Ze denkt waarschijnlijk ook dat zij nog leuk in de markt ligt als Milf. Stakkerquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:24 schreef WildeTuinen het volgende:
Ik heb af en toe het gevoel dat AM zelf verliefd is op Rens. Ziekelijke gekier om dat achterlijke grensoverschijdende gedrag van hem.
Je ziet het in de laatste story van gisteren rond 0:32 secondenquote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Shuri het volgende:
[..]
Gek, want ik zie het óók niet, net als een andere user hier. Ik zie alleen het beentje met roze jurk maar geen meisje bij het paard.
In het fimpje van 6 juli. Op een gegeven moment zit er een ouder kind op het paard. Links staat een meisje in een roze jurk, ze loopt ook even mee.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:06 schreef Shuri het volgende:
[..]
Gek, want ik zie het óók niet, net als een andere user hier. Ik zie alleen het beentje met roze jurk maar geen meisje bij het paard.
Ik ga daar wel ontzettend mijn best voor doen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:03 schreef Cyan het volgende:
[..]
En zet je er dan ook zo'n inspirerende tekst onder?
Laat je inspireren door je leven! Je mag best iets helemaal uitmelken hoor.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:11 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik ga daar wel ontzettend mijn best voor doen.
Nee, ik zie het nergens. Ben wel blij dat ik de enige niet ben. Zie ook geen ouder kind op het paard. Nu volg ik haar niet, zou dat uitmaken?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:09 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
In het fimpje van 6 juli. Op een gegeven moment zit er een ouder kind op het paard. Links staat een meisje in een roze jurk, ze loopt ook even mee.
Michelle rouwt om het plaatje dat kapot is. Niet om Koen of om Jacqueline of de relatie de ze hadden. Maar het plaatje van het grote #thetenofus gezin. Die Tim moet toch ook weleens denken: 'Waar ben ik in beland?'quote:Dat ik ondanks dat ik weet dat het ‘t juiste is ook heel veel verdriet heb. Om het plaatje wat kapot is. Dat leven wat ooit was en nooit meer zal zijn.
Als ik begin zal menig fluflu nog jaloers worden.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:12 schreef Cyan het volgende:
[..]
Laat je inspireren door je leven! Je mag best iets helemaal uitmelken hoor.
Je kunt via Mollygram haar stories kijken ongeacht of je haar volgt of niet.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:15 schreef Shuri het volgende:
[..]
Nee, ik zie het nergens. Ben wel blij dat ik de enige niet ben. Zie ook geen ouder kind op het paard. Nu volg ik haar niet, zou dat uitmaken?
Hebben we het al gehad over het gejank bij papa en mama op de oprit dat werd GEFILMD 🤣🤣🤣🤣 Ze hoeft niet wegquote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat een leuk filmpje waarin MCW naar Timmie rent en hij haar optilt. Inspiratie voor onze vakantie. Helemaal zin in om ook zulke filmpjes te maken.
Ik bekijk ze gewoon op Instagram (waar ik haar niet volg). Maar zal eens via Mollygram gaan kijken.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:15 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je kunt via Mollygram haar stories kijken ongeacht of je haar volgt of niet.
Heb ik net geprobeerd maar dan stopt het filmpje al heel snel. Dus het kan kloppen dat het dan dus niet te zien is.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:15 schreef Cyan het volgende:
[..]
Je kunt via Mollygram haar stories kijken ongeacht of je haar volgt of niet.
Tim ziet er niet uit als iemand die zelf denkt.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:15 schreef Cyan het volgende:
[..]
Michelle rouwt om het plaatje dat kapot is. Niet om Koen of om Jacqueline of de relatie de ze hadden. Maar het plaatje van het grote #thetenofus gezin. Die Tim moet toch ook weleens denken: 'Waar ben ik in beland?'
Ik volg haar ook niet. Zie je in stories wel dat filmpje dat begint met Michelle op een fiets?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:15 schreef Shuri het volgende:
[..]
Nee, ik zie het nergens. Ben wel blij dat ik de enige niet ben. Zie ook geen ouder kind op het paard. Nu volg ik haar niet, zou dat uitmaken?
Ja, dat zie ik. Het is overigens niet dat ik dat meiske nou zo graag wil zien, hoor! Ik ben gewoon geïnteresseerd in hoe het kan dat ik het niet zie 😅quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik volg haar ook niet. Zie je in stories wel dat filmpje dat begint met Michelle op een fiets?
Niet te doen toch. Wat een toneelstuk.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:15 schreef Iris2.0 het volgende:
[..]
Hebben we het al gehad over het gejank bij papa en mama op de oprit dat werd GEFILMD 🤣🤣🤣🤣 Ze hoeft niet weg
Yup.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:20 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Ik volg haar ook niet. Zie je in stories wel dat filmpje dat begint met Michelle op een fiets?
Heel gek. Kijk je wel de dagvlog van 6 juli? Er is een kort filmpje waar MCW op een fiets zit en de dagvlog begint met datzelfde beeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:23 schreef Shuri het volgende:
Nee, op Mollygram ook niet.
[..]
Ja, dat zie ik. Het is overigens niet dat ik dat meiske nou zo graag wil zien, hoor! Ik ben gewoon geïnteresseerd in hoe het kan dat ik het niet zie 😅
Dat je dan ook denkt, leuk tankstation laten we hier de zelfontspanner klaarzetten 🤣 of hebben ze hier ook personeel voor?quote:Op zaterdag 11 juli 2026 20:49 schreef JaNeeDan het volgende:
Wat een leuk filmpje waarin MCW naar Timmie rent en hij haar optilt. Inspiratie voor onze vakantie. Helemaal zin in om ook zulke filmpjes te maken.
Wat is de dagvlog en waar is de dagvlog? Ik kijk de stories die nu op Instagram te zien zijn.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:26 schreef JaNeeDan het volgende:
[..]
Heel gek. Kijk je wel de dagvlog van 6 juli? Er is een kort filmpje waar MCW op een fiets zit en de dagvlog begint met datzelfde beeld.
Nee, precies. Maar het is wel opvallend hoe ze steeds iets verder gaat. Eerst al enkele keren noemen dat ze niet op beeld mogen. Dan zeggen dat ze achterin de auto zitten en dat ze daarom dus de camera schuin houdt want ze mogen nier in beeld.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:23 schreef Shuri het volgende:
Nee, op Mollygram ook niet.
[..]
Ja, dat zie ik. Het is overigens niet dat ik dat meiske nou zo graag wil zien, hoor! Ik ben gewoon geïnteresseerd in hoe het kan dat ik het niet zie 😅
Ja, daar staat het tussen.quote:Op zaterdag 11 juli 2026 21:31 schreef Shuri het volgende:
[..]
Wat is de dagvlog en waar is de dagvlog? Ik kijk de stories die nu op Instagram te zien zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |