🤣quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat mensen haar berichten sturen ALSOF ze een zeikerd is. Nee Sanneke, je BENT een zeikerd die overal last van heeft behalve van zichzelf. Ga wat doen.
Je zou toch bijna die klussende buren willen wijzen op hij nieuwe zeikende buurvrouw....quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat mensen haar berichten sturen ALSOF ze een zeikerd is. Nee Sanneke, je BENT een zeikerd die overal last van heeft behalve van zichzelf. Ga wat doen.
Yupquote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:27 schreef opwegnaar het volgende:
Maar nog even over die tattoo van DBM, die foto in haar story met dat plastic eromheen, is daar dan dus nu met stift overheen getekend hoe de 'reconstructie' gaat worden? In dat geval: wtf zeg😅💀🙈 er komen dus wat krullen en marker strepen om die vis??
Vis? Ik ga nog eens kijken maar het lijkt nergens naar vind ik. Ik heb zelf enkele fine-line tattoos en die zijn prachtig! Ik ga altijd naar dezelfde artist.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:27 schreef opwegnaar het volgende:
Maar nog even over die tattoo van DBM, die foto in haar story met dat plastic eromheen, is daar dan dus nu met stift overheen getekend hoe de 'reconstructie' gaat worden? In dat geval: wtf zeg😅💀🙈 er komen dus wat krullen en marker strepen om die vis??
Ja ik dacht ook aan een vis, een soort koi karper ofzo. Maar het ziet er niet uit.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:33 schreef Rimboequeen het volgende:
[..]
Vis? Ik ga nog eens kijken maar het lijkt nergens naar vind ik. Ik heb zelfs enkele fine-line tattoos en die zijn prachtig! Ik ga altijd naar dezelfde artist.
Maar we weten nu wel dat het niet aan Sanneke ligt maar aan de buurman dat ze niet met M in de tuin kan zitten!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:31 schreef papierentas het volgende:
Sanneke kan beter dat zwembadje ook maar gewoon opruimen, nu ligt het met prachtig weer in de woonkamer te slingeren bij de rest van de troep. En die broek? Doe maar gewoon niet, net als die pyjama van gister. Nee, gewoon niet doen.
Zij gaat binnen een jaar bij de woningbouw zeuren om een andere woning.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moest even grinniken om Sanneke.. "mensen die zeggen dat ik zeur zitten niet in de verbouw geluiden " 🤣🤦♂️ ow vrouw je moest eens weten!!!
Afgelopen maanden is er in mijn straat en de straat er achter ineens een heleboel huizen verkocht en nieuwe mensen gekomen. Allemaal oude mensjes er uit en de gezinnen komen het dan opknappen! Ik denk dat er in mijn straat nu 6? Huizen verbouwd worden van ongeveer 8 uur s'ochtends tot s'avonds!! En ik vind dat totaal niet boeiend 🤣👍 als je dat wel erg vind moet je gaan werken en je vent een betere baan laten nemen en een huis ergens kopen waar het echt afgelegen is en je van niemand last heb 👌
Ik denk dat Sanneke binnen 2 jaar enorme ruzie daar in de wijk heeft 👍🤣
Daar wilde ze zich aan laten opereren 😌 Kostte ook heel veel geld dus daar is ze voor aan het sparen! Oh nee, wacht 🤓quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:
[..]
Ik denk dat zij zo waggelt door de lipoedeem, daar kan ze dan weer niks aan doen 😅
🤣 ja muggen moeten ook gewoon haar met rust laten!! Hoe durven ze haar nachten wakker te houden (ze slaapt wel meer dan ik 🤔 )quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:47 schreef MwKomkommer het volgende:
Zelfs bij muggen weet Sanneke haar autisme nog te betrekken.
Daardoor vroeg ik me ook af wie die story van haar dan ook verkeerd begrepen zou hebbenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:41 schreef Lalaland79 het volgende:
[..]
Het huilen staat haar ook nader dan het lachen.
En als het elke dag zou zijn zou ze er dan ook niet elke dag een story aan wijden?
Zullen ze ooit eens bij de buren hebben aangebeld en gevraagd of het ipv 7.30 op zaterdag b.v. 8.30 kan worden om te starten?
En als ze er elke dag in de herrie zit waarom gaat ze dan niet vaker op pad?
Vragen, vragen, vragen
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:47 schreef MwKomkommer het volgende:
Zelfs bij muggen weet Sanneke haar autisme nog te betrekken.
quote:Op zaterdag 11 juli 2026 13:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat is Sanneke toch een zeikwijf, vermoeiend mens. Hoeveel stories heeft ze er alweer aan gewijd?
Die story waar ze zit te eten, haar huid is echt heel slecht 😱 niet gek met zo’n laag boter en hagelslag 🤨
Zeker! Maar denk dat zodra mijan naar school gaat en ze dus ook meer contact krijgt echt de "p" uitbreekt nu zeurt ze alleen online en tegen dion...quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:45 schreef papierentas het volgende:
[..]
Zij gaat binnen een jaar bij de woningbouw zeuren om een andere woning.
Het is gewoon een grote zeikstraal. Ik heb letterlijk 3/4 jaar in de bouwgeluiden gezeten omdat de keet en alle bouwspullen opgeslagen lagen recht voor ons huis. Van soms 6 uur in de ochtend in de zomer tot 4/5 uur. Elke keer herrie, echt dagelijks. Ik durf te wedden dat haar buren niet eens dagelijks bezig zijn. Zeikstraal met haar huis wat er niet uit ziet, ik denk dat ze strontjaloers is dat andere mensen het wel mooi en netjes kunnen krijgen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moest even grinniken om Sanneke.. "mensen die zeggen dat ik zeur zitten niet in de verbouw geluiden " 🤣🤦♂️ ow vrouw je moest eens weten!!!
Afgelopen maanden is er in mijn straat en de straat er achter ineens een heleboel huizen verkocht en nieuwe mensen gekomen. Allemaal oude mensjes er uit en de gezinnen komen het dan opknappen! Ik denk dat er in mijn straat nu 6? Huizen verbouwd worden van ongeveer 8 uur s'ochtends tot s'avonds!! En ik vind dat totaal niet boeiend 🤣👍 als je dat wel erg vind moet je gaan werken en je vent een betere baan laten nemen en een huis ergens kopen waar het echt afgelegen is en je van niemand last heb 👌
Ik denk dat Sanneke binnen 2 jaar enorme ruzie daar in de wijk heeft 👍🤣
Opnieuw gekeken want het was mij niet opgevallen. Maar inderdaad, het ligt gewoon midden in de woonkamer nutteloos te zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:31 schreef papierentas het volgende:
Sanneke kan beter dat zwembadje ook maar gewoon opruimen, nu ligt het met prachtig weer in de woonkamer te slingeren bij de rest van de troep. En die broek? Doe maar gewoon niet, net als die pyjama van gister. Nee, gewoon niet doen.
Ja maar dan ook dat dion zegt dat die mensen niet kunnen klussen 🤣😂 gast! Hang nog een plankje op! Schilder die trap en uhm het pareltje blijft toch wel die prachtige kast in de woonkamer!!quote:Op zaterdag 11 juli 2026 14:54 schreef Beertjeteddy het volgende:
[..]
Het is gewoon een grote zeikstraal. Ik heb letterlijk 3/4 jaar in de bouwgeluiden gezeten omdat de keet en alle bouwspullen opgeslagen lagen recht voor ons huis. Van soms 6 uur in de ochtend in de zomer tot 4/5 uur. Elke keer herrie, echt dagelijks. Ik durf te wedden dat haar buren niet eens dagelijks bezig zijn. Zeikstraal met haar huis wat er niet uit ziet, ik denk dat ze strontjaloers is dat andere mensen het wel mooi en netjes kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |