een uur? Volgens haar was het maandag '4 uur en de hele dag' in de auto gezeten. Het zal ongeveer 2,5 uur geweest zijn met files denk ik. Eibergen- ergens bij Sneek. Maar het komt vast door zijn eeuwig durende oorontsteking waar de Kno niet voor wil opereren.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Waarom ze nog een keer extra moet benoemen dat Flipje zooo uitgeput is , snap ik niet, ze hebben vanmiddag gezwommen en daarna een uur of zo rustig in de auto gezeten , dat kind is 8 , die is niet moe , zij zeurt
Open maar een nieuw deel
Geen idee, het ziet er erg raar uit. Het mist ook het doel op deze manierquote:Op donderdag 9 juli 2026 21:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom corrigeert niemand(!) die halfbakken kniebuigingen van AM?
De dingen die ze bedenkt om die drukke mama waterballonnen te promoten 🙃quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef Lalaland79 het volgende:
En dan die bak water die ze meeneemt🤣🤣
Dat zat ik ook af te vragen. Ook niet echt goede reclame voor je sportclub.quote:Op donderdag 9 juli 2026 21:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Waarom corrigeert niemand(!) die halfbakken kniebuigingen van AM?
Die vrouw claimt alles en iedereen. Gestoord gedrag.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:09 schreef Hyacinth het volgende:
MCW die zegt dat de dochters van Iris een beetje als haar vriendinnen voelen. Het wordt steeds gekker daar.
Zoveel was heb ik zelfs niet na 1 volle week vakantie 🤣🤔quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:28 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM, die was!!!! De hele badkamervloer ligt vol, zelfs netjes gevouwen stapels kleding. Hoe heeft die na 2.5 dag zoveel was verzameld? Ongelooflijk, die vrouw heeft een of andere fobie of dwangneurose.
Veel meenemen en ook dat wat niet gedragen is weer in de was?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:28 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM, die was!!!! De hele badkamervloer ligt vol, zelfs netjes gevouwen stapels kleding. Hoe heeft die na 2.5 dag zoveel was verzameld? Ongelooflijk, die vrouw heeft een of andere fobie of dwangneurose.
Volgens mij zag ik ook handdoeken. Die had ze toch daar gelaten?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:28 schreef Rimboequeen het volgende:
Ja... Waarom?quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:41 schreef Earring het volgende:
[..]
En nu in de stress omdat ze een vuilniszakje vergeten is, wat een paniekvogel is zij
Ja, lijkt me voor het personeel ook een nare ervaring.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:53 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Vreselijk.. je ligt op de operatietafel met allerlei medisch personeel om je heen en dan gaat het toch nog mis.. 😢
Hahaha, maar dan kan echt niet. Ze is een voorbeeld en inspiratie bron voor zoveel moeders!!!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Dbm zegt: ik kan niks plaatsen zonder dat ik commentaar krijg in mijn DMs.
STOP DAN MET ALLES OP INSTAGRAM ZETTEN!!!
Haar enkels buigen ook zo raar bij datgene wat ze doet #datisgeensquatquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:39 schreef Fenne het volgende:
Wat waren dat voor squats??? Das toch geen reclame? En het doet ook nog eens helemaal niets voor je lijf.
Oh ja! Alles op effing karakter!quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hahaha, maar dan kan echt niet. Ze is een voorbeeld en inspiratie bron voor zoveel moeders!!!
Nou hè...het laatste waar zij zich druk om moet maken zijn anderen met hun mening.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Hahaha, maar dan kan echt niet. Ze is een voorbeeld en inspiratie bron voor zoveel moeders!!!
Ik vind het vooral leuk dat die meiden plezier hebben in dat dansen. Doe ze lekker op dansles zou je zeggen, ipv paardrijden waarvoor ze met allergiepillen moeten rijden en waar ik nou ook niet echt een enorme passie voor zie bij ze.quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:
Am met het idee om een dans sportdag te houden … alsof het kind dan wel een eerste prijs wint . Sorry hartstikke leuk en zo maar het ziet er niet uit net zoals de oefeningen van AM . Ik zie 80 plussers met een nieuwe heup in de revalidatie beter bewegen dan dat gehups van haar .
Die oudste is 10 ofzo. Rare uitspraak voor een vrouw van 32 over een kind van 10quote:Op donderdag 9 juli 2026 22:09 schreef Hyacinth het volgende:
MCW die zegt dat de dochters van Iris een beetje als haar vriendinnen voelen. Het wordt steeds gekker daar.
Dat rijden met allergie pillen heb ik nooit begrepen. Als ze er nu helemaal idolaat van waren, maar dat hebben ze beide niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:14 schreef Clea het volgende:
[..]
Ik vind het vooral leuk dat die meiden plezier hebben in dat dansen. Doe ze lekker op dansles zou je zeggen, ipv paardrijden waarvoor ze met allergiepillen moeten rijden en waar ik nou ook niet echt een enorme passie voor zie bij ze.
Nou ik had op de foto in het zwembad gereageerd waarom ze haar kinderen wel afschermt maar kinderen van een ander niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣 dbm krijgt allemaal stomme dm's... kan me er niets bij voorstellen! Ik denk dat ze hier beetje mee spiekt 🤣👌
Ahh😥. Je verwacht het niet, ze staat altijd open voor reacties en vragen😇quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Nou ik had op de foto in het zwembad gereageerd waarom ze haar kinderen wel afschermt maar kinderen van een ander niet.
Nu ben ik geblokt….
En DBM nu trots op zichzelf dat ze zo’n effing fok-bitch heeft ontmaskerd 😂. Triest wijf.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Nou ik had op de foto in het zwembad gereageerd waarom ze haar kinderen wel afschermt maar kinderen van een ander niet.
Nu ben ik geblokt….
Omdat ze dan haar borg kwijt is of een boete krijgt wegens het niet schoon achterlaten?quote:
Als je je accommodatie verlaat ga je toch systematisch de ruimtes nalopen? Dus boven of achteraan beginnen en dan naar de voordeur toewerken. Tenminste zo doen wij dat😅. Geen diagnose hier maar dit werkt voor ons het rustigste en geeft vertrouwen dat je alles weer mee hebt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Nou hè...het laatste waar zij zich druk om moet maken zijn anderen met hun mening.
Zij zou er verstandig aan doen te stoppen met social media en te beginnen met haar problemen en issues op te lossen.
Ze kan wel steeds roepen met de term autist maar dat dekt de lading niet.
De angsten die zij heeft zijn echt niet gezond.
Piekeren over een vuilniszak? Ik dacht even wat zat daar dan in? Geld, sieraden?
Nee vuilnis! Dat je je daar drummen maakt zegt genoeg.
En dat woord vakantie mag ze ook wel weglaten, was meer een dagje uit.
Werkelijk wat een zeur is zij zeg.
En t was echt een normale vraag..quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:24 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Ahh😥. Je verwacht het niet, ze staat altijd open voor reacties en vragen😇
Foei, hoe durf je!quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Nu ben ik geblokt….
Ik ook. Ik heb zelfs oude basisschool klasgenoten op fb die niet weten dat ik kinderen heb. Ik spreek ze door afstand nooit in real life en mijn kinderen staan nergens vermeld of zichtbaar in m'n profiel.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:27 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
En t was echt een normale vraag..
Maar Kim heeft ook gevoel … niet voor tact of voor haar medemens helaas. Ik zou echt pissed zijn als ik of mijn kids op een openbaar insta account zouden staan zo.
Als je alleen maar paardrijden en scouting mag doen van je moeder, dan wordt je ook niet soepel! Teamsporten komen er niet in bij de familie Geerts, volgens mij wou er ooit een van de meiden op atletiek mocht ook niet! Bizar eigenlijk hèquote:Op donderdag 9 juli 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:
Am met het idee om een dans sportdag te houden … alsof het kind dan wel een eerste prijs wint . Sorry hartstikke leuk en zo maar het ziet er niet uit net zoals de oefeningen van AM . Ik zie 80 plussers met een nieuwe heup in de revalidatie beter bewegen dan dat gehups van haar .
Ze zouden daar allemaal eens naar een fysio of ergotherapeut moeten , goed schoeisel dragen en gerichte oefeningen uitvoeren op een correcte manier . Ik ken serieus geen enkel gezin met zo’n beroerde houding en motoriek . Dat heeft ook niks meer te maken met aanleg , wel met aandacht .
Ja en als alles in de auto zit loopquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:26 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Als je je accommodatie verlaat ga je toch systematisch de ruimtes nalopen? Dus boven of achteraan beginnen en dan naar de voordeur toewerken. Tenminste zo doen wij dat😅. Geen diagnose hier maar dit werkt voor ons het rustigste en geeft vertrouwen dat je alles weer mee hebt.
Zij kijkt altijd moeilijk vind ikquote:Op donderdag 9 juli 2026 23:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat filmpje bij HVK dat ze de nieuwe snoepjes van AH test. Ze kijkt alsof ze niet te hachelen zijn.🤣
Dat doen wij ook inderdaad.quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:58 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ja en als alles in de auto zit loop
Je als laatste nog even gauw door die hut,
Die blokkendoos moet toch onderhand wel overstromen 🤔quote:Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef Madelein84 het volgende:
[..]
Nu ben ik geblokt….
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |