abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:34:26 #151
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157801
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:31 schreef Starhopper het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ken je klassiekers _O_
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:35:21 #152
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157808
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:29 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Ja, bij Luxemburg is iets aan het groeien wat langzaam deze kant opkomt.
Net onder Maastricht ontstaat ook iets.

Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157813
Ik hoop dat het veel sneller komt.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:37:59 #154
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157822
Er ontstaat al onweer in de sliert onder Maastricht.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:38:18 #155
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221157823
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:35 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Net onder Maastricht ontstaat ook iets.

[ afbeelding ]
Op de satellietanimatie ziet het er vaak uit als rook uit een schoorsteen.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:39:16 #156
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157827
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:38 schreef DemonRage het volgende:

[..]
Op de satellietanimatie ziet het er vaak uit als rook uit een schoorsteen.
Die later een grote biem wordt. Zo begon de bloemkool bij Luxemburg ook als een sliert.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157828
Ik ben om.

De volgende keer zit ik vastgeplakt aan de snelweg.
De enige echte.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:41:33 #158
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221157834
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:39 schreef Rnie het volgende:
Ik ben om.

De volgende keer zit ik vastgeplakt aan de snelweg.
Als je nu gaat dan plak je vanzelf vast.
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221157868
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:41 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Als je nu gaat dan plak je vanzelf vast.
Touchè
De enige echte.
pi_221157870
En misschien is het demonstreren effectiever als het ook daadwerkelijk heet is :7
  vrijdag 26 juni 2026 @ 18:52:53 #161
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221157888
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:48 schreef ffoyle-involutus het volgende:
En misschien is het demonstreren effectiever als het ook daadwerkelijk heet is :7
Waar blijven de klimaatdemonstraties nou? Je zou toch verwachten dat ze juist nu hun punt willen maken.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221157943
quote:
Duitsland meet met 41,3 graden zijn hoogste temperatuur ooit
In Duitsland is het vrijdag 41,3 graden geworden. Nog nooit eerder is in het land zo’n hoge temperatuur genoteerd. Het vorige record van 41,2 graden kwam uit juli 2019.

De Duitse weerdienst DWD meldt dat het record, dat nog moet worden geverifieerd, is verbroken in Saarland. Deze deelstaat ligt in het zuidwesten van Duitsland en grenst aan zowel Frankrijk als Luxemburg.

De weerdienst meldde eerder op vrijdag dat Duitsland voor het eerst in juni temperaturen boven de 40 graden heeft beleefd. Het vorige hitterecord voor de maand juni lag op 39,6 graden.

De uitzonderlijke hitte blijft aanhouden. Volgens de DWD kunnen de temperaturen zaterdag en zondag lokaal oplopen tot 42 graden.

Die moffen wel :(
blablablabla
pi_221157963
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 19:05:30 #165
862 Arcee
Look closer
pi_221157974
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:59 schreef Elan het volgende:

[..]
Die moffen wel :(
Ja, stom andere landen met hun bazenrecords. :{
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221157979
ff mijn nieuwe favoriete amateur weerman kijken hoor :)
Bekijk deze YouTube-video
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 19:07:46 #167
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221157990
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:06 schreef kree het volgende:
ff mijn nieuwe favoriete amateur weerman kijken hoor :)
Bekijk deze YouTube-video
Tot nu toe beter dan de geldbelg. Niet steeds onderbrekingen om de chat op te lezen :')

Edit: net dono. Gewoon oplezen en weer door zonder teveel overdreven gedoe. Zo willen we het zien!
pi_221157999
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:07 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Tot nu toe beter dan de geldbelg. Niet steeds onderbrekingen om de chat op te lezen :')

Edit: net dono. Gewoon oplezen en weer door zonder teveel overdreven gedoe. Zo willen we het zien!
Hij doet het heel leuk als je het mij vraagt, kwam er bij toeval op trouwens via YouTube.

Wel leuk als ie ook op pad gaat zo met de auto :)
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 19:11:16 #169
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221158006
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:10 schreef kree het volgende:

[..]
Hij doet het heel leuk als je het mij vraagt, kwam er bij toeval op trouwens via YouTube.

Wel leuk als ie ook op pad gaat zo met de auto :)
Ja! Doet het echt tof en duidelijk en rustig!

Maar serieus? Gaat ie zo chasen? :o
pi_221158020
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:11 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Ja! Doet het echt tof en duidelijk en rustig!

Maar serieus? Gaat ie zo chasen? :o
ik denk vandaag niet :)
Do what you love, love what you do!
pi_221158022
hier nog 29 graden trouwens ook aan de westkust
Do what you love, love what you do!
pi_221158039
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:13 schreef kree het volgende:
hier nog 29 graden trouwens ook aan de westkust
Hier nog ~39 in Limbabwe :')
pi_221158048
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:18 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Hier nog ~39 in Limbabwe :')
my god. ik was gelukkig vrij vandaag dus niet zo last van, maar mij te heet allemaal dit. zelfs met 29 graden hier. :)
Do what you love, love what you do!
pi_221158051
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:19 schreef kree het volgende:

[..]
my god. ik was gelukkig vrij vandaag dus niet zo last van, maar mij te heet allemaal dit. zelfs met 29 graden hier. :)
Ja 29 is mij ook nog veel te warm. Ik kom niet buiten op zo'n dag als deze hoor :P
pi_221158080
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 17:17 schreef LTVDK het volgende:
Oeh de zeewind is hier ook aangekomen, het daalt opeens 2 graden afgelopen kwartier *G* Is het nog steeds wel 36, maar dat terzijde
Hier bijna 4 graden eraf in 40 minuten *G*
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')