Tim kijkt ook lekker zuiver uit zijn ogen.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik had net even niks te doen en wilde een poging wagen om de nieuwste vlog te kijken. Weer niet gelukt. Na een minuut of 5 gekus en geknuffel vroeg ik me af waar ik in hemelsnaam naar zat te kijken. Ik werd er gewoon onpasselijk van. En die serie Liebeskind is uit 2023, zouden ze die samen met alle, inmiddels, exen hebben gekeken? Ik kan me uit die tijd niet herinneren dat MCW het ooit over een beste vriend had.
Ik volg haar niet, maar wat erg 😪 zoiets gun je ook niemand.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
Kennen jullie het account dateanddiscover?
Zij is ongeveer 5 uur na de geboorte van haar dochter overleden, wat een intens verdrietig bericht
Die kwam ook op mn tijdlijn voorbij. Erg heftig😭😭quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
Zij is ongeveer 5 uur na de geboorte van haar dochter overleden, wat een intens verdrietig bericht
zo erg dit.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
Ja die kwam ook op mijn tijdlijn voorbij. Wat verschrikkelijk, zo onverwacht ook.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
Dat bericht kwam vanochtend voorbij. Onvoorstelbaar.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
Ik denk het account niet maar wat een vreselijk berichtquote:Op donderdag 9 juli 2026 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
Verschrikkelijk 😔😔 Een paar posts eerder gaf ze nog aan, nog even en dan is de onbezorgde tijd met z’n tweetjes voorbij 😭 Krijg je het koud van, een ogenschijnlijk gezond iemand die een hartstilstand krijgt 😔quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:24 schreef AgnesGru het volgende:
Nee. Routine operatie na de bevalling, hartstilstand.quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:56 schreef Huisopdehoek het volgende:
Wat vreselijk.. was ze ziek? Complicaties bij de bevalling?
Vraag me sowieso af wat voor koopverslaving deze meid heeft. Alleen maar nieuwe kleding showen de hele tijd.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:09 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Die langere rok staat haar wel leuk, maar ze had hem wel even moeten strijken
Poh. Maar echt....quote:Op donderdag 9 juli 2026 17:03 schreef papierentas het volgende:
[..]
Tim kijkt ook lekker zuiver uit zijn ogen.
True. Maar gelukkig laatste tijd geen “lekker gekke” filmpjes over haar buik en tentstokken en dergelijke.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:05 schreef Lizzylana het volgende:
[..]
Vraag me sowieso af wat voor koopverslaving deze meid heeft. Alleen maar nieuwe kleding showen de hele tijd.
Mijn interpretatie: onzekerheid wegshoppen en dan complimentjes vissen met 'kijk jou een strááálen meittt!'
Toenemende irritatie hier over de enorme halsstarrigheid die AM hier ten toon spreidt. Wat een hork.quote:Op donderdag 9 juli 2026 15:57 schreef papierentas het volgende:
[..]
Ik hoop zo dat MG volgende week gaat fietsen met zijn kind, op een passende fiets en dat ze als moeke terug is gewoon kan fietsen, dit gaat echt nergens over. Am zorgt er vooral voor dat het kind geen (zelf)vertrouwen krijgt en dan heb ik het nog niet over de heupen en knieen die geen kant uit kunnen nu met ronddraaien. Maar moeke is zo star, het moet en zal volgens haar regels. Misschien moeten ze haar eens op de fiets van J. laten gaan een paar dagen.
Ooh hier idem. Tim die als een puber in de nek van MCW kruipt…. Griezelquote:Op donderdag 9 juli 2026 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:
Ik had net even niks te doen en wilde een poging wagen om de nieuwste vlog te kijken. Weer niet gelukt. Na een minuut of 5 gekus en geknuffel vroeg ik me af waar ik in hemelsnaam naar zat te kijken. Ik werd er gewoon onpasselijk van. En die serie Liebeskind is uit 2023, zouden ze die samen met alle, inmiddels, exen hebben gekeken? Ik kan me uit die tijd niet herinneren dat MCW het ooit over een beste vriend had.
Ik begrijp steeds minder van die vent. Puber was ook het woord dat in mij opkwam.quote:Op donderdag 9 juli 2026 18:37 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
[..]
Ooh hier idem. Tim die als een puber in de nek van MCW kruipt…. Griezel
Net eens gekeken, eerste keer dat ik dat doe maar wat is dat voor vreemd gevlog, mw kijkt loens, dhr is net wakker en er komt bij beiden geen zinnig woord uit..... snel weggeklikt.quote:Op donderdag 9 juli 2026 16:51 schreef JaNeeDan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |