Maar jij gaat niet zo op insta neen ik zomaar aan 🫣quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik lees dit terwijl ik in mijn takkie pyjamabroek zit 😉.
Ik ben de tijd allang voorbij dat ik het überhaupt belangrijk vind wat een ander vindt van wat ik draag.
Overigens slaap ik nooit zonder pyjamabroek want ik kan het gevoel van huid op huid van m’n benen niet aan.
Nee, crossmotoren heeft de organisatie zelf. En dat is maar goed ook, anders sta je met dit soort mensen elke dag wel aan de kant van de weg stil.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:49 schreef Miepje77 het volgende:
Gaat hun eigen motor mee naar IJsland bij AM?
Bizar dat Juud weer vrij kreeg voor Bob om af te spreken met een vriendin.
Eens. Mede mogelijk gemaakt door haar kapsel, plamuur en ouwelijke kleding. Dat laatste niet altijd maar wel regelmatig.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:01 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Mcw ziet er zelf ook een stuk ouder uit dan ze is
Ik vraag mij ook wel eens af of dat niet extra versterkt wordt door die filters die ze elke keer gebruikt over die foto’s en filmpjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Mede mogelijk gemaakt door haar kapsel, plamuur en ouwelijke kleding. Dat laatste niet altijd maar wel regelmatig.
Yep, heel voorspelbaar. Ik geloof wel dat Jim ziek is, buikgriep van die Chinees. Maar nu heeft ze zelf ook diarree? Ja, right!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 00:45 schreef poohenzo het volgende: Am is gewoon al aan het voorsorteren dat ze niet alles gaat doen in IJsland met die buikgriep aanstellerij. Ik zou het vooral heel zuur vinden voor de andere deelnemers die misschien wel hard geoefend en gespaard hebben voor deze reis en dan opgescheept zitten met die angsthaas
Dit denk ik ook, ze zijn eens op en neer gevlogen voor de kinderen van Jacqueline, had ze nu dus ook gewoon kunnen doen. Maar er is gewoon zonder haar geboekt in de tijd dat je haar ouders minder/niet in beeld zag.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:42 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Wanneer gingen ze uit elkaar? Sindsdien jankt ze.
Daarvoor natuurlijk ook al regelmatig maar ze is echt doorgeslagen.
En dat gezwets ook over de vakantie, dit jaar niet samen op Mallorca want niks was zeker qua co-ouderschap etc.
Mijn gevoel zegt dat ze niet naar Mallorca gaan omdat de happy family een tijdje geen happy family was. En dus werd het Moraira. Maximaal storten op Iris + gezin.
Angstpoepjes.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:06 schreef Shuri het volgende:
[..]
Yep, heel voorspelbaar. Ik geloof wel dat Jim ziek is, buikgriep van die Chinees. Maar nu heeft ze zelf ook diarree? Ja, right!
Ik heb nog niet eens gekeken bij Judith en ze zit nu alweer in mijn irritatiezone, alleen al door wat ik hier lees.
Ja dat viel mij ook op, ook sterk vermagerd. Denk ook zorgenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind de moeder van MW ineens erg oud lijken. Zal waarschijnlijk door alle zorgen zijn…
En Bob weer een dagje spijbelen…. Tja what’s new
De buikgriep gaat er harder inwerken dan ze verwacht had. Helaas, niets aan te doen. Goed naar je lijf luisteren.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:06 schreef Shuri het volgende:
[..]
Yep, heel voorspelbaar. Ik geloof wel dat Jim ziek is, buikgriep van die Chinees. Maar nu heeft ze zelf ook diarree? Ja, right!
Ik heb nog niet eens gekeken bij Judith en ze zit nu alweer in mijn irritatiezone, alleen al door wat ik hier lees.
Wanneer je dochter toch duidelijk flink de weg weer kwijt is én de zorg heeft voor 4 kinderen dan ís dat ook enorm zorgelijk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:15 schreef Lipisu het volgende:
[..]
Ja dat viel mij ook op, ook sterk vermagerd. Denk ook zorgen
Ik weet niet of dat de oorzaak is, kan zoveel zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:19 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Wanneer je dochter toch duidelijk flink de weg weer kwijt is én de zorg heeft voor 4 kinderen dan ís dat ook enorm zorgelijk.
En leefstijl; roken, drinken, niet slapenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Eens. Mede mogelijk gemaakt door haar kapsel, plamuur en ouwelijke kleding. Dat laatste niet altijd maar wel regelmatig.
Nou, dit dus. Zij zet dit zelf in scène uiteraard, maar waarom zou je dat inderdaad willen. Het kind is 3.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Dus de jongste van MCW ( vier jaar) pakt de telefoon van z’n moeder, ontgrendeld deze en maakt een foto terwijl zijn moeder met haar lover kust? Tijdens dat kussen staat haar broek open en is een stukje slip te zien…..
Waarom zou je je kind deze rol willen aanmeten?
Waarom?
Ze ziet er vaak uit als een 50 plusser inderdaad.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:05 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
De foto is ook nog eens op hoogte gemaakt. Kind is op de tafel gezet om deze foto te maken? Of was het toch niet de jongste die de foto maakte? Ook MCW heeft een levendige fantasie.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
[..]
Nou, dit dus. Zij zet dit zelf in scène uiteraard, maar waarom zou je dat inderdaad willen. Het kind is 3.
En de foto is zo gemaakt dat het niet van onderen is? Grote 4jarige.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 09:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Dus de jongste van MCW ( vier jaar) pakt de telefoon van z’n moeder, ontgrendeld deze en maakt een foto terwijl zijn moeder met haar lover ( niet zijn vader, niet Sjaakie die tot voor kort ook nog gekust werd) kust? Tijdens dat kussen staat haar broek open en is een stukje slip te zien…..
Waarom zou je je kind deze rol willen aanmeten?
Waarom doe je je kind dit aan?
Waarom?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |