Haar gejank is om te janken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:22 schreef Hyacinth het volgende:
MCW en d’r gejank. Kan zij nooit eens normaal doen?
Vraag me dan af zegt ze dan film mij, of weet men gewoon dat ze dit moeten vast leggen. Aandacht trekker is het, oh wat is ze zielig zeg.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Haar gejank is om te janken.
Ik ken geen enkele volwassene die zo maximaal veel jankt.
Ik vind dus ook niks aan haar volwassen. Het is net een kind met kinderen. Wat zou ze allemaal gemist hebben vroeger?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Haar gejank is om te janken.
Ik ken geen enkele volwassene die zo maximaal veel jankt.
En haar kinderen janken ook. Want doorgegeven. Nee MCW, jouw kinderen janken omdat jij ze er zo mee belast! Word volwassen!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:42 schreef WildeTuinen het volgende:
Bizar idd dat gejank van Mies. En ze maakt het alleen maar zwaarder en moeilijker zo voor de kids.
En jvp die in haar eentje de vakantie start met pizza en wijn…… die zal zichzelf ook wel eens achter de oren krabben. Vraag mij af of ze alles met terugwerkende kracht waard vond.
Ziek + aandachtsgeil.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die foto die Mw deelt dat ze weer staat te bekken in bh en met haar broek open. Waarom vraag je je kind om dat te fotograferen?
Zo ziek deze vrouw.
Echt he? Bizar hoe aanhankelijk zij isquote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:22 schreef Hyacinth het volgende:
MCW en d’r gejank. Kan zij nooit eens normaal doen?
En nu ze zo afgevallen is lijkt ze ook echt een soort van kindvrouwtje (maar dan wel met een oud gezicht)quote:Op zaterdag 11 juli 2026 07:41 schreef Hyacinth het volgende:
[..]
Ik vind dus ook niks aan haar volwassen. Het is net een kind met kinderen. Wat zou ze allemaal gemist hebben vroeger?
Helaas denk ik inderdaad dat die kinderen straks ook zo verknipt wordenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En haar kinderen janken ook. Want doorgegeven. Nee MCW, jouw kinderen janken omdat jij ze er zo mee belast! Word volwassen!
En zet je kinderen vast in de auto, kam het haar van je dochter eens en zorg dat je kind een passende cap draagt op dat veel te grote paard!
Iedereen en z’n moeder ziet dat de verknipte gezinsdynamiek wordt doorgegeven.
Wanneer gingen ze uit elkaar? Sindsdien jankt ze.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:25 schreef Snaky het volgende:
Zo eens met alles over Michelle. Ze zei eens in de podcast dat ze 'ook eens' deelt over de mindere kant van haar leven, maar ze slaat nogal door. Die oudste zoon gedraagt zich al als beschermer naar zijn moeder, omdat zij een labiele 'Jantje huilt, Jantje lacht' is. Iedereen moet daar helpen het gezin draaiende te houden. Ik heb nog een stukje vlog teruggekeken, maar niet normaal hoe ze zichzelf filmt terwijl Tim haar aflevert.
En ze loved de meedenkende en meebewegende school! Natuurlijk, zolang iedereen maar voor haar buigt loved ze alles en iedereen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bob kreeg een dag vrij van school zodat Judith met een vriendin af kon spreken 🤦♀
Ik vond haar nooit zo jong lijken. Ik vond (en vind) juist dat ze voor haar leeftijd heel veel rimpels heeft.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind de moeder van MW ineens erg oud lijken. Zal waarschijnlijk door alle zorgen zijn…
En Bob weer een dagje spijbelen…. Tja what’s new
Wat voor lulsmoesje zou ze dit keer gebruikt hebben om vrij te krijgen?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:50 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
En ze loved de meedenkende en meebewegende school! Natuurlijk, zolang iedereen maar voor haar buigt loved ze alles en iedereen.
Mcw ziet er zelf ook een stuk ouder uit dan ze isquote:Op zaterdag 11 juli 2026 08:52 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik vond haar nooit zo jong lijken. Ik vond (en vind) juist dat ze voor haar leeftijd heel veel rimpels heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |