Eén of twee supercellen, dat is dan ook wel weer heel specifiek. Wat nou als het er vier worden?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:35 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)der-worden~a697e3bd/
Mogelijk zwaarste onweer van het jaar op komst![]()
Hier gisteren helemaal niks, nog geen druppel.
Wel weer een achterlijke clickbait titel ditquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:35 schreef MissButterflyy het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)der-worden~a697e3bd/
Mogelijk zwaarste onweer van het jaar op komst![]()
Hier gisteren helemaal niks, nog geen druppel.
Valt me nog mee. Had toch zeker level 3 verwacht.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:35 schreef INViCTuS het volgende:
Toch weer een level 2 estofex
https://www.estofex.org/
Dan worden gewoon wat berichten verwijderd of aangepast zodat het net lijkt of ze het kunnen voorspellen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:38 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Eén of twee supercellen, dat is dan ook wel weer heel specifiek. Wat nou als het er vier worden?
Volgens mijn bronnen blijft dat op zee en wat mij betreft mag het daar blijven ook. Opbokken met dat waterquote:Op zaterdag 27 juni 2026 08:49 schreef LTVDK het volgende:
Zal wel verdampen, maar waarschijnlijk weinig zon vandaag
[ afbeelding ]
Onder de douche springen > half afdrogen > ventilator aan. Zo deed ik dat altijd.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:02 schreef Discombobulate het volgende:
Om wanhopig van te worden... Is afgekoeld van 26 naar 25,5 volgens mij, maar ik weet niet meer precies wat ik gisteravond aflas. Met ventilator aan nog wel aardig geslapen alleen voel ik me echt ruk. Huishouden komt allemaal volgende week wel. Moet al die teringzooi ook nog uitwassen...
Als het niet vanmiddag/vanavond gigantisch gaat onweren moeten we gewoon tot zondagnacht wachten op een beetje verkoeling.
En de mensen die dit weer prima vinden, fuck jullie.
Nee vandaag gaat de storm jou chasenquote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:09 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Volgens mijn bronnen blijft dat op zee en wat mij betreft mag het daar blijven ook. Opbokken met dat water
Je hebt 25.5 graden binnen en je bent wanhopig?quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:02 schreef Discombobulate het volgende:
Om wanhopig van te worden... Is afgekoeld van 26 naar 25,5 volgens mij
Water helpt bij mij niet, gaan m'n poriën dichtzitten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:09 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Onder de douche springen > half afdrogen > ventilator aan. Zo deed ik dat altijd.
Dacht ik ook al.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je hebt 25.5 graden binnen en je bent wanhopig?
Mmkay.
Als het 30 graden zou zijn zou ik ook wanhopig zijn. Dat is relatief natuurlijk. Dit is echt zo: "Kijk mij het eens erger hebben!!"quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:13 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Je hebt 25.5 graden binnen en je bent wanhopig?
Mmkay.
Maar dat is een drogreden natuurlijk, want in Basra hebben ze het nog erger. Dus niet zeiken de mensen met 30 binnen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:14 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dacht ik ook al.
Er zijn mensen die wel 30 plus hebben binnen.
Vooruit dan: je liet van de week zelf de warmte binnen en bent naar eigen zeggen te lui om een airco aan te schaffen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:15 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Maar dat is een drogreden natuurlijk, want in Basra hebben ze het nog erger. Dus niet zeiken de mensen met 30 binnen.
Laat ik het anders zeggen: Het is buitengewoon vervelend.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:17 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Vooruit dan: je liet van de week zelf de warmte binnen en bent naar eigen zeggen te lui om een airco aan te schaffen.
Je hebt je eigen wanhoop gecreëerd.
Wel makkelijk danquote:
Haha.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 09:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wel makkelijk dan
Gaat mij meer om de airco die ik het liefst gewoon aan laat staan. Als het flink gaat regenen kan dat niet.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |