abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221305120
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 18:11 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Viel mij ook op. Maar ze is ook een enabler van Mies hoor. Grenzen kennen die mensen niet. Zou me niet verbazen als er toch nog een tussendoor Mallorca bezoekje van Mies komt.
Die ouders laten zich net zo goed zo op beeld zetten. Dat zijn geen spontane kiekjes, het gejank moet wel professioneel in beeld gebracht worden. Zelfs haar oudste zoon weet al hoe dat moet.
pi_221305130
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 18:13 schreef AnnArt het volgende:
Zijn ze bij de Geertsen nu nòg niet door die f*&^cking forellen heen?
😅
pi_221305213
Hoe zit het met de ouders van MG? Leven die mensen nog? Ik meen me te herinneren dat MG recent nog alleen bij zijn moeder op visite ging. Mogen zijn ouders daar niet op visite komen? Laatst was er wel een broer bij hem thuis, stond ze nog te filmen. Heeft die broer geen partner en/of kinderen, gaan ze ooit weleens op visite daar?
pi_221305214
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 18:08 schreef miep123456 het volgende:

[..]
Ze is gewoon een haaibaai die AM kijk hoeveel geld ze zelf uitgeeft aan die reizen. Hoe zij met de kinderen omgaat ongelooflijk.
en dan staat ze ook nog op te scheppen met haar 'de kinderen mogen een toilettas vullen van mijn geld'. Dat moesten mochten ze bij de hema en dat is gewoon een samenwerking. Dus met korting of gratis. Ze lijkt nu echt met het uur zuurder ipv. met de dag. Ze had die kinderen ook een zakje suikervrije Ahead snoepjes kunnen geven, hoeft ze ook niet zo te zeuren. Het zijn vast de zenuwen voor IJsland :+
pi_221305237
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 19:22 schreef Kaatje35 het volgende:
Hoe zit het met de ouders van MG? Leven die mensen nog? Ik meen me te herinneren dat MG recent nog alleen bij zijn moeder op visite ging. Mogen zijn ouders daar niet op visite komen? Laatst was er wel een broer bij hem thuis, stond ze nog te filmen. Heeft die broer geen partner en/of kinderen, gaan ze ooit weleens op visite daar?
Zijn vader is overleden en zijn moeder is sinds het 2e boek (en commentaar wat ze in het openbaar gaf op AM daarover) niet meer in beeld geweest. Ze heeft het ook nooit meer over die vrouw, dus zij heeft vast ook afgedaan. Je bent voor of met dit soort mensen, doe je niet mee of doe je iets 'verkeerd', dan kun je gaan.
  zaterdag 11 juli 2026 @ 19:36:45 #231
502694 Rimboequeen
Koningin van de jungle
pi_221305310
AM zeikt over een paar euro snoep. Als ze wat vaker onder die steen vandaan was gekomen had ze kunnen weten dat Jamin duur is met schepsnoep.
Verder begint ze weer te raaskallen over die artisjokken, alsof ze weer iets heeft gevonden waar alleen zij verstand van heeft. Mens, het is totaal niks bijzonders en les van Maarten hoeft al helemaal niet met zijn afgekloven kluiven.
pi_221305335
En wat kan ze zogenaamd leuk doen met haar irritante schoonzoon. Dan kan ze smakelijk lachen terwijl dat joch alleen maar irritant doet voor de camera.
En Maarten de droplul vindt alles goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje35 op 11-07-2026 19:47:44 ]
pi_221305336
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 19:22 schreef Kaatje35 het volgende:
Recent bij zijn moeder op bezoek ging?
Nou dat is echt al een tijd terug hoor.
Hij zal vlgd week wel met Lot gaan als AM in IJsland zit.
En zijn broer heeft geen partner. Weet niet of dat ooit zo was maar nu niet.
Hij heeft ook nog een zus maar geen idee hoe dat contact is.
pi_221305338
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 19:07 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
En waarom moeten zij dat persé bij zijn? Ook weer zoiets..
Dat die kinderen daar nog een feestje willen vieren is een wonder.
Dat dacht ik ook al. Hoe bedenk je het? Dat je niet je huis uit gaat bij zo'n feestje, snap ik. Maar je kunt toch gewoon je eigen ding doen? Je hoeft toch mee te doen bij dat feestje? Opdringerige boomers.
pi_221305350
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 19:22 schreef papierentas het volgende:

[..]
en dan staat ze ook nog op te scheppen met haar 'de kinderen mogen een toilettas vullen van mijn geld'. Dat moesten mochten ze bij de hema en dat is gewoon een samenwerking. Dus met korting of gratis. Ze lijkt nu echt met het uur zuurder ipv. met de dag. Ze had die kinderen ook een zakje suikervrije Ahead snoepjes kunnen geven, hoeft ze ook niet zo te zeuren. Het zijn vast de zenuwen voor IJsland :+
Welja en anders koopt ze een zak snoep bij de Hanos. En had die meiden samen deze week erop uitgestuurd, dat snoep komt wel weer binnen bij Kruidvat hoor
pi_221305351
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 19:26 schreef papierentas het volgende:

[..]
Zijn vader is overleden en zijn moeder is sinds het 2e boek (en commentaar wat ze in het openbaar gaf op AM daarover) niet meer in beeld geweest. Ze heeft het ook nooit meer over die vrouw, dus zij heeft vast ook afgedaan. Je bent voor of met dit soort mensen, doe je niet mee of doe je iets 'verkeerd', dan kun je gaan.
Dank je. Wist niet meer exact hoe het zat. Ze zwijgt die vrouw ook gewoon dood.
En bij de broer van Maarten komen ze ook niet. Heeft die kinderen?
pi_221305375
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 19:36 schreef Rimboequeen het volgende:
AM zeikt over een paar euro snoep. Als ze wat vaker onder die steen vandaan was gekomen had ze kunnen weten dat Jamin duur is met schepsnoep.
Verder begint ze weer te raaskallen over die artisjokken, alsof ze weer iets heeft gevonden waar alleen zij verstand van heeft. Mens, het is totaal niks bijzonders en les van Maarten hoeft al helemaal niet met zijn afgekloven kluiven.
Nah, anders zal AM zelf wel even annemansplainen hoe dat nu zit met de hogere wiskunde van een artisjok.
pi_221305387
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 18:53 schreef Lodelie het volgende:
Am: "de kinderen, ook de uithuizige mogen hier een feestje geven. Op voorwaarde dat wij erbij mogen zijn."

Oh ja? Mogen haar kinderen een kinderfeestje geven? Mag er familie komen op hun verjaardag?
🤦♀ echt hoor, pinokkio.
En waarom moet ze erbij zijn? Denk ze dat ze bij de jeugd hoort ofzo?
pi_221305408
Rens vind ik ook zo’n aandachtvragende. vervelende gozer
pi_221305410
Als je de hele dag niks om handen hebt, niet werk word je inderdaad echt zo een zure zeikerd.
Overal wordt aan de tuin gewerkt en geklust.
pi_221305420
Ik vind het zo naar om te zien hoe AM al hinnikende Rens keer op keer over de grenzen van haar jonge dochters laat gaan. Echt krijg er rillingen van. Die meiden geven zo vaak hun grenzen aan. En worden gefilmd door een lachende moeder en aangeraakt door de volwassen vriend van hun zus terwijl ze duidelijk aan geven dit niet te willen. En ook als ze dit niet zouden aangeven moet hun moeder hier voor hun opkomen. Blegh
pi_221305443
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 19:56 schreef Sushirijst het volgende:
Ik vind het zo naar om te zien hoe AM al hinnikende Rens keer op keer over de grenzen van haar jonge dochters laat gaan. Echt krijg er rillingen van. Die meiden geven zo vaak hun grenzen aan. En worden gefilmd door een lachende moeder en aangeraakt door de volwassen vriend van hun dochter terwijl ze duidelijk aan geven dit niet te willen. En ook als ze dit niet zouden aangeven moet hun moeder hier voor hun opkomen. Blegh
1000 keer dit!!
Pijnlijk om te zien.

En van dat filmpje met die snoep kreeg ik ook buikpijn.
pi_221305452
Zou Sanneke de muggenstekkers met ultrasoon geluid hebben besteld? Mijn dochter met ASS hoort die tonen😬
pi_221305466
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 19:58 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
1000 keer dit!!
Pijnlijk om te zien.

En van dat filmpje met die snoep kreeg ik ook buikpijn.
Ow is die Rens ook weer bezig. Dat gaat nog wat worden eerdaags op de camping, dan is hij er vast ook weer bij, hebben die 4 jongste helemaal geen privacy en rust meer.

Wat ik me ook nog bedacht, Am staat te zeuren om een zak snoep van een paar euro, ze had beter ervoor kunnen zorgen dat ze er volgende week bij is als die kinderen op kamp vertrekken, om ze gedag te zeggen en uit te zwaaien. Maar madam heeft het weer te druk met haar eigen reisje en vertrekt gewoon vrijdag. En dat staat dan te zeuren over een zakje snoep, van haar centen betaald.
pi_221305469
1250 voor een tattoo. Bizar!
pi_221305486
Ik ken dat aan de hand “stappen” van Mijan echt niet aan. Het lijkt Bambi op het ijs wel. En dan ook nog schoenen aan….
Gun dat jongetje gewoon wat tijd! Hij gaat vanzelf lopen.
Zo slecht dit voor zijn knietjes en heupen.
pi_221305491
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou Sanneke de muggenstekkers met ultrasoon geluid hebben besteld? Mijn dochter met ASS hoort die tonen😬
Hahaha gut, dat zou wat zijn zeg. Hebben we minimaal weken dagelijks 1 of 2 klaagstory's over die tonen en hoe gefrituurd haar hoofd is 😂
pi_221305519
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Waarom koopt ze niet gewoon horren? Die klus buurman kan ze vast wel voor haar monteren.
pi_221305520
Dat filmpje met Rens en L. Ik word daar helemaal naar van. Ze zegt letterlijk STOP. En haar moeder maar lachen.
pi_221305530
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:02 schreef papierentas het volgende:

[..]
Ow is die Rens ook weer bezig. Dat gaat nog wat worden eerdaags op de camping, dan is hij er vast ook weer bij, hebben die 4 jongste helemaal geen privacy en rust meer.

Wat ik me ook nog bedacht, Am staat te zeuren om een zak snoep van een paar euro, ze had beter ervoor kunnen zorgen dat ze er volgende week bij is als die kinderen op kamp vertrekken, om ze gedag te zeggen en uit te zwaaien. Maar madam heeft het weer te druk met haar eigen reisje en vertrekt gewoon vrijdag. En dat staat dan te zeuren over een zakje snoep, van haar centen betaald.
Yup en Am staat erbij te filmen al gierend te krijsen.
Maarten had em ff beet moet pakken bij kop en kont en hem in die groene harington moeten dumpen. Zo, ga jij hier maar even zitten wachten tot je visje klaar is want jij begrijpt duidelijk nog niet wat Nee en Stop betekent.

[ Bericht 0% gewijzigd door Kaatje35 op 11-07-2026 20:17:10 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')