abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221300118
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik lees dit terwijl ik in mijn takkie pyjamabroek zit 😉.
Ik ben de tijd allang voorbij dat ik het überhaupt belangrijk vind wat een ander vindt van wat ik draag.
Overigens slaap ik nooit zonder pyjamabroek want ik kan het gevoel van huid op huid van m’n benen niet aan.
Maar jij gaat niet zo op insta neen ik zomaar aan 🫣
pi_221300119
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 08:49 schreef Miepje77 het volgende:
Gaat hun eigen motor mee naar IJsland bij AM?

Bizar dat Juud weer vrij kreeg voor Bob om af te spreken met een vriendin.
Nee, crossmotoren heeft de organisatie zelf. En dat is maar goed ook, anders sta je met dit soort mensen elke dag wel aan de kant van de weg stil.
pi_221300122
De kleding van Jolie is het afgelopen jaar ook hard achteruit gegaan. Jvp had blijkbaar erg veel invloed. Destijds gingen ze ook wekelijks op inkoop. MCW zelden. MCW is echt geen ondernemer. Ik ben benieuwd wanneer die zaak opgedoekt wordt.
pi_221300123
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:01 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Mcw ziet er zelf ook een stuk ouder uit dan ze is
Eens. Mede mogelijk gemaakt door haar kapsel, plamuur en ouwelijke kleding. Dat laatste niet altijd maar wel regelmatig.
pi_221300130
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:05 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Eens. Mede mogelijk gemaakt door haar kapsel, plamuur en ouwelijke kleding. Dat laatste niet altijd maar wel regelmatig.
Ik vraag mij ook wel eens af of dat niet extra versterkt wordt door die filters die ze elke keer gebruikt over die foto’s en filmpjes.
pi_221300131
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 00:45 schreef poohenzo het volgende: Am is gewoon al aan het voorsorteren dat ze niet alles gaat doen in IJsland met die buikgriep aanstellerij. Ik zou het vooral heel zuur vinden voor de andere deelnemers die misschien wel hard geoefend en gespaard hebben voor deze reis en dan opgescheept zitten met die angsthaas
Yep, heel voorspelbaar. Ik geloof wel dat Jim ziek is, buikgriep van die Chinees. Maar nu heeft ze zelf ook diarree? Ja, right!

Ik heb nog niet eens gekeken bij Judith en ze zit nu alweer in mijn irritatiezone, alleen al door wat ik hier lees.
pi_221300132
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 08:42 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wanneer gingen ze uit elkaar? Sindsdien jankt ze.
Daarvoor natuurlijk ook al regelmatig maar ze is echt doorgeslagen.
En dat gezwets ook over de vakantie, dit jaar niet samen op Mallorca want niks was zeker qua co-ouderschap etc.
Mijn gevoel zegt dat ze niet naar Mallorca gaan omdat de happy family een tijdje geen happy family was. En dus werd het Moraira. Maximaal storten op Iris + gezin.
Dit denk ik ook, ze zijn eens op en neer gevlogen voor de kinderen van Jacqueline, had ze nu dus ook gewoon kunnen doen. Maar er is gewoon zonder haar geboekt in de tijd dat je haar ouders minder/niet in beeld zag.
Ook wel eens gezond, zonder je ouders. Mijn ouders zijn met pensioen en gaan regelmatig (als gezondheid dat toelaat) een paar weken weg. Ik heb nog nooit jankend bij mijn ouderlijk huis gestaan omdat ze op vakantie gingen. Ga toch weg, je hebt een leven, een gezin.
pi_221300164
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:06 schreef Shuri het volgende:

[..]
Yep, heel voorspelbaar. Ik geloof wel dat Jim ziek is, buikgriep van die Chinees. Maar nu heeft ze zelf ook diarree? Ja, right!

Ik heb nog niet eens gekeken bij Judith en ze zit nu alweer in mijn irritatiezone, alleen al door wat ik hier lees.
Angstpoepjes.
pi_221300166
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 08:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind de moeder van MW ineens erg oud lijken. Zal waarschijnlijk door alle zorgen zijn…
En Bob weer een dagje spijbelen…. Tja what’s new
Ja dat viel mij ook op, ook sterk vermagerd. Denk ook zorgen
pi_221300167
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:06 schreef Shuri het volgende:

[..]

De buikgriep gaat er harder inwerken dan ze verwacht had. Helaas, niets aan te doen. Goed naar je lijf luisteren.

En zo zie je maar.....je kunt alles nog zo goed regelen en nog zo goed getraind zijn....een griep laat zich niet plannen.
Door die vreselijk drukke weken van zo'n periode voor de zomervakantie ook minder weerstand natuurlijk.

Zoiets zal het wel gaan worden😎
pi_221300172
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:15 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ja dat viel mij ook op, ook sterk vermagerd. Denk ook zorgen
Wanneer je dochter toch duidelijk flink de weg weer kwijt is én de zorg heeft voor 4 kinderen dan ís dat ook enorm zorgelijk.
pi_221300264
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:19 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Wanneer je dochter toch duidelijk flink de weg weer kwijt is én de zorg heeft voor 4 kinderen dan ís dat ook enorm zorgelijk.
Ik weet niet of dat de oorzaak is, kan zoveel zijn.
Maar als moeder kan ik me idd wel voorstellen dat je je zorgen maakt , ook om je kleinkinderen die in deze situatie zijn beland.
pi_221300289
Dus de jongste van MCW ( vier jaar) pakt de telefoon van z’n moeder, ontgrendeld deze en maakt een foto terwijl zijn moeder met haar lover ( niet zijn vader, niet Sjaakie die tot voor kort ook nog gekust werd) kust? Tijdens dat kussen staat haar broek open en is een stukje slip te zien…..

Waarom zou je je kind deze rol willen aanmeten?
Waarom doe je je kind dit aan?
Waarom?
pi_221300302
quote:

[..]
En leefstijl; roken, drinken, niet slapen
pi_221300322
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Dus de jongste van MCW ( vier jaar) pakt de telefoon van z’n moeder, ontgrendeld deze en maakt een foto terwijl zijn moeder met haar lover kust? Tijdens dat kussen staat haar broek open en is een stukje slip te zien…..

Waarom?
Nou, dit dus. Zij zet dit zelf in scène uiteraard, maar waarom zou je dat inderdaad willen. Het kind is 3.
pi_221300368
quote:

[..]
Ze ziet er vaak uit als een 50 plusser inderdaad.
pi_221300510
MCW
Eens met alles wat hierboven is gezegd. Bizar gedrag. Ga met jezelf aan de slag als simpel op vakantie gaan je al zoveel onrust/angst/stress oplevert (want die tranen worden door een onderliggend gevoel veroorzaakt). Dit straalt zo af op de kinderen inderdaad. Ben benieuwd met welke tips haar 'professionals' kwamen toen ze vroeg hoe dit aan te pakken #sarcasme

Ik begrijp heel goed dat het zwaar en confronterend is als het huis zo lang zo leeg is en dat ze dat wil ontvluchten. Sowieso had ze er ook voor kunnen kiezen om, die 2 weken dat de kinderen niet bij haar zijn, vol te knallen bij Jolie. Dan verdwijnt die stomme pop-up (na iedere pagina!) bij Jolie dat "de levertijd langer is door drukte in het magazijn door de nieuwe drops" ook eindelijk eens. Klanten blij, Walkies blij, MCW blij. Maar nee, ze maakt liever ten overstaan van alles en iedereen een tranen-drama omdat ze vrijwillig 4 weken gaat kleffen bij haar bestie - natuurlijk met Timmie - op 2 vlieguurtjes van NL.

Oh, en volgens mij was het dochtertje van Timmie te zien in het laatste dagfilmpje van MCW (in een knalroze jurkje naast het paard). Goed bezig MCW, zelfs aan die afspraak kun je je niet houden.
pi_221300666
Wat ik ook opmerkelijk aan AM vind is dat je al 2 jaar met de planning voor IJsland bezig bent en je hebt je verzekering dan een week voor vertrek pas rond. Heb je dan geen contacten met de organisatie die vaker met dit bijltje gehakt hebben of willen jij en je godenzoon je dan voor zo'n godsvermogen verzekeren dat geen verzekering dit aan wil ... of ... heb je dan gewoon een hele beroerde planning als zelfbenoemd organisatiewonder?
pi_221300724
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:28 schreef Debuurvrouwvan het volgende:

[..]
Nou, dit dus. Zij zet dit zelf in scène uiteraard, maar waarom zou je dat inderdaad willen. Het kind is 3.
De foto is ook nog eens op hoogte gemaakt. Kind is op de tafel gezet om deze foto te maken? Of was het toch niet de jongste die de foto maakte? Ook MCW heeft een levendige fantasie.
pi_221300764
De tattoo bij MCW, wat is het? Een krabbel van een kind? De plek waar zij en haar grootste liefde elkaar 20 jaar geleden voor het eerst zagen? De plek waar haar 2e, 3e, 4e thuis is?
pi_221300770
Maar we kunnen van MCW vinden wat we willen, ze heeft zero problemen met vieze chemische squichies (of hoe heten die dingen waar AM de rillingen van over de rug lopen). 😉
pi_221300921
Idd dochtertje van Tim is zichtbaar op de foto met ijs zie je alleen been/jurkje en bij paard staat ze er gewoon op. Niet eerste keer ook trouwens
pi_221300937
Dat beeld met M op de kermis met de tekst dat het zo moeilijk is en hij en zijn altijd aan elkaar vastgeplakt zitten. Ik ben bang dat M moeite heeft met weggaan omdat zij zo aan hem hangt. Een patroon wat je ziet waar ik misselijk van wordt.
pi_221300990
Ik zou er als familie van MCW ook niet aan moeten denken om met die 2 pubers in een hotel te zitten. De hele dag dat geklef om je heen 🤮.
pi_221301003
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Dus de jongste van MCW ( vier jaar) pakt de telefoon van z’n moeder, ontgrendeld deze en maakt een foto terwijl zijn moeder met haar lover ( niet zijn vader, niet Sjaakie die tot voor kort ook nog gekust werd) kust? Tijdens dat kussen staat haar broek open en is een stukje slip te zien…..

Waarom doe je je kind dit aan?
Waarom?

En de foto is zo gemaakt dat het niet van onderen is? Grote 4jarige.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')