abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221304120
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:06 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Dit denk ik ook, ze zijn eens op en neer gevlogen voor de kinderen van Jacqueline, had ze nu dus ook gewoon kunnen doen. Maar er is gewoon zonder haar geboekt in de tijd dat je haar ouders minder/niet in beeld zag.
Ook wel eens gezond, zonder je ouders. Mijn ouders zijn met pensioen en gaan regelmatig (als gezondheid dat toelaat) een paar weken weg. Ik heb nog nooit jankend bij mijn ouderlijk huis gestaan omdat ze op vakantie gingen. Ga toch weg, je hebt een leven, een gezin.
Moeder jankt ook gewoon mee.
pi_221304185
Misschien staat de C in MCW voor cry( huilen)🤔
pi_221304244
🫪 judith komt in de regio.... ow....

En Debbie doet alsof jay aan het schaken is maar ik snap niets van de opstelling (ook even aan mijn schakend kind gevraagd maar die zegt "dat hebben ze voor de foto neergezet denk ik.." en kwam met allerlei redenen waarom ze dat denkt
pi_221304349
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 12:19 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Ik ook! Vind het bizar veel geld voor een tattoo en nog een lelijke ook!
Waneer eet zij sushi dan? Die ene keer per maand? Ze kan beter besparen op zooi kopen voor je kinderen en ze voor elke scheet verwennen!

Daarbij is het heel hard gezegd het inkomen van je man, dus hij spaart voor je.. en zijn geld verbras je als water.. en nee ik heb er even geen woorden voor! Waneer is die nationale anti zeik dag?
Hebben we ook een anti DBM dag?
Het geld van je man?!? Ze zijn een gezin, waar heb je het over?
pi_221304384
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 17:26 schreef Fenne het volgende:

[..]
Ze zijn zeker een gezin, maar 1250¤ voor een tatoeage die je man bekostigt, terwijl jij niets doet maar wel bakken met geld uitgeeft.. voor een paar streepjes ff 1250¤ uitgeven en zij zegt IK moet sparen, maar ze werkt niet. Dus ja het geld wat zij uitgeeft wordt verdiend door een ander. Het is geen mini bedrag.
pi_221304389
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 17:05 schreef lila01 het volgende:

[..]
Moeder jankt ook gewoon mee.
Als je er als moeder bijna dagelijks komt om je kind te ondersteunen, haar al jaren alle kanten op ziet vliegen behalve de goeie kant en je ziet haar nu vier weken niet, wetend dat ze een ongeleid projectiel is…..

Dan zou ik het ook moeilijk vinden om afscheid te nemen en huilen!
pi_221304431
quote:

[..]
Wij hebben, ondanks dat we zo’n 20 jaar samen zijn, toch echt ons eigen geld. Maar wij hebben dan ook beiden een inkomen. Dan is het natuurlijk wel anders.
pi_221304511
En AM moet even melden dat WE de tuin hebben verbouwd voor de scouting.
Volgens mij was zij shoppen dus ze heeft niks gedaan. Oja het resultaat gefilmd, goh
pi_221304513
quote:

[..]
Haar man ging dit jaar niet op vakantie maar werkt door om te sparen voor een vakantie naar Disney
Hij is de enige in huis die geld in het gezinspotje brengt! Dus hij is aan het sparen en gaat niet op vakantie en zij trekt de rekening leeg voor een paar strakkere lijntjes op haar been!
pi_221304526
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 17:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
Wij hebben, ondanks dat we zo’n 20 jaar samen zijn, toch echt ons eigen geld. Maar wij hebben dan ook beiden een inkomen. Dan is het natuurlijk wel anders.
Zij duidelijk niet, maar ik vind het sowieso zo raar om over ZIJN geld te praten. Zoals ik al zei, ze zijn een gezin!
pi_221304549
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 17:46 schreef Fenne het volgende:

[..]
Zij duidelijk niet, maar ik vind het sowieso zo raar om over ZIJN geld te praten. Zoals ik al zei, ze zijn een gezin!
Als er één inkomen is vind ik het inderdaad een gezinsinkomen, dus is het geld van iedereen. Hier is er wel echt sprake van mijn en zijn geld. En gezamenlijk geld, dat hebben we ook. Maar dat is alleen voor boodschappen, vaste lasten en gezamenlijke vakanties etc.

[ Bericht 5% gewijzigd door JaNeeDan op 11-07-2026 17:57:03 ]
pi_221304567
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 17:46 schreef Fenne het volgende:

[..]
Wat jij wilt, hij verdient het.. hij spaart voor gezinsvakanties en zij.. ach laat maar.

Boodschappen en prul zijn wel van het inkomen van Dion en DBM haar aapje maar een tattoo van 1250 tja

[ Bericht 15% gewijzigd door Moppie1982 op 11-07-2026 17:54:15 (Foutje ) ]
pi_221304577
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 17:44 schreef Earring het volgende:
En AM moet even melden dat WE de tuin hebben verbouwd voor de scouting.
Volgens mij was zij shoppen dus ze heeft niks gedaan. Oja het resultaat gefilmd, goh
Zag je die tweeling toen AM ff zat te zeuren over een zakje snoep? Beide beteuterd ze gunt het ze niet eens
pi_221304616
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 07:30 schreef Dievanhiernaast het volgende:

[..]
Haar gejank is om te janken.
Ik ken geen enkele volwassene die zo maximaal veel jankt.
Ze leert haar kinderen zo ook dat elk (tijdelijk) afscheid dramatisch is, en dat je daar dagenlang maximaal om moet janken. En dat je jezelf bij ieder afscheid en weerzien jankend in iemands armen moet werpen. Die kinderen hebben er nu al een handje van. Hoe moeten ze reageren als er een keer echt iets dramatisch gebeurt? Aan het infuus?
pi_221304688
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 08:06 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En haar kinderen janken ook. Want doorgegeven. Nee MCW, jouw kinderen janken omdat jij ze er zo mee belast! Word volwassen!
En zet je kinderen vast in de auto, kam het haar van je dochter eens en zorg dat je kind een passende cap draagt op dat veel te grote paard!

Iedereen en z’n moeder ziet dat de verknipte gezinsdynamiek wordt doorgegeven.
Als je kinderen hebt, hoor jij de volwassene te zijn. Dat geeft veiligheid. Natuurlijk mogen ze best een keer emoties zien, maar deze kinderen groeien echt op met de angst dat hun moeder het niet aankan. Was dan geen moeder geworden als je liever bij papa en mama was gebleven. Wat een aanstelleritis van Mies zeg, en dan het ook nog zo regisseren dat het langdurig maximaal janken mooi in beeld komt. Walgelijk.
pi_221304693
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 17:55 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Zag je die tweeling toen AM ff zat te zeuren over een zakje snoep? Beide beteuterd ze gunt het ze niet eens
Ze is gewoon een haaibaai die AM kijk hoeveel geld ze zelf uitgeeft aan die reizen. Hoe zij met de kinderen omgaat ongelooflijk.
pi_221304726
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 09:15 schreef Lipisu het volgende:

[..]
Ja dat viel mij ook op, ook sterk vermagerd. Denk ook zorgen
Viel mij ook op. Maar ze is ook een enabler van Mies hoor. Grenzen kennen die mensen niet. Zou me niet verbazen als er toch nog een tussendoor Mallorca bezoekje van Mies komt.
pi_221304741
Zijn ze bij de Geertsen nu nòg niet door die f*&^cking forellen heen?
pi_221304757
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 18:08 schreef Zomerzonnetjw het volgende:

[..]
Als je kinderen hebt, hoor jij de volwassene te zijn. Dat geeft veiligheid. Natuurlijk mogen ze best een keer emoties zien, maar deze kinderen groeien echt op met de angst dat hun moeder het niet aankan. Was dan geen moeder geworden als je liever bij papa en mama was gebleven. Wat een aanstelleritis van Mies zeg, en dan het ook nog zo regisseren dat het langdurig maximaal janken mooi in beeld komt. Walgelijk.
100% eens.
pi_221304867
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 17:55 schreef Moppie1982 het volgende:

[..]
Viel mij ook meteen op! Weer zo sneu voor die meiden hoe ze dat snoep stond af te kraken en hoe neerbuigend ze het weer voor die meiden hun neus op de tafel smeet. Ik vond het ook gewoon creepy hoe ze vanmiddag in de winkel als een vieze potloodventer die tweeling vanaf de andere kant van de roltrap stiekem stond te filmen terwijl ze broeken aan het uitzoeken waren.
pi_221305010
Am: "de kinderen, ook de uithuizige mogen hier een feestje geven. Op voorwaarde dat wij erbij mogen zijn."

Oh ja? Mogen haar kinderen een kinderfeestje geven? Mag er familie komen op hun verjaardag?
pi_221305015
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 18:32 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Viel mij ook meteen op! Weer zo sneu voor die meiden hoe ze dat snoep stond af te kraken en hoe neerbuigend ze het weer voor die meiden hun neus op de tafel smeet. Ik vond het ook gewoon creepy hoe ze vanmiddag in de winkel als een vieze potloodventer die tweeling vanaf de andere kant van de roltrap stiekem stond te filmen terwijl ze broeken aan het uitzoeken waren.
Precies dit!!!

Expres een spot achteraf zoeken waar ze ze goed in beeld kon brengen. Brrrr
pi_221305084
Patricia Baudewijns zo blij dat zo een jacuzzi gevonden hebben.
AD dus niks gevonden gewoon gekregen... Wat maken ze er allemaal toch mooie verhalen van.
pi_221305085
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 18:32 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Wat erg zeg. En hoe ongemakkelijk het ene meisje er ook bij stond. En zo die zak op tafel flikkeren.
Wat een walgelijk naar mens die vrouw.
pi_221305096
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 18:53 schreef Lodelie het volgende:
Am: "de kinderen, ook de uithuizige mogen hier een feestje geven. Op voorwaarde dat wij erbij mogen zijn."

Oh ja? Mogen haar kinderen een kinderfeestje geven? Mag er familie komen op hun verjaardag?
En waarom moeten zij dat persé bij zijn? Ook weer zoiets..
Dat die kinderen daar nog een feestje willen vieren is een wonder.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')