abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221305541
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:10 schreef Shuri het volgende:
Dat filmpje met Rens en L. Ik word daar helemaal naar van. Ze zegt letterlijk STOP. En haar moeder maar lachen.
Heel naar. Ik begrijp volkomen wat je bedoelt.
pi_221305551
Ik denk en hoop dat de ex van Tim ook een flinke vinger in de pap heeft.
Mies zei laatst in de vlog dat ze niets over de 'meisjes' mocht zeggen. Ja, dat ze bij hen waren, maar
verder niets. Die vrouw beschermt haar kinderen tegen online exposure. Good for her.
pi_221305561
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:15 schreef lila01 het volgende:
Ik denk en hoop dat de ex van Tim ook een flinke vinger in de pap heeft.
Mies zei laatst in de vlog dat ze niets over de ' meisjes' mocht zeggen. Ja, dat ze bij hen waren, maar
Verder niets. Die vrouw beschermt haar kinderen tegen online exposeren. Good for her.
Mies heeft al meermaals verteld dat de kinderen niet op film mogen en toch doet ze het.
pi_221305567
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:10 schreef Shuri het volgende:
Dat filmpje met Rens en L. Ik word daar helemaal naar van. Ze zegt letterlijk STOP. En haar moeder maar lachen.
Ik typte het ook al. Word er echt misselijk van. Het zijn dit soort kleine momenten die zich blijven herhalen die ook voor latere trauma’s kunnen zorgen. Daarbij hele dagen die camera op je kop en een moeder die absoluut je grenzen niet accepteert. Pfffff
pi_221305568
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:16 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Mies heeft al meermaals verteld dat de kinderen niet op film mogen en toch doet ze het.
Ik zie het niet. Ik zie alleen Ollie.
pi_221305573
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:17 schreef lila01 het volgende:

[..]
Er staat een meisje in een roze jurkje in beeld en Tim heeft een meisje in zijn armen.
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221305607
Was van alle 52 weken in het jaar dan dit de enigste week dat die reis gemaakt kan worden? Biedt die organisatie hem geen enkele andere keer aan?
pi_221305608
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:17 schreef lila01 het volgende:

[..]
In die laatste weekstory. Eerst zie je ze een ijsje eten, je ziet een been en felroze jurkje en bij het paard zie je dat meisje uitgebreid beeld naast dat paard.
En dit doet ze vaker, ze móet het kwijt want mensen mogen echt niet denken dat zij geen big happy family zijn.

Goed van de ex van Tim dat ze hierin grenzen stelt. Jammer dat de volwassen moeder en zakenvrouw er zo respectloos mee omgaat tbv eigen gewin.
pi_221305632
Ik heb af en toe het gevoel dat AM zelf verliefd is op Rens. Ziekelijke gekier om dat achterlijke grensoverschijdende gedrag van hem.
pi_221305692
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:24 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik heb af en toe het gevoel dat AM zelf verliefd is op Rens. Ziekelijke gekier om dat achterlijke grensoverschijdende gedrag van hem.
Echt ja.
En nu weer. Hij zit haar weer te pesten bij het chips eten.
En dan op die trap. En wéér AM die hier compleet in mee gaat. Nee, jij hoeft haar niet naar bed te brengen want dan gaat hij weer in je bed liggen he.
Man man, wat een deskundige zeg in de ontwikkeling van kinderen en d'r pedagogische skills 🫣
pi_221305696
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:06 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Hahaha gut, dat zou wat zijn zeg. Hebben we minimaal weken dagelijks 1 of 2 klaagstory's over die tonen en hoe gefrituurd haar hoofd is 😂
En dat ze dan geen idee heeft waar het geluid vandaan komt😬
pi_221305698
Grijpgrage Rens is weer bezig. Hahaha hihihi wat een grapjas is het toch. Tenenkrommend.
I can't help it, if I'm lucky
pi_221305701
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:00 schreef JaNeeDan het volgende:
Zou Sanneke de muggenstekkers met ultrasoon geluid hebben besteld? Mijn dochter met ASS hoort die tonen😬
Ik heb ADHD en hoor dit ook altijd super intens! Niet te doen. Zo schel!

Bij ons wordt in de buurt ook geklust (door verjonging iedere keer weer eens ander huis). Op een of andere manier kan ik daar wel beter tegen (denk omdat de tonen ook lager zijn). Als je niets wilt horen, moet je echt op een hutje in de hei gaan wonen, want je kan hier gewoon niets aan doen.

En net zoals ASS ga ik super slecht op hitte. Met deze temperaturen wil je toch ook niet buiten gaan zitten? Vooral niet in zo’n tuin waar je nauwelijks schaduw hebt? Of ja, dat is mn aanname met zoveel steen en geen bomen in de omgeving.
pi_221305705
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:35 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En dat ze dan geen idee heeft waar het geluid vandaan komt😬
Dat gun ik haar.. én jeuk van een heuleboel muggenbeten 🤪
pi_221305706
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:09 schreef Manuela007 het volgende:

[..]
Waarom koopt ze niet gewoon horren? Die klus buurman kan ze vast wel voor haar monteren.
En superklusser Dion vast ook wel. Tig gaten in het kozijn verder moet zo’n hor toch een keer vastgezet kunnen worden.
pi_221305722
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:36 schreef Utopica het volgende:

[..]
Ik heb ADHD en hoor dit ook altijd super intens! Niet te doen. Zo schel!

Bij ons wordt in de buurt ook geklust (door verjonging iedere keer weer eens ander huis). Op een of andere manier kan ik daar wel beter tegen (denk omdat de tonen ook lager zijn). Als je niets wilt horen, moet je echt op een hutje in de hei gaan wonen, want je kan hier gewoon niets aan doen.

En net zoals ASS ga ik super slecht op hitte. Met deze temperaturen wil je toch ook niet buiten gaan zitten? Vooral niet in zo’n tuin waar je nauwelijks schaduw hebt? Of ja, dat is mn aanname met zoveel steen en geen bomen in de omgeving.
Maar Sanneke kan nooit buiten zitten. Sinds ze er wonen is er al zoveel lawaai. Kind sordt er wakker van, Sanneke in pannetje 5. Het is één groot drama.
pi_221305779
Wat een leuk filmpje waarin MCW naar Timmie rent en hij haar optilt. Inspiratie voor onze vakantie. Helemaal zin in om ook zulke filmpjes te maken.
pi_221305826
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat een leuk filmpje waarin MCW naar Timmie rent en hij haar optilt. Inspiratie voor onze vakantie. Helemaal zin in om ook zulke filmpjes te maken.
Dat filmpje, ik moest een beetje overgeven in mn mond ervan. Die Tim is toch een Jan Joker dat hij zich hiervoor leent.

AM is vandaag wel bizar slecht bezig zeg.. Nu weer lekker met Rens samen Lot uitlachen die duidelijk aangeeft niet te willen worden aangeraakt op haar bovenbenen door Rens en niet wil dat hij met zn dikke kop bovenop haar ligt. Heerlijk veilig opgroeien daar in Huize Geerts hoor!
pi_221305844
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 19:56 schreef Sushirijst het volgende:
Ik vind het zo naar om te zien hoe AM al hinnikende Rens keer op keer over de grenzen van haar jonge dochters laat gaan. Echt krijg er rillingen van. Die meiden geven zo vaak hun grenzen aan. En worden gefilmd door een lachende moeder en aangeraakt door de volwassen vriend van hun zus terwijl ze duidelijk aan geven dit niet te willen. En ook als ze dit niet zouden aangeven moet hun moeder hier voor hun opkomen. Blegh
Dit.
pi_221305859
quote:
En zet je er dan ook zo'n inspirerende tekst onder?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_221305877
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:21 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
In die laatste weekstory. Eerst zie je ze een ijsje eten, je ziet een been en felroze jurkje en bij het paard zie je dat meisje uitgebreid beeld naast dat paard.
En dit doet ze vaker, ze móet het kwijt want mensen mogen echt niet denken dat zij geen big happy family zijn.

Goed van de ex van Tim dat ze hierin grenzen stelt. Jammer dat de volwassen moeder en zakenvrouw er zo respectloos mee omgaat tbv eigen gewin.
En dan kan ze het toch niet laten om een klein stukje te laten zien
pi_221305881
Was van alle 52 weken in het jaar dan dit de enigste week dat die reis gemaakt kan worden? Biedt die organisatie hem geen enkele andere keer aan?
quote:
Goede tip! Denk niet dat ik m'n man zo gek krijg. En mn kinderen al helemaal niet om dit te filmen 🤣.
Zijn er nog meer goede tips? #ikwilook maximaalopdefoto
pi_221305886
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 20:58 schreef Weerikier het volgende:

[..]
Dat filmpje, ik moest een beetje overgeven in mn mond ervan. Die Tim is toch een Jan Joker dat hij zich hiervoor leent.

AM is vandaag wel bizar slecht bezig zeg.. Nu weer lekker met Rens samen Lot uitlachen die duidelijk aangeeft niet te willen worden aangeraakt op haar bovenbenen door Rens en niet wil dat hij met zn dikke kop bovenop haar ligt. Heerlijk veilig opgroeien daar in Huize Geerts hoor!
Een Joker inderdaad. Kan altijd en overal ingezet worden.
En al die reacties van volgers die zeggen dat het nooit went om je kinderen niet altijd te hebben. Ik moet wel een waardeloze moeder zijn maar ik kon daar echt van genieten.
pi_221305898
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Gek, want ik zie het óók niet, net als een andere user hier. Ik zie alleen het beentje met roze jurk maar geen meisje bij het paard.
pi_221305900
quote:
0s.gif Op zaterdag 11 juli 2026 21:04 schreef Muisjeruisje het volgende:

[..]
Het kind is volledig in beeld, meerdere seconden. Nou weet ik natuurlijk niet of dat zijn dochter is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')