Jaloersquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:00 schreef kree het volgende:
koelt goed af aan de kust hier. Ik denk nu buiten iets lagere temperatuur als binnen.
Ramen open
https://web.weatherwise.app/quote:Op vrijdag 26 juni 2026 20:42 schreef Starhopper het volgende:
Weet iemand trouwens welke site WeerFocus gebruikt voor de radarbeelden? Ziet er mooi en gedetaileerd uit!
[ afbeelding ]
Je bent me ook net voorquote:
dat is idd een voordeel van aan de ZW kust wonen.quote:
Mag wel in de OP.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Je bent me ook net voorik had em ook zojuist gevonden
Dit soort weer is ook precies wat ik tegen heb op dat we in de toekomst luchtiger zouden moeten bouwen zoals in delen van Zuid Amerikaquote:Op vrijdag 26 juni 2026 21:49 schreef ffoyle-involutus het volgende:
Nog steeds vies plakweer trouwens. Als ik al wil luchten dan kan dat pas vannacht als ik de voorspelling mag geloven.
Dat doet het weer vandaag al. Ik vind dit in elk geval een wakkerschuddende demonstratie van de toekomst. Zo overtuigend en op zo’n grote schaal, daar valt een clubje op de snelweg bij in het niet.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 18:52 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Waar blijven de klimaatdemonstraties nou? Je zou toch verwachten dat ze juist nu hun punt willen maken.
Dus als het ijskoud is dan zegt dat ook iets over het klimaat volgens jouw redenatie.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:23 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Dat doet het weer vandaag al. Ik vind dit in elk geval een wakkerschuddende demonstratie van de toekomst. Zo overtuigend en op zo’n grote schaal, daar valt een clubje op de snelweg bij in het niet.
Ja, waar was die bewolking nou de hele dagquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:24 schreef Momo het volgende:
Nu wordt het ineens bewolkt nu de nacht er aan komt
17 juli 2004, die warme dag die werd afgesloten door een geweldige shelfcloud! Voor dat de hier in verzwakte vorm aankwam, kreeg ik eerst nog een forse onweersbui vanuit het zuidoosten, die gaf meer onweer en water dan die shelfcloudquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:15 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
tijd niet gezien dit. mss weet speedy t nog wel, maar denk echt 20 jaar terug zat ik op het strand en kwam dit. vanuit het westen aan.
Helaas beelden kwijt met mijn 0,3mp camera.
Pak die van DEESS, die heeft stuk minder last van ruisquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:26 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Je bent een held!!!Thnx!!! Zo cool je kunt gewoon switchen van radar
ja idd. grappig ik weet het nog steeds eigenlijk wel.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
17 juli 2004, die warme dag die werd afgesloten door een geweldige shelfcloud! Voor dat de hier in verzwakte vorm aankwam, kreeg ik eerst nog een forse onweersbui vanuit het zuidoosten, die gaf meer onweer en water dan die shelfcloud
Ja maar deze ga je ook niet meer vergeten, dit was gewoon de onweersbui die altijd bij blijft.quote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
ja idd. grappig ik weet het nog steeds eigenlijk wel.
61% bij mij binnen en met ramen open temperatuur daalt wel eigenlijk. 25.5. nuquote:Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef _UserName_ het volgende:
RV nu op 74%, qas eerder vandaag nog 20%, toen het 38graden was. Stuk beter te doen toen dan nu. Gaat geen leuke nacht worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |