abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221285464
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke op pad met kind en Dion en er is bewegend beeld van!

En ze wil naar de Efteling. Voor het eten. Vrouw, ga aan de slag met je obsessie voor eten.
🤦♀ serieus
pi_221285480
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:48 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
🤦♀ serieus
Ja, ze heeft een foto van allemaal eten in haar stories. En daarbij de tekst: ik zou alleen al voor het eten nu naar de Efteling willen.
De Efteling uiteraard getagd want wie weet volgt er een uitnodiging incl. gratis eten.
pi_221285652
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:37 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Ooh hier idem. Tim die als een puber in de nek van MCW kruipt…. Griezel
Ik vind het ook een griezel, in alle opzichten.
pi_221285692
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:21 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik vind het ook een griezel, in alle opzichten.
Vreselijke vent. Je kunt mij niet vertellen dat deze relatie lang gaat duren. En KB en JVP zijn wat mij betreft geen haar beter. Hebben hier ook aan meegewerkt al die tijd. Wat een puinhoop is het daar.
  donderdag 9 juli 2026 @ 19:30:36 #280
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221285698
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat vreselijk.. was ze ziek? Complicaties bij de bevalling?
Moest onder narcose voor een routine ingreep en toen is het misgegaan.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221285731
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:30 schreef Jennyy01 het volgende:

[..]
Vreselijke vent. Je kunt mij niet vertellen dat deze relatie lang gaat duren. En KB en JVP zijn wat mij betreft geen haar beter. Hebben hier ook aan meegewerkt al die tijd. Wat een puinhoop is het daar.
Ik denk dat het lang gaat duren gezien hij in alle opzichten van haar profiteert. Hij heeft geen eigen woning, geen eigen baan en inkomen. En waar moet hij straks nog aan de bak in de voetbalwereld.
pi_221285736
Dat fietsje van L ziet er echt belachelijk uit. Niet een beetje te klein, maar gewoon niet te doen. Ik vind het nog knap dat lot er überhaupt iets mee kan.

En die arme meiden S&S. Ik heb ook zo'n exemplaar thuis van die leeftijd en ook zo onzeker. Het laatste wat ik haar gun is ook nog die exposure voor duizenden mensen (waarvan je ook nog geen idee hebt wie er allemaal meekijken), dat is toch het meest vreselijke als onzekere brugklasser?
pi_221285738
Waar gáát het gewauwel van MCW op YouTube in jezusnaam over? Je moet jezelf wel heul interessant vinden om deze clou-loze breindiarree publiekelijk te maken.
pi_221285748
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ja, ze heeft een foto van allemaal eten in haar stories. En daarbij de tekst: ik zou alleen al voor het eten nu naar de Efteling willen.
De Efteling uiteraard getagd want wie weet volgt er een uitnodiging incl. gratis eten.
Maarrrrr ze was buiten met M. Natuurlijk wel met Dion erbij want alleen met hem naar buiten, zonder dat M vastgesnoerd zit in de wandelwagen, durft ze niet.

De stappenteller slaat op hol!
pi_221285827
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:34 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Ik denk dat het lang gaat duren gezien hij in alle opzichten van haar profiteert. Hij heeft geen eigen woning, geen eigen baan en inkomen. En waar moet hij straks nog aan de bak in de voetbalwereld.
Totaal afhankelijk inderdaad. En ik heb het idee, misschien zit ik er compleet naast hoor, dat zij dat heerlijk vindt. De liefde komt ook niet oprecht over. Het is meer een kwestie van ‘elkaar gebruiken.’
pi_221285832
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:30 schreef Jennyy01 het volgende:

[..]
In mijn ogen lijkt het er op dat zij hun leven in ieder geval ietsje proberen te beteren. MCW daarentegen..
pi_221285873
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:00 schreef Fazantje70 het volgende:
Annemarie vertelde toch dat zij naar huishoudschool ging. Ik kan mij niet voorstellen dat toentertijd er ook al jongens naar toe gingen. Hoe komt zij er dan bij om te zeggen dat zij met sportdagen altijd bij de jongens werd ingedeeld?
Lagere school ?
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221285898
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:30 schreef AgnesGru het volgende:

[..]
Moest onder narcose voor een routine ingreep en toen is het misgegaan.
Vreselijk.. je ligt op de operatietafel met allerlei medisch personeel om je heen en dan gaat het toch nog mis.. 😢
pi_221285904
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:41 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
En dam alle te kleine fietsen, stepjes en loopfietsen gelijk wegbrengen. Ruimt lekker op. Kan lot (lees AM) ook niet meer terug naar de te kleine fiets
Dat durft Maarten niet
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221285922
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
Kennen jullie het account dateanddiscover?
Zij is ongeveer 5 uur na de geboorte van haar dochter overleden, wat een intens verdrietig bericht :'(
Ja ik zag het , wat erg , voor iedereen
pi_221285960
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 19:53 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Dat durft Maarten niet
Kan brokkenpiloot Jim niet per ongeluk over het fietsje heen rijden als hij weer een wheelie maakt, dan kan AM weer klagen over haar pannenkoek, maar hoeft Lot niet meer op dat peutertrappertje.
pi_221286047
DBM schermt haar kinderen af, maar plaatst wel anderen in hun zwemkleding online. Het ergste? Ik ken deze mensen. Wat een onbeschofte trut.
pi_221286075
Sanneke haar wandelende filmpje met M is toch gewoon een bewijs naar hier dat ze echt wel interactie heeft? “Vooooogel waar is de vooooogel”
pi_221286097
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 20:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM schermt haar kinderen af, maar plaatst wel anderen in hun zwemkleding online. Het ergste? Ik ken deze mensen. Wat een onbeschofte trut.
Misschien kunnen ze haar bericht doen
pi_221286151
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke op pad met kind en Dion en er is bewegend beeld van!

En ze wil naar de Efteling. Voor het eten. Vrouw, ga aan de slag met je obsessie voor eten.
Maar volgens enkele was haar eten geen obsessie. Lol. :')
pi_221286168
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 20:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
Niet normaal! Ze moest mij niet zo op insta zetten.
Haar vriendin 😉leest hier weer goed mee
pi_221286187
Eten zou echt het laatste zijn waar ik mij druk om maak bij een pretpark. Ik bedoel ja het is fijn als er een aantal goede en lekkere keuzes zijn maar met 3 kinderen nemen we gewoon bolletjes, fruit en drinken mee.
Ik heb het nog nooit van te voren uitgezocht i.i.g.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221286195
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 20:19 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Niet normaal! Ze moest mij niet zo op insta zetten
En zelf zal ze nooit zichzelf zo op badpak op instagram laten zien.
Ik ben vandaag zo vrolijk, zo vrolijk, zo vrolijk
pi_221286212
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
Kennen jullie het account dateanddiscover?
Zij is ongeveer 5 uur na de geboorte van haar dochter overleden, wat een intens verdrietig bericht :'(
Ik had het zelf nog niet gezien, Dit is echt vreselijk en dit is zo niet iets dat je verwacht of überhaupt aan denkt als je zwanger bent. ;(

Triest ook dat je dan juist overlijd op een plek waar je zo veilig moet zijn en je bevalling waarschijnlijk het veiligste kan verlopen, waar als het nodig is iemand direct kan ingrijpen. Maar dit je toch fataal wordt. :{

Ik hoop dat haar man en dochtertje er samen goed doorheen gaan komen en dat ze alle hulp krijgen die ze nodig hebben. ❤️
pi_221286232
Opvallend trouwens dat Kelly Caresse haar oudste dochter niet meer in beeld komt.

Waarschijnlijk een verzoek van haarzelf. Goed dat ze daar naar luistert. Nu de rest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')