abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:43:07 #51
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138810
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Voorspelling morgen hier is weer omlaag gegaan: 29 max en 16 's nachts :o

Hoop dat dat zeewindje vanuit het noorden het goed gaat doen. Ja, ik woon daar.
Waar? Den Helder?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 19:47:40 #52
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221138858
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:10 schreef DemonRage het volgende:
Volgende week zullen de grapjassen roepen dat de zomer voorbij is en dan is de maand juli nog maar net begonnen. :D

Alvast een paar termen voor de bingokaart voor volgende week:
• afgeschreven
• doorwaaien
• doe-weer
• vestje aan
• westcirculatie
• Nederlands weer
• Opbokken met die kou
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221138861
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waar? Den Helder?
Heerenveen.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221138866
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:43 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Waar? Den Helder?
Den Helder zelfs 24 zie ik. Wat een genot.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:49:09 #55
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138873
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:47 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Heerenveen.
Dan heb je relatief weinig te zeuren dus ^O^
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221138893
Waarom koelt het midden van het land niet af? Is zelfs weer gestegen.
Koel en donker bewaren
pi_221138894
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:42 schreef Discombobulate het volgende:
Voorspelling morgen hier is weer omlaag gegaan: 29 max en 16 's nachts :o

Hoop dat dat zeewindje vanuit het noorden het goed gaat doen. Ja, ik woon daar.
Gewoon een paar warme dagen dus deze week. Niks bijzonders. :P
pi_221138898
Morgen is het minder warm. Het is nu buiten al iets koeler dan binnen in Rotterdam. Knmi geeft 30.6 aan maar die van mij zegt 30 rond en binnen is het 30,5
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 19:51:42 #59
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221138902
Er begint hier wel opeens een redelijk windje op te steken :o niet dat het iets afkoelt, maar het idee is leuk
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221138909
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:36 schreef kilon het volgende:
Is morgen dan de dag dat er een opvolger komt van dit topic? WKN / Het record, waar wanneer en wat wordt het nieuwe record?

edit: of deze heeft recentere posts WKN / Hitterecord!!!! :D :D
Zal me niet verbazen maar echt boeiend is het niet.

Toen was het echt wel een dingetje heel speciaal na zoveel jaar.
blablablabla
pi_221138920
Morgen een tandje warmer, vrijdag dan een poging naar het all time record ergens? ;(
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:54:25 #62
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138925
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:51 schreef Maver24 het volgende:
Morgen is het minder warm. Het is nu buiten al iets koeler dan binnen in Rotterdam. Knmi geeft 30.6 aan maar die van mij zegt 30 rond en binnen is het 30,5
Ja, en overmorgen komt er nog een turbozestienklepper afterburner overheen. Zondag aanmerkelijk koeler (als je 29 graden zo kunt noemen). Daarna is het gewoon lekker zomerweer :)
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221138942
Midden limburg vrijdag 40 graden genot.

Zolang het snachts maar afkoelt.
pi_221138945
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

v
  Moderator / Redactie Sport woensdag 24 juni 2026 @ 19:57:14 #65
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_221138955
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

[ afbeelding ]
Wat, zelfs hier?

Opbokken met die hitte.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_221138968
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:55 schreef havanagila het volgende:
Midden limburg vrijdag 40 graden genot.

Zolang het snachts maar afkoelt.
Naar 26 graden ja.
  woensdag 24 juni 2026 @ 19:58:45 #67
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221138974
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

[ afbeelding ]
Ik blijf dat toch bijzonder vinden hoor. Boven zee is het 17-20 graden, maar een kwart millimeter het land in en het is meteen 36. Ik weet hoe het werkt hoor, maar het valt toch wel op :D
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221138985
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

[ afbeelding ]
Weeronline, plaza, buienradar zegt gewoon 36graden in Rotterdam zoals vandaag was. Dit plaatje neem ik niet serieus
pi_221138991
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:58 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Ik blijf dat toch bijzonder vinden hoor. Boven zee is het 17-20 graden, maar een kwart millimeter het land in en het is meteen 36. Ik weet hoe het werkt hoor, maar het valt toch wel op :D
Aflandige wind :)

Om 12 uur is het op vrijdag op veel plekken al 35 graden :+
v
pi_221138997
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:59 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Weeronline, plaza, buienradar zegt gewoon 36graden in Rotterdam zoals vandaag was. Dit plaatje neem ik niet serieus
Dit is het meest betrouwbare model voor de korte termijn.
v
pi_221139007
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:01 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Dit is het meest betrouwbare model voor de korte termijn.
Geloof er niks van
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:03:42 #72
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221139019
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:02 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Geloof er niks van
Hoe geloof jij dan dat het wordt? :?
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221139020
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:57 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Wat, zelfs hier?

Opbokken met die hitte.
Buuuuuurn!
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:04:26 #74
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139026
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 19:56 schreef 12Beaufort het volgende:
Vrijdag wordt een bijzondere dag. Zoveel 40ers voorspeld het beste korte termijn model 'Harmonie'.

[ afbeelding ]
Ik woon op een 40 plekje 😱 -O-

In de voorspelling staat er voor vrijdag al enige tijd 38 ingetekend, dus het zal me niets verbazen helaas.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139030
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:03 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
Hoe geloof jij dan dat het wordt? :?
Max 36
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:10:49 #76
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_221139071
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
pi_221139075
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
Maandagavond.
  Redactie Frontpage woensdag 24 juni 2026 @ 20:19:28 #78
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_221139129
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
Kunnen nu al open, of het verstandig is is een tweede :+
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_221139131
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
Wind komt uit het noorden. Laat mijn keukenraam nou op het noorden staan dus het waait nu als een malle binnen. Wel warme lucht helaas maar hopelijk straks koeler. Woon op de 2e etage
pi_221139138
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:19 schreef Maver24 het volgende:

[..]
Wind komt uit het noorden. Laat mijn keukenraam nou op het noorden staan dus het waait nu als een malle binnen. Wel warme lucht helaas maar hopelijk straks koeler. Woon op de 2e etage
Opbokken met de kou :P.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:24:16 #81
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139168
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
34 graden hier buiten, bijna 20.30u.
Pas tegen 23.00u is het onder de 30.

Ik vrees nu al de nacht van vrijdag op zaterdag :{w
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:28:06 #82
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221139201
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:24 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
34 graden hier buiten, bijna 20.30u.
Pas tegen 23.00u is het onder de 30.

Ik vrees nu al de nacht van vrijdag op zaterdag :{w
De mensch lijdt nog het meest door het lijden dat hij vreescht.

Het wordt vanzelf maandag en dan is het voorbij allen *O*
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
pi_221139221
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:04 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Ik woon op een 40 plekje 😱 -O-

In de voorspelling staat er voor vrijdag al enige tijd 38 ingetekend, dus het zal me niets verbazen helaas.
ik op een 41 plekje :'(
pi_221139231
quote:
9s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:10 schreef Momo het volgende:
Nog ruim 30 graden, wanneer kunnen de ramen open?
Die staan hier al open 8-)
v
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:31:28 #85
31936 Dr_Flash
CoinMeister
pi_221139234
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:29 schreef Abdus18 het volgende:

[..]
ik op een 41 plekje :'(
daar zijn er niet zo veel van
Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
  Eindredactie Sport / Forummod woensdag 24 juni 2026 @ 20:33:06 #86
284411 crew  heywoodu
pi_221139246
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:31 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Die staan hier al open 8-)
Ja, als het binnen 32 graden is, kunnen ze nu gewoon open!

Ik ga zo het zolderraam open zetten denk ik, daar is het wel warmer dan buiten :'(
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:33:25 #87
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139249
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:29 schreef Abdus18 het volgende:

[..]
ik op een 41 plekje :'(
-O-
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  woensdag 24 juni 2026 @ 20:36:18 #88
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_221139277
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:28 schreef Dr_Flash het volgende:

[..]
De mensch lijdt nog het meest door het lijden dat hij vreescht.

Het wordt vanzelf maandag en dan is het voorbij allen *O*
Heb vorig jaar of zo zo'n dik luchtbed gekocht, van 40 of 50cm dik, met een ingebouwd motortje om hem op te blazen en leeg te laten lopen.

Denk dat ik de komende nachten in de woonkamer slaap :Y
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_221139288
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:36 schreef StateOfMind het volgende:

[..]
Heb vorig jaar of zo zo'n dik luchtbed gekocht, van 40 of 50cm dik, met een ingebouwd motortje om hem op te blazen en leeg te laten lopen.

Denk dat ik de komende nachten in de woonkamer slaap :Y


Een situatieschets. @RamboDirk
pi_221139293
Krijgen we een Elfstedentocht ?
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_221139297
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:38 schreef Zipportal het volgende:

[..]
[ afbeelding ]

Een situatieschets. @:rambodirk
Wat de helly
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_221139314
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:39 schreef TLC het volgende:
Krijgen we een Elfstedentocht ?
In 2030 tijdens de Olympische Spelen in Heerenveen zodat niemand daar komt kijken, inclusief de schaatsers zelf.
pi_221139324
quote:
1s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:33 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Ja, als het binnen 32 graden is, kunnen ze nu gewoon open!

Ik ga zo het zolderraam open zetten denk ik, daar is het wel warmer dan buiten :'(
Hier aan zee koelt het al af.
v
pi_221139331
Je zou nu maar lekker in Frankrijk op de camping zitten.

Man, ik zal dus nooit naar Zuid-Europa op vakantie zeg. _O-
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139332
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
Hier aan zee koelt het al af.
Nu ook al? Ik dacht vooral morgennacht.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139352
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:44 schreef Discombobulate het volgende:

[..]
Nu ook al? Ik dacht vooral morgennacht.
v
pi_221139356
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:43 schreef Discombobulate het volgende:
Je zou nu maar lekker in Frankrijk op de camping zitten.

Man, ik zal dus nooit naar Zuid-Europa op vakantie zeg. _O-
Die hitte is nog het minst vervelend aangezien je toch niks hoeft te doen. Maar vaak komt er gruwelijk noodweer uit en daar sta je dan met je tentje of caravan en twee kinderen midden tussen de bomen.
blablablabla
pi_221139361
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Ah, ja. Deze avond dus vanuit het westen en morgen vanuit het noorden. Ik moet nog even wachten.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139372
quote:
0s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef Elan het volgende:

[..]
Die hitte is nog het minst vervelend aangezien je toch niks hoeft te doen. Maar vaak komt er gruwelijk noodweer uit en daar sta je dan met je tentje of caravan en twee kinderen midden tussen de bomen.
Ook al hoef ik niks te doen, het is gewoon zo niet mijn ding dit weer. Blij dat de dagen ook weer korter worden overigens.
A Robin Redbreast in a Cage Puts all Heaven in a Rage.
pi_221139377
quote:
4s.gif Op woensdag 24 juni 2026 20:46 schreef 12Beaufort het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Hoever komt dat ongeveer dan of profiteert uiteindelijk het hele land?
blablablabla
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')