abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221160039
Voor het eerst met de ventilator aan slapen nu. Is best lekker, maar er gaat niets boven een koele slaapkamer.

Nu hopen dat het weer morgen omslaat, want straks zitten we weer met zo'n dag.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221160043
Gisteravond rond deze tijd heerlijk buiten, fris zelfs, nu warme föhn
pi_221160049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ja maar deze ga je ook niet meer vergeten, dit was gewoon de onweersbui die altijd bij blijft.
Net als 2 maart 2005 ;)
ja is ook zo. soort van "never Forget" moment. want uit het westen komen ze sowieso niet heel veel dit soort shelfclouds enzo ?

maar idd dat ik het nu nog weet en kan herinneren dat ik 20 jaar of meer nog terug met mijn kleine toen hyper moderne 0,3Mp ging maken kan ik me nog herinneren.

Haha en dit topic ook trouwens.
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 22:48:50 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160163
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:23 schreef essnhills het volgende:

[..]
Sowieso niet lopen deze dagen
Wat :?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:50:32 #280
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221160179
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:36 schreef Starhopper het volgende:
Wijk aan Zee 25 graden nu :D Was 5 uur geleden nog 37,4 :D
Nu ben ik jaloers :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:50:48 #281
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221160181
Sodetering. Die RV is hier echt belachelijk hoog hoor. Niet te doen dit. Ik zweet mij de tyfus ineens
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:51:25 #282
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221160186
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:50 schreef Starhopper het volgende:
Sodetering. Die RV is hier echt belachelijk hoog hoor. Niet te doen dit. Ik zweet mij de tyfus ineens
Daarom houd ik de ramen nog steeds gesloten ondanks dat het buiten iets koeler is.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 22:53:20 #283
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160204
Gisteren was het om deze tijd 28 graden met 80% luchtvochtigheid, nu is het maar 26 en 60% _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221160233
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:53 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren was het om deze tijd 28 graden met 80% luchtvochtigheid, nu is het maar 26 en 60% _O_
Hier nog 29 ;(
Twiddel
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 23:00:53 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160259
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hier nog 29 ;(
Ja binnen koelt het helaas nog niet echt af, de wind is ook weer bijna helemaal weg -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221160264
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hier nog 29 ;(
Dik 31, ik win ;(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:02:54 #287
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221160276
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.

Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 23:03:19 #288
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221160281
24° koel briesje hier in de Spaanse woestijn :D
pi_221160287
De buien trekken vakkundig strak langs de grens in Duitslsnd ;(
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 23:06:21 #290
284411 crew  heywoodu
pi_221160307
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.

Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
Eigen afweging :P
pi_221160320
tiktok


Breng dit hier aub
blablablabla
pi_221160343
24 buiten, voelt frips bij het open raam
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:13:58 #293
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221160346
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:08 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]

Breng dit hier aub
Denk dat mensen dan wel echt schade hebben aan hun auto, huis etc.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 23:15:07 #294
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160352
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk dat mensen dan wel echt schade hebben aan hun auto, huis etc.
Ja het is fascinerend om te zien, maar zou dat niet per se hier hoeven te hebben :X
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:17:03 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221160357
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja het is fascinerend om te zien, maar zou dat niet per se hier hoeven te hebben :X
Vraag mij af wat er zou gebeuren als kinderen en huisdieren als katten en honden buiten zijn met zulke hagelkogels, zou ze nog wel eens fataal kunnen worden.
pi_221160377
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:03 schreef dick_laurent het volgende:
24° koel briesje hier in de Spaanse woestijn :D
:(
pi_221160385
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.

Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
Dichtlaten tenzij verschil erg groot is lijkt me. Want zodra je het dichtmaakt zit je in een vochtige broeikas ipv een droge broeikas.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:24:43 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221160387
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:08 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]

Breng dit hier aub
Dat ziet er niet heel Duits uit allemaal :') De bui zat ook in het ruhrgebied en niet Hamburg. Lekker dat fakenews op tiktok
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:25:57 #299
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221160394
Nog tegen 30 graden in Limboland
pi_221160400
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat ziet er niet heel Duits uit allemaal :') De bui zat ook in het ruhrgebied en niet Hamburg. Lekker dat fakenews op tiktok
Inderdaad. Kentekens zien er ook niet Duits uit. Niks kan je meer geloven.
gr gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')