abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221158412
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:19 schreef Momo het volgende:
Schiet eens op met die afkoeling
Vanaf 00:00 tot 8:00 kan ik eigenlijk pas de ramen open doen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:27:57 #212
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221158436
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tot nu toe beter dan de geldbelg. Niet steeds onderbrekingen om de chat op te lezen :')

Edit: net dono. Gewoon oplezen en weer door zonder teveel overdreven gedoe. Zo willen we het zien!
Ik vind die Belg van Noodweerbenelux zó vermoeiend om naar te luisteren met de vele stiltes die hij laat vallen, onnodige Engelse uitspraken en hoe vaak hij in herhaling valt.
pi_221158476
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:27 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Ik vind die Belg van Noodweerbenelux zó vermoeiend om naar te luisteren met de vele stiltes die hij laat vallen, onnodige Engelse uitspraken en hoe vaak hij in herhaling valt.
Idem hier. En doet veel voor de clicks en vieuws denk ik. Sosm erger maken dan het is?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:40:33 #214
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221158483
Erg windstil hier
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:42:28 #215
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221158489
Koelt ook echt precies niet af. Vermoeiend
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:42:29 #216
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221158490
Weet iemand trouwens welke site WeerFocus gebruikt voor de radarbeelden? Ziet er mooi en gedetaileerd uit!



[ Bericht 3% gewijzigd door Starhopper op 26-06-2026 21:09:28 ]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:46:51 #217
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221158507
Die bui in Duitsland zie ik vanaf hier
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:48:30 #218
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_221158520
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:40 schreef THEFXR het volgende:
Erg windstil hier
Ja inderdaad, waar is de wind :'(
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:49:28 #219
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_221158528
Het is hier inmiddels lekker afgekoeld naar 33 graden.
pi_221158565
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:23 schreef essnhills het volgende:

[..]
Sowieso niet lopen deze dagen
Jup, veel te warm. Vraag me af wat het onweer (wat hier toch niet gaat komen vandaag) gaat doen. Dat wat nu over Luxemburg/België gaat zou volgens buienradar uit moeten breiden maar ik zie het niet gebeuren.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 20:57:37 #221
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158572
Ik dacht even, ja de zon gaat weer weg dus tijd om de deur even open te doen, krijg je een bak warmte naar binnen daar wordt je niet goed van.
Wat een smerig kut weer is dit zeg!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:01:36 #222
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221158601
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:57 schreef SpeedyGJ het volgende:
Ik dacht even, ja de zon gaat weer weg dus tijd om de deur even open te doen, krijg je een bak warmte naar binnen daar wordt je niet goed van.
Wat een smerig kut weer is dit zeg!
Dat is echt een klap die je krijgt, niet normaal.

Hier 'afgekoeld' naar 35
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221158620
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:56 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Jup, veel te warm. Vraag me af wat het onweer (wat hier toch niet gaat komen vandaag) gaat doen. Dat wat nu over Luxemburg/België gaat zou volgens buienradar uit moeten breiden maar ik zie het niet gebeuren.
Hier komt vanavond sowieso niks. Misschien morgenavond/nacht
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
pi_221158627
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

twitter
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:04:03 #225
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158631
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:42 schreef Starhopper het volgende:
Weet iemand trouwens welke site WeerFocus gebruikt voor de radarbeelden? Ziet er mooi en gedetaileerd uit!

[ afbeelding ]
Waarom pleur je een afbeelding van bijna 7mb hier neer :{ :D
En geen idee, denk dat dit meer betaalde programma's zijn.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:06:09 #226
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221158658
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Putto is heel anders
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:06:41 #227
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158666
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is echt een klap die je krijgt, niet normaal.

Hier 'afgekoeld' naar 35
Ja dat dus, en de winkels hun airco's maar aangooien en wat me opviel was dat de kassa's meisjes allemaal niks zaten te doen :D en ja het was oprecht rustig in de winkel!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:07:26 #228
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158681
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Nieuwe hitte is aanstaande, ik zie nog wel een nieuwe hittegolf aankomen.
En hij is heel anders dan die putto!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:10:14 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221158722
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Waarom pleur je een afbeelding van bijna 7mb hier neer :{ :D
En geen idee, denk dat dit meer betaalde programma's zijn.
Speciaal voor de telefoongebruikers :T MAar hij is nu kleiner :T

Ja, denk ik ook wel ja betaald ofzo
pi_221158798
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Nieuwe hitte is aanstaande, ik zie nog wel een nieuwe hittegolf aankomen.
En hij is heel anders dan die putto!
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221158849
Wolken + wind = eindelijk wat afkoeling in de regio Eindhoven. Als ik naar het oosten kijk zie ik ook mooie bloemkolen in de lucht.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:21:21 #232
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221158908
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Het Europees weermodel komt een week na dinsdag alweer met 30°C (en mogelijk hoger) op de proppen voor het zuiden van het land. Het verschil met nu is wel dat de dauwpunten in de buurt van de 10°C blijven, wat meestal ook koelere nachten betekent.

GFS moet er (gelukkig) niets van weten en laat het tegen de 25°C blijven overdag met 10 tot 15°C 's nachts.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:24:36 #233
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158972
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Speciaal voor de telefoongebruikers :T MAar hij is nu kleiner :T

Ja, denk ik ook wel ja betaald ofzo
Ik zal eens voor je onderzoeken om te kijken of ik iets voor je kan vinden :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:14 schreef RipCity het volgende:

[..]
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.
Klopt dat is gewoon een pipo die denkt dat hij altijd gelijk heeft, als hij gelijk heeft dan prijst hij zich zelf de lucht in tegenover de andere weermannen. Maar als hij geen gelijk heeft hoor je hem niet en verwijderd hij meestal die posten _O-
pi_221159153
Die wolken in het oosten zijn echt spectaculair snel aan het groeien. Gigantische grote bloemkolen. :o
pi_221159210
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Ik moet zeggen, ik volg die Putto al een tijdje om de zoveel tijd, maar wat hij zegt komt altijd wel erg goed in de buurt hoor. Vaak beter dan KNMI. Paniekzaaier niet, maar wel degelijk een competente weerman. Hij had wat we nu hadden ook al 2 weken geleden voorspeld i..t.t KNMI.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221159235
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:14 schreef RipCity het volgende:

[..]
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.
Hij heeft wel echt vaak de goede voorspelling hoor. Maar het is wel een aparte man.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221159247
Toch nog 26 graden in huis geworden om half 10 's avonds. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221159274
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Dit zegt Putto ook.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:43:55 #239
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221159281
De buien hier zijn weer opgelost, no cooling down.
pi_221159321
Nou, net even naar het speeltuintje en terug gelopen, zodat ik nog iets van buitenlucht inadem vandaag. Doe ik ook nooit meer met deze temperaturen :P

Wel wat wolken in de buurt..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')