SPOILER: Uitleg symbolen weerkaartenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.• Weeronline - begrippen (nederlands)
---
• WKN - Actueel weer in Nederland
• KNMI Daggegevens
• KNMI Geografische overzichten van het weer
• KNMI Buienradar
• KNMI Pluim
---
• Klimaateffectatlas
• Nederland in de ban van de 'supercel'
• CAPE + Liftedindex
---
---
User locaties
Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,
let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live
DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
Mooi filmpje uit Dresden ook. Met fucking palmbomenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:27 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Inderdaad. Kentekens zien er ook niet Duits uit. Niks kan je meer geloven.
Zijn Amerikaanse kentekenplaten, filmpje is volgens mij al een paar jaar oud, heb het al eens eerder gezienquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Dat ziet er niet heel Duits uit allemaalDe bui zat ook in het ruhrgebied en niet Hamburg. Lekker dat fakenews op tiktok
Of er is misschien een Amerikaanse plumbers bende actief in Duitsland. Is weer eens wat anders dan Ierse klusjesmannenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zijn Amerikaanse kentekenplaten, filmpje is volgens mij al een paar jaar oud, heb het al eens eerder gezien
Dat krijg je ervan om in een nep woestijn te wonenquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
In een woestijn koelt het toch altijd goed af.
Wat is dit voor pleuriswoestijn
Opbokken met deze woestijn
Opbokken met deze hitte![]()
Inderdaad. Net rondje met de hont geweest, maar echt warm en plakkerig nog hier. Hou vannacht alles dicht en hoop morgenochtend paar uurtjes te kunnen luchten. Maar om 8 uur is het al weer 25 graden. Hoop echt dat morgen de laatste dag is en dan de laatste nacht erachteraan.quote:
Op dat busje staatquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:33 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Of er is misschien een Amerikaanse plumbers bende actief in Duitsland. Is weer eens wat anders dan Ierse klusjesmannen
1 keer raden waar er een paar maanden geleden een grote hagelstorm wasquote:P.K. Wadsworth Heating & Cooling
Solon, Ohio
quote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:41 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Dat krijg je ervan om in een nep woestijn te wonen
Ik spring zo nog ff het zwembad in. Ook geen last van de zon nu, wel zo prettig.quote:
Nog 30 grquote:Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
In een woestijn koelt het toch altijd goed af.
Wat is dit voor pleuriswoestijn
Opbokken met deze woestijn
Opbokken met deze hitte![]()
Hier ook alles al even open. Afgekoeld van 29.4 naar 28.5quote:Op zaterdag 27 juni 2026 00:59 schreef Maver24 het volgende:
Goedenavond allen. Iedereen een beetje bekomen van vandaag. Hier binnen 3 graden afgekoeld. Alles staat open. Overal heb ik gaas en een hoordeur. Geen muggen, wel frisheid
Vliegveld Twenthe 24,7. In huis 26,5 en in de achtertuin makkelijk nog een paar graden warmer.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 01:29 schreef DemonRage het volgende:
De meting van knmi starion Eindhoven meldt 22,4°C maar in de binnenstad waar ik nu ben is het toch een heel ander verhaal.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |