abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 juni 2026 @ 23:29:47 #1
862 Arcee
Look closer
pi_221160413


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:30:10 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221160417
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:27 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]
Inderdaad. Kentekens zien er ook niet Duits uit. Niks kan je meer geloven.
Mooi filmpje uit Dresden ook. Met fucking palmbomen :')

https://www.tiktok.com/@david.silvara/video/7642200335615905057
pi_221160425
In een woestijn koelt het toch altijd goed af.

Wat is dit voor pleuriswoestijn :(

Opbokken met deze woestijn :(
Opbokken met deze hitte :( :(
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 23:31:44 #4
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160426
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:24 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Dat ziet er niet heel Duits uit allemaal :') De bui zat ook in het ruhrgebied en niet Hamburg. Lekker dat fakenews op tiktok
Zijn Amerikaanse kentekenplaten, filmpje is volgens mij al een paar jaar oud, heb het al eens eerder gezien
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:32:26 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221160430
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
TT :')
_O-
  vrijdag 26 juni 2026 @ 23:33:37 #6
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221160436
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Zijn Amerikaanse kentekenplaten, filmpje is volgens mij al een paar jaar oud, heb het al eens eerder gezien
Of er is misschien een Amerikaanse plumbers bende actief in Duitsland. Is weer eens wat anders dan Ierse klusjesmannen :')
  Moderator vrijdag 26 juni 2026 @ 23:41:59 #7
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221160465
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
In een woestijn koelt het toch altijd goed af.

Wat is dit voor pleuriswoestijn :(

Opbokken met deze woestijn :(
Opbokken met deze hitte :( :(
Dat krijg je ervan om in een nep woestijn te wonen _O-
pi_221160473
quote:
9s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:25 schreef Momo het volgende:
Nog tegen 30 graden in Limboland
Inderdaad. Net rondje met de hont geweest, maar echt warm en plakkerig nog hier. Hou vannacht alles dicht en hoop morgenochtend paar uurtjes te kunnen luchten. Maar om 8 uur is het al weer 25 graden. Hoop echt dat morgen de laatste dag is en dan de laatste nacht erachteraan.

Helemaal klaar mee meg deze hitte. 🥵
"The only sight worse than a sad dwarf is a very sad dwarf"
"Met dubbel s welteverstaan"
  Redactie Frontpage vrijdag 26 juni 2026 @ 23:46:20 #9
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221160477
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:33 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Of er is misschien een Amerikaanse plumbers bende actief in Duitsland. Is weer eens wat anders dan Ierse klusjesmannen :')
Op dat busje staat
quote:
P.K. Wadsworth Heating & Cooling
Solon, Ohio
1 keer raden waar er een paar maanden geleden een grote hagelstorm was :!
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221160481
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:41 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Dat krijg je ervan om in een nep woestijn te wonen _O-
:(

Tijd dat ik hier even weg ben :(

Nog twee weken, dan gaan we naar de bergen :9
pi_221160483
Het is nog 31 graden hier :')
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221160513
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:47 schreef TLC het volgende:
Het is nog 31 graden hier :')
Ik spring zo nog ff het zwembad in. Ook geen last van de zon nu, wel zo prettig. :7

Om vervolgens eruit te komen en dan allemaal die nachtvlinders moeten ontwijken :(
pi_221160526
Wij liggen ookal weer een half uur in het zwembad. Buiten is het nog 28 graden dus afkoelen is relatief.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 00:20:02 #14
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221160543
quote:
8s.gif Op vrijdag 26 juni 2026 23:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
In een woestijn koelt het toch altijd goed af.

Wat is dit voor pleuriswoestijn :(

Opbokken met deze woestijn :(
Opbokken met deze hitte :( :(
Nog 30 gr
  Redactie Sport / Supervogel zaterdag 27 juni 2026 @ 00:51:38 #15
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221160594
Helnacht :').
pi_221160601
Goedenavond allen. Iedereen een beetje bekomen van vandaag. Hier binnen 3 graden afgekoeld. Alles staat open. Overal heb ik gaas en een hoordeur. Geen muggen, wel frisheid
pi_221160615
25 graden met een LV van 80 hier, zelfs buiten slapen is dan niet meer aangenaam.
blablablabla
pi_221160617
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 00:59 schreef Maver24 het volgende:
Goedenavond allen. Iedereen een beetje bekomen van vandaag. Hier binnen 3 graden afgekoeld. Alles staat open. Overal heb ik gaas en een hoordeur. Geen muggen, wel frisheid
Hier ook alles al even open. Afgekoeld van 29.4 naar 28.5 ;(
gr gr
pi_221160621
Ik heb gaas voor me raam in de slaapkamer. Daar was het zo warm. Nu heel de avond open, frisse wind. Heerlijk
  zaterdag 27 juni 2026 @ 01:29:04 #20
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_221160622
De meting van knmi starion Eindhoven meldt 22,4°C maar in de binnenstad waar ik nu ben is het toch een heel ander verhaal.
pi_221160623
Ik dacht ik gooi de boel open. Is het buiten nog steeds warmer dan binnen :')
A mind with a heart of it's own
pi_221160626
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 01:29 schreef DemonRage het volgende:
De meting van knmi starion Eindhoven meldt 22,4°C maar in de binnenstad waar ik nu ben is het toch een heel ander verhaal.
Vliegveld Twenthe 24,7. In huis 26,5 en in de achtertuin makkelijk nog een paar graden warmer.
Volgens de weerapp op de telefoon 28 graden in Enschede.
A mind with a heart of it's own
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 juni 2026 @ 05:11:25 #23
284411 crew  heywoodu
pi_221160896
Gadverdamme :r

Vandaag/vannacht is echt veel erger dan gisterochtend.
pi_221160963
Het is wachten op onze bbq boys van Estofex. Eens zien of het heel ernstig gaat worden qua onweer, wind en hagel.
  Eindredactie Sport / Forummod zaterdag 27 juni 2026 @ 05:32:19 #25
284411 crew  heywoodu
pi_221160986
Ik zag wel wat mooie wolken, als ik zo kijk is dat een stevige bui boven Flevoland nu :o
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')