abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221302402
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:37 schreef Moppie1982 het volgende:
De meisjes mogen op AM haar kosten snoep scheppen en toiletspullen halen! Wat zegt ze dat weer naar, hoezo haar kosten. Zijn toch haar kinderen
Hoe zou je het dan zeggen als je iets betaalt voor je kinderen wat ze normaalgesproken van hun zakgeld betalen?
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_221302404
Am zou zich toch niet bemoeien met de kledingkeuze van de pubers, kleedgeld = leergeld etc etc? Wat doet ze nu dan? Juist; zich er compleet tegenaan bemoeien.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221302435
Ze volgt Jannekedbm ook. Die is al 9 maanden aan het klussen. Maar wat ik nu hoor zou dat ook geen buur van Sanneke moeten zijn! Wat een ontzettende zeur
pi_221302508
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:30 schreef Missinglink24 het volgende:
Am zou zich toch niet bemoeien met de kledingkeuze van de pubers, kleedgeld = leergeld etc etc? Wat doet ze nu dan? Juist; zich er compleet tegenaan bemoeien.
Net als met die squizie van Jet.
pi_221302661
Zeikwijf die Sanneke.

Dat zij genoegen neemt met hoe haar huis er uit ziet, wilt niet zeggen dat andere mensen niet in een leuk huis willen wonen en netjes werken.

Met haar achterlijke plank die ze niet eens om kan draaien, zeikstraal.
pi_221302714
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:20 schreef Muisjeruisje het volgende:
Wat is Sanneke toch een zeikwijf, vermoeiend mens. Hoeveel stories heeft ze er alweer aan gewijd?
Die story waar ze zit te eten, haar huid is echt heel slecht 😱
Het huilen staat haar ook nader dan het lachen.
En als het elke dag zou zijn zou ze er dan ook niet elke dag een story aan wijden?
Zullen ze ooit eens bij de buren hebben aangebeld en gevraagd of het ipv 7.30 op zaterdag b.v. 8.30 kan worden om te starten?
En als ze er elke dag in de herrie zit waarom gaat ze dan niet vaker op pad?
Vragen, vragen, vragen
  Moderator / Colorchick zaterdag 11 juli 2026 @ 13:45:10 #132
382129 crew  Donna
pi_221302789
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb geen verstand van tatoeage prijzen, ik wil er graag 1 maar ben een schijterd haha. Maar ik vind het ook een hele hoop geld voor iets heel lelijks. Maar goed, het is haar lijf.
Ze heeft nu dus 77euro en moet in november 1250 hebben. Ik weet niet in welk tempo zij die 77 bij elkaar heeft gesprokkeld, maar november is dichterbij dan je denkt. Dat is zo'n 290 euro per maand. Best veel op 1 inkomen, vind ik.
Just do it!

Ik ben bezig met een beensleeve O+
pi_221302856
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:40 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zeikwijf die Sanneke.

Dat zij genoegen neemt met hoe haar huis er uit ziet, wilt niet zeggen dat andere mensen niet in een leuk huis willen wonen en netjes werken.

Ja en de trap die 2 kleuren heeft en de leuningen bruin met wit geknoeide verfvlekken. Bij haar is het niet eens half gelukt allemaal, maar hee als ze het sneller/beter kan, dan kan ze toch ook gewoon haar klushulp aanbieden, win win, zijn ze eerder klaar en heeft ze wat te doen.
pi_221302859
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:52 schreef Dievanhiernaast het volgende:
Ik heb geen verstand van tatoeage prijzen, ik wil er graag 1 maar ben een schijterd haha. Maar ik vind het ook een hele hoop geld voor iets heel lelijks. Maar goed, het is haar lijf.
Ze heeft nu dus 77euro en moet in november 1250 hebben. Ik weet niet in welk tempo zij die 77 bij elkaar heeft gesprokkeld, maar november is dichterbij dan je denkt. Dat is zo'n 290 euro per maand. Best veel op 1 inkomen, vind ik.
Ik hoop vooral dat die 77 euro niet de gezamenlijke spaarrekening is. Dan moet daar niks onverwachts gebeuren.

Tattoo: gewoon doen. Is het goedkoop? Nee. Het doet geen pijn vind ik.
pi_221302862
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:45 schreef Donna het volgende:

[..]
Just do it!

Ik ben bezig met een beensleeve O+
Is die 1250 euro eigenlijk alleen voor het bijwerken ervan of wordt het een nieuwe tatoeage?
Voor bijwerken is het erg duur vind ik
pi_221302869
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Ik hoop vooral dat die 77 euro niet de gezamenlijke spaarrekening is. Dan moet daar niks onverwachts gebeuren.

Ik snap vooral niet dat ze zonder man op vakantie moest. Dat was zo'n goede deal en haar man kon echt niet mee want blabla kosten en volgend jaar Disney, om dan 2 dagen later een afspraak te maken voor jezelf voor je tattoo, terwijl je geen centen hebt. Mijn vriend zou hier dus echt pissig over worden.
pi_221302871
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:49 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]

Ik heb er een op mijn bovenarm ( redelijk groot). En ik zag er ook tegenop qua pijn.
Maar dat viel echt mee. Het werd vervelend toen we er een paar uur verder waren en bijna klaar haha. Kreeg meer last van zitvlak onderhand
  Moderator / Colorchick zaterdag 11 juli 2026 @ 13:53:32 #138
382129 crew  Donna
pi_221302872
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:50 schreef Duo-Penotti2 het volgende:

[..]
Is die 1250 euro eigenlijk alleen voor het bijwerken ervan of wordt het een nieuwe tatoeage?
Voor bijwerken is het erg duur vind ik
Je moet het sowieso zien als nieuwe tattoo. Tenminste, een goede artist frist het hele ding op en zet er niet iets 'aan' of bij, zeg maar.
pi_221302882
Ik vind het raar dat het gezin van de DBM het de hele 6 weken zomervakantie moet doen met 2,5 dag Capfun in Overijssel. Die man die de hele boel financiert en fulltime werkt gaat helemaal niet op vakantie. Maar dat de vrouw des huizes wel ff een tatoeage gaat laten zetten van ¤1250.
pi_221302892
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:30 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Hoe zou je het dan zeggen als je iets betaalt voor je kinderen wat ze normaalgesproken van hun zakgeld betalen?
Ik zou het niet eens vermelden, maar dat ben ik. Ik koop iets voor me kinderen omdat ik het leuk vind en wil. En niet om te zeggen op mijn kosten. Ze zijn 12 geen 26
pi_221302900
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:40 schreef Beertjeteddy het volgende:
Zeikwijf die Sanneke.

Die plank in de kast? Daar erger ik me al maanden aan 😆
pi_221302908
Wees voorbereid om allemaal affiliatie linkjes van DBM om haar tattoo te bekostigen. Of nog erger: een crowdfunding/tikkie. Zou Sanneke haar vast aanraden.
pi_221302917
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:53 schreef Donna het volgende:

[..]
Je moet het sowieso zien als nieuwe tattoo. Tenminste, een goede artist frist het hele ding op en zet er niet iets 'aan' of bij, zeg maar.
Ja zo begreep ik hem ook... ze hadden dat folie over de tattoo gedaan en erbij getekend wat erbij zou komen... ik vond het niet mooi maar ik hoef er niet mee te lopen 👍 (ben niet tegen tatoeages hoor 🤣 er zijn echt hele mooie)
Dbm heeft op beide kuiten zo een vlek.. (oude lelijke tattoos) nu 1 opknappen en dan later de ander.. en dan toch maar niet naar Disney?
Ben benieuwd of ze het geld bij elkaar gesprokkeld krijgt
pi_221302918
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 10:20 schreef Die_van_verderop het volgende:

[..]
Ik dacht hetzelfde, en even opgezocht, maar klopt. Alleen zo op haar arm is het toch gewoon een vlek 🤷🏼♀.
Over een aantal jaar zie je er niets meer van, dat scheelt.
pi_221302934
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 13:59 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik zou het niet eens vermelden, maar dat ben ik. Ik koop iets voor me kinderen omdat ik het leuk vind en wil. En niet om te zeggen op mijn kosten. Ze zijn 12 geen 26
Eigenlijk... al waren ze 26... als je besluit iets te kopen dan doe je dat gewoon en ga je niet lopen piepen en benadrukken... "op mijn kosten!!!" Als je met vriendinnen gaat lunchen en jij besluit de rekening te betalen om wat voor reden dan ook dan vertel je toch ook niet de volgende dag "gisteren met vriendinnen gaan lunchen op mijn kosten!"
pi_221302964
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 14:12 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Eigenlijk... al waren ze 26... als je besluit iets te kopen dan doe je dat gewoon en ga je niet lopen piepen en benadrukken... "op mijn kosten!!!" Als je met vriendinnen gaat lunchen en jij besluit de rekening te betalen om wat voor reden dan ook dan vertel je toch ook niet de volgende dag "gisteren met vriendinnen gaan lunchen op mijn kosten!"
Kun je zien hoe AM in elkaar steekt, en zo een persoon wijst naar haar ouders, mens kijk gewoon naar jezelf, voor de kinderen staat alles al vast.
pi_221302992
quote:

[..]
Ja dat bedoel ik ook, als ik iets koop zeg ik echt nooit mijn kosten ofzo
Maar ja ben geen AM

Ik vind wat van die kleding filmpjes van Sanneke..
pi_221302993
Zou het eigenlijk zo zijn dat Sanneke zelf geen dutje kan doen door de klussende buren?
pi_221303004
quote:

[..]
Nou, exact dat! Maar het is puur om invloed uit te kunnen oefenen en er nog bij te horen. Zij betaalt dus zij bepaalt en dus ook dat het gefilmd wordt.

Hoe ze al thuis kwam met die camera aan en direct weer die grote mond met die sarcastische en zogenaamd grappige toon 'ja, ik heb ook dingen te doen he'

Ik stort op de rekening van mijn volwassen kinderen ieder jaar iets voor de zomervakantie. Gewoon een klein extraatje. Ze hebben het financieel niet eens nodig, verdienen meer dan ik. Het gaat mij om het gebaar en wat ze daar vervolgens mee doen weet ik niet eens.
Bij AM gaat het om haar. Invloed, controle en content.
pi_221303011
Sanneke zegt dat mensen haar berichten sturen ALSOF ze een zeikerd is. Nee Sanneke, je BENT een zeikerd die overal last van heeft behalve van zichzelf. Ga wat doen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')