abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221299933
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
Dit was ergens in het vorige topic de suggestie voor de titel?
pi_221299934
MCW en d’r gejank. Kan zij nooit eens normaal doen?
pi_221299939
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 07:22 schreef Hyacinth het volgende:
Haar gejank is om te janken.
Ik ken geen enkele volwassene die zo maximaal veel jankt.
pi_221299950
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 07:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Vraag me dan af zegt ze dan film mij, of weet men gewoon dat ze dit moeten vast leggen. Aandacht trekker is het, oh wat is ze zielig zeg.
pi_221299954
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 07:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik vind dus ook niks aan haar volwassen. Het is net een kind met kinderen. Wat zou ze allemaal gemist hebben vroeger?
pi_221299956
Bizar idd dat gejank van Mies. En ze maakt het alleen maar zwaarder en moeilijker zo voor de kids.
En jvp die in haar eentje de vakantie start met pizza en wijn…… die zal zichzelf ook wel eens achter de oren krabben. Vraag mij af of ze alles met terugwerkende kracht waard vond.
pi_221299966
Die foto die Mw deelt dat ze weer staat te bekken in bh en met haar broek open. Waarom vraag je je kind om dat te fotograferen?

Zo ziek deze vrouw.
pi_221299983
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 07:42 schreef WildeTuinen het volgende:
Bizar idd dat gejank van Mies. En ze maakt het alleen maar zwaarder en moeilijker zo voor de kids.
En jvp die in haar eentje de vakantie start met pizza en wijn…… die zal zichzelf ook wel eens achter de oren krabben. Vraag mij af of ze alles met terugwerkende kracht waard vond.
En haar kinderen janken ook. Want doorgegeven. Nee MCW, jouw kinderen janken omdat jij ze er zo mee belast! Word volwassen!
En zet je kinderen vast in de auto, kam het haar van je dochter eens en zorg dat je kind een passende cap draagt op dat veel te grote paard!

Iedereen en z’n moeder ziet dat de verknipte gezinsdynamiek wordt doorgegeven.
pi_221299984
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 07:49 schreef Debuurvrouwvan het volgende:
Die foto die Mw deelt dat ze weer staat te bekken in bh en met haar broek open. Waarom vraag je je kind om dat te fotograferen?

Zo ziek deze vrouw.
Ziek + aandachtsgeil.
Leuk, zo’n moeder.
pi_221300011
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 07:22 schreef Hyacinth het volgende:
Echt he? Bizar hoe aanhankelijk zij is
pi_221300013
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 07:41 schreef Hyacinth het volgende:

[..]
Ik vind dus ook niks aan haar volwassen. Het is net een kind met kinderen. Wat zou ze allemaal gemist hebben vroeger?
En nu ze zo afgevallen is lijkt ze ook echt een soort van kindvrouwtje (maar dan wel met een oud gezicht)
pi_221300018
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En haar kinderen janken ook. Want doorgegeven. Nee MCW, jouw kinderen janken omdat jij ze er zo mee belast! Word volwassen!
En zet je kinderen vast in de auto, kam het haar van je dochter eens en zorg dat je kind een passende cap draagt op dat veel te grote paard!

Iedereen en z’n moeder ziet dat de verknipte gezinsdynamiek wordt doorgegeven.
Helaas denk ik inderdaad dat die kinderen straks ook zo verknipt worden
pi_221300023
Zo eens met alles over Michelle. Ze zei eens in de podcast dat ze 'ook eens' deelt over de mindere kant van haar leven, maar ze slaat nogal door. Die oudste zoon gedraagt zich al als beschermer naar zijn moeder, omdat zij een labiele 'Jantje huilt, Jantje lacht' is. Iedereen moet daar helpen het gezin draaiende te houden. Ik heb nog een stukje vlog teruggekeken, maar niet normaal hoe ze zichzelf filmt terwijl Tim haar aflevert.
pi_221300029
Voor wie het vroeg:

De motorrit is met ridewithlocals.is

Ik volg ze op insta, daar heb je ook live beelden.
pi_221300045
Puurleonie vind ik echt een nare, zure vrouw. Die opmerkingen die ze maakt. Doe even normaal
pi_221300047
Bob kreeg een dag vrij van school zodat Judith met een vriendin af kon spreken 🤦♀
pi_221300052
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 08:25 schreef Snaky het volgende:
Zo eens met alles over Michelle. Ze zei eens in de podcast dat ze 'ook eens' deelt over de mindere kant van haar leven, maar ze slaat nogal door. Die oudste zoon gedraagt zich al als beschermer naar zijn moeder, omdat zij een labiele 'Jantje huilt, Jantje lacht' is. Iedereen moet daar helpen het gezin draaiende te houden. Ik heb nog een stukje vlog teruggekeken, maar niet normaal hoe ze zichzelf filmt terwijl Tim haar aflevert.
Wanneer gingen ze uit elkaar? Sindsdien jankt ze.
Daarvoor natuurlijk ook al regelmatig maar ze is echt doorgeslagen.
En dat gezwets ook over de vakantie, dit jaar niet samen op Mallorca want niks was zeker qua co-ouderschap etc.
Mijn gevoel zegt dat ze niet naar Mallorca gaan omdat de happy family een tijdje geen happy family was. En dus werd het Moraira. Maximaal storten op Iris + gezin.
pi_221300058
Ik vind de moeder van MW ineens erg oud lijken. Zal waarschijnlijk door alle zorgen zijn…
En Bob weer een dagje spijbelen…. Tja what’s new
pi_221300065
AM zit heel dapper iedere post te liken.
Zij moet echt veel meer voorbereid hebben aan krachttraining in de schouders en armen (en in haar geval ook zeker balans) dan ze nu heeft laten zien. Ik zie haar nu geen 20 minuten op die motor staan, joh. Die knapt bij haar enkels af. (En dan hoop ik dat J haar filmt 👹)
Je zult gespaard hebben voor deze droomtrip en je wordt opgescheept met deze zelfoverschattende dwaas met angstogen alsof ze in een koplamp kijkt... i'm okay, i'm okay, I'M OKAY....😢
pi_221300084
Gaat hun eigen motor mee naar IJsland bij AM?

Bizar dat Juud weer vrij kreeg voor Bob om af te spreken met een vriendin.
pi_221300085
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 08:39 schreef Muisjeruisje het volgende:
Bob kreeg een dag vrij van school zodat Judith met een vriendin af kon spreken 🤦♀
En ze loved de meedenkende en meebewegende school! Natuurlijk, zolang iedereen maar voor haar buigt loved ze alles en iedereen.
pi_221300094
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 08:43 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik vind de moeder van MW ineens erg oud lijken. Zal waarschijnlijk door alle zorgen zijn…
En Bob weer een dagje spijbelen…. Tja what’s new
Ik vond haar nooit zo jong lijken. Ik vond (en vind) juist dat ze voor haar leeftijd heel veel rimpels heeft.
pi_221300114
Ik lees dit terwijl ik in mijn takkie pyjamabroek zit 😉.
Ik ben de tijd allang voorbij dat ik het überhaupt belangrijk vind wat een ander vindt van wat ik draag.
Overigens slaap ik nooit zonder pyjamabroek want ik kan het gevoel van huid op huid van m’n benen niet aan.
pi_221300115
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 08:50 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En ze loved de meedenkende en meebewegende school! Natuurlijk, zolang iedereen maar voor haar buigt loved ze alles en iedereen.
Wat voor lulsmoesje zou ze dit keer gebruikt hebben om vrij te krijgen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')