abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 20:12:45 #201
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221158352
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Dauwpunten ook lekker daar, 26 graden volgens harmonie _O-
Ja ze hebben heel de week de rest van het land uitgelachen daar, nu krijgen ze het terug :7
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221158361
Van de week slapen met alle ramen open bij 13 min wordt echt puur genot
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221158364
Maar goed, dit is nu al 2-3 keer gebeurd sinds 2019. Normaliter kreeg je één zo'n periode in 50 jaar of meer zelfs.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:16:25 #204
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221158366
36 graden nog. Tis verdomme 20:15 man. Verkoeling vanuit het westen gaat te traag.
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
pi_221158383
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:10 schreef Elan het volgende:

[..]
Dauwpunten ook lekker daar, 26 graden volgens harmonie _O-
Dat is tropisch
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:19:09 #206
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221158386
Schiet eens op met die afkoeling
pi_221158387
Ik ga zo ff in het badje nog
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
pi_221158399
pi_221158405
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:43 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Hier wat minder. Het is nog steeds 34 graden, drie uur geleden was het 36. Met name in de zon is het kneiter heet, lopen zit er nog niet in.
Sowieso niet lopen deze dagen
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:23:27 #210
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_221158408
Net thuis gekomen en het is slechts 28,5 in de woonkamer. Valt me mee.
pi_221158412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:19 schreef Momo het volgende:
Schiet eens op met die afkoeling
Vanaf 00:00 tot 8:00 kan ik eigenlijk pas de ramen open doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:27:57 #212
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221158436
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tot nu toe beter dan de geldbelg. Niet steeds onderbrekingen om de chat op te lezen :')

Edit: net dono. Gewoon oplezen en weer door zonder teveel overdreven gedoe. Zo willen we het zien!
Ik vind die Belg van Noodweerbenelux zó vermoeiend om naar te luisteren met de vele stiltes die hij laat vallen, onnodige Engelse uitspraken en hoe vaak hij in herhaling valt.
pi_221158476
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:27 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Ik vind die Belg van Noodweerbenelux zó vermoeiend om naar te luisteren met de vele stiltes die hij laat vallen, onnodige Engelse uitspraken en hoe vaak hij in herhaling valt.
Idem hier. En doet veel voor de clicks en vieuws denk ik. Sosm erger maken dan het is?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:40:33 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221158483
Erg windstil hier
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:42:28 #215
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221158489
Koelt ook echt precies niet af. Vermoeiend
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:42:29 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221158490
Weet iemand trouwens welke site WeerFocus gebruikt voor de radarbeelden? Ziet er mooi en gedetaileerd uit!



[ Bericht 3% gewijzigd door Starhopper op 26-06-2026 21:09:28 ]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:46:51 #217
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221158507
Die bui in Duitsland zie ik vanaf hier
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:48:30 #218
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_221158520
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:40 schreef THEFXR het volgende:
Erg windstil hier
Ja inderdaad, waar is de wind :'(
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:49:28 #219
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221158528
Het is hier inmiddels lekker afgekoeld naar 33 graden.
pi_221158565
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:23 schreef essnhills het volgende:

[..]
Sowieso niet lopen deze dagen
Jup, veel te warm. Vraag me af wat het onweer (wat hier toch niet gaat komen vandaag) gaat doen. Dat wat nu over Luxemburg/België gaat zou volgens buienradar uit moeten breiden maar ik zie het niet gebeuren.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:57:37 #221
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158572
Ik dacht even, ja de zon gaat weer weg dus tijd om de deur even open te doen, krijg je een bak warmte naar binnen daar wordt je niet goed van.
Wat een smerig kut weer is dit zeg!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:01:36 #222
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221158601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik dacht even, ja de zon gaat weer weg dus tijd om de deur even open te doen, krijg je een bak warmte naar binnen daar wordt je niet goed van.
Wat een smerig kut weer is dit zeg!
Dat is echt een klap die je krijgt, niet normaal.

Hier 'afgekoeld' naar 35
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221158620
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:56 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Jup, veel te warm. Vraag me af wat het onweer (wat hier toch niet gaat komen vandaag) gaat doen. Dat wat nu over Luxemburg/België gaat zou volgens buienradar uit moeten breiden maar ik zie het niet gebeuren.
Hier komt vanavond sowieso niks. Misschien morgenavond/nacht
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_221158627
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

twitter
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:04:03 #225
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158631
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:42 schreef Starhopper het volgende:
Weet iemand trouwens welke site WeerFocus gebruikt voor de radarbeelden? Ziet er mooi en gedetaileerd uit!

[ afbeelding ]
Waarom pleur je een afbeelding van bijna 7mb hier neer :{ :D
En geen idee, denk dat dit meer betaalde programma's zijn.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:06:09 #226
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221158658
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Putto is heel anders
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:06:41 #227
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158666
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is echt een klap die je krijgt, niet normaal.

Hier 'afgekoeld' naar 35
Ja dat dus, en de winkels hun airco's maar aangooien en wat me opviel was dat de kassa's meisjes allemaal niks zaten te doen :D en ja het was oprecht rustig in de winkel!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:07:26 #228
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158681
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Nieuwe hitte is aanstaande, ik zie nog wel een nieuwe hittegolf aankomen.
En hij is heel anders dan die putto!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:10:14 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221158722
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Waarom pleur je een afbeelding van bijna 7mb hier neer :{ :D
En geen idee, denk dat dit meer betaalde programma's zijn.
Speciaal voor de telefoongebruikers :T MAar hij is nu kleiner :T

Ja, denk ik ook wel ja betaald ofzo
pi_221158798
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Nieuwe hitte is aanstaande, ik zie nog wel een nieuwe hittegolf aankomen.
En hij is heel anders dan die putto!
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221158849
Wolken + wind = eindelijk wat afkoeling in de regio Eindhoven. Als ik naar het oosten kijk zie ik ook mooie bloemkolen in de lucht.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:21:21 #232
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221158908
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Het Europees weermodel komt een week na dinsdag alweer met 30°C (en mogelijk hoger) op de proppen voor het zuiden van het land. Het verschil met nu is wel dat de dauwpunten in de buurt van de 10°C blijven, wat meestal ook koelere nachten betekent.

GFS moet er (gelukkig) niets van weten en laat het tegen de 25°C blijven overdag met 10 tot 15°C 's nachts.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:24:36 #233
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158972
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Speciaal voor de telefoongebruikers :T MAar hij is nu kleiner :T

Ja, denk ik ook wel ja betaald ofzo
Ik zal eens voor je onderzoeken om te kijken of ik iets voor je kan vinden :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:14 schreef RipCity het volgende:

[..]
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.
Klopt dat is gewoon een pipo die denkt dat hij altijd gelijk heeft, als hij gelijk heeft dan prijst hij zich zelf de lucht in tegenover de andere weermannen. Maar als hij geen gelijk heeft hoor je hem niet en verwijderd hij meestal die posten _O-
pi_221159153
Die wolken in het oosten zijn echt spectaculair snel aan het groeien. Gigantische grote bloemkolen. :o
pi_221159210
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Ik moet zeggen, ik volg die Putto al een tijdje om de zoveel tijd, maar wat hij zegt komt altijd wel erg goed in de buurt hoor. Vaak beter dan KNMI. Paniekzaaier niet, maar wel degelijk een competente weerman. Hij had wat we nu hadden ook al 2 weken geleden voorspeld i..t.t KNMI.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221159235
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:14 schreef RipCity het volgende:

[..]
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.
Hij heeft wel echt vaak de goede voorspelling hoor. Maar het is wel een aparte man.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221159247
Toch nog 26 graden in huis geworden om half 10 's avonds. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221159274
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Dit zegt Putto ook.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:43:55 #239
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221159281
De buien hier zijn weer opgelost, no cooling down.
pi_221159321
Nou, net even naar het speeltuintje en terug gelopen, zodat ik nog iets van buitenlucht inadem vandaag. Doe ik ook nooit meer met deze temperaturen :P

Wel wat wolken in de buurt..

  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:47:18 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221159333
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hij heeft wel echt vaak de goede voorspelling hoor. Maar het is wel een aparte man.
Ja als je met hagel schiet is altijd wel iets raak
pi_221159343
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou, net even naar het speeltuintje en terug gelopen, zodat ik nog iets van buitenlucht inadem vandaag. Doe ik ook nooit meer met deze temperaturen :P

Wel wat wolken in de buurt..

[ afbeelding ]
Mooie wolken, zijn dat die regenbuien die we zien op de radar?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 26 juni 2026 @ 21:48:55 #243
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221159356
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hij heeft wel echt vaak de goede voorspelling hoor. Maar het is wel een aparte man.
Ja en de tweets die niet uitkomen verwijdert ie, dan blijven alleen de goeden over :D :')
pi_221159365
Nog steeds vies plakweer trouwens. Als ik al wil luchten dan kan dat pas vannacht als ik de voorspelling mag geloven.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:49:56 #245
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221159374
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou, net even naar het speeltuintje en terug gelopen, zodat ik nog iets van buitenlucht inadem vandaag. Doe ik ook nooit meer met deze temperaturen :P

Wel wat wolken in de buurt..

[ afbeelding ]
Boooh, bloemkolen _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221159381
Mijn hoop op regen vanavond/vannacht is wel weg. Daarom toch maar even wat water over de tuin gegooid. Nu even een klein rondje buiten lopen voor het idee van frisse lucht na een dag binnen zitten :P
A mind with a heart of it's own
pi_221159382
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Ja en de tweets die niet uitkomen verwijdert ie, dan blijven alleen de goeden over :D :')
Wel slim bedacht. Minder slim dat het uiteindelijk toch wel op gaat vallen.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 21:52:14 #248
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221159412
e3423cd2f7bb32948ca3d6ef87d7b32600af4143.jpg?1782503525

Hier gaat iets borrelen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:52:45 #249
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221159420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou, net even naar het speeltuintje en terug gelopen, zodat ik nog iets van buitenlucht inadem vandaag. Doe ik ook nooit meer met deze temperaturen :P

Wel wat wolken in de buurt..

[ afbeelding ]
Stuur maar even door!
pi_221159430
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Ja en de tweets die niet uitkomen verwijdert ie, dan blijven alleen de goeden over :D :')
Daar heb ik niks van gezien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221159451
Wat ben ik toe aan onweer zeg. Ik hoop echt dat het na morgen gedaan is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221159517
koelt goed af aan de kust hier. Ik denk nu buiten iets lagere temperatuur als binnen.

Ramen open :P
Do what you love, love what you do!
pi_221159581
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:00 schreef kree het volgende:
koelt goed af aan de kust hier. Ik denk nu buiten iets lagere temperatuur als binnen.

Ramen open :P
Jaloers
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:11:26 #254
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221159649
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:42 schreef Starhopper het volgende:
Weet iemand trouwens welke site WeerFocus gebruikt voor de radarbeelden? Ziet er mooi en gedetaileerd uit!

[ afbeelding ]
https://web.weatherwise.app/
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:12:03 #255
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221159656
quote:
Je bent me ook net voor :D ik had em ook zojuist gevonden :)
pi_221159660
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jaloers
dat is idd een voordeel van aan de ZW kust wonen.

Hoewel onweer wat ik graag had willen zien ging beetje om ons dorpje Katwijk heen west en oost.

Nog hoop weerlicht wel gezien trouwens.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:13:35 #257
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221159680
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Je bent me ook net voor :D ik had em ook zojuist gevonden :)
Mag wel in de OP.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:15:31 #258
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221159725
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:13 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Mag wel in de OP.
Ja die mag er inderdaad wel even bij @Frutsel @Nattekat :)
https://web.weatherwise.app :)
pi_221159731
Bekijk deze YouTube-video

tijd niet gezien dit. mss weet speedy t nog wel, maar denk echt 20 jaar terug zat ik op het strand en kwam dit. vanuit het westen aan.

Helaas beelden kwijt met mijn 0,3mp camera.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:20:53 #260
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221159769
31 graden buiten nu, was 39 vanmiddag.

Maar heel erg smerig klam :r :r :r

Vanmiddag met een briesje was het nog enigszins te doen voor korte duur, maar nu is het echt heel smerig.

Gelukkig morgen de laatste dag.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221159786
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:49 schreef ffoyle-involutus het volgende:
Nog steeds vies plakweer trouwens. Als ik al wil luchten dan kan dat pas vannacht als ik de voorspelling mag geloven.
Dit soort weer is ook precies wat ik tegen heb op dat we in de toekomst luchtiger zouden moeten bouwen zoals in delen van Zuid Amerika

Met goede moderne isolatie hou je de warmte lang buiten. Wordt t ook wel warm, maar best gecontroleerd. Met dat type luchten daar heb je een zonsondergang om half 6 nodig en verkoelende nachten.

Als dit soort warmtedekens zoals nu in de toekomst toenemen, heb je aan luchten helemaal geen hol.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:23:20 #262
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_221159816
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:52 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Waar blijven de klimaatdemonstraties nou? Je zou toch verwachten dat ze juist nu hun punt willen maken.
Dat doet het weer vandaag al. Ik vind dit in elk geval een wakkerschuddende demonstratie van de toekomst. Zo overtuigend en op zo’n grote schaal, daar valt een clubje op de snelweg bij in het niet.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:24:27 #263
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221159835
Nu wordt het ineens bewolkt nu de nacht er aan komt
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:25:59 #264
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221159853
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:23 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat doet het weer vandaag al. Ik vind dit in elk geval een wakkerschuddende demonstratie van de toekomst. Zo overtuigend en op zo’n grote schaal, daar valt een clubje op de snelweg bij in het niet.
Dus als het ijskoud is dan zegt dat ook iets over het klimaat volgens jouw redenatie.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:26:47 #265
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221159866
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:24 schreef Momo het volgende:
Nu wordt het ineens bewolkt nu de nacht er aan komt
Ja, waar was die bewolking nou de hele dag :(
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:26:59 #266
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221159870
quote:
Je bent een held!!! _O_ Thnx!!! Zo cool je kunt gewoon switchen van radar :D
pi_221159900
Dat rondje lopen was een vergissing. Zelfs het park voelt als een fucking sauna :')
A mind with a heart of it's own
pi_221159917
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:52 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Stuur maar even door!
Ik liep gewoon onder een heldere lucht hoor :P
Niks van gemerkt.. wil regen :(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:30:33 #269
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221159927
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:15 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

tijd niet gezien dit. mss weet speedy t nog wel, maar denk echt 20 jaar terug zat ik op het strand en kwam dit. vanuit het westen aan.

Helaas beelden kwijt met mijn 0,3mp camera.
17 juli 2004, die warme dag die werd afgesloten door een geweldige shelfcloud! Voor dat de hier in verzwakte vorm aankwam, kreeg ik eerst nog een forse onweersbui vanuit het zuidoosten, die gaf meer onweer en water dan die shelfcloud _O-
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:31:34 #270
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221159942
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent een held!!! _O_ Thnx!!! Zo cool je kunt gewoon switchen van radar :D
Pak die van DEESS, die heeft stuk minder last van ruis :)
Hoe ver deze reikt weet ik niet.
pi_221159954
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
17 juli 2004, die warme dag die werd afgesloten door een geweldige shelfcloud! Voor dat de hier in verzwakte vorm aankwam, kreeg ik eerst nog een forse onweersbui vanuit het zuidoosten, die gaf meer onweer en water dan die shelfcloud _O-
ja idd. grappig ik weet het nog steeds eigenlijk wel. :P
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 22:33:22 #272
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221159969
RV nu op 74%, qas eerder vandaag nog 20%, toen het 38graden was. Stuk beter te doen toen dan nu. Gaat geen leuke nacht worden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_221159975
Het is hier verdomme nog steeds boven de 32 :')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:33:51 #274
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221159979
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:32 schreef kree het volgende:

[..]
ja idd. grappig ik weet het nog steeds eigenlijk wel. :P
Ja maar deze ga je ook niet meer vergeten, dit was gewoon de onweersbui die altijd bij blijft.
Net als 2 maart 2005 ;)
pi_221159995
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef _UserName_ het volgende:
RV nu op 74%, qas eerder vandaag nog 20%, toen het 38graden was. Stuk beter te doen toen dan nu. Gaat geen leuke nacht worden
61% bij mij binnen en met ramen open temperatuur daalt wel eigenlijk. 25.5. nu
Do what you love, love what you do!
pi_221160039
Voor het eerst met de ventilator aan slapen nu. Is best lekker, maar er gaat niets boven een koele slaapkamer.

Nu hopen dat het weer morgen omslaat, want straks zitten we weer met zo'n dag.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221160043
Gisteravond rond deze tijd heerlijk buiten, fris zelfs, nu warme föhn
pi_221160049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ja maar deze ga je ook niet meer vergeten, dit was gewoon de onweersbui die altijd bij blijft.
Net als 2 maart 2005 ;)
ja is ook zo. soort van "never Forget" moment. want uit het westen komen ze sowieso niet heel veel dit soort shelfclouds enzo ?

maar idd dat ik het nu nog weet en kan herinneren dat ik 20 jaar of meer nog terug met mijn kleine toen hyper moderne 0,3Mp ging maken kan ik me nog herinneren.

Haha en dit topic ook trouwens.
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 22:48:50 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160163
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:23 schreef essnhills het volgende:

[..]
Sowieso niet lopen deze dagen
Wat :?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:50:32 #280
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221160179
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:36 schreef Starhopper het volgende:
Wijk aan Zee 25 graden nu :D Was 5 uur geleden nog 37,4 :D
Nu ben ik jaloers :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:50:48 #281
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221160181
Sodetering. Die RV is hier echt belachelijk hoog hoor. Niet te doen dit. Ik zweet mij de tyfus ineens
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:51:25 #282
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221160186
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:50 schreef Starhopper het volgende:
Sodetering. Die RV is hier echt belachelijk hoog hoor. Niet te doen dit. Ik zweet mij de tyfus ineens
Daarom houd ik de ramen nog steeds gesloten ondanks dat het buiten iets koeler is.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 22:53:20 #283
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160204
Gisteren was het om deze tijd 28 graden met 80% luchtvochtigheid, nu is het maar 26 en 60% _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221160233
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:53 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren was het om deze tijd 28 graden met 80% luchtvochtigheid, nu is het maar 26 en 60% _O_
Hier nog 29 ;(
Twiddel
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 23:00:53 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160259
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hier nog 29 ;(
Ja binnen koelt het helaas nog niet echt af, de wind is ook weer bijna helemaal weg -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221160264
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hier nog 29 ;(
Dik 31, ik win ;(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:02:54 #287
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221160276
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.

Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 23:03:19 #288
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221160281
24° koel briesje hier in de Spaanse woestijn :D
pi_221160287
De buien trekken vakkundig strak langs de grens in Duitslsnd ;(
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 23:06:21 #290
284411 crew  heywoodu
pi_221160307
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.

Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
Eigen afweging :P
pi_221160320
tiktok


Breng dit hier aub
blablablabla
pi_221160343
24 buiten, voelt frips bij het open raam
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:13:58 #293
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221160346
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:08 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]

Breng dit hier aub
Denk dat mensen dan wel echt schade hebben aan hun auto, huis etc.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 23:15:07 #294
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160352
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk dat mensen dan wel echt schade hebben aan hun auto, huis etc.
Ja het is fascinerend om te zien, maar zou dat niet per se hier hoeven te hebben :X
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:17:03 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221160357
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja het is fascinerend om te zien, maar zou dat niet per se hier hoeven te hebben :X
Vraag mij af wat er zou gebeuren als kinderen en huisdieren als katten en honden buiten zijn met zulke hagelkogels, zou ze nog wel eens fataal kunnen worden.
pi_221160377
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:03 schreef dick_laurent het volgende:
24° koel briesje hier in de Spaanse woestijn :D
:(
pi_221160385
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.

Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
Dichtlaten tenzij verschil erg groot is lijkt me. Want zodra je het dichtmaakt zit je in een vochtige broeikas ipv een droge broeikas.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:24:43 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221160387
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:08 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]

Breng dit hier aub
Dat ziet er niet heel Duits uit allemaal :') De bui zat ook in het ruhrgebied en niet Hamburg. Lekker dat fakenews op tiktok
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:25:57 #299
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221160394
Nog tegen 30 graden in Limboland
pi_221160400
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat ziet er niet heel Duits uit allemaal :') De bui zat ook in het ruhrgebied en niet Hamburg. Lekker dat fakenews op tiktok
Inderdaad. Kentekens zien er ook niet Duits uit. Niks kan je meer geloven.
gr gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')