abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 20:12:45 #201
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221158352
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Dauwpunten ook lekker daar, 26 graden volgens harmonie _O-
Ja ze hebben heel de week de rest van het land uitgelachen daar, nu krijgen ze het terug :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221158361
Van de week slapen met alle ramen open bij 13 min wordt echt puur genot
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221158364
Maar goed, dit is nu al 2-3 keer gebeurd sinds 2019. Normaliter kreeg je één zo'n periode in 50 jaar of meer zelfs.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:16:25 #204
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221158366
36 graden nog. Tis verdomme 20:15 man. Verkoeling vanuit het westen gaat te traag.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_221158383
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Dauwpunten ook lekker daar, 26 graden volgens harmonie _O-
Dat is tropisch
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:19:09 #206
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221158386
Schiet eens op met die afkoeling
pi_221158387
Ik ga zo ff in het badje nog
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_221158399
pi_221158405
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:43 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Hier wat minder. Het is nog steeds 34 graden, drie uur geleden was het 36. Met name in de zon is het kneiter heet, lopen zit er nog niet in.
Sowieso niet lopen deze dagen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:23:27 #210
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_221158408
Net thuis gekomen en het is slechts 28,5 in de woonkamer. Valt me mee.
pi_221158412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:19 schreef Momo het volgende:
Schiet eens op met die afkoeling
Vanaf 00:00 tot 8:00 kan ik eigenlijk pas de ramen open doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:27:57 #212
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221158436
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tot nu toe beter dan de geldbelg. Niet steeds onderbrekingen om de chat op te lezen :')

Edit: net dono. Gewoon oplezen en weer door zonder teveel overdreven gedoe. Zo willen we het zien!
Ik vind die Belg van Noodweerbenelux zó vermoeiend om naar te luisteren met de vele stiltes die hij laat vallen, onnodige Engelse uitspraken en hoe vaak hij in herhaling valt.
pi_221158476
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:27 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Ik vind die Belg van Noodweerbenelux zó vermoeiend om naar te luisteren met de vele stiltes die hij laat vallen, onnodige Engelse uitspraken en hoe vaak hij in herhaling valt.
Idem hier. En doet veel voor de clicks en vieuws denk ik. Sosm erger maken dan het is?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:40:33 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221158483
Erg windstil hier
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:42:28 #215
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221158489
Koelt ook echt precies niet af. Vermoeiend
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:42:29 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221158490
Weet iemand trouwens welke site WeerFocus gebruikt voor de radarbeelden? Ziet er mooi en gedetaileerd uit!



[ Bericht 3% gewijzigd door Starhopper op 26-06-2026 21:09:28 ]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:46:51 #217
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221158507
Die bui in Duitsland zie ik vanaf hier
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:48:30 #218
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_221158520
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:40 schreef THEFXR het volgende:
Erg windstil hier
Ja inderdaad, waar is de wind :'(
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:49:28 #219
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221158528
Het is hier inmiddels lekker afgekoeld naar 33 graden.
pi_221158565
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:23 schreef essnhills het volgende:

[..]
Sowieso niet lopen deze dagen
Jup, veel te warm. Vraag me af wat het onweer (wat hier toch niet gaat komen vandaag) gaat doen. Dat wat nu over Luxemburg/België gaat zou volgens buienradar uit moeten breiden maar ik zie het niet gebeuren.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:57:37 #221
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158572
Ik dacht even, ja de zon gaat weer weg dus tijd om de deur even open te doen, krijg je een bak warmte naar binnen daar wordt je niet goed van.
Wat een smerig kut weer is dit zeg!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:01:36 #222
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221158601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik dacht even, ja de zon gaat weer weg dus tijd om de deur even open te doen, krijg je een bak warmte naar binnen daar wordt je niet goed van.
Wat een smerig kut weer is dit zeg!
Dat is echt een klap die je krijgt, niet normaal.

Hier 'afgekoeld' naar 35
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221158620
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:56 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Jup, veel te warm. Vraag me af wat het onweer (wat hier toch niet gaat komen vandaag) gaat doen. Dat wat nu over Luxemburg/België gaat zou volgens buienradar uit moeten breiden maar ik zie het niet gebeuren.
Hier komt vanavond sowieso niks. Misschien morgenavond/nacht
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_221158627
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

twitter
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:04:03 #225
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158631
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:42 schreef Starhopper het volgende:
Weet iemand trouwens welke site WeerFocus gebruikt voor de radarbeelden? Ziet er mooi en gedetaileerd uit!

[ afbeelding ]
Waarom pleur je een afbeelding van bijna 7mb hier neer :{ :D
En geen idee, denk dat dit meer betaalde programma's zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')