abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:36:40 #76
38114 beantherio
4900 op de schaal van Richter
pi_221161535
Vannacht was echt verschrikkelijk. Ik kreeg de warmte er maar niet uit. Gelukkig uiteindelijk nog wel wat geslapen.
pi_221161544
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:35 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)der-worden~a697e3bd/

Mogelijk zwaarste onweer van het jaar op komst *O*

Hier gisteren helemaal niks, nog geen druppel.
Eén of twee supercellen, dat is dan ook wel weer heel specifiek. Wat nou als het er vier worden?
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2026 @ 08:44:37 #78
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221161561
Buienradar geeft hier nu voor 11.00 uur al een buitje :? Zal er wel weer zo eentje zijn die verdampt voordat die is ontstaan
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:44:38 #79
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221161562
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:35 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)der-worden~a697e3bd/

Mogelijk zwaarste onweer van het jaar op komst *O*

Hier gisteren helemaal niks, nog geen druppel.
Wel weer een achterlijke clickbait titel dit
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221161563
Als je van buiten naar binnen gaat bots je letterlijk tegen een muur van warmte aan ;( :r
"You can call me Susan if it makes you happy"
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:45:02 #81
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161567
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:35 schreef INViCTuS het volgende:
Toch weer een level 2 estofex

https://www.estofex.org/
Valt me nog mee. Had toch zeker level 3 verwacht.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:47:04 #82
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161574
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:38 schreef ffoyle-involutus het volgende:

[..]
Eén of twee supercellen, dat is dan ook wel weer heel specifiek. Wat nou als het er vier worden?
Dan worden gewoon wat berichten verwijderd of aangepast zodat het net lijkt of ze het kunnen voorspellen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2026 @ 08:49:22 #83
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221161581
Zal wel verdampen, maar waarschijnlijk weinig zon vandaag

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  zaterdag 27 juni 2026 @ 08:50:30 #84
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221161582
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221161616
Om wanhopig van te worden... Is afgekoeld van 26 naar 25,5 volgens mij, maar ik weet niet meer precies wat ik gisteravond aflas. Met ventilator aan nog wel aardig geslapen alleen voel ik me echt ruk. Huishouden komt allemaal volgende week wel. Moet al die teringzooi ook nog uitwassen...

Als het niet vanmiddag/vanavond gigantisch gaat onweren moeten we gewoon tot zondagnacht wachten op een beetje verkoeling.

En de mensen die dit weer prima vinden, fuck jullie.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221161661
Sinds gisteravond niet meer lekker in huis. Mooi dat het gaat afkoelen en de piek eruit is. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 09:09:12 #87
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221161663
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 08:49 schreef LTVDK het volgende:
Zal wel verdampen, maar waarschijnlijk weinig zon vandaag

[ afbeelding ]
Volgens mijn bronnen blijft dat op zee en wat mij betreft mag het daar blijven ook. Opbokken met dat water :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:09:28 #88
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221161665
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:02 schreef Discombobulate het volgende:
Om wanhopig van te worden... Is afgekoeld van 26 naar 25,5 volgens mij, maar ik weet niet meer precies wat ik gisteravond aflas. Met ventilator aan nog wel aardig geslapen alleen voel ik me echt ruk. Huishouden komt allemaal volgende week wel. Moet al die teringzooi ook nog uitwassen...

Als het niet vanmiddag/vanavond gigantisch gaat onweren moeten we gewoon tot zondagnacht wachten op een beetje verkoeling.

En de mensen die dit weer prima vinden, fuck jullie.
Onder de douche springen > half afdrogen > ventilator aan. Zo deed ik dat altijd.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
  Redactie Frontpage zaterdag 27 juni 2026 @ 09:10:44 #89
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221161683
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:09 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Volgens mijn bronnen blijft dat op zee en wat mij betreft mag het daar blijven ook. Opbokken met dat water :{
Nee vandaag gaat de storm jou chasen |:)
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator zaterdag 27 juni 2026 @ 09:13:01 #90
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221161716
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:02 schreef Discombobulate het volgende:
Om wanhopig van te worden... Is afgekoeld van 26 naar 25,5 volgens mij
Je hebt 25.5 graden binnen en je bent wanhopig?

Mmkay.
pi_221161723
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]
Onder de douche springen > half afdrogen > ventilator aan. Zo deed ik dat altijd.
Water helpt bij mij niet, gaan m'n poriën dichtzitten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:14:23 #92
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_221161733
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Je hebt 25.5 graden binnen en je bent wanhopig?

Mmkay.
Dacht ik ook al.
Er zijn mensen die wel 30 plus hebben binnen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_221161736
quote:
11s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:13 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Je hebt 25.5 graden binnen en je bent wanhopig?

Mmkay.
Als het 30 graden zou zijn zou ik ook wanhopig zijn. Dat is relatief natuurlijk. Dit is echt zo: "Kijk mij het eens erger hebben!!" _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  zaterdag 27 juni 2026 @ 09:15:02 #94
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_221161744
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee vandaag gaat de storm jou chasen |:)
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_221161748
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:14 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dacht ik ook al.
Er zijn mensen die wel 30 plus hebben binnen.
Maar dat is een drogreden natuurlijk, want in Basra hebben ze het nog erger. Dus niet zeiken de mensen met 30 binnen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221161762
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:15 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Maar dat is een drogreden natuurlijk, want in Basra hebben ze het nog erger. Dus niet zeiken de mensen met 30 binnen.
Vooruit dan: je liet van de week zelf de warmte binnen en bent naar eigen zeggen te lui om een airco aan te schaffen.

Je hebt je eigen wanhoop gecreëerd.

:P
pi_221161769
Ik zou bij 23 graden al wanhopig zijn :(
pi_221161770
quote:
12s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:17 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Vooruit dan: je liet van de week zelf de warmte binnen en bent naar eigen zeggen te lui om een airco aan te schaffen.

Je hebt je eigen wanhoop gecreëerd.

:P
Laat ik het anders zeggen: Het is buitengewoon vervelend.

Wanhoop is een te sterke term.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 27 juni 2026 @ 09:19:59 #99
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221161771
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:10 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Nee vandaag gaat de storm jou chasen |:)
Wel makkelijk dan :Y

Gaat mij meer om de airco die ik het liefst gewoon aan laat staan. Als het flink gaat regenen kan dat niet.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221161786
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 juni 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wel makkelijk dan :Y

Gaat mij meer om de airco die ik het liefst gewoon aan laat staan. Als het flink gaat regenen kan dat niet.
Haha.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')