abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:37:44 #1
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221137926


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer
MeteoA Kaart met gedetailleerde en historische gegevens van weerstations.


Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)

Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:38:52 #2
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221137936
Tegenvaller. Gewoon een regulier zomerdagje anno 2026.

Wel benieuwd naar vrijdag
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:38:54 #3
269692 Divje
brr brr patapim
pi_221137938
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 16:39 schreef Arizona het volgende:

[..]
Het is buiten echt niet te harden nee, je wordt levend gestoofd ;(
Stoofpotje :9
oh ah toma toma vem vem vem vem
pi_221137943
Een luchtige 29 graden hier aan de kust.

Iets meer breeze had wel lekker geweest. 8/10 :P
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221137948
Zo even een ketel erwtensoep maken. Lekker :9
pi_221137953
37.2 gemeten hier :')
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:44:45 #7
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221137977
twitter
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:54:36 #8
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221138023
-

[ Bericht 99% gewijzigd door GGMM op 24-06-2026 19:47:57 (Totaal onnodig) ]
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221138025
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 17:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
Zo even een ketel erwtensoep maken. Lekker :9
Ik steek de open haard vast aan. Ons vatten ze niet *O*
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 17:57:40 #10
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221138035
Mals buitje gehad, nu het zwembad in. Niet jaloers op hittekoepels.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221138059
Ik zie voor zaterdag wat 'lichte regen'-signalen als ik kijk naar het vooruitzicht. Hoop zo dat we die fikse onweer krijgen.

Overigens heb ik zo'n voorgevoel dat we vrijdag die 40 weer gaan halen in NL.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138075
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:02 schreef Discombobulate het volgende:
Ik zie voor zaterdag wat 'lichte regen'-signalen als ik kijk naar het vooruitzicht. Hoop zo dat we die fikse onweer krijgen.

Overigens heb ik zo'n voorgevoel dat we vrijdag die 40 weer gaan halen in NL.
Harmonie berekend voor Gelderland 40 graden, om 15:00 al. Dus die kans is vrij reëel.
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:04:31 #13
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221138079
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221138089
Aan de kust is het al wat afgekoeld lijkt het, is dat zeewind of heeft @Haags de koelkast open laten staan?
blablablabla
pi_221138100
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:05 schreef Elan het volgende:
Aan de kust is het al wat afgekoeld lijkt het, is dat zeewind of heeft @:Haags de koelkast open laten staan?
Hier is het morgen gelukkig minder warm dan vandaag. En bovendien volgens verwachten rond 23u 's avonds ook al 21 graden.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138108
En ondertussen blijft de temperatuur in huis rustig stijgen, inmiddels 30,2 in de woonkamer en 29,2 in de slaapkamer.
Maar laten we het positief bekijken: de ramen kunnen relatief vroeg open want het is buiten rond 21 uur dan al niet meer warmer :+
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 18:10:37 #17
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221138119
Hier kunnen rond een uurtje of 23.00 de ramen toch wel wagenwijd op *G*

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221138123
Vragen sommige mensen ook nog om vrijdag even terrasje te doen aan het einde van de dag. Ben je helemaal kankergestoord? Oprotten joh.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:11:22 #19
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221138124
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:03 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een onaardige post.
Het is bovendien veel te warm om je zo druk te maken.
Okay, mee eens. Excuses.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:11:28 #20
241690 kibo
Semper Fidelis
pi_221138125
Kunnen we na zaterdag nog gaan genieten van fikse onweersbuien?
pi_221138138
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:11 schreef kibo het volgende:
Kunnen we na zaterdag nog gaan genieten van fikse onweersbuien?
Ik zal er voor bidden. Lijken wel signalen te zijn.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138174
Inmiddels nog maar 32 hier buiten. Koelte vanuit zee lijkt het wel
pi_221138193
Ik kan pas rond 24u de ramen open doen
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138199
Siesta's en laat eten zijn niet eens zo'n slecht idee.
pi_221138230
Net zelfgemaakte burritos op met kipfilet en paprika
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:35:11 #26
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138297
Het nu 'afgekoeld' van 36 maar 34 :')

De zuil met de tijd en de temperatuur, die je vaak bij tankstations en dergelijke ziet staan, bij de lokale supermarkt gaf 40 graden aan, in de volle zon dan.

En wat is het een genot om dan je koele woonkamer binnen te komen _O_
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221138311
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:35 schreef StateOfMind het volgende:
Het nu 'afgekoeld' van 36 maar 34 :')

De zuil met de tijd en de temperatuur, die je vaak bij tankstations en dergelijke ziet staan, bij de lokale supermarkt gaf 40 graden aan, in de volle zon dan.

En wat is het een genot om dan je koele woonkamer binnen te komen _O_
Woon je in een bungalow?

27 hier :X
pi_221138314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 13:01 schreef Abdus18 het volgende:

[..]
zag gisteren al ergens een filmpje van een stratenmaker die gewoon doorgaat met zn normale schema, want mensen in de buurt gaan zeuren als ze eerder dan 7.30u beginnen.... in dit weer ;( ;( ;(
Wat raar, bij ons begonnen ze om kwart voor zes, mogen ze overal water halen en krijgen ze koffie. Gelijk hebben ze, om 6 uur was het nog lekker.
pi_221138394
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:38 schreef la_perle_rouge het volgende:

[..]
Wat raar, bij ons begonnen ze om kwart voor zes, mogen ze overal water halen en krijgen ze koffie. Gelijk hebben ze, om 6 uur was het nog lekker.
Laat die mensen maar zeuren zou ik denken. En je baas kan de tyfus krijgen. Gewoon zo vroeg mogelijk beginnen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:50:03 #30
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138402
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:38 schreef Wereldgozer het volgende:

[..]
Woon je in een bungalow?

27 hier :X
Bungalow?
Helaas niet.

Dat is de buitentemperatuur he, niet binnen.

Binnen een aangename 24.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221138410
Knallende koppijn na drie kwartier buiten te zijn geweest, met nauwelijks inspanning. Trekt wel weer weg ... maar daarom wel echt enorm veel respect voor mensen die buiten moeten werken.

19u 35 graden
  woensdag 24 juni 2026 @ 18:53:46 #32
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221138431
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
pi_221138453
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Goed gedaan.
Maar het zal voor veel mensen ook een financieel oogpunt zijn en/of wonen in een woning waar niet alles kan wat goed is tegen hitte.

Daarnaast denk ik dat deze week ook wel echt uniek is. Maar over een paar jaar niet meer.
pi_221138465
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:05 schreef Elan het volgende:
Aan de kust is het al wat afgekoeld lijkt het, is dat zeewind of heeft @:Haags de koelkast open laten staan?
Klopt.

28 graden nu.
Zonder wrijving geen glans
pi_221138479
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Grootste reden: financieel. Een airco is voor een gemiddeld huishouden een vrij forse investering en de energierekening is zonder airco ook al (te) hoog voor veel mensen. Dan kan je 5 euro per dag (of zoiets) niet zomaar ophoesten.

Daarnaast moet je het ook maar kunnen met je huis. Bij koop is meer mogelijk, maar huur is wat dat betreft vaak dramatisch. Ik zou graag een airco willen, maar verhuurder zegt nee. Ik zou ook wel het platte dak vergroend zien worden, of wit geverfd, dat scheelt zo een paar graden. Maar ook daar gaan ze niet in investeren want het is alleen maar voor de bovenste woningen.
pi_221138483
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:58 schreef Haags het volgende:

[..]
Klopt.

28 graden nu.
Lekker maat _O_
Texel 23 nu zelfs.
blablablabla
pi_221138496
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:53 schreef RamboDirk het volgende:
Ik snap niet dat mensen zo slecht voorbereid zijn op onze nieuwe zomers.
Op aanraden van Juffrouw Jetten, een aantal jaar terug. Airco's op de slaapkamers, zwembad laten ingraven, extra grote koelkast voor gekoeld eten en drinken, sproeier installatie voor de tuin genomen. 1 en 1 = 2
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:10:20 #38
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221138532
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:11:13 #39
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221138538
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.


quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
• Ik heb het zo koud
• Klimaatverandering blijkt toch onzin
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:11:19 #40
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138539
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:04 schreef Elan het volgende:

[..]
Wrijf het er op een dag als dit anders nog even in dat lang niet iedereen de financiële of praktische middelen heeft die jij kennelijk wel hebt.
Dat :Y

Bij een huurwoning mag er vaak niets aan de gevel gemonteerd worden.
Bij mijn woning ook niet.
En dan houdt het op.
En ik woon recht op het zuiden en met deze temperaturen zou het nu dan 30 graden zijn geweest in de woonkamer..

Recent een mobiele airco gekocht en het nu de hele dag al een aangename 24 binnen, waar het buiten 36 was vandaag.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221138540
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
'Grijze treurnis ohne ende' mogen we niet vergeten.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:13:04 #42
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221138552
Zag net bij de 15 daagse prognose dat het vanaf woensdag weer langere tijd rond de 22 zit *O*
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 19:22:39 #43
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_221138641
-O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 19:26:37 #44
284411 crew  heywoodu
pi_221138675
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
• geniet0n
• godenweer
pi_221138688
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Zag net bij de 15 daagse prognose dat het vanaf woensdag weer langere tijd rond de 22 zit *O*
Goed om te lezen. Ben dit plakweer al weer meer dan zat.
pi_221138691
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
Stoep sneeuwvrij gemaakt. @RamboDirk
pi_221138703
Al was de storm van vorige week vrijdag wel weer een mooi iets om te hebben meegemaakt. Dat de bomen hier in de tuin het hebben overleeft is een wonder.
pi_221138754
Is morgen dan de dag dat er een opvolger komt van dit topic? WKN / Het record, waar wanneer en wat wordt het nieuwe record?

edit: of deze heeft recentere posts WKN / Hitterecord!!!! :D :D
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:41:28 #49
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138794
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 18:11 schreef Discombobulate het volgende:
Vragen sommige mensen ook nog om vrijdag even terrasje te doen aan het einde van de dag. Ben je helemaal kankergestoord? Oprotten joh.
Ik ben vorige week al uitgenodigd voor een barbecue met oud-collega's komende vrijdag. EN ik zal jou zeg, ik heb er echt zin in :Y Warm? Ja, vast wel. We vinden er wel wat op :Y
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221138802
Voorspelling morgen hier is weer omlaag gegaan: 29 max en 16 's nachts :o

Hoop dat dat zeewindje vanuit het noorden het goed gaat doen. Ja, ik woon daar.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:43:07 #51
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138810
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Voorspelling morgen hier is weer omlaag gegaan: 29 max en 16 's nachts :o

Hoop dat dat zeewindje vanuit het noorden het goed gaat doen. Ja, ik woon daar.
Waar? Den Helder?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 19:47:40 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221138858
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
• Opbokken met die kou
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221138861
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waar? Den Helder?
Heerenveen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138866
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waar? Den Helder?
Den Helder zelfs 24 zie ik. Wat een genot.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:49:09 #55
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Heerenveen.
Dan heb je relatief weinig te zeuren dus ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221138893
Waarom koelt het midden van het land niet af? Is zelfs weer gestegen.
Koel en donker bewaren
pi_221138894
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Voorspelling morgen hier is weer omlaag gegaan: 29 max en 16 's nachts :o

Hoop dat dat zeewindje vanuit het noorden het goed gaat doen. Ja, ik woon daar.
Gewoon een paar warme dagen dus deze week. Niks bijzonders. :P
pi_221138898
Morgen is het minder warm. Het is nu buiten al iets koeler dan binnen in Rotterdam. Knmi geeft 30.6 aan maar die van mij zegt 30 rond en binnen is het 30,5
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 19:51:42 #59
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221138902
Er begint hier wel opeens een redelijk windje op te steken :o niet dat het iets afkoelt, maar het idee is leuk
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221138909
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:36 schreef kilon het volgende:
Is morgen dan de dag dat er een opvolger komt van dit topic? WKN / Het record, waar wanneer en wat wordt het nieuwe record?

edit: of deze heeft recentere posts WKN / Hitterecord!!!! :D :D
Zal me niet verbazen maar echt boeiend is het niet.

Toen was het echt wel een dingetje heel speciaal na zoveel jaar.
blablablabla
pi_221138920
Morgen een tandje warmer, vrijdag dan een poging naar het all time record ergens? ;(
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:54:25 #62
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138925
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:51 schreef Maver24 het volgende:
Morgen is het minder warm. Het is nu buiten al iets koeler dan binnen in Rotterdam. Knmi geeft 30.6 aan maar die van mij zegt 30 rond en binnen is het 30,5
Ja, en overmorgen komt er nog een turbozestienklepper afterburner overheen. Zondag aanmerkelijk koeler (als je 29 graden zo kunt noemen). Daarna is het gewoon lekker zomerweer :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221138942
Midden limburg vrijdag 40 graden genot.

Zolang het snachts maar afkoelt.
pi_221138945
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

v
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 19:57:14 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221138955
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

[ afbeelding ]
Wat, zelfs hier?

Opbokken met die hitte.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221138968
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef havanagila het volgende:
Midden limburg vrijdag 40 graden genot.

Zolang het snachts maar afkoelt.
Naar 26 graden ja.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:58:45 #67
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138974
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

[ afbeelding ]
Ik blijf dat toch bijzonder vinden hoor. Boven zee is het 17-20 graden, maar een kwart millimeter het land in en het is meteen 36. Ik weet hoe het werkt hoor, maar het valt toch wel op :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221138985
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

[ afbeelding ]
Weeronline, plaza, buienradar zegt gewoon 36graden in Rotterdam zoals vandaag was. Dit plaatje neem ik niet serieus
pi_221138991
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik blijf dat toch bijzonder vinden hoor. Boven zee is het 17-20 graden, maar een kwart millimeter het land in en het is meteen 36. Ik weet hoe het werkt hoor, maar het valt toch wel op :D
Aflandige wind :)

Om 12 uur is het op vrijdag op veel plekken al 35 graden :+
v
pi_221138997
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:59 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Weeronline, plaza, buienradar zegt gewoon 36graden in Rotterdam zoals vandaag was. Dit plaatje neem ik niet serieus
Dit is het meest betrouwbare model voor de korte termijn.
v
pi_221139007
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:01 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Dit is het meest betrouwbare model voor de korte termijn.
Geloof er niks van
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:03:42 #72
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221139019
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:02 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Geloof er niks van
Hoe geloof jij dan dat het wordt? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221139020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat, zelfs hier?

Opbokken met die hitte.
Buuuuuurn!
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:04:26 #74
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139026
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

[ afbeelding ]
Ik woon op een 40 plekje 😱 -O-

In de voorspelling staat er voor vrijdag al enige tijd 38 ingetekend, dus het zal me niets verbazen helaas.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139030
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hoe geloof jij dan dat het wordt? :?
Max 36
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:10:49 #76
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221139071
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
pi_221139075
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
Maandagavond.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 20:19:28 #78
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221139129
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
Kunnen nu al open, of het verstandig is is een tweede :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221139131
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
Wind komt uit het noorden. Laat mijn keukenraam nou op het noorden staan dus het waait nu als een malle binnen. Wel warme lucht helaas maar hopelijk straks koeler. Woon op de 2e etage
pi_221139138
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:19 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Wind komt uit het noorden. Laat mijn keukenraam nou op het noorden staan dus het waait nu als een malle binnen. Wel warme lucht helaas maar hopelijk straks koeler. Woon op de 2e etage
Opbokken met de kou :P.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:24:16 #81
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139168
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
34 graden hier buiten, bijna 20.30u.
Pas tegen 23.00u is het onder de 30.

Ik vrees nu al de nacht van vrijdag op zaterdag :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:28:06 #82
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221139201
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
34 graden hier buiten, bijna 20.30u.
Pas tegen 23.00u is het onder de 30.

Ik vrees nu al de nacht van vrijdag op zaterdag :{w
De mensch lijdt nog het meest door het lijden dat hij vreescht.

Het wordt vanzelf maandag en dan is het voorbij allen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221139221
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik woon op een 40 plekje 😱 -O-

In de voorspelling staat er voor vrijdag al enige tijd 38 ingetekend, dus het zal me niets verbazen helaas.
ik op een 41 plekje :'(
pi_221139231
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
Die staan hier al open 8-)
v
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:31:28 #85
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221139234
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:29 schreef Abdus18 het volgende:

[..]
ik op een 41 plekje :'(
daar zijn er niet zo veel van
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 20:33:06 #86
284411 crew  heywoodu
pi_221139246
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:31 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Die staan hier al open 8-)
Ja, als het binnen 32 graden is, kunnen ze nu gewoon open!

Ik ga zo het zolderraam open zetten denk ik, daar is het wel warmer dan buiten :'(
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:33:25 #87
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139249
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:29 schreef Abdus18 het volgende:

[..]
ik op een 41 plekje :'(
-O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:36:18 #88
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139277
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
De mensch lijdt nog het meest door het lijden dat hij vreescht.

Het wordt vanzelf maandag en dan is het voorbij allen *O*
Heb vorig jaar of zo zo'n dik luchtbed gekocht, van 40 of 50cm dik, met een ingebouwd motortje om hem op te blazen en leeg te laten lopen.

Denk dat ik de komende nachten in de woonkamer slaap :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139288
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Heb vorig jaar of zo zo'n dik luchtbed gekocht, van 40 of 50cm dik, met een ingebouwd motortje om hem op te blazen en leeg te laten lopen.

Denk dat ik de komende nachten in de woonkamer slaap :Y


Een situatieschets. @RamboDirk
pi_221139293
Krijgen we een Elfstedentocht ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221139297
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Een situatieschets. @:rambodirk
Wat de helly
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221139314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:39 schreef TLC het volgende:
Krijgen we een Elfstedentocht ?
In 2030 tijdens de Olympische Spelen in Heerenveen zodat niemand daar komt kijken, inclusief de schaatsers zelf.
pi_221139324
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, als het binnen 32 graden is, kunnen ze nu gewoon open!

Ik ga zo het zolderraam open zetten denk ik, daar is het wel warmer dan buiten :'(
Hier aan zee koelt het al af.
v
pi_221139331
Je zou nu maar lekker in Frankrijk op de camping zitten.

Man, ik zal dus nooit naar Zuid-Europa op vakantie zeg. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139332
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Hier aan zee koelt het al af.
Nu ook al? Ik dacht vooral morgennacht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139352
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nu ook al? Ik dacht vooral morgennacht.
v
pi_221139356
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef Discombobulate het volgende:
Je zou nu maar lekker in Frankrijk op de camping zitten.

Man, ik zal dus nooit naar Zuid-Europa op vakantie zeg. _O-
Die hitte is nog het minst vervelend aangezien je toch niks hoeft te doen. Maar vaak komt er gruwelijk noodweer uit en daar sta je dan met je tentje of caravan en twee kinderen midden tussen de bomen.
blablablabla
pi_221139361
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ah, ja. Deze avond dus vanuit het westen en morgen vanuit het noorden. Ik moet nog even wachten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139372
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef Elan het volgende:

[..]
Die hitte is nog het minst vervelend aangezien je toch niks hoeft te doen. Maar vaak komt er gruwelijk noodweer uit en daar sta je dan met je tentje of caravan en twee kinderen midden tussen de bomen.
Ook al hoef ik niks te doen, het is gewoon zo niet mijn ding dit weer. Blij dat de dagen ook weer korter worden overigens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139377
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hoever komt dat ongeveer dan of profiteert uiteindelijk het hele land?
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:49:37 #101
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139383
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Een situatieschets. @:rambodirk
:D _O-

*noteert tip
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139391
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Zag net bij de 15 daagse prognose dat het vanaf woensdag weer langere tijd rond de 22 zit *O*
Zou mooi zijn als dit weken zo is.
Maar kan het niet opeens weer gaan pieken zoals deze week? Of stond die ook al weken vantevoren in de steigers?
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:51:45 #103
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221139410
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Zou mooi zijn als dit weken zo is.
Maar kan het niet opeens weer gaan pieken zoals deze week? Of stond die ook al weken vantevoren in de steigers?
We krijgen sowieso nog 3 of 4 van deze weken. Het is pas 24 juni.
pi_221139432
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoever komt dat ongeveer dan of profiteert uiteindelijk het hele land?
Het koelt wel langzaam af, maar in het zuiden blijft het boven de 20.
v
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 juni 2026 @ 20:55:05 #105
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221139440
28gr op de slaapkamer :')
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:58:44 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139483
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:54 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Het koelt wel langzaam af, maar in het zuiden blijft het boven de 20.
Hier (regio Nijmegen) is de laagste temperatuur vanacht 22 graden, en dat is pas heel laat in de nacht, of heel vroeg in de ochtend, net hoe je het bekijkt :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:01:22 #107
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221139517
De temperatuur daalt nu wel, maar de dauwpunten zijn naar 22°C gestegen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:04:21 #108
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221139553
Ik weet het niet meer, 32 binnenshuis
pi_221139747
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Ik weet het niet meer, 32 binnenshuis
Gekmakend. Natte handdoek in nek? Koud voetenbadje? Sterkte ermee iig
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:16:35 #110
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221139757
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Ik weet het niet meer, 32 binnenshuis
Lekker van genieten.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:17:32 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221139773
Aan de kust nu een verkoelend zeewindje zo te zien. Temps onder de 25 graden. Maar wel een RV die omhoog schiet :') Op vlieland nu 20 graden met RV van 91%. Dan is warmer en droger toch fijner denk :T
pi_221139775
Zo lang het maar gemiddeld is en weer afkoelt 's nachts. Ik geloof echt niet dat we in juli en augustus ook nog 2-3 hittegolven krijgen omdat deze zo vroeg was.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139787
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Hier (regio Nijmegen) is de laagste temperatuur vanacht 22 graden, en dat is pas heel laat in de nacht, of heel vroeg in de ochtend, net hoe je het bekijkt :P
Om een uur of vijf wordt het weer warmer.
v
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:19:33 #114
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_221139808
Fantastische avond om met een koud biertje buiten te zitten. Dit soort warme avonden zijn om te genieten.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:23:03 #115
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139838
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:18 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Om een uur of vijf wordt het weer warmer.
Ja -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:23:58 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139852
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:17 schreef Discombobulate het volgende:
Zo lang het maar gemiddeld is en weer afkoelt 's nachts. Ik geloof echt niet dat we in juli en augustus ook nog 2-3 hittegolven krijgen omdat deze zo vroeg was.
Asjeblieft niet zeg, de horror :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139867
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Ik weet het niet meer, 32 binnenshuis
Bij de ventilator zitten :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:27:36 #118
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221139901
Waar kan ik de huidige dauwtemps vinden? Heb het idee dat het nu veel ongemakkelijker is dan vanmiddag.

Neemt dat nog een beetje af?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:32:43 #119
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221139989
Voelt als een vakantie avond in Spanje, Cyprus of een Grieks eiland
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221139990
Grote onzekerheid nog voor de zondag.

pi_221140018
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef kilon het volgende:
Grote onzekerheid nog voor de zondag.

[ afbeelding ]
Fijne pluim vanaf volgende week ..... maar ook daar nog veel onzekerheid. Zondag ook inderdaad.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:07 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221140177
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:27 schreef Pvt.Webster het volgende:
Waar kan ik de huidige dauwtemps vinden? Heb het idee dat het nu veel ongemakkelijker is dan vanmiddag.

Neemt dat nog een beetje af?
Vanmiddag 19, nu 20.

Mag het verdomme hopen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221140255
Kunnen de dag bijna weer afstrepen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:50:24 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221140274
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen de dag bijna weer afstrepen.
One down, three to go.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:10 #125
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221140290
ECMWF run vanochtend

Vanavond
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:33 #126
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221140297
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Morgen een tandje warmer, vrijdag dan een poging naar het all time record ergens? ;(
Arcen!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:52:46 #127
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221140309
Wel jammer dat de kans dat zondag ook echt warm wordt is toegenomen
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:57:24 #128
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221140377
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bij de ventilator zitten :)
Heb er hier vijf, het helpt niet, zit in de stenen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:57:39 #129
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221140383
Pluim Oost Nederland is best acceptabel. 24 graden ongeveer. Daar valt wel in te werken.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:00:05 #130
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221140410
Oe, kiek is

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:07:50 #131
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221140523
RIP Flevoland.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221140577
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen de dag bijna weer afstrepen.
Plaknacht nummer 1 staat te popelen om te beginnen ;)
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:13:38 #133
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221140592
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

pi_221140733
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef INViCTuS het volgende:
Oe, kiek is

[ x ]
Hagelstenen zo groot als skippyballen :o
pi_221140822
M'n slaapkamer is echt op het randje van onaangenaam.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221140862
Ik kwam op mijn slaapkamer en deed het raam open om te luchten. Buitenlucht voelt koel aan (maar is 28 graden). Ik wil niet eens weten hoe warm het op m’n kamer is. Ellende in elk geval.
pi_221141069
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Arcen!
Bestaat niet meer dat station. Is naar trolldorp Horst gegaan.
pi_221141096
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

[ afbeelding ]
Dat lijkt me wel wat overdreven.

Toch?
pi_221141115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Heb er hier vijf, het helpt niet, zit in de stenen.
Airco met voldoende vermogen voor in ieder geval de slaapkamer?

32 graden is echt zwaar kut ;(
pi_221141255
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Heb er hier vijf, het helpt niet, zit in de stenen.
Herkenbaar. Het lukt me nu met 2 ventilatoren en open raam ook nog totaal niet om de slaapkamer wat af te koelen. En de lucht van de ventilator is ook niet echt aangenaam meer.

Het leukste is dan nog; als deze hittegolf voorbij is dan duurt het nog best wat dagen voordat het kwik binnen niet meer automatisch hoog oploopt, je moet 24/7 actief blijven koelen. En tegen die tijd is de volgende hittegolf er waarschijnlijk.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 23:07:14 #141
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221141285
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef Discombobulate het volgende:
Je zou nu maar lekker in Frankrijk op de camping zitten.

Man, ik zal dus nooit naar Zuid-Europa op vakantie zeg. _O-
Dat zitten mijn ouder nu, die hadden 40+ vandaag :+ Maar daar keldert de temperatuur morgen al ver onder de 30 terwijl hier het echte werk nog moet beginnen -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221141293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat zitten mijn ouder nu, die hadden 40+ vandaag :+ Maar daar keldert de temperatuur morgen al ver onder de 30 terwijl hier het echte werk nog moet beginnen -O-
Op naar Frankrijk dan maar!
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 23:10:56 #143
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221141298
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Op naar Frankrijk dan maar!
Je zou het haast doen :+ Het is hier nu 28 binnen en buiten :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:11:39 #144
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221141300
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Bestaat niet meer dat station. Is naar trolldorp Horst gegaan.
Horst, durp vur de beatere rowwen...

Ik ga zo slapen...29 op de slaapkamer, waaiertje lekker aan, lekker snurken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:22:22 #145
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141343
Gadverdamme wat is het benauwd nu :r

Welke idioot heeft dit bedacht, dat dit kan hier? Ik mag lijden dat het vrijdag een stuk minder vochtig is want anders ga ik het leven laten.

Ben ook een beetje angstig voor m'n kat want die eikel wil buiten in de struiken liggen met dit weer, maar vandaag was nog oke, echter 38 graden ofzo met hoge luchtvochtigheid gaat 'm denk ik in de problemen brengen. :{ Toch maar opsluiten dan?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221141402
Het is nog gewoon 28 graden :') _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:46:30 #147
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_221141465
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:22 schreef Kriegel het volgende:
Gadverdamme wat is het benauwd nu :r

Welke idioot heeft dit bedacht, dat dit kan hier? Ik mag lijden dat het vrijdag een stuk minder vochtig is want anders ga ik het leven laten.

Ben ook een beetje angstig voor m'n kat want die eikel wil buiten in de struiken liggen met dit weer, maar vandaag was nog oke, echter 38 graden ofzo met hoge luchtvochtigheid gaat 'm denk ik in de problemen brengen. :{ Toch maar opsluiten dan?
Mijn kat mag morgen en vrijdag echt niet naar buiten. Veel te heet.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:48:53 #148
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221141475
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:46 schreef Pippi het volgende:

[..]
Mijn kat mag morgen en vrijdag echt niet naar buiten. Veel te heet.
Wij hebben vloerkoeling hier en dat beest ligt de hele dag languit op de vloer als een noodle sliert.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221141476
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:46 schreef Pippi het volgende:

[..]
Mijn kat mag morgen en vrijdag echt niet naar buiten. Veel te heet.
Katten zijn niet compleet achterlijk, die kunnen A prima tegen hitte en zoeken B vanzelf een plekje uit in de schaduw.

Mijn zwarte Labrador daarentegen dacht vanmiddag dat hij een zonnepaneel was en ging vol met zijn domme muil op de hete stenen liggen terwijl er een hondenzwembadje en airco voor hem stond. :')
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:50:08 #150
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221141479
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

[ afbeelding ]
Bij mij 'slechts' 27/28 :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221141531
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

[ afbeelding ]
0900 uur, dit is niet lokale tijd dus je moet er 2 uur bij optellen.
pi_221141540
Meetpunt Maastricht 23:10u 27,4 graden

een half uur later 27,8 graden. Tot zover de afkoeling daar :7
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:39:27 #153
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Katten zijn niet compleet achterlijk, die kunnen A prima tegen hitte en zoeken B vanzelf een plekje uit in de schaduw.
No shit, in de schaduw liggen doet ie nu ook al. Hij doet niks liever zodra het warm is. Ligt vrolijk te pitten in z'n bosje terwijl er een paar meter verderop van alles aan fietsers, voetgangers en beesten passeert. :')

Maar huiskatten zijn evolutionair gebouwd voor droge woestijnhitte, niet deze regenwoud shit. Ze kunnen schijnbaar snel oververhitten als ze hun warmte niet aan de lucht kwijt kunnen, dus bovenin de dertig en klam vind ik link voelen.

quote:
Mijn zwarte Labrador daarentegen dacht vanmiddag dat hij een zonnepaneel was en ging vol met zijn domme muil op de hete stenen liggen terwijl er een hondenzwembadje en airco voor hem stond. :')
Honten :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Kriegel op 25-06-2026 00:48:55 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221141845
Woonkamer 2 graden gezakt 🥳🥳🥳

Heb echt veel wind uit het noorden wat mijn keuken in vliegt
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:54:46 #155
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221141930
Nu nog 28, gekkenwerk
pi_221141937
Mega dance festival Defcon bij Biddinghuizen al deels afgeschaald lees ik vanwege verwacht extreem weer.
Als ik dat kaartje hierboven zo zie, geen slecht plan ook nee.

En dan hebben we de TT nog hier in Drenthe, ik houdt mijn hart vast

[ Bericht 18% gewijzigd door Dutch_view op 25-06-2026 01:18:47 ]
pi_221142019
Kans wordt steeds groter dat t zondag ook nog heet is -O-

Oh en iedereen slaapt hier zeker als een roosje, ondanks de hitte :P

[ Bericht 35% gewijzigd door Dutch_view op 25-06-2026 01:47:43 ]
pi_221142081
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:39 schreef Dutch_view het volgende:
Kans wordt steeds groter dat t zondag ook nog heet is -O-

Oh en iedereen slaapt hier zeker als een roosje, ondanks de hitte :P
Ik ben nog wakker
  donderdag 25 juni 2026 @ 04:07:49 #159
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221142160
De slaapkamer is vannacht (met 1 raam wagenwijd open) gekoeld van 29,1 naar 28,7 graden.

Alle beetjes helpen, zullen we maar zeggen.
pi_221142264
Hier is het binnen uiteindelijk gedaald van 30,5 naar 28,1. Ik heb zo geen zin in de komende dagen en nachten.
  donderdag 25 juni 2026 @ 05:56:43 #161
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221142276
Het is raar mistig buiten nu
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:03:28 #162
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221142288
Max. 28 vandaag hiero door noordelijke wind. Beetsterzwaag/Drachten.
Waarschijnlijk een natte wind, maar lijkt beter dan gisteren. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:24:24 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221142319
quote:
De hittegolf in België houdt aan en bereikt vrijdag een absoluut hoogtepunt. Op veel plekken stijgt het kwik tot boven de 35 graden. Voor de provincies Luik en Belgisch Limburg is vanaf morgen zelfs code rood afgekondigd.

,,Het KMI kondigt code rood af morgen omdat meerdere weercomputers nu 40 graden geven in delen van Limburg en Luik”, aldus de Belgische weerman David Dehenauw.
Gaat KNMI volgen?
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:27:02 #164
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221142327
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:57 schreef Dutch_view het volgende:
Mega dance festival Defcon bij Biddinghuizen al deels afgeschaald lees ik vanwege verwacht extreem weer.
Als ik dat kaartje hierboven zo zie, geen slecht plan ook nee.

En dan hebben we de TT nog hier in Drenthe, ik houdt mijn hart vast
Die hitte icm allemaal druks achter je kiezen is een grandioos recept voor een hoop ellende.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:32:34 #165
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221142336
*luchtbed besteld*

Zo'n dikke met een automatische pomp.

Het is best mogelijk dat er momenten gaan komen dat binnen slapen niet meer te verantwoorden is.

(Als het niet nu is, dan later wel.)
pi_221142360
Warm buiten ;(
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 06:46:49 #167
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221142372
Mistig buiten
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:03:35 #168
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142424
Waardeloze nacht wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:04:21 #169
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:57 schreef Dutch_view het volgende:
Mega dance festival Defcon bij Biddinghuizen al deels afgeschaald lees ik vanwege verwacht extreem weer.
Als ik dat kaartje hierboven zo zie, geen slecht plan ook nee.

En dan hebben we de TT nog hier in Drenthe, ik houdt mijn hart vast
Defqon.1 laat vrijdag en zaterdag minder mensen toe door hitte
Hardstylefestival Defqon.1 verlaagt de komende dagen de capaciteit vanwege de verwachte hitte. Vrijdag en zaterdag mogen alleen bezoekers met een weekendticket het terrein op. Het grootste hardstylefestival ter wereld, dat van donderdag tot zondag duurt, trekt per dag zo'n 75.000 bezoekers.

Dit betekent ongeveer 15.000 bezoekers minder per dag. De maatregel is genomen met het oog op de veiligheid, gezondheid en het welzijn van bezoekers en medewerkers.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221142476
De ventilator blaast,ondanks dat het toch slechts 23 graden is buiten, matig lauwe lucht naar binnen. In ieder geval voor mijn gevoel, maar de thermometer is het ermee eens.

Ik merk ook dat ik lichamelijk wat meer last begin te krijgen van die constante drukkende hitte waar in huis niet meer aan te ontsnappen valt en komende dagen alleen nog maar erger gaat worden.

Is het al maandag?
pi_221142503
Mijn huid ziet er nu al vies bezweet uit
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 07:30:17 #172
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221142512
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:17 schreef kilon het volgende:
De ventilator blaast,ondanks dat het toch slechts 23 graden is buiten, matig lauwe lucht naar binnen. In ieder geval voor mijn gevoel, maar de thermometer is het ermee eens.

Ik merk ook dat ik lichamelijk wat meer last begin te krijgen van die constante drukkende hitte waar in huis niet meer aan te ontsnappen valt en komende dagen alleen nog maar erger gaat worden.

Is het al maandag?
Ik begin er juist een beetje aan te wennen :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:33:36 #173
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221142531
Smog
pi_221142561
Hier helemaal grijs en koel buiten. :o Keuken is gezakt van 25 naar 24,5 omdat ik het raam ben vergeten open te zetten. Woonkamer wel echt stuk koeler.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221142564
Morgen de apotheose.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221142568
26.1 graden al hier :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 07:40:37 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221142570
Vanavond gaat het dauwpunt naar beneden O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 07:41:07 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221142573
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
26.1 graden al hier :')
22 :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 07:41:29 #179
284411 crew  heywoodu
pi_221142574
25.1 in de woonkamer toen ik naar bed ging, afgekoeld naar 24.8 _O_
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juni 2026 @ 07:49:42 #180
862 Arcee
Look closer
pi_221142598
Hoogste juni-minimumtemperatuur ooit gemeten: het werd niet kouder dan 22,0 graden in Vlissingen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:50:13 #181
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221142602
Vandaag is nog een relatieve frisse dag in vergelijking met morgen :') Dat wordt de warmste dag die velen waarschijnlijk hebben meegemaakt in hun leven.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juni 2026 @ 07:51:07 #182
862 Arcee
Look closer
pi_221142606
Wel een bijzondere definititie.

quote:
Definitie van een tropennacht
Om van een tropennacht te kunnen spreken moet de minimumtemperatuur over een heel etmaal van 0:00 tot 0 UTC, ofwel van 2 tot 2 uur lokale tijd, boven 20 graden blijven.
Waarom niet gewoon van 0:00 uur tot 0:uur?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221142630
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:49 schreef Arcee het volgende:
Hoogste juni-minimumtemperatuur ooit gemeten: het werd niet kouder dan 22,0 graden in Vlissingen.
Oud nieuws.

22.8 deze nacht.
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:01:34 #184
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221142644
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag is nog een relatieve frisse dag in vergelijking met morgen :') Dat wordt de warmste dag die velen waarschijnlijk hebben meegemaakt in hun leven.
Toen ik vanmorgen buitenstapte voelde het fris :') Ookal was het 19 graden _O-
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:02:52 #185
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221142649
Goedemorgen! Heerlijk geslapen met de waaier, kinderen en klaar en zo ff naar de moestuin. Daarna thuis werken onder overkapping, af en toe een plons en nog ff beetje bruin bakken.

Prima dag voor de boeg zo! :Y
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 08:08:05 #186
284411 crew  heywoodu
pi_221142663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
Goedemorgen! Heerlijk geslapen met de waaier, kinderen en klaar en zo ff naar de moestuin. Daarna thuis werken onder overkapping, af en toe een plons en nog ff beetje bruin bakken.

Prima dag voor de boeg zo! :Y
Ik ben toch zo jaloers op mensen die hier oprecht van kunnen genieten :D

Maar ik wens je een fijne dag uiteraard :Y
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 08:10:11 #187
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221142669
Straks mooi vol gas aan het bier (water ;( ) op de TT camping _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:20:43 #188
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221142705
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Bestaat niet meer dat station. Is naar trolldorp Horst gegaan.
:(

Altijd records daar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 08:21:57 #189
284411 crew  heywoodu
pi_221142706
16 graden in het noorden, jaloers :o
pi_221142717
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:21 schreef heywoodu het volgende:
16 graden in het noorden, jaloers :o
Hier ruim 11 meer :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:27:44 #191
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221142722
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
Goedemorgen! Heerlijk geslapen met de waaier, kinderen en klaar en zo ff naar de moestuin. Daarna thuis werken onder overkapping, af en toe een plons en nog ff beetje bruin bakken.

Prima dag voor de boeg zo! :Y
Zwitsers leven gevoel. Genieten :)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 08:28:48 #192
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221142731
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:21 schreef heywoodu het volgende:
16 graden in het noorden, jaloers :o
En zwaar bewolkt als ik naar buiten kijk, lijkt wel een ochtend in november :+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221142745
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:28 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
En zwaar bewolkt als ik naar buiten kijk, lijkt wel een ochtend in november :+
Grijze treurnis ohne ende!
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 08:35:42 #194
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221142781
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:21 schreef heywoodu het volgende:
16 graden in het noorden, jaloers :o
*O*

Lekker alle ramen open om af te koelen binnen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:38:11 #195
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142796
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221142803
Sow, verschil met de knmi stations loopt ineens hard op hier. Zie ik normaal niet..

28.2 nu hier...
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:39:07 #197
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142805
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:31 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Grijze treurnis ohne ende!
Mooie zin, hè.

Die tijd komt vanzelf weer. Duurt nog ruim 3.5 maand

Nu is het zweten en zuchten ohne ende
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 08:39:08 #198
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221142806
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:38 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Hoe zat het het record van een paar jaar terug?
Was toen geen 40 graden op de kaart?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:40:50 #199
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221142816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:51 schreef Arcee het volgende:
Wel een bijzondere definititie.
[..]
Waarom niet gewoon van 0:00 uur tot 0:uur?
Consistentie. Geen gedoe met tijdzones en winter/zomertijd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221142827
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:39 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mooie zin, hè.

Die tijd komt vanzelf weer. Duurt nog ruim 3.5 maand

Nu is het zweten en zuchten ohne ende
Zeker..

Duik zo ff nog het zwembad in en dan hou ik het voor gezien vandaag :P
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:49:43 #201
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142849
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:42 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Zeker..

Duik zo ff nog het zwembad in en dan hou ik het voor gezien vandaag :P
Ik werk tot 13 uur buiten
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:49:53 #202
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142850
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221142857
Alweer flink opgewarmd binnen. Het wordt elke dag erger en erger, en dan moeten de twee heetste dagen nog komen. Maar ook het afkoelen vanaf maandag gaat op deze manier erg lang duren, als het in een nacht met 20 graden al nauwelijks lukt, dan lukt het overdag met 20-25 graden en zon ook niet.

Jammer dat ik geen altijd vrij reizen kaart heb, anders zou ik de hele dag in de trein met airco kunnen rondreizen. Hoewel, het spoor zal met extreme hitte ook wel problemen krijgen.
pi_221142863
Respect voor de mensen die met deze warmte nog in de bejaardenzorg binnen in potdichte, hete gebouwen werken. :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221142872
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:49 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Ok deze is echt bizar en zo te zien een van de zwaarste plekken recht boven mijn hoofd. Als het dan ook flink gaat afkoelen neem ik het nog voor lief aan overigens.
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:53:20 #206
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221142903
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:21 schreef heywoodu het volgende:
16 graden in het noorden, jaloers :o
En grijs. Pff, ben ff blij dat ik daar woon. Vannacht ook 16 minimaal en redelijk snel afgekoeld vroeg op de avond.

Maar morgen wel weer in hetzelfde schuitje met 36 hier.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:58:11 #208
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221142906
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik werk tot 13 uur buiten
Bikkel
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221142909
quote:
Als ik ooit ga verhuizen is een huis dat relatief goed afgekoeld blijft tijdens de zomer nummer 1 prioriteit.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221142913
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:49 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Ik werk tot 13 uur buiten
Lang genoeg..
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:01:27 #211
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221142921
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ik ooit ga verhuizen is een huis dat relatief goed afgekoeld blijft tijdens de zomer nummer 1 prioriteit.
Ja, graag. Eerst de Staatsloterij maar eens winnen.
pi_221142922
quote:
Wat een domme muts.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:03:10 #213
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221142931
Het is hier ook in huis niet echt meer afgekoeld vannacht, niet zo heel gek, met als minimum temperatuur 23.8°C :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221142932
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:01 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Wat een domme muts.
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
pi_221142933
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:59 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Als ik ooit ga verhuizen is een huis dat relatief goed afgekoeld blijft tijdens de zomer nummer 1 prioriteit.
Gewoon een boom voor je huis hebben op zuid (ideaal situatie..) en wat airco's ophangen. Met 4-5k ben je klaar voor het grootste deel wel klaar in een koophuis.
pi_221142934
quote:
quote:
“Mijn mobiele airco draait op volle toeren, ik heb een ventilator recht op mijn gezicht en ik maak een lapje nat en leg dat op me. Dat lapje noem ik ‘Patrick de Zeester’. Uiteindelijk kreeg ik het de afgelopen nacht naar 20 graden.”
Oftewel, het kan gewoon 20 graden zijn.
pi_221142950
Ik reed gister ook naar huis over een klein weggetje door de weilanden. Stond daar ergens een huis. Gordijnen open, ramen open, alles open. Ik stoor me daar zo aan hé. Mensen snappen het echt niet.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221142952
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:

[..]
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Ja, maar ook echt:
- doe wat aan simpele zonwering, alles helpt.
- waarom slaap je op de zolder? Pleur je matras één of twee etages lager neer.
- Waarom moet het dan 20 graden zijn. Koel dan terug naar 24 ofzo, scheelt al een pak op je kosten ook.
- denken dat je met 14 euro per dag aan stroomkosten dan in een hotel (bijna) goedkoper uit bent. :')
pi_221142966
29.6 hier. Een kwartiertje geef ik het en we doorboren de 30 graden :')
pi_221142999


Zondag wordt mogelijk toch heet, afhankelijk van waar die grens gaat liggen.
pi_221143006
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:14 schreef kilon het volgende:
[ afbeelding ]

Zondag wordt mogelijk toch heet, afhankelijk van waar die grens gaat liggen.
We vertrekken allemaal naar het immer koele Frankrijk en Spanje!
pi_221143027
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:07 schreef Geschiedkundige het volgende:
29.6 hier. Een kwartiertje geef ik het en we doorboren de 30 graden :')
Nou dat was nog geen kwartier..
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:19:11 #223
284411 crew  heywoodu
pi_221143042
Lekker hoor, hier op mijn zolderkamerkantoortje aan de zonkant van het huis.
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:20:37 #224
284411 crew  heywoodu
pi_221143054
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:

[..]
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Inderdaad...ik heb gisteren de parasol van mijn ouders voor de achterdeur gezet en een simpel laken voor het andere raam aan die kant gehangen, helpt in elk geval iets zo lang ik de zuignapscreens nog niet heb....
pi_221143056
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:19 schreef heywoodu het volgende:
Lekker hoor, hier op mijn zolderkamerkantoortje aan de zonkant van het huis.
Je kunt niet ergens anders zitten? ;(
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:21:31 #226
284411 crew  heywoodu
pi_221143060
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:05 schreef Discombobulate het volgende:
Ik reed gister ook naar huis over een klein weggetje door de weilanden. Stond daar ergens een huis. Gordijnen open, ramen open, alles open. Ik stoor me daar zo aan hé. Mensen snappen het echt niet.
Nou ja, ik stoor me er niet aan, het is hun probleem :P

Het verbaasde me gisteren ook dat bij de buren hier alle screens en gordijnen en alles omhoog waren, maar ja.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:22:22 #227
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221143066
Hele volgende week weer normaal doen, zo te zien. 24/25 graden hier en doorlucht nachten met 12-14 graden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:22:36 #228
284411 crew  heywoodu
pi_221143070
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je kunt niet ergens anders zitten? ;(
Als mijn vriendin naar haar werk gaat (12.30u, zwanger in een winkel zonder goede airco werken, RIP), dan ga ik lekker beneden zitten. Nu moet zij de meest aangename plek gewoon hebben, vind ik.
pi_221143097
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:22 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Als mijn vriendin naar haar werk gaat (12.30u, zwanger in een winkel zonder goede airco werken, RIP), dan ga ik lekker beneden zitten. Nu moet zij de meest aangename plek gewoon hebben, vind ik.
Als ze vanmiddag toch RIP gaat, kun jij dan niet beter nu al op de meest aangename plek gaan zitten? :P

OT: nobel wel :Y
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 09:26:47 #230
284411 crew  heywoodu
pi_221143132
quote:
12s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:24 schreef vosss het volgende:

[..]
Als ze vanmiddag toch RIP gaat, kun jij dan niet beter nu al op de meest aangename plek gaan zitten? :P

OT: nobel wel :Y
Oei, dat is wel een goede observatie ja. Ik trap haar naar de zolder *O*
pi_221143151
quote:
80s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Oei, dat is wel een goede observatie ja. Ik trap haar naar de zolder *O*
Zij komt toch uit de warmere oorden. Je laat nu al over je heen lopen :(
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:31:45 #232
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221143181
Nu al 29
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:33:40 #233
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221143196
Deze is van gisteren.


.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:34:53 #234
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221143211
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:33 schreef THEFXR het volgende:
Deze is van gisteren.

.
[ afbeelding ]
32 binnen -O- -O- -O-
pi_221143215
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:

[..]
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Bekijk deze YouTube-video
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:37:43 #236
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221143232
quote:
Plak dan gewoon ruitfolie
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:39:04 #237
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221143237
boek dan gewoon twee dagen een vd valkje ofzo :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:42:00 #238
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221143250
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:39 schreef RamboDirk het volgende:
boek dan gewoon twee dagen een vd valkje ofzo :')
Dit doet me denken aan die (best wel bevoorrechte) Gooische meisjes, "neem een zwembad in de tuin".

https://x.com/JoostJansen6/status/2069719058165932347

quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:37 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Plak dan gewoon ruitfolie
Let wel op eventuele raambreuk.
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:44:30 #239
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221143274
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:42 schreef Eightyone het volgende:

[..]
Dit doet me denken aan die (best wel bevoorrechte) Gooische meisjes, "neem een zwembad in de tuin".

https://x.com/JoostJansen6/status/2069719058165932347
[..]
Let wel op eventuele raambreuk.
Als een keer 250¤ er niet af kan...
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:45:46 #240
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221143282
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:33 schreef THEFXR het volgende:
Deze is van gisteren.

.
[ afbeelding ]
Jaloers op die luchtvochtigheid
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221143288
De zon is de mist in het noorden al aan het wegbranden, helaas zou ik bijna willen zeggen.
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:54:52 #242
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221143353
Jaloers op het noorden

Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  donderdag 25 juni 2026 @ 09:57:55 #243
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221143378
Het noorden: opbokken met die kou! -O-
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221143382
31.3 :')
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 09:59:18 #245
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221143384
quote:
Verschillende partners gaan donderdagmiddag om tafel om te bespreken of het uitroepen van code rood nodig is. Daarover beslist het 'weerimpactteam' van het KNMI, waarin ook partners zitten zoals Nationaal Crisiscentrum, Verkeerscentrum Nederland, politie, brandweer en ProRail. Om 13.30 uur wordt bekeken of het weeralarm nodig is.

Het zou de eerste keer zijn dat het weeralarm wordt uitgegeven voor extreme hitte. Code rood wordt uitgegeven uit als de veiligheidsrisico’s zo groot zijn, dat de impact van gevaarlijk weer maatschappij-ontwrichtend kan zijn.
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 09:59:34 #246
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221143386
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:47 schreef Dutch_view het volgende:
De zon is de mist in het noorden al aan het wegbranden, helaas zou ik bijna willen zeggen.
Zon komt bijna door nu ja, het waren een paar geweldige uren ;(
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:01:05 #247
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221143396
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
Jaloers op het noorden

[ afbeelding ]
Maar daar hebben ze 100% luchtvochtigheid :')
pi_221143415
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar daar hebben ze 100% luchtvochtigheid :')
Had hier de airco even uitgezet, kon die ook even tot rust komen en kon het wat doorwaaien.
LV staat nu binnen op 78% :')
  Redactie Frontpage donderdag 25 juni 2026 @ 10:03:30 #249
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221143421
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:01 schreef Starhopper het volgende:

[..]
Maar daar hebben ze 100% luchtvochtigheid :')
Die 70% bij 28 graden hier is ook niet heel denderend
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221143466
23,5 inmiddels. Zon komt door dus zo alles dicht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:08:56 #251
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221143481
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
31.3 :')
Ja dus, je zit binnen toch? :D dus eigenlijk moet je posten:

20.5 :s)
pi_221143489
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:03 schreef DefKu het volgende:

[..]
Vind deze nog dommer:

Bekijk deze YouTube-video

Je kan toch wat voor je ramen ophangen? Reflectiefolie, gordijnen, zonwering, laken?
Zo ook op tv willen _O-
pi_221143500
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Wat een overdreven gebetje weer. In Frankrijk is dat toch ook niet, terwijl het daar een pak beter is. In Sevilla rond deze tijd elke dag dat soort temperaturen.
blablablabla
pi_221143514
Alles in m'n agenda is wel grotendeels afgelast. Lockdown vibes.
pi_221143516
quote:
3s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:08 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Ja dus, je zit binnen toch? :D dus eigenlijk moet je posten:

20.5 :s)
Ja vooruit dan

20.5, heerlijk!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 10:17:32 #256
284411 crew  heywoodu
pi_221143523
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:54 schreef LTVDK het volgende:
Jaloers op het noorden

[ afbeelding ]
Man man man, dan woon je daar, heb je lekker álles open al de hele nacht of sinds vanochtend vroeg.... jaloers ;(
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 10:19:03 #257
284411 crew  heywoodu
pi_221143528
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een overdreven gebetje weer. In Frankrijk is dat toch ook niet, terwijl het daar een pak beter is. In Sevilla rond deze tijd elke dag dat soort temperaturen.
Ongeveer drie keer zoveel departementen tegelijk met code rood als het record vóór deze hittegolf, maar dat terzijde. In Frankrijk waarschuwen ze inderdaad niet, is goed.
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:21:19 #258
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221143541
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:02 schreef Dutch_view het volgende:

[..]
Had hier de airco even uitgezet, kon die ook even tot rust komen en kon het wat doorwaaien.
LV staat nu binnen op 78% :')
Paddenstoelen kweken :T
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:22:08 #259
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221143546
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die 70% bij 28 graden hier is ook niet heel denderend
Oef nee nie echt idd ;(
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:22:20 #260
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221143547
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Man man man, dan woon je daar, heb je lekker álles open al de hele nacht of sinds vanochtend vroeg.... jaloers ;(
Dat heb ik vanochtend gedaan. Het is nu 24 graad binnen. Het was gisteravond 25,5 graden binnen,
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:22:39 #261
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221143549
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die 70% bij 28 graden hier is ook niet heel denderend
pi_221143571
Er waait nu wel een aardig briesje hier. Alleen jammer dat je er niks aan hebt omdat alles dicht moet zitten met ramen op het oosten.
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:28:06 #263
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221143572
Superlekker fris windje nu. Ideaal in de schaduw in de tuin met een boek en koffie.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hyperdude op 25-06-2026 10:34:04 ]
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:29:19 #264
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221143577
30 graden in Limburg -O- -O- -O-
pi_221143587
quote:
7s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:29 schreef Starhopper het volgende:
30 graden in Limburg -O- -O- -O-
32.6 ;(
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:33:08 #266
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221143588
quote:
9s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:03 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Die 70% bij 28 graden hier is ook niet heel denderend
Overigens. We staan precies gelijk!



Alleen niet qua luchtvochtigheid :P

(en ja ik heb een airco achter me hangen en nee die staat nog niet aan want heb het nog niet té warm ;) )
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 10:34:00 #267
284411 crew  heywoodu
pi_221143592
Nu nog het nationale embleem erop en Nederland is de vlag van Ethiopië.

  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:34:02 #268
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221143593
Zonnetje komt door in Leeuwarden, dus zal gauw warmer worden.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:34:29 #269
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221143594
Afkoelen in Noord-Europa! Tijdens de afgelopen nacht lokaal rond het vriespunt.

Voor mensen die de hitte meer dan beu zijn biedt een groot deel van Noord-Europa dezer dagen soelaas. In de Finse stad Ylivieska in de provincie Oulu werd tijdens de afgelopen nacht een minimumtemperatuur van 0,1, in het Zweedse Kvikkjokk 0,2° geregistreerd. Op het weerstation Sodankylä Tähtelä in Fins Lapland werden voornamelijk tijdens de eerste decade van de maand maximumtemperaturen boven 20 graden gemeten: op 5 en 7 juni werd het respectievelijk 26,3 en 26,5°. De laatste dagen blijven de maxima veelal rond 15 graden steken en wat al de gehele maand opvalt is het onbestendige karakter van het weer. In totaal is er in Sodankylä inmiddels 75 mm gevallen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:42:01 #270
34663 SpeedyGJ
Zo snel als de bliksem O+
pi_221143622
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:34 schreef ESF1Gamer het volgende:
Zonnetje komt door in Leeuwarden, dus zal gauw warmer worden.
Hier in Dokkum nog bewolkt, heel veel warmer dan 25 graden wordt het vandaag niet gelukkig :)
Morgen afzien :{
pi_221143626
Dacht lekker een dagje in de airco op kantoor te gaan zitten. Blijkt Almelo grotendeels zonder water te zitten. Alsnog thuiswerken in het zweethok ;(
A mind with a heart of it's own
  donderdag 25 juni 2026 @ 10:43:38 #272
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221143631
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:17 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Man man man, dan woon je daar, heb je lekker álles open al de hele nacht of sinds vanochtend vroeg.... jaloers ;(
Nadeel is dat het daar altijd net niet is.
Net niet genoeg zomer
Net niet genoeg winter
Zelfde geldt voor de waddeneilanden.
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:45:14 #273
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221143637
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:42 schreef DrMarten het volgende:
Dacht lekker een dagje in de airco op kantoor te gaan zitten. Blijkt Almelo grotendeels zonder water te zitten. Alsnog thuiswerken in het zweethok ;(
Woon je dan ook in het gebied met de leidingbreuk?

Zo ja, overleef je het wel zonder water.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:46:59 #274
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221143646
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:43 schreef RamboDirk het volgende:

[..]
Nadeel is dat het daar altijd net niet is.
Net niet genoeg zomer
Net niet genoeg winter
Zelfde geldt voor de waddeneilanden.
We hebben begin tot mid februari sneeuw gehad, terwijl bij andere delen van Nederland de dooi was ingezet.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_221143647
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:11 schreef Elan het volgende:

[..]
Wat een overdreven gebetje weer. In Frankrijk is dat toch ook niet, terwijl het daar een pak beter is. In Sevilla rond deze tijd elke dag dat soort temperaturen.
In Frankrijk komen de postbodes elke dag bij de mensen thuis, de krant en/of de post brengen. De Postbode maakt deel uit van het signaleringsteam, hij/zij maakt een praatje en geeft eventueel door of er problemen zijn. Daarnaast komen bij oudere mensen verzorgenden, indien nodig dagelijks. ze kijken in de kasten en helpen met steunkousen en dergelijke. Verder zijn er sinds 2003 in elke gemeente opvangplekken waar het koel is. Die zijn elke dag, ook op zondag open. (Dat vraag ik me van de Nederlandse bibliotheken af). Mensen worden daar indien nodig met taxi's naar toe gebracht. Ik kan alleen spreken voor de Allier, voor de Montagne Bourbonnaise, maar daar is beslist al bijna een kwart eeuw een heel hitteplan dat direct uitgerold wordt bij te hoge temperaturen. Als je alle vergaderingen meer dan 22 jaar geleden hebt gehouden, hoef je dat "overdreven gebbetje" inderdaad nu niet meer te herhalen. https://www.laposte.fr/services-seniors/visites-du-facteur

en "gebbetje is met dubbel b, het is geen gebedje
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 10:47:12 #276
284411 crew  heywoodu
pi_221143648
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:42 schreef DrMarten het volgende:
Dacht lekker een dagje in de airco op kantoor te gaan zitten. Blijkt Almelo grotendeels zonder water te zitten. Alsnog thuiswerken in het zweethok ;(
Dit zou ik op zich ook wel willen, alleen heb ik geen auto, dus moet ik met de trein. En dat lijkt me geen al te goed idee _O-
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 10:51:02 #277
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221143664
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Dit zou ik op zich ook wel willen, alleen heb ik geen auto, dus moet ik met de trein. En dat lijkt me geen al te goed idee _O-
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
pi_221143669
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
Jawel maar die willen nog weleens uitvallen
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 10:55:13 #279
284411 crew  heywoodu
pi_221143692
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
Of er een werkende airco is, is altijd maar een beetje een gok. In de winter doet de verwarming het vaak wel volle bak, dus dan is het buiten tyfuskoud, sta je uiteraard met je warme winterkleren, en dan stap je de trein van 22 graden in _O-

Ze snappen het allemaal niet zo goed.
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:00:23 #280
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221143722
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:59 schreef LTVDK het volgende:

[..]

Wat kunnen ze toch ook overdrijven zeg...
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 11:00:58 #281
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221143725
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
Vorig jaar in een trein gezeten waar de airco waar in het ene coupe de airco niet deed en in de andere coupe de airco op standje maximaal stond. Het waren wel die koplopers treinen, die gaan sowieso binnen nu en een paar jaar eruit bij de ns.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:01:08 #282
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221143729
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 09:21 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Je kunt niet ergens anders zitten? ;(
Dan is het geen Fok!ker meer. :+
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:03:27 #283
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221143790
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:00 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Vorig jaar in een trein gezeten waar de airco waar in het ene coupe de airco niet deed en in de andere coupe de airco op standje maximaal stond. Het waren wel die koplopers treinen, die gaan sowieso binnen nu en een paar jaar eruit bij de ns.
Nog 4 jaar ja, prachige treinen, rank, slank, ik zal ze missen. :'(
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 11:04:26 #284
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221143819
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:03 schreef TweedeKlum het volgende:

[..]
Nog 4 jaar ja, prachige treinen, rank, slank, ik zal ze missen. :'(
Einde van een tijdperk.

Ze konden ook lekker heen en weer gaan als een station inreden om te stoppen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:08:58 #285
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221143929
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:04 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Einde van een tijdperk.

Ze konden ook lekker heen en weer gaan als een station inreden om te stoppen.
Ik heb daar dankzij de OV-studentenkaart met vrienden het hele land doorkruist ipv braaf in de collegebanken te gaan zitten, mooie tijden. O+

Maar offtopic excuss, nu weer over het zonnetje. :P
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_221143933
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:19 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ongeveer drie keer zoveel departementen tegelijk met code rood als het record vóór deze hittegolf, maar dat terzijde. In Frankrijk waarschuwen ze inderdaad niet, is goed.
Omdat het er ook veel heter is dan hier. Met name de nacht temperatuur. En de hitte blijft ook langer aanhouden. De temperaturen die wij morgen verwachten, dat zou daar geen code rood zijn maar gewoon hoogzomer. De zuidoostelijke departementen staan op geel of oranje.
Het is ook wat je doet als land met zo'n waarschuwing, daar rijden de treinen gewoon en gaat het leven door. Hier gaan we vermoedelijk gelijk in een volledige lockdown. Er zijn gisteren al talloze ritten geschrapt vanwege de 'hitte' . Pure aanstellerij.
blablablabla
pi_221143956
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
Jawel allemaal. Alleen soms is het verrot.
blablablabla
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:11:49 #288
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221143989
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
Jawel, je kan zelfs douchen.

https://www.dumpert.nl/?selectedId=100155389_9ff9c2d6
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 11:16:00 #289
284411 crew  heywoodu
pi_221144080
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat het er ook veel heter is dan hier. Met name de nacht temperatuur. En de hitte blijft ook langer aanhouden. De temperaturen die wij morgen verwachten, dat zou daar geen code rood zijn maar gewoon hoogzomer. De zuidoostelijke departementen staan op geel of oranje.
Het is ook wat je doet als land met zo'n waarschuwing, daar rijden de treinen gewoon en gaat het leven door. Hier gaan we vermoedelijk gelijk in een volledige lockdown. Er zijn gisteren al talloze ritten geschrapt vanwege de 'hitte' . Pure aanstellerij.
Is goed hoor.
pi_221144110
33.9

Gelukkig hier een heerlijke 20.5 :7 @dick_laurent
pi_221144123
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:45 schreef ESF1Gamer het volgende:

[..]
Woon je dan ook in het gebied met de leidingbreuk?

Zo ja, overleef je het wel zonder water.
Nope, woon zelf in Enschede.
We konden nog net 1 kop koffie uitbhet apparaat krijgen en daarna vlot naar huis.
Toen ik thuis was zag ik het bericht dat iedereen naar huis is gestuurd.
Maar heb wel collega's die lieven op kantoor gebleven waren omdat ze thuis ook geen water hebben.
A mind with a heart of it's own
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 11:27:20 #292
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221144124
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
33.9

Gelukkig hier een heerlijke 20.5 :7 @:dick_laurent
Heel goed mien jong. Hier een 28.2 binnen :7

Buiten weet ik niet. Boven de 30 sws want ja....dat is gewoon een gegeven vanaf nu tot minimaal begin september, hoef ik niet eens de apps/sites voor te checken :Y)
pi_221144132
quote:
11s.gif Op donderdag 25 juni 2026 10:51 schreef dick_laurent het volgende:

[..]
Hebben treinen in Nederland serieus nog steeds geen airco? :o
doorgaand wel, al vallen ze nog wel eens uit. En dan moet je nog naar het station, wachten op een heet perron etc...

Ik heb sowieso een bloedhekel aan het ov, maar als het zo warm is mijd ik het helemaal als de pest.
A mind with a heart of it's own
pi_221144137
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

[ afbeelding ]
Dat lijkt mij 7:00 UTC, dus 9:00 lokale tijd? Nog steeds erg warm natuurlijk.
You don't need a weatherman to know which way the wind blows.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Album top 100 2024
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 11:31:44 #295
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221144143
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:27 schreef DrMarten het volgende:

[..]
Nope, woon zelf in Enschede.
We konden nog net 1 kop koffie uitbhet apparaat krijgen en daarna vlot naar huis.
Toen ik thuis was zag ik het bericht dat iedereen naar huis is gestuurd.
Maar heb wel collega's die lieven op kantoor gebleven waren omdat ze thuis ook geen water hebben.
Gaan die toiletten daar niet op den duur stinken als niet doorgetrokken kunnen worden?
Is dan genoeg BHV aanwezig als iemand een hitteberoerte ofzo krijgt?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:32:15 #296
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221144147
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:09 schreef Elan het volgende:

[..]
Omdat het er ook veel heter is dan hier. Met name de nacht temperatuur. En de hitte blijft ook langer aanhouden. De temperaturen die wij morgen verwachten, dat zou daar geen code rood zijn maar gewoon hoogzomer. De zuidoostelijke departementen staan op geel of oranje.
Het is ook wat je doet als land met zo'n waarschuwing, daar rijden de treinen gewoon en gaat het leven door. Hier gaan we vermoedelijk gelijk in een volledige lockdown. Er zijn gisteren al talloze ritten geschrapt vanwege de 'hitte' . Pure aanstellerij.
Nederland en klimaat is al sinds jaar en dag gedoe. Imho komt dat ook gewoon omdat wij totaal niet zijn ingesteld o extremen. Alles is gematigd hier.
Als er een dik pak sneeuw valt is iedereen in rep en roer en moeten er ineens allerlei protocollen komen waarover niet goed nagedacht wordt. Als er een hittegolf is raakt half Nederland in paniek en worden er allerlei beslissingen op basis van die paniek genomen.
Daarbij komt dat Nederlanders ook nog eens overal over willen klagen en ook nog eens de neiging hebben genomen maatregelen of adviezen in twijfel te trekken onder het mom van "dat maak ik zelf wel uit!"

Oh ja, en het mag ook vooral geen geld kosten :P

In Frankrijk rijden de treinen gewoon bij hitte en in Zwitserland als er een dik pak sneeuw ligt.
Moet NL dat dan ook? Jazeker, wat de warmte betreft dan. Sneeuw gaan we steeds minder zien maar hitte des te meer.
Wat ik mis is visie op die toekomst. Dan hoeft er ook niet zo'n paniek te zijn altijd.
Hetzelfde geld voor watermanagement, hetzelfde geld voor andere infrastructuur en hetzelfde geld voor de mindset van de Nederlanders zelf.

Ik lig momenteel heerlijk in de waterhangmat te typen trouwens...is ook mindset :P
pi_221144158
Er zijn op de lange termijn trouwens wel meer runs die weer hoog gaan zitten. Laten we hopen dat het gemiddelde rond die 25 max blijft, want tegen die tijd is het gebouw überhaupt nog niet afgekoeld en zit ik op dag 1 van een nieuwe (potentiële) hittegolf alweer met een veel te hoge binnentemperatuur.

  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 11:35:56 #298
284411 crew  heywoodu
pi_221144163
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:34 schreef kilon het volgende:
Er zijn op de lange termijn trouwens wel meer runs die weer hoog gaan zitten. Laten we hopen dat het gemiddelde rond die 25 max blijft, want tegen die tijd is het gebouw überhaupt nog niet afgekoeld en zit ik op dag 1 van een nieuwe (potentiële) hittegolf alweer met een veel te hoge binnentemperatuur.

[ afbeelding ]
11/12 juli een weekeinde weg, dus laat het inderdaad nog maar even rustig voortkabbelen ipv weer zoiets als deze week :X
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 11:36:33 #299
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221144168
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 11:32 schreef GarlandBriggs het volgende:

[..]
Nederland en klimaat is al sinds jaar en dag gedoe. Imho komt dat ook gewoon omdat wij totaal niet zijn ingesteld o extremen. Alles is gematigd hier.
Als er een dik pak sneeuw valt is iedereen in rep en roer en moeten er ineens allerlei protocollen komen waarover niet goed nagedacht wordt. Als er een hittegolf is raakt half Nederland in paniek en worden er allerlei beslissingen op basis van die paniek genomen.
Daarbij komt dat Nederlanders ook nog eens overal over willen klagen en ook nog eens de neiging hebben genomen maatregelen of adviezen in twijfel te trekken onder het mom van "dat maak ik zelf wel uit!"

Oh ja, en het mag ook vooral geen geld kosten :P

In Frankrijk rijden de treinen gewoon bij hitte en in Zwitserland als er een dik pak sneeuw ligt.
Moet NL dat dan ook? Jazeker, wat de warmte betreft dan. Sneeuw gaan we steeds minder zien maar hitte des te meer.
Wat ik mis is visie op die toekomst. Dan hoeft er ook niet zo'n paniek te zijn altijd.
Hetzelfde geld voor watermanagement, hetzelfde geld voor andere infrastructuur en hetzelfde geld voor de mindset van de Nederlanders zelf.


Ik lig momenteel heerlijk in de waterhangmat te typen trouwens...is ook mindset :P
Zeer scherpe en accurate post in mijn mening. ^O^


even met als toevoeging: Hier in Spanje doen ze ook aan hitte waarschuwingen he, en weercodes. Het is niet omdat het hier 'normaal' is om veel meer hete dagen te hebben dat ze maar zoiets hebben van oh boeie....
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 11:41:08 #300
284411 crew  heywoodu
pi_221144184
Het is ook wel erg typisch Nederlands om te denken dat waarschuwen, laat reageren, etc typisch Nederlands is. Net zoals men bijna overal op aarde vooral klaagt, want mensen klagen nou eenmaal.
  donderdag 25 juni 2026 @ 11:43:01 #301
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_221144195
Ja, het is warm, so what? Gewoon je eigen niet druk maken, dat doe je volgende week maar weer. ^O^
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')