abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221303207
Moe Geerts: zakgeld en kleedgeld is leergeld. Dus ze mogen het zelf naar eigen inzicht uitgeven. Ook als ze dan hartje winter in een zomerjas lopen ( haar standaard stokpaardverzinseltje).

Ook moe Geerts: " nee, echt niet!!" als de mega onzekere puber van haar eigen leergeld een lange broek wil kopen. Nee, je gaat voor een ķórte broek. Echt, zó kort!

Zou ze begrijpen dat een lange wijde broek in de zomer sws minder erg is dan een dun zomerjasje hartje winter?
Zou ze begrijpen dat je als je 13 bent en moet wennen aan een ander lijf je jezelf gewoon graag een beetje verstopt in je kleding ?
Zou ze begrijpen dat veel pubers zich extra onzeker voelen in een korte broek, en je ze dus zéker niet moet dwingen?

En zou ze begrijpen dat je past echt iets leert en jezelf kunt ontwikkelen als je moeder met haar k*tcamera gewoon eens een keer lekker thuis blijft en niet continu alles afkraakt en negatief bekijkt en haar achterhaalde boomer ideeën op jou projecteert?

Wat een ongelofelijk stomme trut is het toch ook.
Arme kids.

[ Bericht 6% gewijzigd door Debuurvrouwvan op 11-07-2026 15:11:51 ]
pi_221303211
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 15:00 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja maar dan ook dat dion zegt dat die mensen niet kunnen klussen 🤣😂 gast! Hang nog een plankje op! Schilder die trap en uhm het pareltje blijft toch wel die prachtige kast in de woonkamer!!
En voor iemand werkend in het groen een terras aanleggen zonder sluitbandjes is ook wel erg lachwekkend 👌👍 maar lever vooral commentaar op andere klussers die wel tijd en moeite in hun werk steken 😂👌
Mijn man is ook altijd lang bezig met klussen, maar als hij iets aflevert is het perfect. Die neemt niet genoegen met wat zij doen.

En wat jij allemaal opnoemt. En zoveel meer wat ze niet in beeld brengt. Het ziet er gewoon niet uit bij hun. :')
pi_221303233
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 15:05 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Mijn man is ook altijd lang bezig met klussen, maar als hij iets aflevert is het perfect. Die neemt niet genoegen met wat zij doen.

En wat jij allemaal opnoemt. En zoveel meer wat ze niet in beeld brengt. Het ziet er gewoon niet uit bij hun. :')
Oja... mijn lijst had langer kunnen zijn 😂 maar echt! Snap niet dat je commentaar op klussers levert als je zelf echt gewoon prutswerk levert! Dat gras in die tuin.... geen route naar de schuur 🤦‍♂️ dit is zijn werk!!!! Het is treurig! En dat Sanneke een zeikerd is OK maar Dion die daarin mee gaat en mensen afkraakt.. echt... hang gewoon zelf een plank recht
pi_221303282
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:27 schreef Riveressie1 het volgende:
Sanneke zeikt dat de buren heel vroeg klussen en om half acht beginnen op zaterdagen. Maar wat lult ze nou, haar slaapgegevens laten zien dat ze na half negen wakker wordt?! Dat is überhaupt een unicum voor veel mensen met kleine kinderen. Het is absurd hoe deze vrouw in het leven staat, minieme weerbaarheid en leeft om te zeuren. Ze slaapt bijna 8 uur!! Ben zelf al blij met 5, 8 uur zou heerlijk zijn!

DBM: 1250 euro voor die tattoo, hahahaha. Oh wat erg. Ik zit zelf in het wereldje en dit zijn belachelijke prijzen voor wat daarop geknald wordt. 750.- a 800,- maximaal.
pi_221303364
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:27 schreef Riveressie1 het volgende:
Sanneke zeikt dat de buren heel vroeg klussen en om half acht beginnen op zaterdagen. Maar wat lult ze nou, haar slaapgegevens laten zien dat ze na half negen wakker wordt?! Dat is überhaupt een unicum voor veel mensen met kleine kinderen. Het is absurd hoe deze vrouw in het leven staat, minieme weerbaarheid en leeft om te zeuren.

DBM: 1250 euro voor die tattoo, hahahaha. Oh wat erg. Ik zit zelf in het wereldje en dit zijn belachelijke prijzen voor wat daarop geknald wordt. 750.- a 800,- maximaal.
Sowieso waarom laat ze die screenshot van haar slaapgegegens zien? Zogenaamd om te onderbouwen dat ze een slechte nacht heeft gehad denk ik maar is de slechte nacht in the room with us? Ze heeft gewoon bijna 8 uur geslapen. In welke wereld is dat een slechte nacht??? Hoe lang slaapt ze dan normaal wel niet?
pi_221303459
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:10 schreef Maremare het volgende:

[..]
Die start straks weer een zoekactie naar jou op in haar stories 😂😂😂
Gelukkig ben ik geen hond die op commando komt 😂
pi_221303465
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 15:04 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Moe Geerts: zakgeld en kleedgeld is leergeld. Dus ze mogen het zelf naar eigen inzicht uitgeven. Ook als ze dan hartje winter in een zomerjas lopen ( haar standaard stokpaardverzinseltje).

Ook moe Geerts: " nee, echt niet!!" als de mega onzekere puber van haar eigen leergeld een lange broek wil kopen. Nee, je gaat voor een ķórte broek. Echt, zó kort!

Zou ze begrijpen dat een lange wijde broek in de zomer sws minder erg is dan een dun zomerjasje hartje winter?
Zou ze begrijpen dat je als je 13 bent en moet wennen aan een ander lijf je jezelf gewoon graag een beetje verstopt in je kleding ?
Zou ze begrijpen dat veel pubers zich extra onzeker voelen in een korte broek, en je ze dus zéker niet moet dwingen?

En zou ze begrijpen dat je past echt iets leert en jezelf kunt ontwikkelen als je moeder met haar k*tcamera gewoon eens een keer lekker thuis blijft en niet continu alles afkraakt en negatief bekijkt en haar achterhaalde boomer ideeën op jou projecteert?

Arme kids.
Echt zo met je eens. Wat zielig voor die meiden zit! Oh en ze hebben geshopt op de mannenafdeling moet ook nog even iedereen weten.
pi_221303474
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 15:36 schreef Moondance het volgende:

[..]
Sowieso waarom laat ze die screenshot van haar slaapgegegens zien? Zogenaamd om te onderbouwen dat ze een slechte nacht heeft gehad denk ik maar is de slechte nacht in the room with us? Ze heeft gewoon bijna 8 uur geslapen. In welke wereld is dat een slechte nacht??? Hoe lang slaapt ze dan normaal wel niet?
Dit. Ik slaap al weken rond 5 tot 6 uur per nacht met veel wakker zijn. En ik werk gewoon hč. Ik had overigens ook gereageerd dat werkende mensen nu eenmaal in het weekend moeten klussen. Nu ben ik geblokkeerd. :7

[ Bericht 1% gewijzigd door Lief17 op 11-07-2026 16:02:44 (Iets vergeten ) ]
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_221303490
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:36 schreef Shuri het volgende:
Wat is dat Ahead? Ik zag het ook in de agenda van Annemarie staan.
Suikervrije snoepjes en repen en siropen en zo. Iedereen en zijn moeder promoot dat op internet. Ga je ook lekker van poepen als je zo’n zakje snoepjes eet.
Forever yours, forever mine, forever ours...
pi_221303494
Hallo allemaal, hier een stille meelezer.ik ben geblockt bij Sanneke🤪. Ik zei alleen maar dat ik begrijp hoe autisme werkt ( heb een zoon met autisme) en dat het heel normaal is in een woonwijk dat er bouw geluiden zijn. En of ze al eens een gesprek is aangegaan of er misschien afspraken gemaakt kunnen worden ivm prikkels. Reactie van haar: ik weet niet of je het wel snapt of begrijpt wat autisme is. En Dion heeft er ook last van en die heeft geen autisme. Ik heb haar een prettig weekend gewenst🙈 en nu ben ik geblokt.
Ik was het opeens zo zat dat negatieve gedoe van haar, mens doe normaal ga leven.
pi_221303508
MCW.. er is al veel over gezegd maar die foto!! Zo maximaal veel last van je scheiding maar wel je kinderen zulke intieme fotos met je nieuwe lover laten maken. Dat mens is echt volledig de weg kwijt. Gestoord.

Die broer van haar lijkt het wel heel goed te doen. Komt op mij over als een heel leuk en warm gezin. Als het mijn zus was had ik haar eens goed de waarheid gezegd. Maar goed misschien hebben ze dat allang gedaan. Lijkt me ook geen type dat zich ook maar iets van iemand aantrekt.
pi_221303550
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:52 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Zeker! Maar denk dat zodra mijan naar school gaat en ze dus ook meer contact krijgt echt de "p" uitbreekt nu zeurt ze alleen online en tegen dion...
O ik hoop dat ze dan nog op insta zit, heerlijk al dat geklaag en gedie over school en andere ouders. Heerlijk leedvermaak 🥳
  zaterdag 11 juli 2026 @ 16:18:17 #188
3778 popje
Watishetnutvaneenondertitel?
pi_221303568
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:00 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind het echt zielig voor Lot, loopt dat kind daar te slepen met een onhandige plastic boodschappen tas terwijl de rest van de groep ontspannen met een stevige rugzak loopt. Arme kind moet al fietsen op een mini fietsje waardoor ze wel een circus-act lijkt en nu weer die gestoorde tas. Allemaal bedacht door die rare starre moeder met euro tekens in dr ogen.

Van Sanneke haar laatste filmpje word ik onpasselijk. Van die slechte huid helemaal close-up en dat vieze gevreet en gekauw ingezoomd. En van het feit dat het madame zich zo ergert dat er mensen zijn die wél wat nuttigs doen in hun weekend ipv op hun reet zitten en ladingen eten naar binnen schuiven en klagen op internet.
Oh man, ik lag dubbel om jouw omschrijvingen, een circusact, arm kind, maar het leest zo grappig...
Het leven is een groot feest, en jij bent ook uitgenodigd!
pi_221303614
Wat staan de spullen eng bij Judith in de auto. Als ze hard remt ligt het overal en nergens. Ik zou de achterbank in tact houden en dan daar een krat op zetten.
pi_221303680
Wat een lui wijf is die Sanneke toch ook. En de hele dag maar klagen en janken. Ga een baan zoeken en zorg dat er wat meer binnenkomt. Knap je huis op en ga iets doen in plaats van wegrotten op die bank. Bij andere mensen komt het ook niet aangewaaid. Vind die Dion ook maar een natte wind hoor. Over slechte klussers gesproken 😂
pi_221303987
quote:

Arme kids.
Eigenlijk wel, maar nee, het moet zo gaan als Zij het wil ze weet nu al welke bikini's ze straks gaan kopen
pi_221304001
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:39 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Maar we weten nu wel dat het niet aan Sanneke ligt maar aan de buurman dat ze niet met M in de tuin kan zitten!

Het ligt aan:
Aan de tuin die nog niet af was.
Aan M die nog niet kan lopen.
Aan zijn broek die kapot ging.
Aan de warmte.
Aan de klussende buurman.

Nog even een paar weken doorzeuren en dan wordt het weer Herfst. Dan zijn er weer nieuwe excuses om niets te doen.
Dan waait het weer 🤪
pi_221304010
Am gaat alleen op zaterdagmorgen winkelen terwijl Lot op de scouting zit.
Dat is de tijd die de tweeling krijgt.

Ga eens met ze winkelen, dat ze echt de tijd hebben om bij verschillende winkels te kijken, te passen en vervolgens toch die broek uit de eerste winkel te kopen. Laat ergens eten of drinken wat zij graag willen, belachelijk dure of hippe bubble tea of een tiktok broodje.
Gewoon quality time en je aanpassen aan de belevingswereld van je kinderen.
pi_221304030
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 07:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die foto die Mw deelt dat ze weer staat te bekken in bh en met haar broek open. Waarom vraag je je kind om dat te fotograferen?

Zo ziek deze vrouw.
Waarom heeft ze haar broek los. En haar jongste van vier maakt er ' spontaan' een foto van?

[ Bericht 2% gewijzigd door lila01 op 11-07-2026 17:02:41 ]
pi_221304038
quote:

Arme kids.
AM heeft echt 0 inlevingsvermogen
pi_221304039
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 08:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind de moeder van MW ineens erg oud lijken. Zal waarschijnlijk door alle zorgen zijn…
En Bob weer een dagje spijbelen…. Tja what’s new
Nou, niet ineens. Ik vind die vrouw altijd al een oud en zorgelijk gezichtje hebben.
pi_221304043
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 15:36 schreef Moondance het volgende:

[..]
Nou, precies dat! Ze heeft totaal niet door hoe bijzonder het is dat ze tot zo laat kan blijven liggen omdat M. blijkbaar zo tot zo super laat slaapt. Hoe gaat ze dat doen als ze hem naar school moet brengen? Elke dag zeiken? De hele dag bijkomen op de bank van het feit dat de wekker om 06:30 staat? Ik heb een baby van vijf maanden die niet doorslaapt en ik word soms woest van haar geklaag. Hoe durft ze die slaapgegevens te delen alsof het erg is?! Hele volksstammen met en zonder kinderen slapen niet zo’n gat in de dag.
pi_221304044
Zal die man van DBM blij zijn dat zij 1250 euro uit gaat geven aan een tattoo terwijl ze het geld niet heeft?
pi_221304060
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 16:52 schreef Lodelie het volgende:
Am gaat alleen op zaterdagmorgen winkelen terwijl Lot op de scouting zit.
Dat is de tijd die de tweeling krijgt.

Ga eens met ze winkelen, dat ze echt de tijd hebben om bij verschillende winkels te kijken, te passen en vervolgens toch die broek uit de eerste winkel te kopen. Laat ergens eten of drinken wat zij graag willen, belachelijk dure of hippe bubble tea of een tiktok broodje.
Gewoon quality time en je aanpassen aan de belevingswereld van je kinderen.
Zou jij dat willen als AM je moeder was? Ik denk de tweeling ook niet. Die schamen zich al zonder een filmende bh-loze klompklossende Debbie Downer achter zich aan.
pi_221304081
quote:

Arme kids.
Amen to that!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')