abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221303019
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat mensen haar berichten sturen ALSOF ze een zeikerd is. Nee Sanneke, je BENT een zeikerd die overal last van heeft behalve van zichzelf. Ga wat doen.
🤣
pi_221303021
Sanneke zeikt dat de buren heel vroeg klussen en om half acht beginnen op zaterdagen. Maar wat lult ze nou, haar slaapgegevens laten zien dat ze na half negen wakker wordt?! Dat is überhaupt een unicum voor veel mensen met kleine kinderen. Het is absurd hoe deze vrouw in het leven staat, minieme weerbaarheid en leeft om te zeuren.

DBM: 1250 euro voor die tattoo, hahahaha. Oh wat erg. Ik zit zelf in het wereldje en dit zijn belachelijke prijzen voor wat daarop geknald wordt. 750.- a 800,- maximaal.
pi_221303022
Ach gut, Sanneke ook al aan de Ahead. Heeft ze wel echt nodig, nog meer eten/ snoep testen. Helemaal happy denk ik.
pi_221303024
Maar nog even over die tattoo van DBM, die foto in haar story met dat plastic eromheen, is daar dan dus nu met stift overheen getekend hoe de 'reconstructie' gaat worden? In dat geval: wtf zeg😅💀🙈 er komen dus wat krullen en marker strepen om die vis??
pi_221303027
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:25 schreef JaNeeDan het volgende:
Sanneke zegt dat mensen haar berichten sturen ALSOF ze een zeikerd is. Nee Sanneke, je BENT een zeikerd die overal last van heeft behalve van zichzelf. Ga wat doen.
Je zou toch bijna die klussende buren willen wijzen op hij nieuwe zeikende buurvrouw....
pi_221303034
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:27 schreef opwegnaar het volgende:
Maar nog even over die tattoo van DBM, die foto in haar story met dat plastic eromheen, is daar dan dus nu met stift overheen getekend hoe de 'reconstructie' gaat worden? In dat geval: wtf zeg😅💀🙈 er komen dus wat krullen en marker strepen om die vis??
Yup

Edit... vind het knap dat jij er een vis uit haalt... ik had het nog niet herkend
pi_221303044
Sanneke kan beter dat zwembadje ook maar gewoon opruimen, nu ligt het met prachtig weer in de woonkamer te slingeren bij de rest van de troep. En die broek? Doe maar gewoon niet, net als die pyjama van gister. Nee, gewoon niet doen.
  zaterdag 11 juli 2026 @ 14:33:06 #158
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221303048
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:27 schreef opwegnaar het volgende:
Vis? Ik ga nog eens kijken maar het lijkt nergens naar vind ik. Ik heb zelf enkele fine-line tattoos en die zijn prachtig! Ik ga altijd naar dezelfde artist.

[ Bericht 0% gewijzigd door Rimboequeen op 11-07-2026 16:06:59 ]
  zaterdag 11 juli 2026 @ 14:33:59 #159
255737 LALAA
beautiful dirty rich.
pi_221303051
Je zou die bruine boterham toch met liefde wat dieper in Sanneke haar mond willen duwen, zodat ze eens kan stoppen met klagen over doodnormale dingen. De arme schat loopt op haar tandvlees, en dat is allemaal de schuld van klussende buren en muggen. En natuurlijk moet de hele wereld voor haar veranderen, net zoals in de keet waar ze eerst zat. Of daarvoor, toen ze nog in Rotterdam woonde. Het is nergens goed, aan wie zou het liggen?

Oh, aan haar autisme natuurlijk. Want die kaart wordt weer getrokken. Wij weten niet hoe zwaar het allemaal voor haar is. Ik ben ervan overtuigd dat dit allemaal komt omdat ze de hele dag op haar luie gat thuis zit. Op een gegeven moment komen gewoon de muren op je af, en ga je je aan alles storen. Daar hoef je geen autisme voor te hebben.
Want heeeel toevallig heeft ze als ze uit eten gaat ineens geen last van prikkels.

Selectief autistisch én een enorme negatieve zeikerd, dat is wat Sanneke is.
pi_221303055
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:33 schreef Rimboequeen het volgende:

[..]
Vis? Ik ga nog eens kijken maar het lijkt nergens naar vind ik. Ik heb zelfs enkele fine-line tattoos en die zijn prachtig! Ik ga altijd naar dezelfde artist.
Ja ik dacht ook aan een vis, een soort koi karper ofzo. Maar het ziet er niet uit.
pi_221303060
Wat is dat Ahead? Ik zag het ook in de agenda van Annemarie staan.
pi_221303070
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:31 schreef papierentas het volgende:
Sanneke kan beter dat zwembadje ook maar gewoon opruimen, nu ligt het met prachtig weer in de woonkamer te slingeren bij de rest van de troep. En die broek? Doe maar gewoon niet, net als die pyjama van gister. Nee, gewoon niet doen.
Maar we weten nu wel dat het niet aan Sanneke ligt maar aan de buurman dat ze niet met M in de tuin kan zitten!

Het ligt aan:
Aan de tuin die nog niet af was.
Aan M die nog niet kan lopen.
Aan zijn broek die kapot ging.
Aan de warmte.
Aan de klussende buurman.

Nog even een paar weken doorzeuren en dan wordt het weer Herfst. Dan zijn er weer nieuwe excuses om niets te doen.
pi_221303078
Moest even grinniken om Sanneke.. "mensen die zeggen dat ik zeur zitten niet in de verbouw geluiden " 🤣🤦‍♂️ ow vrouw je moest eens weten!!!
Afgelopen maanden is er in mijn straat en de straat er achter ineens een heleboel huizen verkocht en nieuwe mensen gekomen. Allemaal oude mensjes er uit en de gezinnen komen het dan opknappen! Ik denk dat er in mijn straat nu 6? Huizen verbouwd worden van ongeveer 8 uur s'ochtends tot s'avonds!! En ik vind dat totaal niet boeiend 🤣👍 als je dat wel erg vind moet je gaan werken en je vent een betere baan laten nemen en een huis ergens kopen waar het echt afgelegen is en je van niemand last heb 👌

Ik denk dat Sanneke binnen 2 jaar enorme ruzie daar in de wijk heeft 👍🤣
pi_221303090
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
Moest even grinniken om Sanneke.. "mensen die zeggen dat ik zeur zitten niet in de verbouw geluiden " 🤣🤦‍♂️ ow vrouw je moest eens weten!!!
Afgelopen maanden is er in mijn straat en de straat er achter ineens een heleboel huizen verkocht en nieuwe mensen gekomen. Allemaal oude mensjes er uit en de gezinnen komen het dan opknappen! Ik denk dat er in mijn straat nu 6? Huizen verbouwd worden van ongeveer 8 uur s'ochtends tot s'avonds!! En ik vind dat totaal niet boeiend 🤣👍 als je dat wel erg vind moet je gaan werken en je vent een betere baan laten nemen en een huis ergens kopen waar het echt afgelegen is en je van niemand last heb 👌

Zij gaat binnen een jaar bij de woningbouw zeuren om een andere woning.
pi_221303099
Zelfs bij muggen weet Sanneke haar autisme nog te betrekken.
pi_221303109
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:16 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Ik denk dat zij zo waggelt door de lipoedeem, daar kan ze dan weer niks aan doen 😅
Daar wilde ze zich aan laten opereren 😌 Kostte ook heel veel geld dus daar is ze voor aan het sparen! Oh nee, wacht 🤓
pi_221303110
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:47 schreef MwKomkommer het volgende:
🤣 ja muggen moeten ook gewoon haar met rust laten!! Hoe durven ze haar nachten wakker te houden (ze slaapt wel meer dan ik 🤔 )
pi_221303112
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:41 schreef Lalaland79 het volgende:

[..]
Het huilen staat haar ook nader dan het lachen.
En als het elke dag zou zijn zou ze er dan ook niet elke dag een story aan wijden?
Zullen ze ooit eens bij de buren hebben aangebeld en gevraagd of het ipv 7.30 op zaterdag b.v. 8.30 kan worden om te starten?
En als ze er elke dag in de herrie zit waarom gaat ze dan niet vaker op pad?
Vragen, vragen, vragen
Daardoor vroeg ik me ook af wie die story van haar dan ook verkeerd begrepen zou hebben :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:47 schreef MwKomkommer het volgende:
:D _O-

Oh en:

Sanneke: "Jullie baseren allemaal jullie mening over mij op basis van een story! :'("
Ook Sanneke: "Ik geloof echt niet dat dat vreemdgaan van (vul hier de naam in van die blonde dame van de Bondgenoten) de reden is dat haar partner haar naar huis wil hebben. Ik lees ook de juice hoor! Het is echt wat anders!"

_O-
pi_221303118
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat is Sanneke toch een zeikwijf, vermoeiend mens. Hoeveel stories heeft ze er alweer aan gewijd?
Die story waar ze zit te eten, haar huid is echt heel slecht 😱 niet gek met zo’n laag boter en hagelslag 🤨
pi_221303124
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:45 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zij gaat binnen een jaar bij de woningbouw zeuren om een andere woning.
Zeker! Maar denk dat zodra mijan naar school gaat en ze dus ook meer contact krijgt echt de "p" uitbreekt nu zeurt ze alleen online en tegen dion...
pi_221303134
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:42 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

Het is gewoon een grote zeikstraal. Ik heb letterlijk 3/4 jaar in de bouwgeluiden gezeten omdat de keet en alle bouwspullen opgeslagen lagen recht voor ons huis. Van soms 6 uur in de ochtend in de zomer tot 4/5 uur. Elke keer herrie, echt dagelijks. Ik durf te wedden dat haar buren niet eens dagelijks bezig zijn. Zeikstraal met haar huis wat er niet uit ziet, ik denk dat ze strontjaloers is dat andere mensen het wel mooi en netjes kunnen krijgen.

En ik ben trouwens wel jaloers op haar 3 uur diepe slaap. Al slaap ik 12 uur, maximaal een uurtje. ;(

[ Bericht 6% gewijzigd door Beertjeteddy op 11-07-2026 15:01:59 ]
pi_221303141
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:31 schreef papierentas het volgende:
Opnieuw gekeken want het was mij niet opgevallen. Maar inderdaad, het ligt gewoon midden in de woonkamer nutteloos te zijn.

Het is weekend, Dion is thuis, hopelijk gaat ze nog wat ondernemen met M. Iets wat leuk is voor hem want thuis maakt ze er ook niets van.
pi_221303147
Zeggen dat de buurman geen klusser is omdat hij al maanden aan het verbouwen is. Misschien neemt hij geen genoegen met afraffelen zoals jij.

Daarnaast kan ik de opmerking over dat ze hierdoor op haar tandvlees loopt niet hebben. Dit omdat je dan niet rustig op de bank kan zitten en alles kan bijhouden van de Bondgenoten.
Ik ben vorige week gecrasht op mijn werk. Omdat mijn directe collega’s en ik al een halfjaar op ons tandvlees lopen, want ieder van ons het werk voor twee moeten doen . Om vervolgens te horen te krijgen dat in plaats van handjes erbij te krijgen er afgeschaald worden aan het einde van de zomer.

Dus ik kan het gezeik over een klussende buurman echt niet hebben.
pi_221303174
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:54 schreef Beertjeteddy het volgende:

[..]
Het is gewoon een grote zeikstraal. Ik heb letterlijk 3/4 jaar in de bouwgeluiden gezeten omdat de keet en alle bouwspullen opgeslagen lagen recht voor ons huis. Van soms 6 uur in de ochtend in de zomer tot 4/5 uur. Elke keer herrie, echt dagelijks. Ik durf te wedden dat haar buren niet eens dagelijks bezig zijn. Zeikstraal met haar huis wat er niet uit ziet, ik denk dat ze strontjaloers is dat andere mensen het wel mooi en netjes kunnen krijgen.
Ja maar dan ook dat dion zegt dat die mensen niet kunnen klussen 🤣😂 gast! Hang nog een plankje op! Schilder die trap en uhm het pareltje blijft toch wel die prachtige kast in de woonkamer!!
En voor iemand werkend in het groen een terras aanleggen zonder sluitbandjes is ook wel erg lachwekkend 👌👍 maar lever vooral commentaar op andere klussers die wel tijd en moeite in hun werk steken 😂👌
pi_221303181
Oh Sanneke: dan ga je kleding promoten met al die zooi (incl. leeg zwembadje op de achtergrond) en neem je niet eens de moeite om een huidskleuring broekje aan te trekken zodat de broek mooier oogt.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')