abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221284649
Ik had net even niks te doen en wilde een poging wagen om de nieuwste vlog te kijken. Weer niet gelukt. Na een minuut of 5 gekus en geknuffel vroeg ik me af waar ik in hemelsnaam naar zat te kijken. Ik werd er gewoon onpasselijk van. En die serie Liebeskind is uit 2023, zouden ze die samen met alle, inmiddels, exen hebben gekeken? Ik kan me uit die tijd niet herinneren dat MCW het ooit over een beste vriend had.
pi_221284730
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik had net even niks te doen en wilde een poging wagen om de nieuwste vlog te kijken. Weer niet gelukt. Na een minuut of 5 gekus en geknuffel vroeg ik me af waar ik in hemelsnaam naar zat te kijken. Ik werd er gewoon onpasselijk van. En die serie Liebeskind is uit 2023, zouden ze die samen met alle, inmiddels, exen hebben gekeken? Ik kan me uit die tijd niet herinneren dat MCW het ooit over een beste vriend had.
Tim kijkt ook lekker zuiver uit zijn ogen.
pi_221284763
Ach die Madelief. Die is toch echt aan het huilen op die foto met dat ‘uitglijden’
Wat verdrietig voor dat meisje.
  donderdag 9 juli 2026 @ 17:24:39 #254
482080 AgnesGru
Ach Djurmeen
pi_221284936
Kennen jullie het account dateanddiscover?
Zij is ongeveer 5 uur na de geboorte van haar dochter overleden, wat een intens verdrietig bericht :'(
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
pi_221284971
quote:
1s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
Zij is ongeveer 5 uur na de geboorte van haar dochter overleden, wat een intens verdrietig bericht :'(
Ik volg haar niet, maar wat erg 😪 zoiets gun je ook niemand.
pi_221284983
quote:
Die kwam ook op mn tijdlijn voorbij. Erg heftig😭😭
pi_221285018
quote:
zo erg dit.
pi_221285076
quote:
Ja die kwam ook op mijn tijdlijn voorbij. Wat verschrikkelijk, zo onverwacht ook.
pi_221285117
quote:
Dat bericht kwam vanochtend voorbij. Onvoorstelbaar.
pi_221285119
quote:
Ik denk het account niet maar wat een vreselijk bericht :'(
pi_221285129
Wat vreselijk.. was ze ziek? Complicaties bij de bevalling?
pi_221285135
En AM laat haar jongste maar weer eens aan een lang ijsje zuigen op beeld.
De ranzige mannen hebben ongetwijfeld hun tools alweer klaar staan.. 😢
pi_221285141
quote:
Verschrikkelijk 😔😔 Een paar posts eerder gaf ze nog aan, nog even en dan is de onbezorgde tijd met z’n tweetjes voorbij 😭 Krijg je het koud van, een ogenschijnlijk gezond iemand die een hartstilstand krijgt 😔
pi_221285188
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat vreselijk.. was ze ziek? Complicaties bij de bevalling?
Nee. Routine operatie na de bevalling, hartstilstand.
pi_221285192
De webshop van Pris gaat weer 7 weken dicht. Rond de kerst ook al een dikke maand geloof ik.
Het is duidelijk dat haar gezin de prioriteit heeft. Wat natuurlijk prima is maar het herhaalde "ik ben zo goed bezig want ondernemer en moeder" wordt een beetje vermoeiend. Heel professioneel gaat ze niet te werk. En straks weer klagen dat ze zo weinig zichtbaar is.

Janneke is op vakantie en heeft een wat onduidelijk verhaal over de verzekering van de huurauto. Sowieso is de auto altijd verzekerd, dus ze heeft het over het eigen risico denk ik. Begrijp ik goed dat ze dit uiteindelijk niet afgekocht hebben?
Fijn dat ze na die vele maanden geklus even lekker weg zijn. Ik ben wel wat verbaasd dat ze 2.5 weken weg kunnen met de huidige prijzen.
pi_221285205
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 16:09 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Die langere rok staat haar wel leuk, maar ze had hem wel even moeten strijken
Vraag me sowieso af wat voor koopverslaving deze meid heeft. Alleen maar nieuwe kleding showen de hele tijd.
Mijn interpretatie: onzekerheid wegshoppen en dan complimentjes vissen met 'kijk jou een strááálen meittt!'
pi_221285210
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 17:03 schreef papierentas het volgende:

[..]
Tim kijkt ook lekker zuiver uit zijn ogen.
Poh. Maar echt....
pi_221285244
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:05 schreef Lizzylana het volgende:

[..]
Vraag me sowieso af wat voor koopverslaving deze meid heeft. Alleen maar nieuwe kleding showen de hele tijd.
Mijn interpretatie: onzekerheid wegshoppen en dan complimentjes vissen met 'kijk jou een strááálen meittt!'
True. Maar gelukkig laatste tijd geen “lekker gekke” filmpjes over haar buik en tentstokken en dergelijke.
pi_221285297
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 15:57 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ik hoop zo dat MG volgende week gaat fietsen met zijn kind, op een passende fiets en dat ze als moeke terug is gewoon kan fietsen, dit gaat echt nergens over. Am zorgt er vooral voor dat het kind geen (zelf)vertrouwen krijgt en dan heb ik het nog niet over de heupen en knieen die geen kant uit kunnen nu met ronddraaien. Maar moeke is zo star, het moet en zal volgens haar regels. Misschien moeten ze haar eens op de fiets van J. laten gaan een paar dagen.
Toenemende irritatie hier over de enorme halsstarrigheid die AM hier ten toon spreidt. Wat een hork.
pi_221285391
quote:
Ooh hier idem. Tim die als een puber in de nek van MCW kruipt…. Griezel
pi_221285422
Sanneke op pad met kind en Dion en er is bewegend beeld van!

En ze wil naar de Efteling. Voor het eten. Vrouw, ga aan de slag met je obsessie voor eten.
pi_221285434
Maar als je vandaag alles schoonmaakt en grotendeels in de auto zet dan is morgen laatste dingen doen en kan je prima om 10 uur uit huisje zijn toch?
Kan je laatste dag mee pakken ook!
  Moderator / Miss SHO donderdag 9 juli 2026 @ 18:45:57 #273
22592 crew  Ole
pi_221285442
Spam en quotes van spam verwijderd!
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_221285458
quote:
0s.gif Op donderdag 9 juli 2026 18:37 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:

[..]
Ooh hier idem. Tim die als een puber in de nek van MCW kruipt…. Griezel
Ik begrijp steeds minder van die vent. Puber was ook het woord dat in mij opkwam.
  donderdag 9 juli 2026 @ 18:47:31 #275
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221285459
quote:
Net eens gekeken, eerste keer dat ik dat doe maar wat is dat voor vreemd gevlog, mw kijkt loens, dhr is net wakker en er komt bij beiden geen zinnig woord uit..... snel weggeklikt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')