abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:49:37 #101
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139383
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Een situatieschets. @:rambodirk
:D _O-

*noteert tip
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139391
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:13 schreef StateOfMind het volgende:
Zag net bij de 15 daagse prognose dat het vanaf woensdag weer langere tijd rond de 22 zit *O*
Zou mooi zijn als dit weken zo is.
Maar kan het niet opeens weer gaan pieken zoals deze week? Of stond die ook al weken vantevoren in de steigers?
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:51:45 #103
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221139410
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:50 schreef cinderloom het volgende:

[..]
Zou mooi zijn als dit weken zo is.
Maar kan het niet opeens weer gaan pieken zoals deze week? Of stond die ook al weken vantevoren in de steigers?
We krijgen sowieso nog 3 of 4 van deze weken. Het is pas 24 juni.
pi_221139432
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:48 schreef Elan het volgende:

[..]
Hoever komt dat ongeveer dan of profiteert uiteindelijk het hele land?
Het koelt wel langzaam af, maar in het zuiden blijft het boven de 20.
v
  Redactie Sport / Supervogel woensdag 24 juni 2026 @ 20:55:05 #105
270182 crew  Pino112
Pino van Luna O+
pi_221139440
28gr op de slaapkamer :')
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:58:44 #106
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139483
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:54 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Het koelt wel langzaam af, maar in het zuiden blijft het boven de 20.
Hier (regio Nijmegen) is de laagste temperatuur vanacht 22 graden, en dat is pas heel laat in de nacht, of heel vroeg in de ochtend, net hoe je het bekijkt :P
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:01:22 #107
11839 DemonRage
In het ZUIDEN!
pi_221139517
De temperatuur daalt nu wel, maar de dauwpunten zijn naar 22°C gestegen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:04:21 #108
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221139553
Ik weet het niet meer, 32 binnenshuis
pi_221139747
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Ik weet het niet meer, 32 binnenshuis
Gekmakend. Natte handdoek in nek? Koud voetenbadje? Sterkte ermee iig
  Moderator woensdag 24 juni 2026 @ 21:16:35 #110
214736 crew  dick_laurent
Dick Laurent Is Dead
pi_221139757
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Ik weet het niet meer, 32 binnenshuis
Lekker van genieten.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:17:32 #111
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221139773
Aan de kust nu een verkoelend zeewindje zo te zien. Temps onder de 25 graden. Maar wel een RV die omhoog schiet :') Op vlieland nu 20 graden met RV van 91%. Dan is warmer en droger toch fijner denk :T
pi_221139775
Zo lang het maar gemiddeld is en weer afkoelt 's nachts. Ik geloof echt niet dat we in juli en augustus ook nog 2-3 hittegolven krijgen omdat deze zo vroeg was.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139787
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:58 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Hier (regio Nijmegen) is de laagste temperatuur vanacht 22 graden, en dat is pas heel laat in de nacht, of heel vroeg in de ochtend, net hoe je het bekijkt :P
Om een uur of vijf wordt het weer warmer.
v
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:19:33 #114
490410 Dr8gonOfLife
#VaccinatieschadeAwareness
pi_221139808
Fantastische avond om met een koud biertje buiten te zitten. Dit soort warme avonden zijn om te genieten.
Love Israël, Israël zal winnen tegen Hamas. De MRNA-crisis is de echte pandemie.
- Een volk dat voor tirannen zwicht,
- zal meer dan lijf en goed verliezen,
- dan dooft het licht. #stoplinks!!
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:23:03 #115
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139838
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:18 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Om een uur of vijf wordt het weer warmer.
Ja -O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:23:58 #116
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139852
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:17 schreef Discombobulate het volgende:
Zo lang het maar gemiddeld is en weer afkoelt 's nachts. Ik geloof echt niet dat we in juli en augustus ook nog 2-3 hittegolven krijgen omdat deze zo vroeg was.
Asjeblieft niet zeg, de horror :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139867
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:04 schreef THEFXR het volgende:
Ik weet het niet meer, 32 binnenshuis
Bij de ventilator zitten :)
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:27:36 #118
489162 Pvt.Webster
101st Airborne Division
pi_221139901
Waar kan ik de huidige dauwtemps vinden? Heb het idee dat het nu veel ongemakkelijker is dan vanmiddag.

Neemt dat nog een beetje af?
"He was there to do his duty, and he did it — he never let a buddy down in combat, in France, Holland, or Germany — but he never volunteered for anything and he spurned promotion."
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:32:43 #119
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221139989
Voelt als een vakantie avond in Spanje, Cyprus of een Grieks eiland
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221139990
Grote onzekerheid nog voor de zondag.

pi_221140018
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:32 schreef kilon het volgende:
Grote onzekerheid nog voor de zondag.

[ afbeelding ]
Fijne pluim vanaf volgende week ..... maar ook daar nog veel onzekerheid. Zondag ook inderdaad.
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 21:44:07 #122
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221140177
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:27 schreef Pvt.Webster het volgende:
Waar kan ik de huidige dauwtemps vinden? Heb het idee dat het nu veel ongemakkelijker is dan vanmiddag.

Neemt dat nog een beetje af?
Vanmiddag 19, nu 20.

Mag het verdomme hopen :{
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221140255
Kunnen de dag bijna weer afstrepen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:50:24 #124
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221140274
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen de dag bijna weer afstrepen.
One down, three to go.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:10 #125
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221140290
ECMWF run vanochtend

Vanavond
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:51:33 #126
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221140297
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:53 schreef Geschiedkundige het volgende:
Morgen een tandje warmer, vrijdag dan een poging naar het all time record ergens? ;(
Arcen!
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:52:46 #127
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221140309
Wel jammer dat de kans dat zondag ook echt warm wordt is toegenomen
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:57:24 #128
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221140377
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:25 schreef Pisces29 het volgende:

[..]
Bij de ventilator zitten :)
Heb er hier vijf, het helpt niet, zit in de stenen.
  woensdag 24 juni 2026 @ 21:57:39 #129
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221140383
Pluim Oost Nederland is best acceptabel. 24 graden ongeveer. Daar valt wel in te werken.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:00:05 #130
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221140410
Oe, kiek is

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:07:50 #131
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_221140523
RIP Flevoland.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_221140577
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:48 schreef Discombobulate het volgende:
Kunnen de dag bijna weer afstrepen.
Plaknacht nummer 1 staat te popelen om te beginnen ;)
  woensdag 24 juni 2026 @ 22:13:38 #133
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221140592
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

pi_221140733
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:00 schreef INViCTuS het volgende:
Oe, kiek is

[ x ]
Hagelstenen zo groot als skippyballen :o
pi_221140822
M'n slaapkamer is echt op het randje van onaangenaam.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221140862
Ik kwam op mijn slaapkamer en deed het raam open om te luchten. Buitenlucht voelt koel aan (maar is 28 graden). Ik wil niet eens weten hoe warm het op m’n kamer is. Ellende in elk geval.
pi_221141069
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:51 schreef Red_85 het volgende:

[..]
Arcen!
Bestaat niet meer dat station. Is naar trolldorp Horst gegaan.
pi_221141096
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

[ afbeelding ]
Dat lijkt me wel wat overdreven.

Toch?
pi_221141115
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Heb er hier vijf, het helpt niet, zit in de stenen.
Airco met voldoende vermogen voor in ieder geval de slaapkamer?

32 graden is echt zwaar kut ;(
pi_221141255
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 21:57 schreef THEFXR het volgende:

[..]
Heb er hier vijf, het helpt niet, zit in de stenen.
Herkenbaar. Het lukt me nu met 2 ventilatoren en open raam ook nog totaal niet om de slaapkamer wat af te koelen. En de lucht van de ventilator is ook niet echt aangenaam meer.

Het leukste is dan nog; als deze hittegolf voorbij is dan duurt het nog best wat dagen voordat het kwik binnen niet meer automatisch hoog oploopt, je moet 24/7 actief blijven koelen. En tegen die tijd is de volgende hittegolf er waarschijnlijk.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 23:07:14 #141
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221141285
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef Discombobulate het volgende:
Je zou nu maar lekker in Frankrijk op de camping zitten.

Man, ik zal dus nooit naar Zuid-Europa op vakantie zeg. _O-
Dat zitten mijn ouder nu, die hadden 40+ vandaag :+ Maar daar keldert de temperatuur morgen al ver onder de 30 terwijl hier het echte werk nog moet beginnen -O-
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221141293
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:07 schreef LTVDK het volgende:

[..]
Dat zitten mijn ouder nu, die hadden 40+ vandaag :+ Maar daar keldert de temperatuur morgen al ver onder de 30 terwijl hier het echte werk nog moet beginnen -O-
Op naar Frankrijk dan maar!
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 23:10:56 #143
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221141298
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:09 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Op naar Frankrijk dan maar!
Je zou het haast doen :+ Het is hier nu 28 binnen en buiten :')
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:11:39 #144
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221141300
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Bestaat niet meer dat station. Is naar trolldorp Horst gegaan.
Horst, durp vur de beatere rowwen...

Ik ga zo slapen...29 op de slaapkamer, waaiertje lekker aan, lekker snurken.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:22:22 #145
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141343
Gadverdamme wat is het benauwd nu :r

Welke idioot heeft dit bedacht, dat dit kan hier? Ik mag lijden dat het vrijdag een stuk minder vochtig is want anders ga ik het leven laten.

Ben ook een beetje angstig voor m'n kat want die eikel wil buiten in de struiken liggen met dit weer, maar vandaag was nog oke, echter 38 graden ofzo met hoge luchtvochtigheid gaat 'm denk ik in de problemen brengen. :{ Toch maar opsluiten dan?
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221141402
Het is nog gewoon 28 graden :') _O-
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:46:30 #147
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_221141465
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:22 schreef Kriegel het volgende:
Gadverdamme wat is het benauwd nu :r

Welke idioot heeft dit bedacht, dat dit kan hier? Ik mag lijden dat het vrijdag een stuk minder vochtig is want anders ga ik het leven laten.

Ben ook een beetje angstig voor m'n kat want die eikel wil buiten in de struiken liggen met dit weer, maar vandaag was nog oke, echter 38 graden ofzo met hoge luchtvochtigheid gaat 'm denk ik in de problemen brengen. :{ Toch maar opsluiten dan?
Mijn kat mag morgen en vrijdag echt niet naar buiten. Veel te heet.
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:48:53 #148
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_221141475
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:46 schreef Pippi het volgende:

[..]
Mijn kat mag morgen en vrijdag echt niet naar buiten. Veel te heet.
Wij hebben vloerkoeling hier en dat beest ligt de hele dag languit op de vloer als een noodle sliert.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_221141476
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:46 schreef Pippi het volgende:

[..]
Mijn kat mag morgen en vrijdag echt niet naar buiten. Veel te heet.
Katten zijn niet compleet achterlijk, die kunnen A prima tegen hitte en zoeken B vanzelf een plekje uit in de schaduw.

Mijn zwarte Labrador daarentegen dacht vanmiddag dat hij een zonnepaneel was en ging vol met zijn domme muil op de hete stenen liggen terwijl er een hondenzwembadje en airco voor hem stond. :')
blablablabla
  woensdag 24 juni 2026 @ 23:50:08 #150
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221141479
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

[ afbeelding ]
Bij mij 'slechts' 27/28 :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221141531
quote:
11s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:13 schreef Momo het volgende:
Volgens Harmonie 33 graden in Zuid Limburg om 07:00 vrijdag

[ afbeelding ]
0900 uur, dit is niet lokale tijd dus je moet er 2 uur bij optellen.
pi_221141540
Meetpunt Maastricht 23:10u 27,4 graden

een half uur later 27,8 graden. Tot zover de afkoeling daar :7
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:39:27 #153
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_221141835
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 23:49 schreef Elan het volgende:

[..]
Katten zijn niet compleet achterlijk, die kunnen A prima tegen hitte en zoeken B vanzelf een plekje uit in de schaduw.
No shit, in de schaduw liggen doet ie nu ook al. Hij doet niks liever zodra het warm is. Ligt vrolijk te pitten in z'n bosje terwijl er een paar meter verderop van alles aan fietsers, voetgangers en beesten passeert. :')

Maar huiskatten zijn evolutionair gebouwd voor droge woestijnhitte, niet deze regenwoud shit. Ze kunnen schijnbaar snel oververhitten als ze hun warmte niet aan de lucht kwijt kunnen, dus bovenin de dertig en klam vind ik link voelen.

quote:
Mijn zwarte Labrador daarentegen dacht vanmiddag dat hij een zonnepaneel was en ging vol met zijn domme muil op de hete stenen liggen terwijl er een hondenzwembadje en airco voor hem stond. :')
Honten :')

[ Bericht 3% gewijzigd door Kriegel op 25-06-2026 00:48:55 ]
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_221141845
Woonkamer 2 graden gezakt 🥳🥳🥳

Heb echt veel wind uit het noorden wat mijn keuken in vliegt
  donderdag 25 juni 2026 @ 00:54:46 #155
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_221141930
Nu nog 28, gekkenwerk
pi_221141937
Mega dance festival Defcon bij Biddinghuizen al deels afgeschaald lees ik vanwege verwacht extreem weer.
Als ik dat kaartje hierboven zo zie, geen slecht plan ook nee.

En dan hebben we de TT nog hier in Drenthe, ik houdt mijn hart vast

[ Bericht 18% gewijzigd door Dutch_view op 25-06-2026 01:18:47 ]
pi_221142019
Kans wordt steeds groter dat t zondag ook nog heet is -O-

Oh en iedereen slaapt hier zeker als een roosje, ondanks de hitte :P

[ Bericht 35% gewijzigd door Dutch_view op 25-06-2026 01:47:43 ]
pi_221142081
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 01:39 schreef Dutch_view het volgende:
Kans wordt steeds groter dat t zondag ook nog heet is -O-

Oh en iedereen slaapt hier zeker als een roosje, ondanks de hitte :P
Ik ben nog wakker
  donderdag 25 juni 2026 @ 04:07:49 #159
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221142160
De slaapkamer is vannacht (met 1 raam wagenwijd open) gekoeld van 29,1 naar 28,7 graden.

Alle beetjes helpen, zullen we maar zeggen.
pi_221142264
Hier is het binnen uiteindelijk gedaald van 30,5 naar 28,1. Ik heb zo geen zin in de komende dagen en nachten.
  donderdag 25 juni 2026 @ 05:56:43 #161
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221142276
Het is raar mistig buiten nu
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:03:28 #162
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_221142288
Max. 28 vandaag hiero door noordelijke wind. Beetsterzwaag/Drachten.
Waarschijnlijk een natte wind, maar lijkt beter dan gisteren. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:24:24 #163
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221142319
quote:
De hittegolf in België houdt aan en bereikt vrijdag een absoluut hoogtepunt. Op veel plekken stijgt het kwik tot boven de 35 graden. Voor de provincies Luik en Belgisch Limburg is vanaf morgen zelfs code rood afgekondigd.

,,Het KMI kondigt code rood af morgen omdat meerdere weercomputers nu 40 graden geven in delen van Limburg en Luik”, aldus de Belgische weerman David Dehenauw.
Gaat KNMI volgen?
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:27:02 #164
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221142327
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:57 schreef Dutch_view het volgende:
Mega dance festival Defcon bij Biddinghuizen al deels afgeschaald lees ik vanwege verwacht extreem weer.
Als ik dat kaartje hierboven zo zie, geen slecht plan ook nee.

En dan hebben we de TT nog hier in Drenthe, ik houdt mijn hart vast
Die hitte icm allemaal druks achter je kiezen is een grandioos recept voor een hoop ellende.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  donderdag 25 juni 2026 @ 06:32:34 #165
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_221142336
*luchtbed besteld*

Zo'n dikke met een automatische pomp.

Het is best mogelijk dat er momenten gaan komen dat binnen slapen niet meer te verantwoorden is.

(Als het niet nu is, dan later wel.)
pi_221142360
Warm buiten ;(
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 06:46:49 #167
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221142372
Mistig buiten
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:03:35 #168
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142424
Waardeloze nacht wel
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:04:21 #169
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142430
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 00:57 schreef Dutch_view het volgende:
Mega dance festival Defcon bij Biddinghuizen al deels afgeschaald lees ik vanwege verwacht extreem weer.
Als ik dat kaartje hierboven zo zie, geen slecht plan ook nee.

En dan hebben we de TT nog hier in Drenthe, ik houdt mijn hart vast
Defqon.1 laat vrijdag en zaterdag minder mensen toe door hitte
Hardstylefestival Defqon.1 verlaagt de komende dagen de capaciteit vanwege de verwachte hitte. Vrijdag en zaterdag mogen alleen bezoekers met een weekendticket het terrein op. Het grootste hardstylefestival ter wereld, dat van donderdag tot zondag duurt, trekt per dag zo'n 75.000 bezoekers.

Dit betekent ongeveer 15.000 bezoekers minder per dag. De maatregel is genomen met het oog op de veiligheid, gezondheid en het welzijn van bezoekers en medewerkers.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221142476
De ventilator blaast,ondanks dat het toch slechts 23 graden is buiten, matig lauwe lucht naar binnen. In ieder geval voor mijn gevoel, maar de thermometer is het ermee eens.

Ik merk ook dat ik lichamelijk wat meer last begin te krijgen van die constante drukkende hitte waar in huis niet meer aan te ontsnappen valt en komende dagen alleen nog maar erger gaat worden.

Is het al maandag?
pi_221142503
Mijn huid ziet er nu al vies bezweet uit
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 07:30:17 #172
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221142512
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:17 schreef kilon het volgende:
De ventilator blaast,ondanks dat het toch slechts 23 graden is buiten, matig lauwe lucht naar binnen. In ieder geval voor mijn gevoel, maar de thermometer is het ermee eens.

Ik merk ook dat ik lichamelijk wat meer last begin te krijgen van die constante drukkende hitte waar in huis niet meer aan te ontsnappen valt en komende dagen alleen nog maar erger gaat worden.

Is het al maandag?
Ik begin er juist een beetje aan te wennen :D
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:33:36 #173
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221142531
Smog
pi_221142561
Hier helemaal grijs en koel buiten. :o Keuken is gezakt van 25 naar 24,5 omdat ik het raam ben vergeten open te zetten. Woonkamer wel echt stuk koeler.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221142564
Morgen de apotheose.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221142568
26.1 graden al hier :')
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 07:40:37 #177
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221142570
Vanavond gaat het dauwpunt naar beneden O+
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport donderdag 25 juni 2026 @ 07:41:07 #178
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221142573
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:40 schreef Geschiedkundige het volgende:
26.1 graden al hier :')
22 :9
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 07:41:29 #179
284411 crew  heywoodu
pi_221142574
25.1 in de woonkamer toen ik naar bed ging, afgekoeld naar 24.8 _O_
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juni 2026 @ 07:49:42 #180
862 Arcee
Look closer
pi_221142598
Hoogste juni-minimumtemperatuur ooit gemeten: het werd niet kouder dan 22,0 graden in Vlissingen.
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
  donderdag 25 juni 2026 @ 07:50:13 #181
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221142602
Vandaag is nog een relatieve frisse dag in vergelijking met morgen :') Dat wordt de warmste dag die velen waarschijnlijk hebben meegemaakt in hun leven.
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 25 juni 2026 @ 07:51:07 #182
862 Arcee
Look closer
pi_221142606
Wel een bijzondere definititie.

quote:
Definitie van een tropennacht
Om van een tropennacht te kunnen spreken moet de minimumtemperatuur over een heel etmaal van 0:00 tot 0 UTC, ofwel van 2 tot 2 uur lokale tijd, boven 20 graden blijven.
Waarom niet gewoon van 0:00 uur tot 0:uur?
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_221142630
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:49 schreef Arcee het volgende:
Hoogste juni-minimumtemperatuur ooit gemeten: het werd niet kouder dan 22,0 graden in Vlissingen.
Oud nieuws.

22.8 deze nacht.
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:01:34 #184
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_221142644
quote:
1s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:50 schreef RamboDirk het volgende:
Vandaag is nog een relatieve frisse dag in vergelijking met morgen :') Dat wordt de warmste dag die velen waarschijnlijk hebben meegemaakt in hun leven.
Toen ik vanmorgen buitenstapte voelde het fris :') Ookal was het 19 graden _O-
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:02:52 #185
176480 GarlandBriggs
No ma\'am I cannot...
pi_221142649
Goedemorgen! Heerlijk geslapen met de waaier, kinderen en klaar en zo ff naar de moestuin. Daarna thuis werken onder overkapping, af en toe een plons en nog ff beetje bruin bakken.

Prima dag voor de boeg zo! :Y
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 08:08:05 #186
284411 crew  heywoodu
pi_221142663
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
Goedemorgen! Heerlijk geslapen met de waaier, kinderen en klaar en zo ff naar de moestuin. Daarna thuis werken onder overkapping, af en toe een plons en nog ff beetje bruin bakken.

Prima dag voor de boeg zo! :Y
Ik ben toch zo jaloers op mensen die hier oprecht van kunnen genieten :D

Maar ik wens je een fijne dag uiteraard :Y
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 08:10:11 #187
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221142669
Straks mooi vol gas aan het bier (water ;( ) op de TT camping _O_
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:20:43 #188
168739 Red_85
'echt wel'
pi_221142705
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 22:47 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Bestaat niet meer dat station. Is naar trolldorp Horst gegaan.
:(

Altijd records daar.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Eindredactie Sport / Forummod donderdag 25 juni 2026 @ 08:21:57 #189
284411 crew  heywoodu
pi_221142706
16 graden in het noorden, jaloers :o
pi_221142717
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:21 schreef heywoodu het volgende:
16 graden in het noorden, jaloers :o
Hier ruim 11 meer :')
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:27:44 #191
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_221142722
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:02 schreef GarlandBriggs het volgende:
Goedemorgen! Heerlijk geslapen met de waaier, kinderen en klaar en zo ff naar de moestuin. Daarna thuis werken onder overkapping, af en toe een plons en nog ff beetje bruin bakken.

Prima dag voor de boeg zo! :Y
Zwitsers leven gevoel. Genieten :)
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 08:28:48 #192
351145 crew  R-woud93
Voorbeelduser
pi_221142731
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:21 schreef heywoodu het volgende:
16 graden in het noorden, jaloers :o
En zwaar bewolkt als ik naar buiten kijk, lijkt wel een ochtend in november :+
~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*
pi_221142745
quote:
2s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:28 schreef R-woud93 het volgende:

[..]
En zwaar bewolkt als ik naar buiten kijk, lijkt wel een ochtend in november :+
Grijze treurnis ohne ende!
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 08:35:42 #194
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221142781
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:21 schreef heywoodu het volgende:
16 graden in het noorden, jaloers :o
*O*

Lekker alle ramen open om af te koelen binnen.
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:38:11 #195
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142796
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_221142803
Sow, verschil met de knmi stations loopt ineens hard op hier. Zie ik normaal niet..

28.2 nu hier...
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:39:07 #197
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_221142805
quote:
10s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:31 schreef Geschiedkundige het volgende:

[..]
Grijze treurnis ohne ende!
Mooie zin, hè.

Die tijd komt vanzelf weer. Duurt nog ruim 3.5 maand

Nu is het zweten en zuchten ohne ende
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator donderdag 25 juni 2026 @ 08:39:08 #198
446930 crew  ESF1Gamer
pi_221142806
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:38 schreef INViCTuS het volgende:
[ x ]
Hoe zat het het record van een paar jaar terug?
Was toen geen 40 graden op de kaart?
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
  donderdag 25 juni 2026 @ 08:40:50 #199
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_221142816
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 07:51 schreef Arcee het volgende:
Wel een bijzondere definititie.
[..]
Waarom niet gewoon van 0:00 uur tot 0:uur?
Consistentie. Geen gedoe met tijdzones en winter/zomertijd.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_221142827
quote:
0s.gif Op donderdag 25 juni 2026 08:39 schreef INViCTuS het volgende:

[..]
Mooie zin, hè.

Die tijd komt vanzelf weer. Duurt nog ruim 3.5 maand

Nu is het zweten en zuchten ohne ende
Zeker..

Duik zo ff nog het zwembad in en dan hou ik het voor gezien vandaag :P
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')