🤦♀ serieusquote:Op donderdag 9 juli 2026 18:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke op pad met kind en Dion en er is bewegend beeld van!
En ze wil naar de Efteling. Voor het eten. Vrouw, ga aan de slag met je obsessie voor eten.
Ja, ze heeft een foto van allemaal eten in haar stories. En daarbij de tekst: ik zou alleen al voor het eten nu naar de Efteling willen.quote:
Ik vind het ook een griezel, in alle opzichten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:37 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Ooh hier idem. Tim die als een puber in de nek van MCW kruipt…. Griezel
Vreselijke vent. Je kunt mij niet vertellen dat deze relatie lang gaat duren. En KB en JVP zijn wat mij betreft geen haar beter. Hebben hier ook aan meegewerkt al die tijd. Wat een puinhoop is het daar.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:21 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik vind het ook een griezel, in alle opzichten.
Moest onder narcose voor een routine ingreep en toen is het misgegaan.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat vreselijk.. was ze ziek? Complicaties bij de bevalling?
Ik denk dat het lang gaat duren gezien hij in alle opzichten van haar profiteert. Hij heeft geen eigen woning, geen eigen baan en inkomen. En waar moet hij straks nog aan de bak in de voetbalwereld.quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:30 schreef Jennyy01 het volgende:
[..]
Vreselijke vent. Je kunt mij niet vertellen dat deze relatie lang gaat duren. En KB en JVP zijn wat mij betreft geen haar beter. Hebben hier ook aan meegewerkt al die tijd. Wat een puinhoop is het daar.
Maarrrrr ze was buiten met M. Natuurlijk wel met Dion erbij want alleen met hem naar buiten, zonder dat M vastgesnoerd zit in de wandelwagen, durft ze niet.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:53 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ja, ze heeft een foto van allemaal eten in haar stories. En daarbij de tekst: ik zou alleen al voor het eten nu naar de Efteling willen.
De Efteling uiteraard getagd want wie weet volgt er een uitnodiging incl. gratis eten.
Totaal afhankelijk inderdaad. En ik heb het idee, misschien zit ik er compleet naast hoor, dat zij dat heerlijk vindt. De liefde komt ook niet oprecht over. Het is meer een kwestie van ‘elkaar gebruiken.’quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:34 schreef Kaatje35 het volgende:
[..]
Ik denk dat het lang gaat duren gezien hij in alle opzichten van haar profiteert. Hij heeft geen eigen woning, geen eigen baan en inkomen. En waar moet hij straks nog aan de bak in de voetbalwereld.
In mijn ogen lijkt het er op dat zij hun leven in ieder geval ietsje proberen te beteren. MCW daarentegen..quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:30 schreef Jennyy01 het volgende:
[..]
Vreselijke vent. Je kunt mij niet vertellen dat deze relatie lang gaat duren. En KB en JVP zijn wat mij betreft geen haar beter. Hebben hier ook aan meegewerkt al die tijd. Wat een puinhoop is het daar.
Lagere school ?quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:00 schreef Fazantje70 het volgende:
Annemarie vertelde toch dat zij naar huishoudschool ging. Ik kan mij niet voorstellen dat toentertijd er ook al jongens naar toe gingen. Hoe komt zij er dan bij om te zeggen dat zij met sportdagen altijd bij de jongens werd ingedeeld?
Vreselijk.. je ligt op de operatietafel met allerlei medisch personeel om je heen en dan gaat het toch nog mis.. 😢quote:Op donderdag 9 juli 2026 19:30 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Moest onder narcose voor een routine ingreep en toen is het misgegaan.
Dat durft Maarten nietquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:41 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
En dam alle te kleine fietsen, stepjes en loopfietsen gelijk wegbrengen. Ruimt lekker op. Kan lot (lees AM) ook niet meer terug naar de te kleine fiets
Ja ik zag het , wat erg , voor iedereenquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
Kennen jullie het account dateanddiscover?
Zij is ongeveer 5 uur na de geboorte van haar dochter overleden, wat een intens verdrietig bericht
Kan brokkenpiloot Jim niet per ongeluk over het fietsje heen rijden als hij weer een wheelie maakt, dan kan AM weer klagen over haar pannenkoek, maar hoeft Lot niet meer op dat peutertrappertje.quote:
Misschien kunnen ze haar bericht doenquote:Op donderdag 9 juli 2026 20:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM schermt haar kinderen af, maar plaatst wel anderen in hun zwemkleding online. Het ergste? Ik ken deze mensen. Wat een onbeschofte trut.
Maar volgens enkele was haar eten geen obsessie. Lol.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke op pad met kind en Dion en er is bewegend beeld van!
En ze wil naar de Efteling. Voor het eten. Vrouw, ga aan de slag met je obsessie voor eten.
Niet normaal! Ze moest mij niet zo op insta zetten.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:07 schreef Moedervan4kids het volgende:
DBM schermt haar kinderen af, maar plaatst wel anderen in hun zwemkleding online. Het ergste? Ik ken deze mensen. Wat een onbeschofte trut.
En zelf zal ze nooit zichzelf zo op badpak op instagram laten zien.quote:Op donderdag 9 juli 2026 20:19 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Niet normaal! Ze moest mij niet zo op insta zetten
Ik had het zelf nog niet gezien, Dit is echt vreselijk en dit is zo niet iets dat je verwacht of überhaupt aan denkt als je zwanger bent.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
Kennen jullie het account dateanddiscover?
Zij is ongeveer 5 uur na de geboorte van haar dochter overleden, wat een intens verdrietig bericht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |