abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:55:12 #51
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221161405
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:55:20 #52
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161406
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:53 schreef Haags het volgende:
Het is hier nogal bewolkt.
Daar wel. Nu de rest nog. Terreurbuien willen we :Y
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:56:40 #53
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221161412
8 uur in de ochtend en al bijna weer tropisch
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221161417
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:55 schreef ACT-F het volgende:

[..]
Daar wel. Nu de rest nog. Terreurbuien willen we :Y
Ik heb niet het idee dat wij hier dikke terreurbuien gaan krijgen vandaag.
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 27 juni 2026 @ 07:59:10 #55
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221161419
Niet echt afgekoeld in huis vannacht.. Helpt niet mee dat er maar zo weinig wind staat.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221161424
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:36 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Weinig mensen ontkennen dat het klimaat verandert hoor :')
Ze zitten er tussen, ook hier op FOK. Met name op de FP kom ik wel eens van die figuren tegen die het volledig ontkennen.

Of het door de mensheid wordt veroorzaakt is leuk discussievoer. Ik ben van mening dat de mens wel degelijk invloed heeft. Ja, het klimaat zal anders ook veranderen, dat is hoe onze planeet werkt, echter doen wij er imo nog een schepje bovenop met de uitstoot van broeikasgassen waardoor het allemaal wat sneller gaat en we minder tijd hebben om ons aan te passen.

Ik ga echter niet meteen lopen schreeuwen als het een keer een paar dagen boven de 30 graden is. Kan voorkomen natuurlijk.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:01:29 #57
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161428
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:59 schreef Haags het volgende:

[..]
Ik heb niet het idee dat wij hier dikke terreurbuien gaan krijgen vandaag.
Daarvoor moet je meer naar het oosten. Mischien kun je meerijden met @Nattekat :+
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221161447
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 06:33 schreef kilon het volgende:
Het wordt steeds duidelijker dat er na precies 1 koele week (koel als in 25 graden in het midden van het land, warmer in het zuiden), vervolgens een nieuwe hittedome onze kant op komt met temperaturen die boven de 30 graden uitkomen.

Ik weet niet eens of die week genoeg tijd gaat zijn om de gebouwen af te laten koelen.

Om wanhopig van te worden, zeker als dit weer een langere periode gaat worden.
Exact, om wanhopig van te worden.
Als je de knmi pluim bekijkt zie je idd weer een piek. Maar ook nog wel onzekerheid

Weerplaza heeft het nog niet over een hittegolf, maar wel warm en droog zomerweer voor komende maand; https://www.weerplaza.nl/(...)roog-zomerweer/9691/

[ Bericht 14% gewijzigd door cinderloom op 27-06-2026 08:13:53 ]
pi_221161452
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 07:56 schreef INViCTuS het volgende:
8 uur in de ochtend en al bijna weer tropisch
Ik had om 5 uur alles al tegen elkaar open, maar ik krijg de lamme warmte het huis niet uit. Ik ben ook om: er komt een airco. (En nog een risje zonweringen, een op het zuiden is niet genoeg, ik heb nu een dekbedhoes aan de oostkant, dat moet anders.)
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:17:01 #60
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221161475
Er komt volgens de laatste Harmonie kaarten ook echt geen fatsoenlijke afkoeling he? Vannacht hoogstens een klein buitje dat eigenlijk niks met de temperatuur doet. Gevolgd door een plaknacht. Dan morgen gewoon weer een warme dag (30+) en nacht.

De warmte wordt uiteindelijk ergens in de nacht naar maandag verdreven, maar hoopte eigenlijk op vroeg onweer vanavond. Zodat het allemaal wat eerder weg zakt en het niet meer zo lang 30 graden blijft savonds.

:(
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 08:22:52 #61
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221161493
Oh godverdomme aankomende nacht weer een tropennacht :')

Ik was gelukkiger zonder deze kennis.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:24:00 #62
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161497
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:17 schreef Pvt.Webster het volgende:
Er komt volgens de laatste Harmonie kaarten ook echt geen fatsoenlijke afkoeling he? Vannacht hoogstens een klein buitje dat eigenlijk niks met de temperatuur doet.
Harmonie gaat waarschijnlijk ernaast zitten, maar houd de laatste run in de gaten. De CAPE waarden zijn hoog en er wordt ook windschering verwacht, dus recept voor stevig onweer en mogelijk zelfs supercells.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 08:24:58 #63
358144 crew  capuchon_jongen
Belg
pi_221161501
Ik heb er toch 2.3 graden eraf gekregen nu

De wind is hier wat komen opzetten en het waait alles goed door

Ventilatoren naar buiten gericht zodat de warmte wordt weggezogen en door onderdruk er frisse lucht binnen komt
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 juni 2026 @ 08:25:14 #64
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221161502
Hoelaat start onweer sgats?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221161506
Heerlijk weer dit. Mag van mij zo wel de hele zomer duren. Ook lekker rustig op straat.
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2026 @ 08:26:52 #66
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221161508
Toch nog een beetje afgekoeld deze nacht, nog wel een tropennacht
quote:
High Temperature
24.9°C at 0:00
Low Temperature
20.8°C at 6:06
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:27:23 #67
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161509
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:25 schreef Paul het volgende:
Hoelaat start onweer sgats?
21:53:46.807
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 juni 2026 @ 08:30:47 #68
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221161515
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:27 schreef ACT-F het volgende:

[..]
21:53:46.807
Oh zo laat pas
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 juni 2026 @ 08:31:11 #69
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221161516
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:26 schreef Halcon het volgende:
Heerlijk weer dit. Mag van mij zo wel de hele zomer duren. Ook lekker rustig op straat.
Opfiesijus troll
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_221161517
quote:
6s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:27 schreef ACT-F het volgende:

[..]
21:53:46.807
Dat is wel heel precies :o
pi_221161520
Ik ga een lauwe douche nemen. Echt plakken op moment ;(
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 27 juni 2026 @ 08:32:56 #72
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_221161521
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:31 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Dat is wel heel precies :o
Hahha ja en nu kan ik nog tot 21 uur naar strand 🙌
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:35:06 #73
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221161525
Toch weer een level 2 estofex

https://www.estofex.org/
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:35:42 #74
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221161530
https://www.ad.nl/binnenl(...)der-worden~a697e3bd/

Mogelijk zwaarste onweer van het jaar op komst *O*

Hier gisteren helemaal niks, nog geen druppel.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221161533
Level 2 estofex.. gaat een dollle boel worden voor zuid oost en stukje midden nederland.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:36:40 #76
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_221161535
Vannacht was echt verschrikkelijk. Ik kreeg de warmte er maar niet uit. Gelukkig uiteindelijk nog wel wat geslapen.
pi_221161544
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:35 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)der-worden~a697e3bd/

Mogelijk zwaarste onweer van het jaar op komst *O*

Hier gisteren helemaal niks, nog geen druppel.
Eén of twee supercellen, dat is dan ook wel weer heel specifiek. Wat nou als het er vier worden?
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2026 @ 08:44:37 #78
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221161561
Buienradar geeft hier nu voor 11.00 uur al een buitje :? Zal er wel weer zo eentje zijn die verdampt voordat die is ontstaan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:44:38 #79
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221161562
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:35 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)der-worden~a697e3bd/

Mogelijk zwaarste onweer van het jaar op komst *O*

Hier gisteren helemaal niks, nog geen druppel.
Wel weer een achterlijke clickbait titel dit
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221161563
Als je van buiten naar binnen gaat bots je letterlijk tegen een muur van warmte aan ;( :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:45:02 #81
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161567
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:35 schreef INViCTuS het volgende:
Toch weer een level 2 estofex

https://www.estofex.org/
Valt me nog mee. Had toch zeker level 3 verwacht.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:47:04 #82
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161574
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:38 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Eén of twee supercellen, dat is dan ook wel weer heel specifiek. Wat nou als het er vier worden?
Dan worden gewoon wat berichten verwijderd of aangepast zodat het net lijkt of ze het kunnen voorspellen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2026 @ 08:49:22 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221161581
Zal wel verdampen, maar waarschijnlijk weinig zon vandaag

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:50:30 #84
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221161582
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221161616
Om wanhopig van te worden... Is afgekoeld van 26 naar 25,5 volgens mij, maar ik weet niet meer precies wat ik gisteravond aflas. Met ventilator aan nog wel aardig geslapen alleen voel ik me echt ruk. Huishouden komt allemaal volgende week wel. Moet al die teringzooi ook nog uitwassen...

Als het niet vanmiddag/vanavond gigantisch gaat onweren moeten we gewoon tot zondagnacht wachten op een beetje verkoeling.

En de mensen die dit weer prima vinden, fuck jullie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221161661
Sinds gisteravond niet meer lekker in huis. Mooi dat het gaat afkoelen en de piek eruit is. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 09:09:12 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221161663
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:49 schreef LTVDK het volgende:
Zal wel verdampen, maar waarschijnlijk weinig zon vandaag

[ afbeelding ]
Volgens mijn bronnen blijft dat op zee en wat mij betreft mag het daar blijven ook. Opbokken met dat water :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:09:28 #88
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221161665
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:02 schreef Discombobulate het volgende:
Om wanhopig van te worden... Is afgekoeld van 26 naar 25,5 volgens mij, maar ik weet niet meer precies wat ik gisteravond aflas. Met ventilator aan nog wel aardig geslapen alleen voel ik me echt ruk. Huishouden komt allemaal volgende week wel. Moet al die teringzooi ook nog uitwassen...

Als het niet vanmiddag/vanavond gigantisch gaat onweren moeten we gewoon tot zondagnacht wachten op een beetje verkoeling.

En de mensen die dit weer prima vinden, fuck jullie.
Onder de douche springen > half afdrogen > ventilator aan. Zo deed ik dat altijd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2026 @ 09:10:44 #89
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221161683
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Volgens mijn bronnen blijft dat op zee en wat mij betreft mag het daar blijven ook. Opbokken met dat water :{
Nee vandaag gaat de storm jou chasen |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 09:13:01 #90
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221161716
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:02 schreef Discombobulate het volgende:
Om wanhopig van te worden... Is afgekoeld van 26 naar 25,5 volgens mij
Je hebt 25.5 graden binnen en je bent wanhopig?

Mmkay.
pi_221161723
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Onder de douche springen > half afdrogen > ventilator aan. Zo deed ik dat altijd.
Water helpt bij mij niet, gaan m'n poriën dichtzitten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:14:23 #92
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221161733
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Je hebt 25.5 graden binnen en je bent wanhopig?

Mmkay.
Dacht ik ook al.
Er zijn mensen die wel 30 plus hebben binnen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221161736
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Je hebt 25.5 graden binnen en je bent wanhopig?

Mmkay.
Als het 30 graden zou zijn zou ik ook wanhopig zijn. Dat is relatief natuurlijk. Dit is echt zo: "Kijk mij het eens erger hebben!!" _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:15:02 #94
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161744
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee vandaag gaat de storm jou chasen |:)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221161748
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dacht ik ook al.
Er zijn mensen die wel 30 plus hebben binnen.
Maar dat is een drogreden natuurlijk, want in Basra hebben ze het nog erger. Dus niet zeiken de mensen met 30 binnen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221161762
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar dat is een drogreden natuurlijk, want in Basra hebben ze het nog erger. Dus niet zeiken de mensen met 30 binnen.
Vooruit dan: je liet van de week zelf de warmte binnen en bent naar eigen zeggen te lui om een airco aan te schaffen.

Je hebt je eigen wanhoop gecreëerd.

:P
pi_221161769
Ik zou bij 23 graden al wanhopig zijn :(
pi_221161770
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:17 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Vooruit dan: je liet van de week zelf de warmte binnen en bent naar eigen zeggen te lui om een airco aan te schaffen.

Je hebt je eigen wanhoop gecreëerd.

:P
Laat ik het anders zeggen: Het is buitengewoon vervelend.

Wanhoop is een te sterke term.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 09:19:59 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221161771
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee vandaag gaat de storm jou chasen |:)
Wel makkelijk dan :Y

Gaat mij meer om de airco die ik het liefst gewoon aan laat staan. Als het flink gaat regenen kan dat niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221161786
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wel makkelijk dan :Y

Gaat mij meer om de airco die ik het liefst gewoon aan laat staan. Als het flink gaat regenen kan dat niet.
Haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')