Bluecryquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:54 schreef la_perle_rouge het volgende:
https://bsky.app/profile/martmut.bsky.social/post/3mp6v7ptkl222
met treffend plaatje
Ik heb niet het idee dat wij hier dikke terreurbuien gaan krijgen vandaag.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:55 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Daar wel. Nu de rest nog. Terreurbuien willen we
Ze zitten er tussen, ook hier op FOK. Met name op de FP kom ik wel eens van die figuren tegen die het volledig ontkennen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:36 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Weinig mensen ontkennen dat het klimaat verandert hoor
Daarvoor moet je meer naar het oosten. Mischien kun je meerijden met @Nattekatquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:59 schreef Haags het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat wij hier dikke terreurbuien gaan krijgen vandaag.
Exact, om wanhopig van te worden.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 06:33 schreef kilon het volgende:
Het wordt steeds duidelijker dat er na precies 1 koele week (koel als in 25 graden in het midden van het land, warmer in het zuiden), vervolgens een nieuwe hittedome onze kant op komt met temperaturen die boven de 30 graden uitkomen.
Ik weet niet eens of die week genoeg tijd gaat zijn om de gebouwen af te laten koelen.
Om wanhopig van te worden, zeker als dit weer een langere periode gaat worden.
Ik had om 5 uur alles al tegen elkaar open, maar ik krijg de lamme warmte het huis niet uit. Ik ben ook om: er komt een airco. (En nog een risje zonweringen, een op het zuiden is niet genoeg, ik heb nu een dekbedhoes aan de oostkant, dat moet anders.)quote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:56 schreef INViCTuS het volgende:
8 uur in de ochtend en al bijna weer tropisch
Harmonie gaat waarschijnlijk ernaast zitten, maar houd de laatste run in de gaten. De CAPE waarden zijn hoog en er wordt ook windschering verwacht, dus recept voor stevig onweer en mogelijk zelfs supercells.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Er komt volgens de laatste Harmonie kaarten ook echt geen fatsoenlijke afkoeling he? Vannacht hoogstens een klein buitje dat eigenlijk niks met de temperatuur doet.
quote:High Temperature
24.9°C at 0:00
Low Temperature
20.8°C at 6:06
Opfiesijus trollquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:26 schreef Halcon het volgende:
Heerlijk weer dit. Mag van mij zo wel de hele zomer duren. Ook lekker rustig op straat.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |