abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221159451
Wat ben ik toe aan onweer zeg. Ik hoop echt dat het na morgen gedaan is.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221159517
koelt goed af aan de kust hier. Ik denk nu buiten iets lagere temperatuur als binnen.

Ramen open :P
Do what you love, love what you do!
pi_221159581
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:00 schreef kree het volgende:
koelt goed af aan de kust hier. Ik denk nu buiten iets lagere temperatuur als binnen.

Ramen open :P
Jaloers
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:11:26 #254
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221159649
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:42 schreef Starhopper het volgende:
Weet iemand trouwens welke site WeerFocus gebruikt voor de radarbeelden? Ziet er mooi en gedetaileerd uit!

[ afbeelding ]
https://web.weatherwise.app/
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:12:03 #255
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221159656
quote:
Je bent me ook net voor :D ik had em ook zojuist gevonden :)
pi_221159660
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:06 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Jaloers
dat is idd een voordeel van aan de ZW kust wonen.

Hoewel onweer wat ik graag had willen zien ging beetje om ons dorpje Katwijk heen west en oost.

Nog hoop weerlicht wel gezien trouwens.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:13:35 #257
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221159680
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:12 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Je bent me ook net voor :D ik had em ook zojuist gevonden :)
Mag wel in de OP.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:15:31 #258
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221159725
quote:
6s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:13 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Mag wel in de OP.
Ja die mag er inderdaad wel even bij @Frutsel @Nattekat :)
https://web.weatherwise.app :)
pi_221159731
Bekijk deze YouTube-video

tijd niet gezien dit. mss weet speedy t nog wel, maar denk echt 20 jaar terug zat ik op het strand en kwam dit. vanuit het westen aan.

Helaas beelden kwijt met mijn 0,3mp camera.
Do what you love, love what you do!
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:20:53 #260
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221159769
31 graden buiten nu, was 39 vanmiddag.

Maar heel erg smerig klam :r :r :r

Vanmiddag met een briesje was het nog enigszins te doen voor korte duur, maar nu is het echt heel smerig.

Gelukkig morgen de laatste dag.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221159786
quote:
11s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:49 schreef ffoyle-involutus het volgende:
Nog steeds vies plakweer trouwens. Als ik al wil luchten dan kan dat pas vannacht als ik de voorspelling mag geloven.
Dit soort weer is ook precies wat ik tegen heb op dat we in de toekomst luchtiger zouden moeten bouwen zoals in delen van Zuid Amerika

Met goede moderne isolatie hou je de warmte lang buiten. Wordt t ook wel warm, maar best gecontroleerd. Met dat type luchten daar heb je een zonsondergang om half 6 nodig en verkoelende nachten.

Als dit soort warmtedekens zoals nu in de toekomst toenemen, heb je aan luchten helemaal geen hol.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:23:20 #262
360073 la_perle_rouge
Slava Ukraini
pi_221159816
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 18:52 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Waar blijven de klimaatdemonstraties nou? Je zou toch verwachten dat ze juist nu hun punt willen maken.
Dat doet het weer vandaag al. Ik vind dit in elk geval een wakkerschuddende demonstratie van de toekomst. Zo overtuigend en op zo’n grote schaal, daar valt een clubje op de snelweg bij in het niet.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:24:27 #263
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221159835
Nu wordt het ineens bewolkt nu de nacht er aan komt
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:25:59 #264
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221159853
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:23 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Dat doet het weer vandaag al. Ik vind dit in elk geval een wakkerschuddende demonstratie van de toekomst. Zo overtuigend en op zo’n grote schaal, daar valt een clubje op de snelweg bij in het niet.
Dus als het ijskoud is dan zegt dat ook iets over het klimaat volgens jouw redenatie.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:26:47 #265
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221159866
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:24 schreef Momo het volgende:
Nu wordt het ineens bewolkt nu de nacht er aan komt
Ja, waar was die bewolking nou de hele dag :(
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:26:59 #266
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221159870
quote:
Je bent een held!!! _O_ Thnx!!! Zo cool je kunt gewoon switchen van radar :D
pi_221159900
Dat rondje lopen was een vergissing. Zelfs het park voelt als een fucking sauna :')
A mind with a heart of it's own
pi_221159917
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 21:52 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Stuur maar even door!
Ik liep gewoon onder een heldere lucht hoor :P
Niks van gemerkt.. wil regen :(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:30:33 #269
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221159927
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:15 schreef kree het volgende:
Bekijk deze YouTube-video

tijd niet gezien dit. mss weet speedy t nog wel, maar denk echt 20 jaar terug zat ik op het strand en kwam dit. vanuit het westen aan.

Helaas beelden kwijt met mijn 0,3mp camera.
17 juli 2004, die warme dag die werd afgesloten door een geweldige shelfcloud! Voor dat de hier in verzwakte vorm aankwam, kreeg ik eerst nog een forse onweersbui vanuit het zuidoosten, die gaf meer onweer en water dan die shelfcloud _O-
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:31:34 #270
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221159942
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:26 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Je bent een held!!! _O_ Thnx!!! Zo cool je kunt gewoon switchen van radar :D
Pak die van DEESS, die heeft stuk minder last van ruis :)
Hoe ver deze reikt weet ik niet.
pi_221159954
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:30 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
17 juli 2004, die warme dag die werd afgesloten door een geweldige shelfcloud! Voor dat de hier in verzwakte vorm aankwam, kreeg ik eerst nog een forse onweersbui vanuit het zuidoosten, die gaf meer onweer en water dan die shelfcloud _O-
ja idd. grappig ik weet het nog steeds eigenlijk wel. :P
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 22:33:22 #272
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_221159969
RV nu op 74%, qas eerder vandaag nog 20%, toen het 38graden was. Stuk beter te doen toen dan nu. Gaat geen leuke nacht worden
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
pi_221159975
Het is hier verdomme nog steeds boven de 32 :')
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:33:51 #274
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221159979
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:32 schreef kree het volgende:

[..]
ja idd. grappig ik weet het nog steeds eigenlijk wel. :P
Ja maar deze ga je ook niet meer vergeten, dit was gewoon de onweersbui die altijd bij blijft.
Net als 2 maart 2005 ;)
pi_221159995
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef _UserName_ het volgende:
RV nu op 74%, qas eerder vandaag nog 20%, toen het 38graden was. Stuk beter te doen toen dan nu. Gaat geen leuke nacht worden
61% bij mij binnen en met ramen open temperatuur daalt wel eigenlijk. 25.5. nu
Do what you love, love what you do!
pi_221160039
Voor het eerst met de ventilator aan slapen nu. Is best lekker, maar er gaat niets boven een koele slaapkamer.

Nu hopen dat het weer morgen omslaat, want straks zitten we weer met zo'n dag.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221160043
Gisteravond rond deze tijd heerlijk buiten, fris zelfs, nu warme föhn
pi_221160049
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:33 schreef SpeedyGJ het volgende:

[..]
Ja maar deze ga je ook niet meer vergeten, dit was gewoon de onweersbui die altijd bij blijft.
Net als 2 maart 2005 ;)
ja is ook zo. soort van "never Forget" moment. want uit het westen komen ze sowieso niet heel veel dit soort shelfclouds enzo ?

maar idd dat ik het nu nog weet en kan herinneren dat ik 20 jaar of meer nog terug met mijn kleine toen hyper moderne 0,3Mp ging maken kan ik me nog herinneren.

Haha en dit topic ook trouwens.
Do what you love, love what you do!
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 22:48:50 #279
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160163
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 20:23 schreef essnhills het volgende:

[..]
Sowieso niet lopen deze dagen
Wat :?
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:50:32 #280
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_221160179
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 19:36 schreef Starhopper het volgende:
Wijk aan Zee 25 graden nu :D Was 5 uur geleden nog 37,4 :D
Nu ben ik jaloers :o
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:50:48 #281
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221160181
Sodetering. Die RV is hier echt belachelijk hoog hoor. Niet te doen dit. Ik zweet mij de tyfus ineens
  vrijdag 26 juni 2026 @ 22:51:25 #282
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221160186
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:50 schreef Starhopper het volgende:
Sodetering. Die RV is hier echt belachelijk hoog hoor. Niet te doen dit. Ik zweet mij de tyfus ineens
Daarom houd ik de ramen nog steeds gesloten ondanks dat het buiten iets koeler is.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 22:53:20 #283
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160204
Gisteren was het om deze tijd 28 graden met 80% luchtvochtigheid, nu is het maar 26 en 60% _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221160233
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:53 schreef LTVDK het volgende:
Gisteren was het om deze tijd 28 graden met 80% luchtvochtigheid, nu is het maar 26 en 60% _O_
Hier nog 29 ;(
Twiddel
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 23:00:53 #285
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160259
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hier nog 29 ;(
Ja binnen koelt het helaas nog niet echt af, de wind is ook weer bijna helemaal weg -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221160264
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 22:57 schreef summer2bird het volgende:

[..]
Hier nog 29 ;(
Dik 31, ik win ;(
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:02:54 #287
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221160276
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.

Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 23:03:19 #288
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221160281
24° koel briesje hier in de Spaanse woestijn :D
pi_221160287
De buien trekken vakkundig strak langs de grens in Duitslsnd ;(
  Eindredactie Sport / Forummod vrijdag 26 juni 2026 @ 23:06:21 #290
284411 crew  heywoodu
pi_221160307
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.

Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
Eigen afweging :P
pi_221160320
tiktok


Breng dit hier aub
blablablabla
pi_221160343
24 buiten, voelt frips bij het open raam
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:13:58 #293
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221160346
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:08 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]

Breng dit hier aub
Denk dat mensen dan wel echt schade hebben aan hun auto, huis etc.
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 23:15:07 #294
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160352
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:13 schreef Momo het volgende:

[..]
Denk dat mensen dan wel echt schade hebben aan hun auto, huis etc.
Ja het is fascinerend om te zien, maar zou dat niet per se hier hoeven te hebben :X
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:17:03 #295
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221160357
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:15 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Ja het is fascinerend om te zien, maar zou dat niet per se hier hoeven te hebben :X
Vraag mij af wat er zou gebeuren als kinderen en huisdieren als katten en honden buiten zijn met zulke hagelkogels, zou ze nog wel eens fataal kunnen worden.
pi_221160377
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:03 schreef dick_laurent het volgende:
24° koel briesje hier in de Spaanse woestijn :D
:(
pi_221160385
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:02 schreef StateOfMind het volgende:
Normaliter gooi je alles open zodra het buiten koeler/minder heet is dan binnen.

Maar hoe zit dat eigenlijk als het buiten idd koeler is dan binnen, maar wel heel smerig benauwd door de hoge luchtvochtigheid?
Dichtlaten tenzij verschil erg groot is lijkt me. Want zodra je het dichtmaakt zit je in een vochtige broeikas ipv een droge broeikas.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:24:43 #298
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221160387
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:08 schreef Elan het volgende:
[ tiktok ]

Breng dit hier aub
Dat ziet er niet heel Duits uit allemaal :') De bui zat ook in het ruhrgebied en niet Hamburg. Lekker dat fakenews op tiktok
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:25:57 #299
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221160394
Nog tegen 30 graden in Limboland
pi_221160400
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat ziet er niet heel Duits uit allemaal :') De bui zat ook in het ruhrgebied en niet Hamburg. Lekker dat fakenews op tiktok
Inderdaad. Kentekens zien er ook niet Duits uit. Niks kan je meer geloven.
gr gr
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')