@PSVCL kom er maar inquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:07 schreef summer2bird het volgende:
Lucht is hier voor het eerst sinds dagen bewolkt. Wel fel witte bewolking maar geen zon meer.
Alsof Middelburg ook echt bestaatquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Dan ben jij aan het jokkebrokken
Misschien dat de bui net verdampte ofzo.
Is geo engineering sowiesoquote:
Half dak kapot, lichtkoepel stuk, auto total loss golfbal, lekkage door kapotte dakpannnen.quote:
Confusing PI.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Half dak kapot, lichtkoepel stuk, auto total loss golfbal, lekkage door kapotte dakpannnen.
Geen feest.
Ik doe niet aan PI. 1x gezet, nooit meer wat aan veranderd. Onzin. We hebben smilies geoeg om iets aan te geven.quote:
Nou dan vier je kennelijk feest met schade.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PI. 1x gezet, nooit meer wat aan veranderd. Onzin. We hebben smilies geoeg om iets aan te geven.
Voor mij is het een mannetje met een zonnebril en verder niks.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:19 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nou dan vier je kennelijk feest met schade.
Holy moly, nee da's mooi klote.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:16 schreef Zorro het volgende:
[..]
Half dak kapot, lichtkoepel stuk, auto total loss golfbal, lekkage door kapotte dakpannnen.
Geen feest.
Kan ja, maar er valt geen druppel hier.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:10 schreef Perrin het volgende:
Misschien heeft TweedeKlum deze net gedodged dat het precies aan twee zijden langs zijn huis trok.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het verschil binnen/buiten is nu weer duidelijk voelbaar maar toch minder dan afgelopen dagen. En idd, die 63% luchtvochtigheid helpt niet mee, voelt heel benauwd aan buiten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:40 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Hier idem, alles heeft open gestaan vannacht maar 0 afkoelen. Het is gedaankomende week alles dag en nacht open hopelijk helpt het nog iets..
En nu al een lv van 63 % da wordt wat vandaag.
Jup. Dat ging een tijdje geleden nog prima maar met deze nachttemperaturen is dat voor nu even gedaan. Zodra weer kan gaat alles open.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:41 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Het openzetten van ramen heeft daarin het meeste zin als de temperatuur buiten hetzelfde is of het liefst een graad, of meer koeler. Waar geen airconditioning was lag de binnentemperatuur vaak net iets onder de nachttemperatuur. Dan wordt het alleen langzaam wat verder verwarmd.
Het is alweer 10 jaar geleden, maar het hoeft niet nog een keer. En ik wens het ook niemand anders toe.quote:
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:18 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik doe niet aan PI. 1x gezet, nooit meer wat aan veranderd. Onzin. We hebben smilies geoeg om iets aan te geven.
Die zag ik mooi in de verte voorbij trekken en hoorde ook wat gerommel, maar net te westelijk voor mijquote:
Check het liveblog van nu.nl, Vrouwenpolder is zo'n 10 km verderop.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het is alweer 10 jaar geleden, maar het hoeft niet nog een keer. En ik wens het ook niemand anders toe.
Ik heb zo'n zin in de nacht van maandag op dinsdag.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:33 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Jup. Dat ging een tijdje geleden nog prima maar met deze nachttemperaturen is dat voor nu even gedaan. Zodra weer kan gaat alles open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |