abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:06:09 #226
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221158658
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Putto is heel anders
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:06:41 #227
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158666
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:01 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Dat is echt een klap die je krijgt, niet normaal.

Hier 'afgekoeld' naar 35
Ja dat dus, en de winkels hun airco's maar aangooien en wat me opviel was dat de kassa's meisjes allemaal niks zaten te doen :D en ja het was oprecht rustig in de winkel!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:07:26 #228
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158681
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Nieuwe hitte is aanstaande, ik zie nog wel een nieuwe hittegolf aankomen.
En hij is heel anders dan die putto!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:10:14 #229
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221158722
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:04 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Waarom pleur je een afbeelding van bijna 7mb hier neer :{ :D
En geen idee, denk dat dit meer betaalde programma's zijn.
Speciaal voor de telefoongebruikers :T MAar hij is nu kleiner :T

Ja, denk ik ook wel ja betaald ofzo
pi_221158798
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:07 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Nieuwe hitte is aanstaande, ik zie nog wel een nieuwe hittegolf aankomen.
En hij is heel anders dan die putto!
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_221158849
Wolken + wind = eindelijk wat afkoeling in de regio Eindhoven. Als ik naar het oosten kijk zie ik ook mooie bloemkolen in de lucht.
*bijvoegelijk naamwoord* koe. Zwartwitgevlekt of roodbont?
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:21:21 #232
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221158908
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Het Europees weermodel komt een week na dinsdag alweer met 30°C (en mogelijk hoger) op de proppen voor het zuiden van het land. Het verschil met nu is wel dat de dauwpunten in de buurt van de 10°C blijven, wat meestal ook koelere nachten betekent.

GFS moet er (gelukkig) niets van weten en laat het tegen de 25°C blijven overdag met 10 tot 15°C 's nachts.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:24:36 #233
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221158972
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:10 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Speciaal voor de telefoongebruikers :T MAar hij is nu kleiner :T

Ja, denk ik ook wel ja betaald ofzo
Ik zal eens voor je onderzoeken om te kijken of ik iets voor je kan vinden :)

quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:14 schreef RipCity het volgende:

[..]
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.
Klopt dat is gewoon een pipo die denkt dat hij altijd gelijk heeft, als hij gelijk heeft dan prijst hij zich zelf de lucht in tegenover de andere weermannen. Maar als hij geen gelijk heeft hoor je hem niet en verwijderd hij meestal die posten _O-
pi_221159153
Die wolken in het oosten zijn echt spectaculair snel aan het groeien. Gigantische grote bloemkolen. :o
pi_221159210
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Ik moet zeggen, ik volg die Putto al een tijdje om de zoveel tijd, maar wat hij zegt komt altijd wel erg goed in de buurt hoor. Vaak beter dan KNMI. Paniekzaaier niet, maar wel degelijk een competente weerman. Hij had wat we nu hadden ook al 2 weken geleden voorspeld i..t.t KNMI.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221159235
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:14 schreef RipCity het volgende:

[..]
Die putto is toch niet helemaal 100? Zie ik elke keer random opduiken en komt beetje over alsof die issues heeft.
Hij heeft wel echt vaak de goede voorspelling hoor. Maar het is wel een aparte man.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221159247
Toch nog 26 graden in huis geworden om half 10 's avonds. :')
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221159274
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:03 schreef kilon het volgende:
Is dit ook een clickbait paniekzaaier a la ome Putto of mag ik huilen?

[ x ]
Dit zegt Putto ook.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:43:55 #239
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221159281
De buien hier zijn weer opgelost, no cooling down.
pi_221159321
Nou, net even naar het speeltuintje en terug gelopen, zodat ik nog iets van buitenlucht inadem vandaag. Doe ik ook nooit meer met deze temperaturen :P

Wel wat wolken in de buurt..

  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:47:18 #241
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221159333
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hij heeft wel echt vaak de goede voorspelling hoor. Maar het is wel een aparte man.
Ja als je met hagel schiet is altijd wel iets raak
pi_221159343
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou, net even naar het speeltuintje en terug gelopen, zodat ik nog iets van buitenlucht inadem vandaag. Doe ik ook nooit meer met deze temperaturen :P

Wel wat wolken in de buurt..

[ afbeelding ]
Mooie wolken, zijn dat die regenbuien die we zien op de radar?
  Redactie Sport / Supervogel vrijdag 26 juni 2026 @ 21:48:55 #243
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221159356
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:40 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Hij heeft wel echt vaak de goede voorspelling hoor. Maar het is wel een aparte man.
Ja en de tweets die niet uitkomen verwijdert ie, dan blijven alleen de goeden over :D :')
pi_221159365
Nog steeds vies plakweer trouwens. Als ik al wil luchten dan kan dat pas vannacht als ik de voorspelling mag geloven.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:49:56 #245
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221159374
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou, net even naar het speeltuintje en terug gelopen, zodat ik nog iets van buitenlucht inadem vandaag. Doe ik ook nooit meer met deze temperaturen :P

Wel wat wolken in de buurt..

[ afbeelding ]
Boooh, bloemkolen _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221159381
Mijn hoop op regen vanavond/vannacht is wel weg. Daarom toch maar even wat water over de tuin gegooid. Nu even een klein rondje buiten lopen voor het idee van frisse lucht na een dag binnen zitten :P
A mind with a heart of it's own
pi_221159382
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Ja en de tweets die niet uitkomen verwijdert ie, dan blijven alleen de goeden over :D :')
Wel slim bedacht. Minder slim dat het uiteindelijk toch wel op gaat vallen.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 21:52:14 #248
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221159412
e3423cd2f7bb32948ca3d6ef87d7b32600af4143.jpg?1782503525

Hier gaat iets borrelen.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  vrijdag 26 juni 2026 @ 21:52:45 #249
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221159420
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:46 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nou, net even naar het speeltuintje en terug gelopen, zodat ik nog iets van buitenlucht inadem vandaag. Doe ik ook nooit meer met deze temperaturen :P

Wel wat wolken in de buurt..

[ afbeelding ]
Stuur maar even door!
pi_221159430
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:48 schreef Pino112 het volgende:

[..]
Ja en de tweets die niet uitkomen verwijdert ie, dan blijven alleen de goeden over :D :')
Daar heb ik niks van gezien.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')