abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221301013
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
De tattoo bij MCW, wat is het? Een krabbel van een kind? De plek waar zij en haar grootste liefde elkaar 20 jaar geleden voor het eerst zagen? De plek waar haar 2e, 3e, 4e thuis is?
MCW
Ik had ook geen idee maar naar aanleiding van jouw bericht dacht ik, misschien is het wel de omtrek van Mallorca? #homeawayfromhome
  zaterdag 11 juli 2026 @ 10:14:01 #52
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221301015
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:26 schreef Fleurtjebellefleur het volgende:
Dus de jongste van MCW ( vier jaar) pakt de telefoon van z’n moeder, ontgrendeld deze en maakt een foto terwijl zijn moeder met haar lover ( niet zijn vader, niet Sjaakie die tot voor kort ook nog gekust werd) kust? Tijdens dat kussen staat haar broek open en is een stukje slip te zien…..

Waarom zou je je kind deze rol willen aanmeten?
Waarom doe je je kind dit aan?
Waarom?

Michelle heeft een ongezonde relatie met haar ouders, haar kinderen, haar steeds wisselende besties, voedsel, drank, sigaretten, slaap, liefdes. Ik snap wel dat die moeder en Michelle er slecht uit zien.
pi_221301021
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 10:11 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
En de foto is zo gemaakt dat het niet van onderen is? Grote 4jarige.
Ja, haar slip moest natuurlijk wel goed zichtbaar zijn 🙄
pi_221301043
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 10:13 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
MCW
Ik had ook geen idee maar naar aanleiding van jouw bericht dacht ik, misschien is het wel de omtrek van Mallorca? #homeawayfromhome
Ik dacht hetzelfde, en even opgezocht, maar klopt. Alleen zo op haar arm is het toch gewoon een vlek 🤷🏼♀.
pi_221301326
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 07:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die foto die Mw deelt dat ze weer staat te bekken in bh en met haar broek open. Waarom vraag je je kind om dat te fotograferen?

Zo ziek deze vrouw.
Ja echt hè , zo gemaakt nep met net het randje van haar slipje
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221301336
quote:
17s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:00 schreef Hocuspocus2 het volgende:
Ik lees dit terwijl ik in mijn takkie pyjamabroek zit 😉.
Ik ben de tijd allang voorbij dat ik het überhaupt belangrijk vind wat een ander vindt van wat ik draag.
Overigens slaap ik nooit zonder pyjamabroek want ik kan het gevoel van huid op huid van m’n benen niet aan.
Ik moet juist geen pyamabroek of sokken aan , anders kan ik niet slapen 😂😂
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_221301337
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:52 schreef JaNeeDan het volgende:
De tattoo bij MCW, wat is het? Een krabbel van een kind? De plek waar zij en haar grootste liefde elkaar 20 jaar geleden voor het eerst zagen? De plek waar haar 2e, 3e, 4e thuis is?
Mallorca wellicht? Komt een beetje overeen.

(Sorry, ik ben mosterd)
pi_221301338
Ik weet niks over scouting maar is het normaal dat ze die kinderen in die veel te warme bloesjes proppen ? Het ziet er bij L erg oncomfortabel uit en dat lijkt me nergens voor nodig voor een hobby clubje voor kinderen .
pi_221301359
Mijn mening over de buikgriep Jim. Hij had zoveel chinees mee, dit niet ingevroren maar bewaard in de koelkast denk ik. Daar nu last van.
pi_221301364
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 10:36 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]
Ja echt hè , zo gemaakt nep met net het randje van haar slipje
MCW
Naar aanleiding van jullie berichten nog eens gekeken. Raar beeld idd. Die tekst was me in eerste instantie niet eens opgevallen. Misschien L op een tafel staand met de camera boven zn hoofd houdend? (Als dat geval zou zijn, dan zou ik eerder hem helpen veilig naar beneden te komen dan mn liefde af te gaan staan lebberen met mn broek half open maar soit, we weten al langer waar de prio's van Mies liggen).

Maar als de fotograaf een volwassene zou zijn geweest dan moet hij/zij toch ook denken "ben ik nou gek of zijn jullie nou gek?".

[ Bericht 4% gewijzigd door Fietsbel26 op 11-07-2026 10:58:38 ]
pi_221301381
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 10:41 schreef poohenzo het volgende:
Ik weet niks over scouting maar is het normaal dat ze die kinderen in die veel te warme bloesjes proppen ? Het ziet er bij L erg oncomfortabel uit en dat lijkt me nergens voor nodig voor een hobby clubje voor kinderen .
Die blousejes zijn er waarschijnlijk vooral zodat de leiding de groep makkelijker bij elkaar kan houden en snel even koppen kan tellen. Al was een T-shirt midden in de zomer misschien nét wat comfortabeler geweest.

Maar waar ik vooral van sta te kijken, is die achterlijke shopper die AM heeft meegegeven in plaats van een rugzak. Als je dat bij onze scouting flikt, krijg je als ouder echt een uitbrander van de leiding en kun je linea recta terug om een fatsoenlijke tas te halen.

Maar ja, AM is natuurlijk weer heerlijk rebels. Regels en praktisch nadenken zijn voor gewone mensen.
pi_221301384
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 10:50 schreef brilduiker1973 het volgende:
Mijn mening over de buikgriep Jim. Hij had zoveel chinees mee, dit niet ingevroren maar bewaard in de koelkast denk ik. Daar nu last van.
Of hij is gewoon niet zo snugger en warmt álles in één keer op, om het eten een dag later vervolgens nóg een keer op te warmen. Het was inderdaad Chinees voor een heel weeshuis, dus je zou denken dat je alleen pakt wat je nodig hebt.
pi_221301406
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:38 schreef Fietsbel26 het volgende:
MCW
Eens met alles wat hierboven is gezegd. Bizar gedrag. Ga met jezelf aan de slag als simpel op vakantie gaan je al zoveel onrust/angst/stress oplevert (want die tranen worden door een onderliggend gevoel veroorzaakt). Dit straalt zo af op de kinderen inderdaad. Ben benieuwd met welke tips haar 'professionals' kwamen toen ze vroeg hoe dit aan te pakken #sarcasme

Ik begrijp heel goed dat het zwaar en confronterend is als het huis zo lang zo leeg is en dat ze dat wil ontvluchten. Sowieso had ze er ook voor kunnen kiezen om, die 2 weken dat de kinderen niet bij haar zijn, vol te knallen bij Jolie. Dan verdwijnt die stomme pop-up (na iedere pagina!) bij Jolie dat "de levertijd langer is door drukte in het magazijn door de nieuwe drops" ook eindelijk eens. Klanten blij, Walkies blij, MCW blij. Maar nee, ze maakt liever ten overstaan van alles en iedereen een tranen-drama omdat ze vrijwillig 4 weken gaat kleffen bij haar bestie - natuurlijk met Timmie - op 2 vlieguurtjes van NL.

Oh, en volgens mij was het dochtertje van Timmie te zien in het laatste dagfilmpje van MCW (in een knalroze jurkje naast het paard). Goed bezig MCW, zelfs aan die afspraak kun je je niet houden.
Oei ik proef enige frustratie over By Jolie Noe? Vertel vertel ;)

Maar ook eens met alles wat wordt geschreven. Uiteindelijk is alles te herleiden naar 1 ding.
Michelle leeft enkel met en voor zichzelf!!
Ze doet wel heel vaak alsof ze altijd alles voor iedereen doet, maar zij speelt de hoofdrol in haar eigen en zelfbedachte soapserie.

Sneu voor ma Walk....ze zijn al jaren toeschouwer in van de grillen van hun dochter. Eigenlijk is ze altijd al een 'zorgenkind' geweest. Je zult je dochter maar zo tekeer zien gaan.

Het ergste van alles vind ik welke rol MCW haar kinderen toebedeeld. Dat is hier al eerder benoemd. Ook zij krijgen ene volwassen rol in het verhaal. Vragen stellen aan mama, mama geruststellen, mama niet los willen laten omdat ze haarfijn aanvoelen dat mama dan instort enz.
pi_221301409
Weten zien dat AM traint voor IJsland maar wat doet Jim aan voorbereiding? Behalve bij zn moeder op de bank hangen?
  zaterdag 11 juli 2026 @ 11:10:14 #65
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221301416
Ik denk dat dat Chinees eten niks te maken heeft met het ziek zijn van Jim. Er heerst een virus.
pi_221301417
Sanne pleit voor een nationale klusvrije dag. Ik pleit voor een nationale zeikvrije dag.
  zaterdag 11 juli 2026 @ 11:11:27 #67
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221301419
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:06 schreef Lalaland79 het volgende:
Weten zien dat AM traint voor IJsland maar wat doet Jim aan voorbereiding? Behalve bij zn moeder op de bank hangen?
Die hele reis op die motor, waarom wil AM dat? Wat wil ze bewijzen? Dat ze een stoere kerel is? Dat is toch allang duidelijk?
pi_221301420
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:47 schreef AnnArt het volgende:
Wat ik ook opmerkelijk aan AM vind is dat je al 2 jaar met de planning voor IJsland bezig bent en je hebt je verzekering dan een week voor vertrek pas rond. Heb je dan geen contacten met de organisatie die vaker met dit bijltje gehakt hebben of willen jij en je godenzoon je dan voor zo'n godsvermogen verzekeren dat geen verzekering dit aan wil ... of ... heb je dan gewoon een hele beroerde planning als zelfbenoemd organisatiewonder?
En waar is de geweldige reismevrouw deze keer? Of doet ze het zomaar zonder haar draaiboek waar nog net niet in staat hoelaat ze moet poepen. Die verzekering is zo bijzonder niet, risicovolle sport aanklikken en klaar.
pi_221301427
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:10 schreef Moondance het volgende:
Sanne pleit voor een nationale klusvrije dag. Ik pleit voor een nationale zeikvrije dag.
Sanneke moet gewoon niet zeuren, of terug naar het vakantiepark.
pi_221301429
En de plangoeroe is ook weer eens de blouse voor L vergeten. De zoveelste keer.
Scouting is ook zó nieuw in het gezin he?
pi_221301433
quote:
Als ik ergens een huis krijg, ga ik klussen op normale tijden, maar wanneer het mij/de klusjesman/de helpers uitkomt.

Jammer Sanneke.
Jouw kind zal tzt ook wel eens gaan schreeuwen in de tuin of een badje, met vriendjes of vriendinnetjes. Of alleen.
En daar mogen we natuurlijk niks van zeggen.
pi_221301436
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 10:58 schreef FokkingGezellig het volgende:

[..]
Maar waar ik vooral van sta te kijken, is die achterlijke shopper die AM heeft meegegeven in plaats van een rugzak. Als je dat bij onze scouting flikt, krijg je als ouder echt een uitbrander van de leiding en kun je linea recta terug om een fatsoenlijke tas te halen.

Maar ja, AM is natuurlijk weer heerlijk rebels. Regels en praktisch nadenken zijn voor gewone mensen.
Neu voor Lot. Maar AM kan niet anders denken dan: die tassen zijn zooooo handig voor álles!
8)7
Laatst zag ik Maarten met zo´n tas naar paardrijden gaan. Terwijl iedereen een normale tas mee had.
pi_221301443
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:10 schreef Rimboequeen het volgende:
Ik denk dat dat Chinees eten niks te maken heeft met het ziek zijn van Jim. Er heerst een virus.
Dit denk ik ook.

Ik vind het wel bijzonder dat AM lijkt te denken dat als Jim en zij nu ziek zijn, ze dat volgende week niet opnieuw zouden kunnen worden.
pi_221301451
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:11 schreef papierentas het volgende:

[..]
En waar is de geweldige reismevrouw deze keer? Of doet ze het zomaar zonder haar draaiboek waar nog net niet in staat hoelaat ze moet poepen. Die verzekering is zo bijzonder niet, risicovolle sport aanklikken en klaar.
Dit. Guttegut, ze doet eens "iets bijzonders". Ik neem aan dat voor de reis met Julia in IJsland hetzelfde gold?
Ik vermoed weer een samenwerking. Op zoek naar of al geregeld.
pi_221301456
quote:
Maar, positief, ze zit buiten!!!
Wat zit er op dr brood😅?
pi_221301465
quote:
Hoe verzint ze het weer? En dan, wordt ze gelukkiger van een nationale klusvrije dag?
pi_221301469
quote:
Op zich pleit ik daar nu ook voor. Inmiddels al een jaar of 4 in de dagelijkse klus-estafette van de buren en ik begin langzaam een beetje door te draaien, vooral nu de ramen en deuren open staan en je lekker buiten wil zitten. Maar goed, dat is ook de reden dat we gaan verhuizen.
pi_221301471
Sanneke 🤦‍♂️ ow ow Sanneke..... die snapt echt niet dat mensen werken en dan het weekend spenderen aan het verbeteren van hun woon omgeving...
Sanneke is het type laat je huis na het erin trekken verloederen...
pi_221301474
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 10:13 schreef Fietsbel26 het volgende:

[..]
MCW
Zoiets dacht ik ook idd.
pi_221301476
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:16 schreef Harper het volgende:

[..]
Neu voor Lot. Maar AM kan niet anders denken dan: die tassen zijn zooooo handig voor álles!
8)7
Laatst zag ik Maarten met zo´n tas naar paardrijden gaan. Terwijl iedereen een normale tas mee had.
Anders gaat ze straks toch lekker met die shopper achterop de motor naar IJsland, als dat ding zo ontzettend praktisch is? O nee, wacht… voor die reis heeft ze natuurlijk weer een gesponsorde tas bij elkaar geschooid.
pi_221301478
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:22 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Hoe verzint ze het weer? En dan, wordt ze gelukkiger van een nationale klusvrije dag?
😂😂😂 klusvrije dag. Dan kan ze weer zeuren dat er te weinig geluid is.
Ga wat doen Sanneke, dan heb je ook minder last van het geklust van de werkende mens die dit in het weekend moet doen.
pi_221301489
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
Tuurlijk vergeten, of wilde Lot die niet aan en had ze geen zin om hier op in te gaan. En die tas mijn god. AM heeft overal schijt aan, mens denk eens na!
pi_221301519
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:24 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Op zich pleit ik daar nu ook voor. Inmiddels al een jaar of 4 in de dagelijkse klus-estafette van de buren en ik begin langzaam een beetje door te draaien, vooral nu de ramen en deuren open staan en je lekker buiten wil zitten. Maar goed, dat is ook de reden dat we gaan verhuizen.
Wat voor huis is dat dan?
pi_221301528
Judith laat een update zien van haar tuin. Tuin? Waar?
pi_221301529
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:40 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wat voor huis is dat dan?
Nu een gewoon rijtjeshuis, straks een vrijstaand huis. En wat mijn buren allemaal klussen? Geen idee. Heb het idee dat er geen muur meer in hun huis kan staan.
pi_221301557
Ow wat een lelijke tokkie tatoeage bij DBM. En weer bloedprikken voor de schildklier en nog sporten, poepoe.
pi_221301560
AM vindt de tas zelf ook niet handig. Waarom dan toch doen? Gewoon zielig voor Lot.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221301566
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 10:58 schreef FokkingGezellig het volgende:

[..]
Die blousejes zijn er waarschijnlijk vooral zodat de leiding de groep makkelijker bij elkaar kan houden en snel even koppen kan tellen. Al was een T-shirt midden in de zomer misschien nét wat comfortabeler geweest.

Volgens mijn zoon zijn die blouses niet heel warm, ik weet alleen dat ze snel drogen 😆 Als de kinderen op het kamp terrein zijn rennen en vliegen ze meestal zonder blouse maar met das, buiten het terrein is het vaak de blouse en das weer aan vanwege herkenbaarheid.
pi_221301583
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:42 schreef JaNeeDan het volgende:
Judith laat een update zien van haar tuin. Tuin? Waar?
Het is een gebed zonder einde. Maak eerst het ene project af en start dan met de volgende. Ze kan toch nooit dr hele huis schilderen? Dat kost haar zoveel energie. En die tuin is uitgedroogd. Dat is een enorme klus om die grond weer waterdoorlatend te maken
pi_221301612
Ik vind het echt zielig voor Lot, loopt dat kind daar te slepen met een onhandige plastic boodschappen tas terwijl de rest van de groep ontspannen met een stevige rugzak loopt. Arme kind moet al fietsen op een mini fietsje waardoor ze wel een circus-act lijkt en nu weer die gestoorde tas. Allemaal bedacht door die rare starre moeder met euro tekens in dr ogen.

Van Sanneke haar laatste filmpje word ik onpasselijk. Van die slechte huid helemaal close-up en dat vieze gevreet en gekauw ingezoomd. En van het feit dat het madame zich zo ergert dat er mensen zijn die wél wat nuttigs doen in hun weekend ipv op hun reet zitten en ladingen eten naar binnen schuiven en klagen op internet.
pi_221301720
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:42 schreef tulpje19 het volgende:

[..]
Nu een gewoon rijtjeshuis, straks een vrijstaand huis. En wat mijn buren allemaal klussen? Geen idee. Heb het idee dat er geen muur meer in hun huis kan staan.
Ik bedoelde het huis van de buren. Wij hebben ooit in 10 mnd. een vrijstaande bouwval gestript en de binnenkant volledig opnieuw opgebouwd. Buiten werk om. Ik kan me daarom nauwelijks voorstellen dat iemand 4 jaar lang dag in dag uit klust. Of het zijn prutsers.
pi_221301747
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:00 schreef Weerikier het volgende:
Ik vind het echt zielig voor Lot, loopt dat kind daar te slepen met een onhandige plastic boodschappen tas terwijl de rest van de groep ontspannen met een stevige rugzak loopt. Arme kind moet al fietsen op een mini fietsje waardoor ze wel een circus-act lijkt en nu weer die gestoorde tas. Allemaal bedacht door die rare starre moeder met euro tekens in dr ogen.

Van Sanneke haar laatste filmpje word ik onpasselijk. Van die slechte huid helemaal close-up en dat vieze gevreet en gekauw ingezoomd. En van het feit dat het madame zich zo ergert dat er mensen zijn die wél wat nuttigs doen in hun weekend ipv op hun reet zitten en ladingen eten naar binnen schuiven en klagen op internet.
Ik vind haar gezichtsuitdrukkingen ook altijd zo naar. Zij verbeeldt zich heel wat maar ze stelt niks voor.
pi_221301933
Dbm die 77¤ in haar spaar rekening heeft voor een tattoo en nu een afspraak heeft voor een tattoo van 1250¤ .... 🤔 ze zegt iets minder sushi eten dan moet het goed komen 🤔 in 4/5 maanden dus nog 1173 verzamelen als je maar 1 inkomen hebt en een heel groot gat in je hand...

Nu vind ik 1250 sowieso zonde maar ieder zijn ding natuurlijk 🤷
pi_221301966
De installatiefilmpjes van haar minst favoriete kinderen G en 'de tweeling' kan ze toevallig niet vinden.

En waarom die big shopper meegeven aan een kind dat er zelf inpast. Ongelooflijk. Ga zelf met die "handige" plastic waszak op doe-vakantie naar IJsland.
pi_221301981
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:13 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Dbm die 77¤ in haar spaar rekening heeft voor een tattoo en nu een afspraak heeft voor een tattoo van 1250¤ .... 🤔 ze zegt iets minder sushi eten dan moet het goed komen 🤔 in 4/5 maanden dus nog 1173 verzamelen als je maar 1 inkomen hebt en een heel groot gat in je hand...

Nu vind ik 1250 sowieso zonde maar ieder zijn ding natuurlijk 🤷
Ik ook! Vind het bizar veel geld voor een tattoo en nog een lelijke ook!
Waneer eet zij sushi dan? Die ene keer per maand? Ze kan beter besparen op zooi kopen voor je kinderen en ze voor elke scheet verwennen!

Daarbij is het heel hard gezegd het inkomen van je man, dus hij spaart voor je.. en zijn geld verbras je als water.. en nee ik heb er even geen woorden voor! Waneer is die nationale anti zeik dag?
Hebben we ook een anti DBM dag?
  Moderator / Colorchick zaterdag 11 juli 2026 @ 12:20:57 #96
382129 crew  Donna
pi_221301985
Staat er ook bij naar welke tattoo artist ze gaat?
pi_221301990
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:13 schreef Huisopdehoek het volgende:
Net een heel relaas met de installatie van zo ongeveer alle kinderen en dan inderdaad die blouse vergeten...
pi_221301999
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 11:51 schreef IlseMarije het volgende:

[..]
Volgens mijn zoon zijn die blouses niet heel warm, ik weet alleen dat ze snel drogen 😆 Als de kinderen op het kamp terrein zijn rennen en vliegen ze meestal zonder blouse maar met das, buiten het terrein is het vaak de blouse en das weer aan vanwege herkenbaarheid.
Klopt, het is sneldrogende vrij lichte stof, juist bedoeld ook voor de zomer. Bij ons hebben ze ook shirts trouwens
pi_221302003
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:22 schreef AccurateAllegiance het volgende:

[..]
Net een heel relaas met de installatie van zo ongeveer alle kinderen en dan inderdaad die blouse vergeten...
Ze doet het er gewoon om. Gister in die kerk, nu bij scouting ook lekker rebels. Kijk ons eens, meer is het niet.
pi_221302007
quote:
0s.gif Op vrijdag 10 juli 2026 08:46 schreef opwegnaar het volgende:
Ach, vriendje is uit zijn lievelings pyjama gescheurd en DBM is op zoek naar exact dezelfde wat vriendje is zo verdrietig. Misschien moet ze ze eens leren omgaan met teleurstellingen, maar het zal wel weer een ASS dingetje zijn wat ze graag wil benadrukken...
Oké even mosterd 🙃 Maar ik denk dan bijv ook aan als hij er te groot voor is, en de pyjama niet meer past? Is het dan ook drama en ellende?? Precies wat jij zegt, leren omgaan met teleurstelling zal die kinderen wel niet geleerd worden. Want dan gooi je gewoon je ASS kaart op tafel 🫠
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')