Iris een beetje als haar vriendinnen voelen. Het wordt steeds gekker daar.
pi_221287799
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat zat ik ook af te vragen. Ook niet echt goede reclame voor je sportclub.
pi_221287819
Zalige titel 👌🏻
pi_221287914
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:09 schreef Hyacinth het volgende:
MCW die zegt dat de dochters van Iris een beetje als haar vriendinnen voelen. Het wordt steeds gekker daar.
Die vrouw claimt alles en iedereen. Gestoord gedrag.
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 22:22:49 #16
184769 crew  Deisyy
pi_221287955
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
Zalige titel 👌🏻
Geïnspireerd door @AnnArt :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221288121
Kan MCW al die mensen ook gewoon eens los laten? Waarom moet ze altijd om iemand heen hangen. Ik krijg daar echt de kriebels van.
  donderdag 9 juli 2026 @ 22:28:49 #18
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221288127
DBM, die was!!!! De hele badkamervloer ligt vol, zelfs netjes gevouwen stapels kleding. Hoe heeft die na 2.5 dag zoveel was verzameld? Ongelooflijk, die vrouw heeft een of andere fobie of dwangneurose.
pi_221288232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:28 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM, die was!!!! De hele badkamervloer ligt vol, zelfs netjes gevouwen stapels kleding. Hoe heeft die na 2.5 dag zoveel was verzameld? Ongelooflijk, die vrouw heeft een of andere fobie of dwangneurose.
Zoveel was heb ik zelfs niet na 1 volle week vakantie 🤣🤔
pi_221288438
quote:
Veel meenemen en ook dat wat niet gedragen is weer in de was?
Of dagelijks 3x omkleden.
pi_221288441
Wat waren dat voor squats??? Das toch geen reclame? En het doet ook nog eens helemaal niets voor je lijf.
pi_221288466
quote:
Volgens mij zag ik ook handdoeken. Die had ze toch daar gelaten?
En nu in de stress omdat ze een vuilniszakje vergeten is, wat een paniekvogel is zij
pi_221288641
Dbm zegt: ik kan niks plaatsen zonder dat ik commentaar krijg in mijn DMs.
STOP DAN MET ALLES OP INSTAGRAM ZETTEN!!!
pi_221288658
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:41 schreef Earring het volgende:

[..]

En nu in de stress omdat ze een vuilniszakje vergeten is, wat een paniekvogel is zij
Ja... Waarom?
pi_221288688
Ik was even een dagje klussen 😂 topic vol!

Wat een zeurkous die DBM, ze is ook maar een mens.. plaatst dan geen domme dingen meid
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')