abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 23:29:47 #1
862 Arcee
Look closer
pi_221160413


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:30:10 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221160417
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:27 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
Inderdaad. Kentekens zien er ook niet Duits uit. Niks kan je meer geloven.
Mooi filmpje uit Dresden ook. Met fucking palmbomen :')

https://www.tiktok.com/@david.silvara/video/7642200335615905057
pi_221160425
In een woestijn koelt het toch altijd goed af.

Wat is dit voor pleuriswoestijn :(

Opbokken met deze woestijn :(
Opbokken met deze hitte :( :(
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 23:31:44 #4
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160426
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat ziet er niet heel Duits uit allemaal :') De bui zat ook in het ruhrgebied en niet Hamburg. Lekker dat fakenews op tiktok
Zijn Amerikaanse kentekenplaten, filmpje is volgens mij al een paar jaar oud, heb het al eens eerder gezien
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:32:26 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221160430
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
TT :')
_O-
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:33:37 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221160436
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zijn Amerikaanse kentekenplaten, filmpje is volgens mij al een paar jaar oud, heb het al eens eerder gezien
Of er is misschien een Amerikaanse plumbers bende actief in Duitsland. Is weer eens wat anders dan Ierse klusjesmannen :')
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 23:41:59 #7
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221160465
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
In een woestijn koelt het toch altijd goed af.

Wat is dit voor pleuriswoestijn :(

Opbokken met deze woestijn :(
Opbokken met deze hitte :( :(
Dat krijg je ervan om in een nep woestijn te wonen _O-
pi_221160473
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:25 schreef Momo het volgende:
Nog tegen 30 graden in Limboland
Inderdaad. Net rondje met de hont geweest, maar echt warm en plakkerig nog hier. Hou vannacht alles dicht en hoop morgenochtend paar uurtjes te kunnen luchten. Maar om 8 uur is het al weer 25 graden. Hoop echt dat morgen de laatste dag is en dan de laatste nacht erachteraan.

Helemaal klaar mee meg deze hitte. 🥵
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 23:46:20 #9
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160477
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Of er is misschien een Amerikaanse plumbers bende actief in Duitsland. Is weer eens wat anders dan Ierse klusjesmannen :')
Op dat busje staat
quote:
P.K. Wadsworth Heating & Cooling
Solon, Ohio
1 keer raden waar er een paar maanden geleden een grote hagelstorm was :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221160481
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Dat krijg je ervan om in een nep woestijn te wonen _O-
:(

Tijd dat ik hier even weg ben :(

Nog twee weken, dan gaan we naar de bergen :9
pi_221160483
Het is nog 31 graden hier :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221160513
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:47 schreef TLC het volgende:
Het is nog 31 graden hier :')
Ik spring zo nog ff het zwembad in. Ook geen last van de zon nu, wel zo prettig. :7

Om vervolgens eruit te komen en dan allemaal die nachtvlinders moeten ontwijken :(
pi_221160526
Wij liggen ookal weer een half uur in het zwembad. Buiten is het nog 28 graden dus afkoelen is relatief.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 00:20:02 #14
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221160543
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
In een woestijn koelt het toch altijd goed af.

Wat is dit voor pleuriswoestijn :(

Opbokken met deze woestijn :(
Opbokken met deze hitte :( :(
Nog 30 gr
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 juni 2026 @ 00:51:38 #15
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221160594
Helnacht :').
pi_221160601
Goedenavond allen. Iedereen een beetje bekomen van vandaag. Hier binnen 3 graden afgekoeld. Alles staat open. Overal heb ik gaas en een hoordeur. Geen muggen, wel frisheid
pi_221160615
25 graden met een LV van 80 hier, zelfs buiten slapen is dan niet meer aangenaam.
blablablabla
pi_221160617
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:59 schreef Maver24 het volgende:
Goedenavond allen. Iedereen een beetje bekomen van vandaag. Hier binnen 3 graden afgekoeld. Alles staat open. Overal heb ik gaas en een hoordeur. Geen muggen, wel frisheid
Hier ook alles al even open. Afgekoeld van 29.4 naar 28.5 ;(
gr gr
pi_221160621
Ik heb gaas voor me raam in de slaapkamer. Daar was het zo warm. Nu heel de avond open, frisse wind. Heerlijk
  zaterdag 27 juni 2026 @ 01:29:04 #20
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221160622
De meting van knmi starion Eindhoven meldt 22,4°C maar in de binnenstad waar ik nu ben is het toch een heel ander verhaal.
pi_221160623
Ik dacht ik gooi de boel open. Is het buiten nog steeds warmer dan binnen :')
A mind with a heart of it's own
pi_221160626
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 01:29 schreef DemonRage het volgende:
De meting van knmi starion Eindhoven meldt 22,4°C maar in de binnenstad waar ik nu ben is het toch een heel ander verhaal.
Vliegveld Twenthe 24,7. In huis 26,5 en in de achtertuin makkelijk nog een paar graden warmer.
Volgens de weerapp op de telefoon 28 graden in Enschede.
A mind with a heart of it's own
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 juni 2026 @ 05:11:25 #23
284411 crew  heywoodu
pi_221160896
Gadverdamme :r

Vandaag/vannacht is echt veel erger dan gisterochtend.
pi_221160963
Het is wachten op onze bbq boys van Estofex. Eens zien of het heel ernstig gaat worden qua onweer, wind en hagel.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 juni 2026 @ 05:32:19 #25
284411 crew  heywoodu
pi_221160986
Ik zag wel wat mooie wolken, als ik zo kijk is dat een stevige bui boven Flevoland nu :o
pi_221161001
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
In een woestijn koelt het toch altijd goed af.

Wat is dit voor pleuriswoestijn :(

Opbokken met deze woestijn :(
Opbokken met deze hitte :( :(
Ik kwam hier speciaal ff om te kijken of jij nog functioneerde momenteel én om even naar die koelvesten te informeren; wordt nu toch interessant. :)
Maar ik begrijp hieruit dat er een grens aan het vermogen van de vestjes is? O-)
  zaterdag 27 juni 2026 @ 05:54:30 #27
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221161038
Het is afgekoeld naar 23 graden. Dat houdt niet over.
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 juni 2026 @ 06:10:07 #28
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221161063
Dit was echt kut ja. Veel te weinig (gunstige) wind ook om het een beetje door te laten waaien hier.
pi_221161112
Net het kippenhok even open gedaan, kunnen de dames lekker nog even in een relatief koelere tuin scharrelen voordat het weer heet is. Het is nog steeds een graad of 23 buiten, maar de zon doet weer zijn best.
Prima nacht gehad, dankzij de airco die ik gewoon dag en nacht aan heb.
In de kamer is het een heerlijke 21,5 gr, boven iets warmer maar prima.
pi_221161115
Tijd om de ramen even te openen en klein rondje te fietsen om de heupen los te draaien na dagen stilstand.

Het was een warme nacht
Gelukkig toc iets geslapen
pi_221161122
Het wordt steeds duidelijker dat er na precies 1 koele week (koel als in 25 graden in het midden van het land, warmer in het zuiden), vervolgens een nieuwe hittedome onze kant op komt met temperaturen die boven de 30 graden uitkomen.

Ik weet niet eens of die week genoeg tijd gaat zijn om de gebouwen af te laten koelen.

Om wanhopig van te worden, zeker als dit weer een langere periode gaat worden.
pi_221161129
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 06:33 schreef kilon het volgende:
Het wordt steeds duidelijker dat er na precies 1 koele week (koel als in 25 graden in het midden van het land, warmer in het zuiden), vervolgens een nieuwe hittedome onze kant op komt met temperaturen die boven de 30 graden uitkomen.

Ik weet niet eens of die week genoeg tijd gaat zijn om de gebouwen af te laten koelen.

Om wanhopig van te worden, zeker als dit weer een langere periode gaat worden.
Ja het lijkt er wel op, al zit er ook een lagedrukgebied in noord oost Europa, ff afwachten wat die doet.


Ik heb vannacht met de oudste beneden geslapen, boven was het 32 graden. Vandaag besloten dat er toch een airco komt. (Was altijd van de gedachte "die paar dagen per jaar" maar het zal wel wat extremer worden)

Of naar Zweden verhuizen, heerlijk in de sneeuw.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_221161156
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 06:37 schreef Filosoofert het volgende:

[..]
Ja het lijkt er wel op, al zit er ook een lagedrukgebied in noord oost Europa, ff afwachten wat die doet.

Ik heb vannacht met de oudste beneden geslapen, boven was het 32 graden. Vandaag besloten dat er toch een airco komt. (Was altijd van de gedachte "die paar dagen per jaar" maar het zal wel wat extremer worden)

Of naar Zweden verhuizen, heerlijk in de sneeuw.
Göteborg 29 graden vandaag, Stockholm morgen 30. dit ter info.
pi_221161181
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 06:47 schreef Bugno3 het volgende:

[..]
Göteborg 29 graden vandaag, Stockholm morgen 30. dit ter info.
En Jokkmokk 17.
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_221161186
Wel een smeltwater waarschuwing maar ik ga wel uit de buurt van een rivier wonen dan
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:06:13 #36
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221161257
vandaag subtropisch klimaat.
pi_221161263
Uurtje alles open al, temp gezakt naar 24.5 binnen, genot.
pi_221161294
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dit soort weer is ook precies wat ik tegen heb op dat we in de toekomst luchtiger zouden moeten bouwen zoals in delen van Zuid Amerika

Met goede moderne isolatie hou je de warmte lang buiten. Wordt t ook wel warm, maar best gecontroleerd. Met dat type luchten daar heb je een zonsondergang om half 6 nodig en verkoelende nachten.

Als dit soort warmtedekens zoals nu in de toekomst toenemen, heb je aan luchten helemaal geen hol.
Wij weten het lang buiten te houden maar als het éénmaal warm is...

Heb de ramen vannacht nog open gezet maar heeft niets geholpen helaas. Het is nu binnen net zo plakkerig als buiten dus de airco moet straks als de zon doorkomt overuren draaien om het weer koel te krijgen.

Ach, hopelijk toch beetje verse zuurstof in huis.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:22:06 #39
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221161308
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221161314
Kop in de Volkskrant: Klimaat houdt zich aan de berekeningen, beleid blijft hopeloos achter.

We weten nu wat - met de neus op de feiten gedrukt- en we weten al decennia hoe en waardoor.
Nu moet de mensheid toch bereid zijn de handen ineen te slaan en toegeven dat Greta Thunberg gelijk heeft.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:28:34 #41
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221161322
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kop in de Volkskrant: Klimaat houdt zich aan de berekeningen, beleid blijft hopeloos achter.

We weten nu wat - met de neus op de feiten gedrukt- en we weten al decennia hoe en waardoor.
Nu moet de mensheid toch bereid zijn de handen ineen te slaan en toegeven dat Greta Thunberg gelijk heeft.
Alsof het valt tegen te houden?

Weet je wat ze zelden tot nooit zeggen? Er zijn simpelweg te veel mensen op aarde. Zeker in bepaalde gebieden. Hoe meer mensen hoe meer van "de rest" zoals consumptie, uitstoot en ga zo maar door. En dat stopt niet
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:28:38 #42
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161323
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kop in de Volkskrant: Klimaat houdt zich aan de berekeningen, beleid blijft hopeloos achter.

We weten nu wat - met de neus op de feiten gedrukt- en we weten al decennia hoe en waardoor.
Nu moet de mensheid toch bereid zijn de handen ineen te slaan en toegeven dat Greta Thunberg gelijk heeft.
Roep je dit ook als het sneeuwt? Weer en klimaat zijn verschillende begrippen dus begin lekker je eigen klimaattopic.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:35:59 #43
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221161350
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221161358
Wat een ellende afgekoeld van 25,5 naar 25. Heb wel oké geslapen met de ventilator, maar dit is gewoon niet leuk meer.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:36:53 #45
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221161359
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kop in de Volkskrant: Klimaat houdt zich aan de berekeningen, beleid blijft hopeloos achter.

We weten nu wat - met de neus op de feiten gedrukt- en we weten al decennia hoe en waardoor.
Nu moet de mensheid toch bereid zijn de handen ineen te slaan en toegeven dat Greta Thunberg gelijk heeft.
Weinig mensen ontkennen dat het klimaat verandert hoor :')
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:45:56 #46
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221161382
Best clustertje wel

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:46:17 #47
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221161383
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
Kop in de Volkskrant: Klimaat houdt zich aan de berekeningen, beleid blijft hopeloos achter.

We weten nu wat - met de neus op de feiten gedrukt- en we weten al decennia hoe en waardoor.
Nu moet de mensheid toch bereid zijn de handen ineen te slaan en toegeven dat Greta Thunberg gelijk heeft.
Dat was wat makkelijker geweest als Greta een aantrekkelijk en sympathiek overkomend type was geweest. Maar ze schrikt veel mensen eerder af.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 juni 2026 @ 07:51:38 #48
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221161394
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:07 schreef Bugno3 het volgende:
Uurtje alles open al, temp gezakt naar 24.5 binnen, genot.
29 naar 28 bij mij
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221161400
Het is hier nogal bewolkt.
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:55:12 #51
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221161405
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:55:20 #52
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161406
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:53 schreef Haags het volgende:
Het is hier nogal bewolkt.
Daar wel. Nu de rest nog. Terreurbuien willen we :Y
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:56:40 #53
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221161412
8 uur in de ochtend en al bijna weer tropisch
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221161417
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:55 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Daar wel. Nu de rest nog. Terreurbuien willen we :Y
Ik heb niet het idee dat wij hier dikke terreurbuien gaan krijgen vandaag.
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:59:10 #55
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221161419
Niet echt afgekoeld in huis vannacht.. Helpt niet mee dat er maar zo weinig wind staat.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221161424
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:36 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Weinig mensen ontkennen dat het klimaat verandert hoor :')
Ze zitten er tussen, ook hier op FOK. Met name op de FP kom ik wel eens van die figuren tegen die het volledig ontkennen.

Of het door de mensheid wordt veroorzaakt is leuk discussievoer. Ik ben van mening dat de mens wel degelijk invloed heeft. Ja, het klimaat zal anders ook veranderen, dat is hoe onze planeet werkt, echter doen wij er imo nog een schepje bovenop met de uitstoot van broeikasgassen waardoor het allemaal wat sneller gaat en we minder tijd hebben om ons aan te passen.

Ik ga echter niet meteen lopen schreeuwen als het een keer een paar dagen boven de 30 graden is. Kan voorkomen natuurlijk.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:01:29 #57
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161428
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:59 schreef Haags het volgende:

[..]
Ik heb niet het idee dat wij hier dikke terreurbuien gaan krijgen vandaag.
Daarvoor moet je meer naar het oosten. Mischien kun je meerijden met @Nattekat :+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221161447
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 06:33 schreef kilon het volgende:
Het wordt steeds duidelijker dat er na precies 1 koele week (koel als in 25 graden in het midden van het land, warmer in het zuiden), vervolgens een nieuwe hittedome onze kant op komt met temperaturen die boven de 30 graden uitkomen.

Ik weet niet eens of die week genoeg tijd gaat zijn om de gebouwen af te laten koelen.

Om wanhopig van te worden, zeker als dit weer een langere periode gaat worden.
Exact, om wanhopig van te worden.
Als je de knmi pluim bekijkt zie je idd weer een piek. Maar ook nog wel onzekerheid

Weerplaza heeft het nog niet over een hittegolf, maar wel warm en droog zomerweer voor komende maand; https://www.weerplaza.nl/(...)roog-zomerweer/9691/

[ Bericht 14% gewijzigd door cinderloom op 27-06-2026 08:13:53 ]
pi_221161452
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:56 schreef INViCTuS het volgende:
8 uur in de ochtend en al bijna weer tropisch
Ik had om 5 uur alles al tegen elkaar open, maar ik krijg de lamme warmte het huis niet uit. Ik ben ook om: er komt een airco. (En nog een risje zonweringen, een op het zuiden is niet genoeg, ik heb nu een dekbedhoes aan de oostkant, dat moet anders.)
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:17:01 #60
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221161475
Er komt volgens de laatste Harmonie kaarten ook echt geen fatsoenlijke afkoeling he? Vannacht hoogstens een klein buitje dat eigenlijk niks met de temperatuur doet. Gevolgd door een plaknacht. Dan morgen gewoon weer een warme dag (30+) en nacht.

De warmte wordt uiteindelijk ergens in de nacht naar maandag verdreven, maar hoopte eigenlijk op vroeg onweer vanavond. Zodat het allemaal wat eerder weg zakt en het niet meer zo lang 30 graden blijft savonds.

:(
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 08:22:52 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221161493
Oh godverdomme aankomende nacht weer een tropennacht :')

Ik was gelukkiger zonder deze kennis.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:24:00 #62
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161497
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Er komt volgens de laatste Harmonie kaarten ook echt geen fatsoenlijke afkoeling he? Vannacht hoogstens een klein buitje dat eigenlijk niks met de temperatuur doet.
Harmonie gaat waarschijnlijk ernaast zitten, maar houd de laatste run in de gaten. De CAPE waarden zijn hoog en er wordt ook windschering verwacht, dus recept voor stevig onweer en mogelijk zelfs supercells.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 08:24:58 #63
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221161501
Ik heb er toch 2.3 graden eraf gekregen nu

De wind is hier wat komen opzetten en het waait alles goed door

Ventilatoren naar buiten gericht zodat de warmte wordt weggezogen en door onderdruk er frisse lucht binnen komt
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 juni 2026 @ 08:25:14 #64
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221161502
Hoelaat start onweer sgats?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221161506
Heerlijk weer dit. Mag van mij zo wel de hele zomer duren. Ook lekker rustig op straat.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2026 @ 08:26:52 #66
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221161508
Toch nog een beetje afgekoeld deze nacht, nog wel een tropennacht
quote:
High Temperature
24.9°C at 0:00
Low Temperature
20.8°C at 6:06
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:27:23 #67
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161509
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:25 schreef Paul het volgende:
Hoelaat start onweer sgats?
21:53:46.807
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 juni 2026 @ 08:30:47 #68
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221161515
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:27 schreef ACT-F het volgende:

[..]
21:53:46.807
Oh zo laat pas
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 juni 2026 @ 08:31:11 #69
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221161516
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:26 schreef Halcon het volgende:
Heerlijk weer dit. Mag van mij zo wel de hele zomer duren. Ook lekker rustig op straat.
Opfiesijus troll
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221161517
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:27 schreef ACT-F het volgende:

[..]
21:53:46.807
Dat is wel heel precies :o
pi_221161520
Ik ga een lauwe douche nemen. Echt plakken op moment ;(
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 juni 2026 @ 08:32:56 #72
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221161521
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:31 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Dat is wel heel precies :o
Hahha ja en nu kan ik nog tot 21 uur naar strand 🙌
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:35:06 #73
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221161525
Toch weer een level 2 estofex

https://www.estofex.org/
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:35:42 #74
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221161530
https://www.ad.nl/binnenl(...)der-worden~a697e3bd/

Mogelijk zwaarste onweer van het jaar op komst *O*

Hier gisteren helemaal niks, nog geen druppel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221161533
Level 2 estofex.. gaat een dollle boel worden voor zuid oost en stukje midden nederland.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:36:40 #76
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_221161535
Vannacht was echt verschrikkelijk. Ik kreeg de warmte er maar niet uit. Gelukkig uiteindelijk nog wel wat geslapen.
pi_221161544
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:35 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)der-worden~a697e3bd/

Mogelijk zwaarste onweer van het jaar op komst *O*

Hier gisteren helemaal niks, nog geen druppel.
Eén of twee supercellen, dat is dan ook wel weer heel specifiek. Wat nou als het er vier worden?
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2026 @ 08:44:37 #78
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221161561
Buienradar geeft hier nu voor 11.00 uur al een buitje :? Zal er wel weer zo eentje zijn die verdampt voordat die is ontstaan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:44:38 #79
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221161562
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:35 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)der-worden~a697e3bd/

Mogelijk zwaarste onweer van het jaar op komst *O*

Hier gisteren helemaal niks, nog geen druppel.
Wel weer een achterlijke clickbait titel dit
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221161563
Als je van buiten naar binnen gaat bots je letterlijk tegen een muur van warmte aan ;( :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:45:02 #81
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161567
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:35 schreef INViCTuS het volgende:
Toch weer een level 2 estofex

https://www.estofex.org/
Valt me nog mee. Had toch zeker level 3 verwacht.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:47:04 #82
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161574
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:38 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Eén of twee supercellen, dat is dan ook wel weer heel specifiek. Wat nou als het er vier worden?
Dan worden gewoon wat berichten verwijderd of aangepast zodat het net lijkt of ze het kunnen voorspellen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2026 @ 08:49:22 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221161581
Zal wel verdampen, maar waarschijnlijk weinig zon vandaag

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:50:30 #84
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221161582
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221161616
Om wanhopig van te worden... Is afgekoeld van 26 naar 25,5 volgens mij, maar ik weet niet meer precies wat ik gisteravond aflas. Met ventilator aan nog wel aardig geslapen alleen voel ik me echt ruk. Huishouden komt allemaal volgende week wel. Moet al die teringzooi ook nog uitwassen...

Als het niet vanmiddag/vanavond gigantisch gaat onweren moeten we gewoon tot zondagnacht wachten op een beetje verkoeling.

En de mensen die dit weer prima vinden, fuck jullie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221161661
Sinds gisteravond niet meer lekker in huis. Mooi dat het gaat afkoelen en de piek eruit is. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 09:09:12 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221161663
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:49 schreef LTVDK het volgende:
Zal wel verdampen, maar waarschijnlijk weinig zon vandaag

[ afbeelding ]
Volgens mijn bronnen blijft dat op zee en wat mij betreft mag het daar blijven ook. Opbokken met dat water :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:09:28 #88
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221161665
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:02 schreef Discombobulate het volgende:
Om wanhopig van te worden... Is afgekoeld van 26 naar 25,5 volgens mij, maar ik weet niet meer precies wat ik gisteravond aflas. Met ventilator aan nog wel aardig geslapen alleen voel ik me echt ruk. Huishouden komt allemaal volgende week wel. Moet al die teringzooi ook nog uitwassen...

Als het niet vanmiddag/vanavond gigantisch gaat onweren moeten we gewoon tot zondagnacht wachten op een beetje verkoeling.

En de mensen die dit weer prima vinden, fuck jullie.
Onder de douche springen > half afdrogen > ventilator aan. Zo deed ik dat altijd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2026 @ 09:10:44 #89
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221161683
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Volgens mijn bronnen blijft dat op zee en wat mij betreft mag het daar blijven ook. Opbokken met dat water :{
Nee vandaag gaat de storm jou chasen |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')