Hier trekt de bewolking juist weer allemaal weg en is er weer blauwe luchtquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:50 schreef Zipportal het volgende:
Het is tenminste bewolkt. Minder zonkracht.
Dus doe je juist aan PI. Dat doe je alleen niet als je de standaard van FOK! gebruikt, eigenlijk.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PI. 1x gezet, nooit meer wat aan veranderd. Onzin. We hebben smilies geoeg om iets aan te geven.
Hier niet duidelijk voelbaarquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:28 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Het verschil binnen/buiten is nu weer duidelijk voelbaar maar toch minder dan afgelopen dagen. En idd, die 63% luchtvochtigheid helpt niet mee, voelt heel benauwd aan buiten.
Dat lijkt me idd wel gerechtvaardigd.quote:
Komt van de Arome voorspelling.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:10 schreef AnneX het volgende:
Kom hier eens kijken, omdat weeronline niks hierover meldt!?
Wat Perrin post in #285 ziet er heel anders uit! 😳
Hopelijk valt het mee maar is wel een forse unit die vanavond overtrekt.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:10 schreef Kanaroe het volgende:
Ik word bang van de weerberichten![]()
Die hagelstenen.....heb het nooit meegemaakt maar lijkt me zo erg als je bezittingen beschadigd raken
Wel een blikseminslag gehad in dit huis, met schade.
Gatver, brrrrrrrr
Ziet er naar uit alsof het rond middernacht begint daar. Voorspelling zit er wel vaak naast wat betreft dit soort dingen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:21 schreef Dutch_view het volgende:
Vanavond is er de TT nacht van Assen waar normaal gesproken rond 100.000 mensen op straat zijn langs alle podia en kermis. Ik hoop dat het hier in Drenthe dan pas na 2u komt, of liefst helemaal niet
Is iedereen niet al een beetje code-regenboog moe?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:19 schreef kilon het volgende:
Als je dit zo ziet dan moet het knmi direct code rood afkondigen. Schade wordt gigantisch voor vrijwel het hele land, en dat uren achter elkaar. Het is dat het in de avond/nacht is dus de meeste mensen zullen binnen zitten, maar toch.
Mn weerapp geeft een prognose van onweer en 10mm regen voor de late avond met 21 graden. Mocht het ook uitkomen, dan gaan de ramen wel even goed open.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:53 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Ik heb zo'n zin in de nacht van maandag op dinsdag.
Ongetwijfeld, maar het is wel de beste manier om het grote publiek te bereiken. De meeste mensen komen niet verder dan even buienradar checken en dat geeft de intensiteit niet goed aan.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:23 schreef Perrin het volgende:
[..]
Is iedereen niet al een beetje code-regenboog moe?
Vetquote:Op zaterdag 27 juni 2026 14:13 schreef Dutch_view het volgende:
Aan het Noordwijkse strand
[ afbeelding ]
en 's Gravenzande
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |