Ik blijf wel in mijn schuilkelder.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:22 schreef INViCTuS het volgende:
Het KNMI heeft voor vanavond code oranje afgegeven vanwege zware onweersbuien die zullen overtrekken. De waarschuwing geldt voor Limburg, Noord-Brabant, Gelderland en Overijssel, dezelfde provincies waarvoor code rood is afgegeven vanwege de hitte.
Wordt druk met waarschuwingen zo
Denk dat de warmte meer kost.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:32 schreef Zorro het volgende:
Opzouten met dat onweer.
Enorme schade van gehad, mensen die juichen om onweer mogen levenslang met blote voeten over legoblokjes lopen
Daar is waar de mensen creperen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:26 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat is dat toch met mensen die regio zuid voor al hun dode mussen inzetten? Kielhalen.
Wie heeft het over warmte?quote:
In theorie wel. Dat is alleen niet hoe het weer werkt over het algemeen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:39 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wie heeft het over warmte?
Minder hoge temperaturen en/of gewoon regen (dus geen wolkbreuk) is meer dan genoeg.
Hier in Mei een onweersbui gehad met inslagen overal en torrential regen waar je bang van werd. Helpt ook niet dat we vrij hoge bomen op ons terrein hebben en een dak met zonnepanelen en ook op een verhoogd stuk land zitten. Als ie vol op ons huis inslaat heb je schade waar je echt van gaat janken, dus nee... hoewel het een fascinerend fenomeen is, geeft zwaar onweer mij ook eerder eenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:41 schreef Elan het volgende:
[..]
In theorie wel. Dat is alleen niet hoe het weer werkt over het algemeen.
Vind onweer wel kicken
Wat is er gebeurd dan?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:32 schreef Zorro het volgende:
Opzouten met dat onweer.
Enorme schade van gehad, mensen die juichen om onweer mogen levenslang met blote voeten over legoblokjes lopen
Ja leuk bedacht dat wel, werken gaat niet voor een hele woningquote:Op zaterdag 27 juni 2026 11:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Als je nou een een grote ventilator op een spinningbike zet die je voor de balkondeur neer zet...trappen = lucht naar buiten.
Kun je de sportschool opzeggen, hou je geld over voor een paar mooie flessen wijn én heb je een koeler huis.
Ik ga een adviesbureau beginnen, denk ik..."Coachingsbureau Klimaatadaptatie ByBriggs" Gratis koelvest bij aanmelding (made in Horst, Noord-Limbabwe
Volgens buienradar zou het hier in Middelburg nu moeten stortregenen maar het is droog.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:52 schreef Perrin het volgende:
Over een uur gaat de douchekraan open boven Den Haag.
Buienradar zuigt dan ook. Leve weerplaza.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:55 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Volgens buienradar zou het hier in Middelburg nu moeten stortregenen maar het is droog.
Die zegt hetzelfde.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 12:58 schreef Perrin het volgende:
[..]
Buienradar zuigt dan ook. Leve weerplaza.
Een onweersbui zo groot als Nederlandquote:Op zaterdag 27 juni 2026 13:01 schreef INViCTuS het volgende:
Flinke unit vanavond, volgens arome
[ x ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |