abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 20:31:43 #1
184769 crew  Deisyy
pi_221286313
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221286475
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 20:24 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Waarom ze nog een keer extra moet benoemen dat Flipje zooo uitgeput is , snap ik niet, ze hebben vanmiddag gezwommen en daarna een uur of zo rustig in de auto gezeten , dat kind is 8 , die is niet moe , zij zeurt
Open maar een nieuw deel
een uur? Volgens haar was het maandag '4 uur en de hele dag' in de auto gezeten. Het zal ongeveer 2,5 uur geweest zijn met files denk ik. Eibergen- ergens bij Sneek. Maar het komt vast door zijn eeuwig durende oorontsteking waar de Kno niet voor wil opereren.
pi_221286509
AM voor vertrek naar haar beweegmomentje: nog even mijn haar doen. Ik weet niet wat er gebeurd is tussen de trap aflopen en met een gewichtje door je knieën zakken (squats doe je toch net even anders), maar als dit 'je haar doen' is...
pi_221286885
AM's squats 🙃🤣🤣 wat doet ze!
I can't help it, if I'm lucky
pi_221287017
Waarom corrigeert niemand(!) die halfbakken kniebuigingen van AM?
pi_221287093
En dan die bak water die ze meeneemt🤣🤣
pi_221287102
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Geen idee, het ziet er erg raar uit. Het mist ook het doel op deze manier
pi_221287175
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:29 schreef Lalaland79 het volgende:
En dan die bak water die ze meeneemt🤣🤣
De dingen die ze bedenkt om die drukke mama waterballonnen te promoten 🙃
I can't help it, if I'm lucky
pi_221287387
Dan ga je kansloos zitten mopperen en zuchten omdat je dochter van haar zakgeld dumplings koopt.

En zelf neem je als volwassen vrouw van middelbare leeftijd en plastic bak water en waterballonnen mee naar je sportclubje.

Am is af.
pi_221287410
Ik zie nu pas dat MCW voor zo’n schuine Bob heeft gekozen die van achter een beetje is opgeknipt. Ik vind dat haar kapsel daardoor echt nog veel truttiger dan ik al dacht. Echt een beetje Karen vibes.
  Spellchecker donderdag 9 juli 2026 @ 21:59:36 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221287503
Ik hoor regelmatig die nieuwe radio-reclame van bol ... "ff bollen"

Dan moet ik steeds aan dat ene gezin denken. _O-
pi_221287708
MCW die zegt dat de dochters van Iris een beetje als haar vriendinnen voelen. Het wordt steeds gekker daar.
pi_221287799
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 21:24 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Dat zat ik ook af te vragen. Ook niet echt goede reclame voor je sportclub.
pi_221287819
Zalige titel 👌🏻
pi_221287914
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:09 schreef Hyacinth het volgende:
MCW die zegt dat de dochters van Iris een beetje als haar vriendinnen voelen. Het wordt steeds gekker daar.
Die vrouw claimt alles en iedereen. Gestoord gedrag.
  Moderator donderdag 9 juli 2026 @ 22:22:49 #16
184769 crew  Deisyy
pi_221287955
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:16 schreef Die_van_verderop het volgende:
Zalige titel 👌🏻
Geïnspireerd door @AnnArt :+
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
pi_221288121
Kan MCW al die mensen ook gewoon eens los laten? Waarom moet ze altijd om iemand heen hangen. Ik krijg daar echt de kriebels van.
  donderdag 9 juli 2026 @ 22:28:49 #18
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221288127
DBM, die was!!!! De hele badkamervloer ligt vol, zelfs netjes gevouwen stapels kleding. Hoe heeft die na 2.5 dag zoveel was verzameld? Ongelooflijk, die vrouw heeft een of andere fobie of dwangneurose.
pi_221288232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:28 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM, die was!!!! De hele badkamervloer ligt vol, zelfs netjes gevouwen stapels kleding. Hoe heeft die na 2.5 dag zoveel was verzameld? Ongelooflijk, die vrouw heeft een of andere fobie of dwangneurose.
Zoveel was heb ik zelfs niet na 1 volle week vakantie 🤣🤔
pi_221288438
quote:
Veel meenemen en ook dat wat niet gedragen is weer in de was?
Of dagelijks 3x omkleden.
pi_221288441
Wat waren dat voor squats??? Das toch geen reclame? En het doet ook nog eens helemaal niets voor je lijf.
pi_221288466
quote:
Volgens mij zag ik ook handdoeken. Die had ze toch daar gelaten?
En nu in de stress omdat ze een vuilniszakje vergeten is, wat een paniekvogel is zij
pi_221288641
Dbm zegt: ik kan niks plaatsen zonder dat ik commentaar krijg in mijn DMs.
STOP DAN MET ALLES OP INSTAGRAM ZETTEN!!!
pi_221288658
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:41 schreef Earring het volgende:

[..]

En nu in de stress omdat ze een vuilniszakje vergeten is, wat een paniekvogel is zij
Ja... Waarom?
pi_221288688
Ik was even een dagje klussen 😂 topic vol!

Wat een zeurkous die DBM, ze is ook maar een mens.. plaatst dan geen domme dingen meid
  donderdag 9 juli 2026 @ 22:51:30 #26
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221288693
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:53 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Vreselijk.. je ligt op de operatietafel met allerlei medisch personeel om je heen en dan gaat het toch nog mis.. 😢
Ja, lijkt me voor het personeel ook een nare ervaring.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221288762
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:49 schreef AccurateAllegiance het volgende:
Dbm zegt: ik kan niks plaatsen zonder dat ik commentaar krijg in mijn DMs.
STOP DAN MET ALLES OP INSTAGRAM ZETTEN!!!
Hahaha, maar dan kan echt niet. Ze is een voorbeeld en inspiratie bron voor zoveel moeders!!!
pi_221288785
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:39 schreef Fenne het volgende:
Wat waren dat voor squats??? Das toch geen reclame? En het doet ook nog eens helemaal niets voor je lijf.
Haar enkels buigen ook zo raar bij datgene wat ze doet #datisgeensquat
pi_221288795
Am met het idee om een dans sportdag te houden … alsof het kind dan wel een eerste prijs wint . Sorry hartstikke leuk en zo maar het ziet er niet uit net zoals de oefeningen van AM . Ik zie 80 plussers met een nieuwe heup in de revalidatie beter bewegen dan dat gehups van haar .

Ze zouden daar allemaal eens naar een fysio of ergotherapeut moeten , goed schoeisel dragen en gerichte oefeningen uitvoeren op een correcte manier . Ik ken serieus geen enkel gezin met zo’n beroerde houding en motoriek . Dat heeft ook niks meer te maken met aanleg , wel met aandacht .
pi_221288802
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Hahaha, maar dan kan echt niet. Ze is een voorbeeld en inspiratie bron voor zoveel moeders!!!
Oh ja! Alles op effing karakter!
pi_221288867
🤣 dbm krijgt allemaal stomme dm's... kan me er niets bij voorstellen! Ik denk dat ze hier beetje mee spiekt 🤣👌
Maar wat een was van nog geen 3 dagen weg... en ze had daar ook een wasje gedaan he! 😱 die vrouw zou helemaal gek worden op onze vakanties (4 weken weg en iedereen maar 1 tas mee)
En een huis vol autisten waarvan 2 iig de diagnose niet kregen 👌

En wat is het tegenwoordig met iedereen die doet alsof het lastig is je gezin in leven te houden???
pi_221288976
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:54 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Nou hè...het laatste waar zij zich druk om moet maken zijn anderen met hun mening.
Zij zou er verstandig aan doen te stoppen met social media en te beginnen met haar problemen en issues op te lossen.
Ze kan wel steeds roepen met de term autist maar dat dekt de lading niet.
De angsten die zij heeft zijn echt niet gezond.
Piekeren over een vuilniszak? Ik dacht even wat zat daar dan in? Geld, sieraden?
Nee vuilnis! Dat je je daar drummen maakt zegt genoeg.
En dat woord vakantie mag ze ook wel weglaten, was meer een dagje uit.
Werkelijk wat een zeur is zij zeg.
pi_221289129
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:
Am met het idee om een dans sportdag te houden … alsof het kind dan wel een eerste prijs wint . Sorry hartstikke leuk en zo maar het ziet er niet uit net zoals de oefeningen van AM . Ik zie 80 plussers met een nieuwe heup in de revalidatie beter bewegen dan dat gehups van haar .
Ik vind het vooral leuk dat die meiden plezier hebben in dat dansen. Doe ze lekker op dansles zou je zeggen, ipv paardrijden waarvoor ze met allergiepillen moeten rijden en waar ik nou ook niet echt een enorme passie voor zie bij ze.
pi_221289134
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:09 schreef Hyacinth het volgende:
Die oudste is 10 ofzo. Rare uitspraak voor een vrouw van 32 over een kind van 10
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221289181
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:14 schreef Clea het volgende:

[..]
Ik vind het vooral leuk dat die meiden plezier hebben in dat dansen. Doe ze lekker op dansles zou je zeggen, ipv paardrijden waarvoor ze met allergiepillen moeten rijden en waar ik nou ook niet echt een enorme passie voor zie bij ze.
Dat rijden met allergie pillen heb ik nooit begrepen. Als ze er nu helemaal idolaat van waren, maar dat hebben ze beide niet.
pi_221289232
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
🤣 dbm krijgt allemaal stomme dm's... kan me er niets bij voorstellen! Ik denk dat ze hier beetje mee spiekt 🤣👌

Nou ik had op de foto in het zwembad gereageerd waarom ze haar kinderen wel afschermt maar kinderen van een ander niet.

Nu ben ik geblokt….
pi_221289307
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:20 schreef Madelein84 het volgende:

[..]
Nou ik had op de foto in het zwembad gereageerd waarom ze haar kinderen wel afschermt maar kinderen van een ander niet.

Nu ben ik geblokt….
Ahh😥. Je verwacht het niet, ze staat altijd open voor reacties en vragen😇
pi_221289396
quote:

[..]

Nu ben ik geblokt….
En DBM nu trots op zichzelf dat ze zo’n effing fok-bitch heeft ontmaskerd 😂. Triest wijf.
MCW reageert ook weer vriendelijk op een reactie. Je proeft het venijn, of proef alleen ik dat?
pi_221289403
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:50 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Ja... Waarom?
Omdat ze dan haar borg kwijt is of een boete krijgt wegens het niet schoon achterlaten?

[ Bericht 0% gewijzigd door Huisopdehoek op 10-07-2026 03:49:07 ]
pi_221289428
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:06 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Nou hè...het laatste waar zij zich druk om moet maken zijn anderen met hun mening.
Zij zou er verstandig aan doen te stoppen met social media en te beginnen met haar problemen en issues op te lossen.
Ze kan wel steeds roepen met de term autist maar dat dekt de lading niet.
De angsten die zij heeft zijn echt niet gezond.
Piekeren over een vuilniszak? Ik dacht even wat zat daar dan in? Geld, sieraden?
Nee vuilnis! Dat je je daar drummen maakt zegt genoeg.
En dat woord vakantie mag ze ook wel weglaten, was meer een dagje uit.
Werkelijk wat een zeur is zij zeg.
Als je je accommodatie verlaat ga je toch systematisch de ruimtes nalopen? Dus boven of achteraan beginnen en dan naar de voordeur toewerken. Tenminste zo doen wij dat😅. Geen diagnose hier maar dit werkt voor ons het rustigste en geeft vertrouwen dat je alles weer mee hebt.
pi_221289443
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:24 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Ahh😥. Je verwacht het niet, ze staat altijd open voor reacties en vragen😇
En t was echt een normale vraag..
Maar Kim heeft ook gevoel … niet voor tact of voor haar medemens helaas. Ik zou echt pissed zijn als ik of mijn kids op een openbaar insta account zouden staan zo.
pi_221289701
quote:

[..]

Nu ben ik geblokt….
Foei, hoe durf je!

Ze kunnen allemaal niet tegen kritiek.
pi_221289741
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:27 schreef Madelein84 het volgende:

[..]
En t was echt een normale vraag..
Maar Kim heeft ook gevoel … niet voor tact of voor haar medemens helaas. Ik zou echt pissed zijn als ik of mijn kids op een openbaar insta account zouden staan zo.
Ik ook. Ik heb zelfs oude basisschool klasgenoten op fb die niet weten dat ik kinderen heb. Ik spreek ze door afstand nooit in real life en mijn kinderen staan nergens vermeld of zichtbaar in m'n profiel.
pi_221289806
Dat filmpje bij HVK dat ze de nieuwe snoepjes van AH test. Ze kijkt alsof ze niet te hachelen zijn.🤣
pi_221289827
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 22:55 schreef poohenzo het volgende:

Ze zouden daar allemaal eens naar een fysio of ergotherapeut moeten , goed schoeisel dragen en gerichte oefeningen uitvoeren op een correcte manier . Ik ken serieus geen enkel gezin met zo’n beroerde houding en motoriek . Dat heeft ook niks meer te maken met aanleg , wel met aandacht .
Als je alleen maar paardrijden en scouting mag doen van je moeder, dan wordt je ook niet soepel! Teamsporten komen er niet in bij de familie Geerts, volgens mij wou er ooit een van de meiden op atletiek mocht ook niet! Bizar eigenlijk hè
pi_221290085
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:26 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Als je je accommodatie verlaat ga je toch systematisch de ruimtes nalopen? Dus boven of achteraan beginnen en dan naar de voordeur toewerken. Tenminste zo doen wij dat😅. Geen diagnose hier maar dit werkt voor ons het rustigste en geeft vertrouwen dat je alles weer mee hebt.
Ja en als alles in de auto zit loop
Je als laatste nog even gauw door die hut,
pi_221290092
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:40 schreef Lalaland79 het volgende:
Dat filmpje bij HVK dat ze de nieuwe snoepjes van AH test. Ze kijkt alsof ze niet te hachelen zijn.🤣
Zij kijkt altijd moeilijk vind ik
  vrijdag 10 juli 2026 @ 00:05:49 #48
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221290201
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 23:58 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ja en als alles in de auto zit loop
Je als laatste nog even gauw door die hut,
Dat doen wij ook inderdaad.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221290325
quote:

[..]

Nu ben ik geblokt….
Die blokkendoos moet toch onderhand wel overstromen 🤔
pi_221290535
Hoe werkt dat eigenlijk… stel je ziet ineens jezelf of je kinderen in bikini op iemand z’n insta staan. Je reageert en diegene blokt je. En dan? Kan je daar dan wat tegen doen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')