Hier idem, alles heeft open gestaan vannacht maar 0 afkoelen. Het is gedaanquote:Op zaterdag 27 juni 2026 07:15 schreef ffoyle-involutus het volgende:
[..]
Wij weten het lang buiten te houden maar als het éénmaal warm is...
Heb de ramen vannacht nog open gezet maar heeft niets geholpen helaas. Het is nu binnen net zo plakkerig als buiten dus de airco moet straks als de zon doorkomt overuren draaien om het weer koel te krijgen.
Ach, hopelijk toch beetje verse zuurstof in huis.
quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:39 schreef GarlandBriggs het volgende:
Nieuwste runs (Europees) zien er weer een stuk beter uit! Voor Oost allemaal rond de 25...stuk beter dan rond die bibberige 20
Ik gun jou 40 graden en een plat dakquote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:39 schreef GarlandBriggs het volgende:
Nieuwste runs (Europees) zien er weer een stuk beter uit! Voor Oost allemaal rond de 25...stuk beter dan rond die bibberige 20
Ja kan best hangt een flink complex op zeequote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:38 schreef zakjapannertje het volgende:
Weerplaza gilt hier nu dat er onweer in de buurt van Zoetermeer is. Binnen 30 km.
Wel met lagere nacht temperaturen zoals het er nu voor staat.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vanaf volgend weekend en erna waarschijijk weer tropische waardes hier.
Dat is wel beter. Maar ook wat minder hoge pieken vooralsnog.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wel met lagere nacht temperaturen zoals het er nu voor staat.
24-26 is helemaal prima als ik die nacht temperatuur zie. Veelal 12-14, dus dan slaap je altijd beter en kunnen ramen/deuren gewoon open. Af en toe een bui. Dat is gewoon prima zomer weer. Dit zoals nu zit echt vrijwel niemand op te wachten.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:39 schreef GarlandBriggs het volgende:
En dauwtemp van rond de 15 graden. Echt, dat gaat veel beter aanvoelen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:44 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Wel met lagere nacht temperaturen zoals het er nu voor staat.
Hier gewoon 21-22 aan de voorspelling te zien.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:42 schreef Geschiedkundige het volgende:
Vanaf volgend weekend en erna waarschijijk weer tropische waardes hier.
Ik spreek geen Frans, maar wel kaarts. Leuke MCS aan het einde van de avond/vannacht?quote:
Ja, die kaart is de verwachte situatie van 17 uur.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans, maar wel kaarts. Leuke MCS aan het einde van de avond/vannacht?
Je kunt automatisch vertalen naar het Nederlands.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik spreek geen Frans, maar wel kaarts. Leuke MCS aan het einde van de avond/vannacht?
Dit ja. Weer waarbij je er op uit kan gaan en leuke dingen doen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:53 schreef Pvt.Webster het volgende:
[..]
En dauwtemp van rond de 15 graden. Echt, dat gaat veel beter aanvoelen.
Dat is gewoon zomer: 25-30 overdag en snachts verkoeling.
Ondanks enkele #onweersbuien vanochtend aan de Opaalkust, zal het grootste deel van de degradatie vanmiddag plaatsvinden met soms heftige verschijnselen.quote:Op zaterdag 27 juni 2026 10:57 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je kunt automatisch vertalen naar het Nederlands.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |