Putto is heel andersquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?
[ x ]
Ja dat dus, en de winkels hun airco's maar aangooien en wat me opviel was dat de kassa's meisjes allemaal niks zaten te doenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Dat is echt een klap die je krijgt, niet normaal.
Hier 'afgekoeld' naar 35
Nieuwe hitte is aanstaande, ik zie nog wel een nieuwe hittegolf aankomen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?
[ x ]
Speciaal voor de telefoongebruikersquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Waarom pleur je een afbeelding van bijna 7mb hier neer![]()
![]()
En geen idee, denk dat dit meer betaalde programma's zijn.
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Nieuwe hitte is aanstaande, ik zie nog wel een nieuwe hittegolf aankomen.
En hij is heel anders dan die putto!
Het Europees weermodel komt een week na dinsdag alweer met 30°C (en mogelijk hoger) op de proppen voor het zuiden van het land. Het verschil met nu is wel dat de dauwpunten in de buurt van de 10°C blijven, wat meestal ook koelere nachten betekent.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?
[ x ]
Ik zal eens voor je onderzoeken om te kijken of ik iets voor je kan vindenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Speciaal voor de telefoongebruikersMAar hij is nu kleiner
![]()
Ja, denk ik ook wel ja betaald ofzo
Klopt dat is gewoon een pipo die denkt dat hij altijd gelijk heeft, als hij gelijk heeft dan prijst hij zich zelf de lucht in tegenover de andere weermannen. Maar als hij geen gelijk heeft hoor je hem niet en verwijderd hij meestal die postenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.
Ik moet zeggen, ik volg die Putto al een tijdje om de zoveel tijd, maar wat hij zegt komt altijd wel erg goed in de buurt hoor. Vaak beter dan KNMI. Paniekzaaier niet, maar wel degelijk een competente weerman. Hij had wat we nu hadden ook al 2 weken geleden voorspeld i..t.t KNMI.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?
[ x ]
Hij heeft wel echt vaak de goede voorspelling hoor. Maar het is wel een aparte man.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:14 schreef RipCity het volgende:
[..]
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.
Dit zegt Putto ook.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?
[ x ]
Ja als je met hagel schiet is altijd wel iets raakquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij heeft wel echt vaak de goede voorspelling hoor. Maar het is wel een aparte man.
Mooie wolken, zijn dat die regenbuien die we zien op de radar?quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou, net even naar het speeltuintje en terug gelopen, zodat ik nog iets van buitenlucht inadem vandaag. Doe ik ook nooit meer met deze temperaturen
Wel wat wolken in de buurt..
[ afbeelding ]
Ja en de tweets die niet uitkomen verwijdert ie, dan blijven alleen de goeden overquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Hij heeft wel echt vaak de goede voorspelling hoor. Maar het is wel een aparte man.
Boooh, bloemkolenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou, net even naar het speeltuintje en terug gelopen, zodat ik nog iets van buitenlucht inadem vandaag. Doe ik ook nooit meer met deze temperaturen
Wel wat wolken in de buurt..
[ afbeelding ]
Wel slim bedacht. Minder slim dat het uiteindelijk toch wel op gaat vallen.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en de tweets die niet uitkomen verwijdert ie, dan blijven alleen de goeden over![]()
Stuur maar even door!quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou, net even naar het speeltuintje en terug gelopen, zodat ik nog iets van buitenlucht inadem vandaag. Doe ik ook nooit meer met deze temperaturen
Wel wat wolken in de buurt..
[ afbeelding ]
Daar heb ik niks van gezien.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja en de tweets die niet uitkomen verwijdert ie, dan blijven alleen de goeden over![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |